*eensch is*quote:Op zondag 23 april 2006 18:08 schreef HeatWave het volgende:
Ook in de herhaling is het HEERLIJK!!!!
Die blunder van Bosschaart, en die frustratie bij pi-air....... heeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk weekend
.
KJH maakt net de 2-0 op tele2quote:
quote:Op zondag 23 april 2006 18:12 schreef Merkie het volgende:
Kan meteen een nieuw usericon uitzoeken na vandaag. En hij is zo mooi
.
Hoelang de tijd heb je om die wedstrijd te kijken? Ik denk dat ik vanavond laat ook maar eens de hele wedstrijd ga kijken, bah werken is niet leukquote:Op zondag 23 april 2006 18:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
KJH maakt net de 2-0 op tele2.
Heerlijk die "supporters" van het oh zo trouwe legioen die nu al gaan....
24 uur geloof ik.quote:Op zondag 23 april 2006 18:16 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Hoelang de tijd heb je om die wedstrijd te kijken? Ik denk dat ik vanavond laat ook maar eens de hele wedstrijd ga kijken, bah werken is niet leuk
DIe lui die gingen zijn geen supporters, dat waren dagjes mensenquote:Op zondag 23 april 2006 18:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
KJH maakt net de 2-0 op tele2.
Heerlijk die "supporters" van het oh zo trouwe legioen die nu al gaan....
Dat soort mensen heb je toch alleen bij Ajax?quote:Op zondag 23 april 2006 18:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
DIe lui die gingen zijn geen supporters, dat waren dagjes mensen![]()
In ons vak liep na de 0-1 ook de helft weg. Voor de wedstrijd schreeuwde van die kampers wijven dat we moesten gaan zitten anders konden ze niks zienDat heb ik nog nooit mee gemaakt.
Fijn voor zequote:Op zondag 23 april 2006 18:26 schreef JeroenV het volgende:
Net een reactie van een Feyenoorder; 'Het staat is nog 2-2'. (over dit seizoen dus)
Wees er maar blij mee
En dan vinden zij het gek dat wij nog grappen maken over.... die mediadrager...quote:Op zondag 23 april 2006 18:26 schreef JeroenV het volgende:
Net een reactie van een Feyenoorder; 'Het staat is nog 2-2'. (over dit seizoen dus)
Wees er maar blij mee
Ajax publiekquote:Op zondag 23 april 2006 18:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
DIe lui die gingen zijn geen supporters, dat waren dagjes mensen![]()
In ons vak liep na de 0-1 ook de helft weg. Voor de wedstrijd schreeuwde van die kampers wijven dat we moesten gaan zitten anders konden ze niks zienDat heb ik nog nooit mee gemaakt.
Zo mooi he. 2 keer verliezen en dan op het moment waar het er pas écht om gaat 2 keer hard toeslaan.quote:Op zondag 23 april 2006 18:26 schreef JeroenV het volgende:
Wees er maar blij mee
het heeft zo moeten zijnquote:Op zondag 23 april 2006 18:28 schreef Nashje het volgende:
[..]
Zo mooi he. 2 keer verliezen en dan op het moment waar het er pas écht om gaat 2 keer hard toeslaan.
Maak daar maar 60 vanquote:Op zondag 23 april 2006 18:27 schreef devv05 het volgende:
Met een contact tot 2010 moet KJH zeker nog 2 seizoenen meedraaien, en dan mag ie weg voor minstens 30 miljoen.
geen idee, maar zou wel weer typisch rotterdam zijn, pure diepgewortelde frustratie...quote:Op zondag 23 april 2006 18:31 schreef Trancelocator het volgende:
In het 010-topic hebben ze het over Opstelten die een 5-jarig stadionverbod voor Ajacieden heeft aangekondigd. Wat is hiervan waar?
Het zit diep hè. Ach ja, de overwinning van vorig jaar voor alleen 010-publiek was niet minder smakelijk.quote:Op zondag 23 april 2006 18:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
geen idee, maar zou wel weer typisch rotterdam zijn, pure diepgewortelde frustratie...
En wij lachen all the way to the CL.
het moet zo naar zijn om f'noorder te zijnquote:Op zondag 23 april 2006 18:35 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Het zit diep hè. Ach ja, de overwinning van vorig jaar voor alleen 010-publiek was niet minder smakelijk.
Vooral de arogantie vooraf van de Feyenoorders, hoeveel ze ons wel niet gingen inmakenquote:Op zondag 23 april 2006 18:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ajacied zijn was geen pretje dit seizoen, maar we proberen er nog iets van te maken.....
ja, en dan zijn Ajacieden arrogantquote:Op zondag 23 april 2006 18:39 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Vooral de arogantie vooraf van de Feyenoorders, hoeveel ze ons wel niet gingen inmaken
zo had ik er op werk ook eentje ja.quote:Op zondag 23 april 2006 18:39 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Vooral de arogantie vooraf van de Feyenoorders, hoeveel ze ons wel niet gingen inmaken
het was van de week al leuk op mijn werk, maar na vandaag zou ik bijna in aan Ajax shirt gaan werken....quote:
Dus niets aan de hand lijkt me.quote:Volgens een woordvoerder van burgemeester Opstelten heeft de tactiek om er bij incidenten ’kort op te zitten’ goed gewerkt. ,,Er was sprake van een gecontroleerd en beheerst politieoptreden.’’
quote:Op zondag 23 april 2006 18:45 schreef Trancelocator het volgende:
Op de site van het AD:
[..]
Dus niets aan de hand lijkt me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |