Hoeveel zou Ajax ervoor vragen denk je?quote:
Via Mediaplayer schijn je ook te kunnen kijken op je pc...quote:Op zondag 23 april 2006 17:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
UiteraardMaarik had nog niets gekeken via de videotheek. Mooie manier om het eens te proberen, voor die euro.
Via PC meekijken? Hoe bedoel je, we zaten gewoon lekker te kleppen hier. Geen zin om dan op fok te posten.
Oh ok, nog nooit geprobeerd. maar heeft ook niet zoveel nut, ik zit op de bank met mijn laptop en de TV staat recht voor mequote:Op zondag 23 april 2006 17:31 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Via Mediaplayer schijn je ook te kunnen kijken op je pc...
Live wedstrijden via Internet streams #11quote:Op zondag 23 april 2006 17:31 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
via tele2?quote:Op zondag 23 april 2006 17:32 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Live wedstrijden via Internet streams #11
Puts things in perspective... En daarbij komt dat ik niet altijd in de ajax topics hang en redelijk wat mis hoor..quote:Op zondag 23 april 2006 17:33 schreef Nashje het volgende:
Mangworks2002 hangt weer de Spuit 11 uit.
Allemaal geen nieuws.
Klopt! Ik heb de volledige wedstrijd via tele2.nl gekeken. Wanneer je inlogt met je tele2 inlog gegevens kan je de wedstrijden via internet live bekijken. Alle wedstrijdsamenvattingen kan je ook online gratis terugkijken.quote:Op zondag 23 april 2006 17:31 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Ja, nou ja dan streamt iemand zijn Tele2beelden het internet op.quote:
Het zou echt van weinig ambitie getuigen als ze Huntelaar deze zomer al zouden verkopen. Maar ja, Ajax kennendequote:
linkje?quote:Op zondag 23 april 2006 17:34 schreef Showtime het volgende:
[..]
Klopt! Ik heb de volledige wedstrijd via tele2.nl gekeken. Wanneer je inlogt met je tele2 inlog gegevens kan je de wedstrijden via internet live bekijken. Alle wedstrijdsamenvattingen kan je ook online gratis terugkijken.
Oh ok, wel handig als ik een keer niet thuis benquote:Op zondag 23 april 2006 17:34 schreef Showtime het volgende:
[..]
Klopt! Ik heb de volledige wedstrijd via tele2.nl gekeken. Wanneer je inlogt met je tele2 inlog gegevens kan je de wedstrijden via internet live bekijken. Alle wedstrijdsamenvattingen kan je ook online gratis terugkijken.
goede vraag, nooit geprobeerd eigenlijkquote:Op zondag 23 april 2006 17:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh ok, wel handig als ik een keer niet thuis benof werkt het alleen op het tele2 netwerk?
Als hij zo doorgaat houden we hem niet al te lang denk ik.quote:Op zondag 23 april 2006 17:36 schreef S-Two het volgende:
Huntelaar gewoon een contract voor het leven aanbieden, wat een held![]()
quote:I.
Een juichtoon da-vre langs de velden
Voor ons dierbaar rood en wit
De Schaar de dapp're Meersche helden
Onze vreugd' en trotsch bezit
Gevreesd, geducht in heel den lande
Glorie onzer Amstel-stad ...
Ieder draagt ze op de handen
Wie gaat niet op Ajax prat
Hup Ajax hup, Rood - Witte schare
Dapp're strijders fier en koen
Bevestigt uw roemrijke mare
Driewerf hup onz' kampioen!
Hup, Ajax, hup onz' kampioen!
II.
Ziet onze spelers pijlsnel draven
Fiks zich werpend in de strijd
En nooit zich werpend in de strijd
En nooit bereid tot overgave
Vol van vastberadenheid !
In vurig willen, ernstig streven
Naar de overwinningseer
Deed zij menig club reeds sneven
't Roemrijk Ajax uit de Meer !
(Refrein)
III.
De goede clubgeest zal ons schragen
D' Eendracht maakt ons hecht en sterk
D'Ajaxvaan steeds hoger dragen
Zij ons allerschoonste werk!
Ons mooie spel vol fris bekoren
Te spelen in Rood en Wit
Dat zij ons jaren nog beschoren
Vol geest, animo en pit.
Zelfde van Bosschaart wat een homo is dat... lekker voor hem dat hij er zo naast zat bij de 1-0 van rosalesquote:Op zondag 23 april 2006 17:39 schreef HeatWave het volgende:
Collen was ook lekker bezig zeg.. wat een typische f'noord voetballer, snel gefrustreerd en dan maar schoppen.
Ik weet ook niet echt wat de instelling van Huntelaar is, ik weet niet of hij staat te springen om naar een grote club te gaan.quote:Op zondag 23 april 2006 17:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als hij zo doorgaat houden we hem niet al te lang denk ik.
Maar volgend seizoen is wel het MINSTE hoor, en het seizoen erna moet eigelijk ook. Hij tekent tot 2010.....
je zou toch denken dat ze een beetje prof zijn... maar de stoppen slaan altijd door...quote:Op zondag 23 april 2006 17:40 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Zelfde van Bosschaart wat een homo is dat... lekker voor hem dat hij er zo naast zat bij de 1-0 van rosales
Die blijft nog minimaal één seizoen, die vertrekt echt niet na een half jaartjequote:Op zondag 23 april 2006 17:41 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Ik weet ook niet echt wat de instelling van Huntelaar is, ik weet niet of hij staat te springen om naar een grote club te gaan.
Elke speler wil het hoogst haalbare, dus hij zal best naar Barca willen ofzo, maar dat kan ie nu echt niet maken nog. En ik denk ook niet dat hij DAAR al klaar voor is...quote:Op zondag 23 april 2006 17:41 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Ik weet ook niet echt wat de instelling van Huntelaar is, ik weet niet of hij staat te springen om naar een grote club te gaan.
Laten we het hopen.quote:Op zondag 23 april 2006 17:41 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Die blijft nog minimaal één seizoen, die vertrekt echt niet na een half jaartje
Heb je hier ergens een high-resolutie foto van?quote:Op zondag 23 april 2006 17:03 schreef Trancelocator het volgende:
Godenzonen! [afbeelding]
[afbeelding]
En ook voor het HALEN van de CL hoorquote:Op zondag 23 april 2006 17:42 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Laten we het hopen.
We gaan hem nog hard nodig hebben in de CL.
Ik weet, ik weetquote:Op zondag 23 april 2006 17:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En ook voor het HALEN van de CL hoor.
Denk het ook niet hoor, dat zou van Ajax wel ZO slap zijn......quote:Op zondag 23 april 2006 17:47 schreef Houniet het volgende:
Die gaat echt nog niet weg hoor.
Of ze verkopen hem voor een Zlatanprijsjequote:Op zondag 23 april 2006 17:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Denk het ook niet hoor, dat zou van Ajax wel ZO slap zijn......
Begin er niet over.quote:Op zondag 23 april 2006 17:52 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Of ze verkopen hem voor een Zlatanprijsje![]()
quote:Ajax zal met FC Groningen om deelname aan de Champions Leaguevoorronde gaan strijden. Bij AZ verloor FC Groningen met 2-1, maar omdat thuis met 3-1 was gewonnen, gaat Groningen verder in de play-offs. Supporters kunnen vanaf maandagochtend 24 april 09:00 uur kaarten voor dit duel kopen.
De wedstrijd Ajax-FC Groningen wordt gespeeld op 26 april en de wedstrijd FC Groningen tegen Ajax op 3 mei. De gemeente Amsterdam had verboden om de thuiswedstrijd op 3 mei te laten plaatsvinden in verband met onvoldoende politiecapaciteit. Ajax heeft vervolgens bij de KNVB aangegeven dat de club het recht op de laatste thuiswedstrijd wilde behouden. De KNVB wilde alleen het regelement aanpassen, zodanig dat het schema werd omgedraaid.
quote:Na afloop van de vierde klassieker van het seizoen liet minister Verdonk zich wederom uit over het afwijzen van het verzoek tot versnelde naturalisatie van kalou. Op Radio 1 liet ze weten: 'Lijkt me toch logisch als je 2 keer opzichtelijk van dichtbij mist (1 keer op de paal en 1 keer naast koppen), dan ben je geen meerwaarde voor het Nederlandse voetbal'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |