Vorige week al geweest. Zijn pincet was te groot. Hij paste niet in het alvleesklierafvoergaatje. Verdulle.quote:Op zondag 23 april 2006 20:48 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik moest lachen. zal ik een afspraak maken met de dokter?
Neheee! voor míj! Omdat ik moest lachen!quote:Op zondag 23 april 2006 20:51 schreef Chowi het volgende:
[..]
Vorige week al geweest. Zijn pincet was te groot. Hij paste niet in het alvleesklierafvoergaatje. Verdulle.
Oh, om míj. Haha, ja, dan wordt het inderdaad eens tijd.quote:Op zondag 23 april 2006 20:53 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Neheee! voor míj! Omdat ik moest lachen!
Alsjeblieeeeft?quote:
Zo hoort het. En géén schuldgevoel hè!quote:
Nu nog een PI gebruiken en je bent puick.quote:
And you know it.quote:
Lol mn zus vandaag ook... Sonja Bakker dieetquote:Op zondag 23 april 2006 21:08 schreef Janetje het volgende:
Ik ga voor de ovenfriet.
jij bent aan de beurt om te organiseren!quote:Op zondag 23 april 2006 21:13 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Hehehe... wanneer is de volgende meet?
In zee dumpen... right off the cliff.quote:Op zondag 23 april 2006 21:13 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Wat doen ze tegenwoordig met ketters in Ieraland?
Tof! beloof je filmpjes te (laten) maken?quote:Op zondag 23 april 2006 21:15 schreef Janetje het volgende:
[..]
In zee dumpen... right off the cliff.
Nee.quote:Op zondag 23 april 2006 21:17 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Tof! beloof je filmpjes te (laten) maken?
Hmmquote:Op zondag 23 april 2006 21:14 schreef mcDavid het volgende:
[..]
jij bent aan de beurt om te organiseren!
Jij bot? try harderquote:Op zondag 23 april 2006 21:19 schreef mcDavid het volgende:
waarom ben ik de laatste tijd zo bot tegenJanetje
?
Logische reactie.. als men altijd dat neppe vriendelijke ophoudt tegen mij krijgen ze maagklachten..quote:Op zondag 23 april 2006 21:19 schreef mcDavid het volgende:
waarom ben ik de laatste tijd zo bot tegenJanetje
?
maar dat duurt nog zo lang!quote:Op zondag 23 april 2006 21:20 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Hmmja ok...
maar pas als RPP en Janet weer in Nederland zijn
Scherp sjeedoetquote:Op zondag 23 april 2006 21:20 schreef JDude het volgende:
Zeg, is dit niet deel 527?
doe es niet zo scherpquote:Op zondag 23 april 2006 21:20 schreef JDude het volgende:
Zeg, is dit niet deel 527?
hmm Rpp is er weer eind mei... oja en Janet is eind augustus beschikbaarquote:Op zondag 23 april 2006 21:21 schreef mcDavid het volgende:
[..]
maar dat duurt nog zo lang!
oh, en Ch. moet ook komen, ik krijg nog gechocolateerde aardbeien van haar!
De week is nog jong, ik heb nog energie, ende zulcks.quote:
En dan tegen de tijd van de meet zeggen dat ik niet kom...quote:Op zondag 23 april 2006 21:23 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
hmm Rpp is er weer eind mei... oja en Janet is eind augustus beschikbaar
we kunnen ook eerst een meet zonder Janet doen bedenk ik me netquote:Op zondag 23 april 2006 21:24 schreef Janetje het volgende:
[..]
En dan tegen de tijd van de meet zeggen dat ik niet kom...
Daarom.. ik ben toch no fun.quote:Op zondag 23 april 2006 21:25 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
we kunnen ook eerst een meet zonder Janet doen bedenk ik me net
>> R&P.quote:Op zondag 23 april 2006 21:26 schreef Janetje het volgende:
Daarom.. ik ben toch no fun.
dude die kan ik ook makenquote:Op zondag 23 april 2006 21:21 schreef mcDavid het volgende:
[..]
maar dat duurt nog zo lang!
oh, en Ch. moet ook komen, ik krijg nog gechocolateerde aardbeien van haar!
quote:Op zondag 23 april 2006 21:25 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
we kunnen ook eerst een meet zonder Janet doen bedenk ik me net
Wanneer heb je tijd?quote:
k kan ALLLLLLLLES makenquote:Op zondag 23 april 2006 21:33 schreef mcDavid het volgende:
[..]
wat heeft dat er nou weer mee te maken
*gaatquote:
oy ik had me al verbeterdquote:
had ik overigens al gezegd dat je lief bent?quote:Op zondag 23 april 2006 21:35 schreef mcDavid het volgende:
[..]
okay! Dan ben je beter dan Chowi, die poept alleen gechocolateerde aardbeien, zei ze!
wat is dat toch met dat sarcasmequote:Op zondag 23 april 2006 21:36 schreef mcDavid het volgende:
[..]
had ik overigens al gezegd dat je lief bent?
aahwquote:Op zondag 23 april 2006 21:47 schreef mcDavid het volgende:
[..]
nee, da's deze:
maar die is niet als PI
Ik deed dequote:
Ohquote:Op zondag 23 april 2006 21:51 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik deed de[afbeelding] PI en dan moet jij daar een opmerking over maken dat ik het niet zo bedoelde en dat zeg ik dat ik helemaal geen friet met je wil eten maar alleen sex wil en dat je daarna gewoon een bord eten voor me klaar maakt enzo.
We proberen het nog een keer
Je PIquote:
Oh ok. Dat scheelt alweer een paar aardbeien.quote:
quote:Op zondag 23 april 2006 21:58 schreef JDude het volgende:
[..]
Oh ok. Dat scheelt alweer een paar aardbeien.
Hoewel het ook best mét aardbeien kan, natuurlijkquote:
EN WE ZWAAIEN MET Z'N ALLEN NAAR DE KUIP!!!! EN WE ZWAAIEN MET Z'N ALLEN NAAR DE KUIP!!!! EN WE ZWAAIEN MET Z'N ALLEN NAAR DE KUIP!!!! EN WE ZWAAIEN MET Z'N ALLEN NAAR DE KUIP!!!! EN WE ZWAAIEN MET Z'N ALLEN NAAR DE KUIP!!!!quote:
Ajax gaat er zó hard aan tegen Groningen.quote:Op maandag 24 april 2006 00:26 schreef rompompom het volgende:
EN WE ZWAAIEN MET Z'N ALLEN NAAR DE KUIP!!!! EN WE ZWAAIEN MET Z'N ALLEN NAAR DE KUIP!!!! EN WE ZWAAIEN MET Z'N ALLEN NAAR DE KUIP!!!! EN WE ZWAAIEN MET Z'N ALLEN NAAR DE KUIP!!!! EN WE ZWAAIEN MET Z'N ALLEN NAAR DE KUIP!!!!![]()
![]()
![]()
Heb je de Feyenoord DVD van dit successeizoen al gekocht?![]()
![]()
Dat magquote:Op zondag 23 april 2006 23:59 schreef Janetje het volgende:
Ik wil ook aardbeien.
Alsof dat in verhouding staat tot verliezen van Feyenooitquote:Op maandag 24 april 2006 00:28 schreef JDude het volgende:
[..]
Ajax gaat er zó hard aan tegen Groningen.
Nou nou, maar jullie waren wel 4e geworden met 11 punten achter ons, 2 playoff wedstrijdjes win je dan, wij hebben 2 competitiewedstrijden van jullie gewonnen.quote:Op maandag 24 april 2006 00:26 schreef rompompom het volgende:
[..]
EN WE ZWAAIEN MET Z'N ALLEN NAAR DE KUIP!!!! EN WE ZWAAIEN MET Z'N ALLEN NAAR DE KUIP!!!! EN WE ZWAAIEN MET Z'N ALLEN NAAR DE KUIP!!!! EN WE ZWAAIEN MET Z'N ALLEN NAAR DE KUIP!!!! EN WE ZWAAIEN MET Z'N ALLEN NAAR DE KUIP!!!!![]()
![]()
![]()
Heb je de Feyenoord DVD van dit successeizoen al gekocht?![]()
![]()
Nee, het deed vast helemaal geen pijn om over twee wedstrijden zo'n ontzettend pak slaag te krijgenquote:Op maandag 24 april 2006 00:31 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Nou nou, maar jullie waren wel 4e geworden met 11 punten achter ons, 2 playoff wedstrijdjes win je dan, wij hebben 2 competitiewedstrijden van jullie gewonnen.
Zie nu nog maar van Groningen te winnen..
Welke haarproducten gebruik jij nou om je haar in model te krijgen biz?quote:
LIF >>quote:Op maandag 24 april 2006 00:40 schreef Janetje het volgende:
[..]
Welke haarproducten gebruik jij nou om je haar in model te krijgen biz?
Een reekschen-sticky, onder de normale topics boven de slotjes.quote:Op maandag 24 april 2006 00:49 schreef pieter_pontiac het volgende:
wtf is dat trouwens voor sticky voor BeF, onder in onz-sticky
isdatnieuw?quote:Op maandag 24 april 2006 00:52 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Een reekschen-sticky, onder de normale topics boven de slotjes.
Is alweer een tijdje, en je went eraan.quote:Op maandag 24 april 2006 00:54 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
isdatnieuw?
Ik vind het nogal kudt.
Pas jij eens heel snel je PI aan jonge dame!quote:Op maandag 24 april 2006 00:54 schreef Janetje het volgende:
Geen bier.
Ga jij eens heel snel liggen en stop met ademen, uk.quote:Op maandag 24 april 2006 01:00 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Pas jij eens heel snel je PI aan jonge dame!
hey sjenet.quote:Op maandag 24 april 2006 01:01 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ga jij eens heel snel liggen en stop met ademen, uk.
Kokosvet.quote:Op maandag 24 april 2006 00:40 schreef Janetje het volgende:
[..]
Welke haarproducten gebruik jij nou om je haar in model te krijgen biz?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't stop moving baby *wiggle* *wiggle*
quote:Op maandag 24 april 2006 01:06 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Kokosvet.Klinkt aangenaam.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wordt het daar niet erg vettig van?
Waar koop je het?
Is het duur?
Werkt het goed?
Ruikt het lekker naar kokos?Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
het word wel ietwat vettig maar je moet gewoon niet zoveel er van gebruiken en dan komt alles goedquote:Op maandag 24 april 2006 01:07 schreef Janetje het volgende:
[..]
Klinkt aangenaam.
Wordt het daar niet erg vettig van?
Waar koop je het?
Is het duur?
Werkt het goed?
Ruikt het lekker naar kokos?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |