1) neen.quote:Op donderdag 27 april 2006 13:56 schreef Gillingham het volgende:
Voor welke etappe gaan we de eerste prono doen wat betreft de Giro?
Gaan we weer dubbele punten doen voor de einduitslag? (Ben eigenlijk tegen)
Ik ben namelijk op vakantie tot 6 mei, maar wellicht moet ik toch mail checken enzo. Het wordt alleen lastig om de ontwikkelingen voor aanvang van de Giro goed bij te houden.
1. Petacchiquote:Op vrijdag 28 april 2006 20:12 schreef Brahimov het volgende:
1. Zabel
2. Sinkewitz
3. Voigt
4. Wesemann
5. Paolini
Maar als Petacchi er nog bijzit, zijn ze wel gek om Zabel te laten sprintenquote:Op zondag 30 april 2006 14:58 schreef BVO het volgende:
Wat zit iedereen op Petacchi hier. Weten jullie wel wie de kopman is.
quote:Op zondag 30 april 2006 15:14 schreef komrad het volgende:
ga je weer voor de namen tactiek ??
Inderdaad en als Petacchi er niet bij zit, wordt Zabel vast wel tweedequote:Op zondag 30 april 2006 15:11 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Maar als Petacchi er nog bijzit, zijn ze wel gek om Zabel te laten sprinten![]()
Milalaa kiest haar prono's meestal op namen die ze leuk/apart vindtquote:
De ploeg zelf meldde dat Petacchi voor Zabel zal gaan werken en eventueel ook de sprint aantrekken zalquote:Op zondag 30 april 2006 15:11 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Maar als Petacchi er nog bijzit, zijn ze wel gek om Zabel te laten sprinten![]()
En Petacchi zal ook wel goed zijn, zo vlak voor de Giroquote:Op zondag 30 april 2006 15:21 schreef Falco het volgende:
[..]
Inderdaad en als Petacchi er niet bij zit, wordt Zabel vast wel tweede.
Vrouwen.quote:Op zondag 30 april 2006 15:22 schreef komrad het volgende:
Milalaa kiest haar prono's meestal op namen die ze leuk/apart vindt
Mooi dat je mee doet, we willen je natuurlijk niet missenquote:Op zondag 30 april 2006 14:44 schreef MiLalaa het volgende:
ok ik doe toch maar mee:
ik vind deze namen niet eens leuk. Behalve Rebellin. Maar ik had vernomen dat ik voor veel duitsers moest gaan. Blugh. Ik wist het gewoon niet dus een flut prono ditmaal.quote:Op zondag 30 april 2006 15:22 schreef komrad het volgende:
Milalaa kiest haar prono's meestal op namen die ze leuk/apart vindt
Kirchen is geen Duitserquote:Op zondag 30 april 2006 16:45 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ik vind deze namen niet eens leuk. Behalve Rebellin. Maar ik had vernomen dat ik voor veel duitsers moest gaan. Blugh. Ik wist het gewoon niet dus een flut prono ditmaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |