vissen en rammenquote:Op zondag 23 april 2006 19:09 schreef Tafkahs het volgende:
ik weet niet, welke sterrenbeelden kunnen slecht koken eigenlijk?
quote:
Het is Virgoquote:Op zondag 23 april 2006 19:11 schreef mjb44 het volgende:
ik zal altijd maagd blijven
Ligt eraan in welk huis. In het 14de huis niet, maar in het 7de huis denk ik wel.quote:Op zondag 23 april 2006 19:11 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Kan een stier eigenlijk wel bieflapjes serveren dan?
quote:Op zondag 23 april 2006 19:14 schreef Floridinges het volgende:
Terwjl mannen die in sterrenbeelden geloven natuurlijk normaal, charmant en prettig zijn.
Ach, die haat komt natuurlijk omdat Wijngaardslak in het achtste huis van je ascendant (Spuugbeestje) staat, terwijl die op één lijn komt met de Automaculator.quote:
Gut, wat leuk, ik ook.quote:Op zondag 23 april 2006 19:19 schreef mjb44 het volgende:
En herken meer elementen van de tijger in me dan van de maagd.
"Ik ben een echte ram, als je meegaat naar mijn huis zal ik het bewijzen"quote:Op zondag 23 april 2006 19:07 schreef pberends het volgende:
Wat is dat toch met vrouwen die geloven in sterrenbeelden?
"Ja, ik ben een echte Kreeft, dus ik ben erg impulsief"
Flikker toch op mens, er zijn zeker geen impulsieve Schorpioenen of whatever? Ze gebruiken het altijd als een soort debiel excuus voor een of andere (vervelende) eigenschap.
Weet je dat zeker? Is het niet de automoculotar?quote:Op zondag 23 april 2006 19:20 schreef Floridinges het volgende:
[..]
Ach, die haat komt natuurlijk omdat Wijngaardslak in het achtste huis van je ascendant (Spuugbeestje) staat, terwijl die op één lijn komt met de Automaculator.
Dat staat ook in de sterren.quote:Op zondag 23 april 2006 19:23 schreef McGilles het volgende:
Heb er ook een hekel aan!
Had ik eerst hier ook iemand op werk, die zat met iemand te praten en die kwamen erachter dat ze dus een bepaalde veel voorkomende eigenschap hetzelfde hadden en (je raad het al) ook hetzelfde sterrenbeeld hadden, dus toen was het helemaal niet raar en heel natuurlijk.......
Maakt natuurlijk heel veel uit wanneer de desbetreffende papa en mama een leuke avond beleefden....
Ik ben ram, dus zo slecht kloppen die sterrenbeelden nog nietquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |