Maar als Petacchi er nog bijzit, zijn ze wel gek om Zabel te laten sprintenquote:Op zondag 30 april 2006 14:58 schreef BVO het volgende:
Wat zit iedereen op Petacchi hier. Weten jullie wel wie de kopman is.
quote:Op zondag 30 april 2006 15:14 schreef komrad het volgende:
ga je weer voor de namen tactiek ??
Inderdaad en als Petacchi er niet bij zit, wordt Zabel vast wel tweedequote:Op zondag 30 april 2006 15:11 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Maar als Petacchi er nog bijzit, zijn ze wel gek om Zabel te laten sprinten![]()
Milalaa kiest haar prono's meestal op namen die ze leuk/apart vindtquote:
De ploeg zelf meldde dat Petacchi voor Zabel zal gaan werken en eventueel ook de sprint aantrekken zalquote:Op zondag 30 april 2006 15:11 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Maar als Petacchi er nog bijzit, zijn ze wel gek om Zabel te laten sprinten![]()
En Petacchi zal ook wel goed zijn, zo vlak voor de Giroquote:Op zondag 30 april 2006 15:21 schreef Falco het volgende:
[..]
Inderdaad en als Petacchi er niet bij zit, wordt Zabel vast wel tweede.
Vrouwen.quote:Op zondag 30 april 2006 15:22 schreef komrad het volgende:
Milalaa kiest haar prono's meestal op namen die ze leuk/apart vindt
Mooi dat je mee doet, we willen je natuurlijk niet missenquote:Op zondag 30 april 2006 14:44 schreef MiLalaa het volgende:
ok ik doe toch maar mee:
ik vind deze namen niet eens leuk. Behalve Rebellin. Maar ik had vernomen dat ik voor veel duitsers moest gaan. Blugh. Ik wist het gewoon niet dus een flut prono ditmaal.quote:Op zondag 30 april 2006 15:22 schreef komrad het volgende:
Milalaa kiest haar prono's meestal op namen die ze leuk/apart vindt
Kirchen is geen Duitserquote:Op zondag 30 april 2006 16:45 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ik vind deze namen niet eens leuk. Behalve Rebellin. Maar ik had vernomen dat ik voor veel duitsers moest gaan. Blugh. Ik wist het gewoon niet dus een flut prono ditmaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |