Shit happens, moeten ze daar niet blijven hangen. Dan vraag je er ook wel zelf om imo.quote:Op zondag 23 april 2006 18:34 schreef jorienvdherik het volgende:
ja pff
al me maten zijn opgepakt net hoor ik
ja hij post vanuit cellenblok cquote:Op zondag 23 april 2006 18:35 schreef Soul_Survivor het volgende:
en jij niet?
Ik bedoelde meer, waarom jij niet dan.quote:
ik was een vriend wegbregen uit eindhoven bij het station en toen maar naar huis gegaan nadat ik 1 charge midden in kwam te staan reed die kant op met me fietsquote:Op zondag 23 april 2006 18:35 schreef Soul_Survivor het volgende:
en jij niet?
wat is jouw club?quote:Op zondag 23 april 2006 18:43 schreef Backdoorman het volgende:
[..]
hij is het woordje "door" vergeten...
Flikker jij nou maar weer op, net als die andere joden die hier alleen maar komen trollen.quote:Op zondag 23 april 2006 18:39 schreef patrickt37 het volgende:
nope is op de ad sitequote:Op zondag 23 april 2006 19:17 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hey Jorienvdherik is die foto uit een grotere foto geknipt? Ik sta daar namelijk maar een paar meter rechts vandaan.
Dat zal wel het allerlaatste zijn wat ie denktquote:Op zondag 23 april 2006 19:23 schreef Beschouw het volgende:
Zat ik maar bij Ajax, denkt ie
Die pubers (er vanuit gaande dat ze van jouw leeftijd zijn) stonden daar gewoon een beetje stoer te doen zeker, eigen schuld dan.quote:Op zondag 23 april 2006 18:34 schreef jorienvdherik het volgende:
ja pff
Alle 3 ?quote:Op zondag 23 april 2006 18:34 schreef jorienvdherik het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |