'Ik zal echt niet zo maar vertrekken bij Feyenoord. Daarvoor moet echt een heel mooie club naar me toekomen.'quote:Op zondag 23 april 2006 18:18 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Moet er wel een club zijn die hem wilt. Lees: topclub.
mediatraining heet dat.quote:Op zondag 23 april 2006 18:22 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
'Ik zal echt niet zo maar vertrekken bij Feyenoord. Daarvoor moet echt een heel mooie club naar me toekomen.'
![]()
Wie weet na het WK.quote:Op zondag 23 april 2006 18:22 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
'Ik zal echt niet zo maar vertrekken bij Feyenoord. Daarvoor moet echt een heel mooie club naar me toekomen.'
![]()
Hij loopt altijd te beweren(voor de media) dat hij 010 zo trouw is. Maar het enigste wat de waarheid is, dat er, ten eerste geen topclub is die hem wilt, en ten tweede om in oranje te spelen.quote:
Que?quote:Op zondag 23 april 2006 18:25 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
5 jaar lang geen ajax supporters meer naar de Kuip, dat heeft Opstelte nog bekent gemaakt.
Slechte verliezers.quote:Op zondag 23 april 2006 18:25 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
5 jaar lang geen ajax supporters meer naar de Kuip, dat heeft Opstelte nog bekent gemaakt.
Zielig. Pff.quote:Op zondag 23 april 2006 18:25 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
5 jaar lang geen ajax supporters meer naar de Kuip, dat heeft Opstelte net bekent gemaakt.
quote:Kuijt geeft aan te twijfelen over toekomst
[Bron: AD.nl]
Dirk Kuijt weet nog niet of hij volgend seizoen nog voor Feyenoord speelt. De aanvaller heeft nog een doorlopend contract bij de Rotterdamse club. Wanneer de mogelijkheid zich voordoet, wil de spits wellicht een volgende stap in zijn loopbaan maken.
'Ik ga na een nederlaag tegen ajax geen overhaaste beslissingen maken,' verklaarde de spits zondag na de nederlaag (4-2). 'Dat zou heel stom zijn. Ik vind Feyenoord een fantastische club. Ik hou ook van dit publiek. We staan met 3-0 achter tegen ajax en nog zingen ze hun strot kapot.'
Kuijt: 'Maar ik heb hier nu drie jaar gevoetbald. Ik heb helemaal niets gewonnen. Dat doet pijn. Ik weet ook niet of we volgend seizoen wel iets kunnen winnen. Feyenoord speelt weer niet in de Champions League. Dat maakt het allemaal niet makkelijker voor de club.'
'Ik zal echt niet zo maar vertrekken bij Feyenoord. Daarvoor moet echt een hele mooie club naar me toekomen. Dat is nu ook nog niet het geval. Als dat wel gebeurt? Dan moet ik eens heel goed nadenken. Ik heb heel veel aan Feyenoord te danken.
Dat besef ik heel goed. Ik wil echter ook een keer in de Champions League spelen. Ik weet het dus allemaal nog niet. Dat hoeft ook niet. Laat ik nu eerst maar eens die nederlaag tegen ajax verwerken. Dat zal niet meevallen.'
Wat hebben de Ajacieden nu weer misdaan?quote:Op zondag 23 april 2006 18:25 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
5 jaar lang geen ajax supporters meer naar de Kuip, dat heeft Opstelte net bekent gemaakt.
Wat ik ervan maak is dat Feyenoord gepwnt is, en dat vinden ze niet leuk. Dus gaan ze schoppen en slaan, wat dat kunnen ze wel. En dan mogen de ajax supporters niet meer op bezoek komen?quote:Op zondag 23 april 2006 18:27 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wat heeft dat met slechte verliezers te maken?
das kut, is zo ongezelligquote:Op zondag 23 april 2006 18:25 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Waarom dat nou weer? En 'bekent' ?quote:Op zondag 23 april 2006 18:25 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Dit keer hebben ze niks misdaan, maar ik denk dat het te veel geld en manschappen kost op deze manier. Beide ploegen zaten in een proefperiode dacht ik. Ik denk dat Opstelten verwacht dat Feyenoord hetzelfde lot zal ondergaan in Amsterdam.quote:Op zondag 23 april 2006 18:29 schreef F1Bas het volgende:
Wat hebben de Ajacieden nu weer misdaan?
Spelling mag je de palingboer niet kwalijk nemen.quote:
Zonder als trol over te komen, eindelijk eens iemand die het snapt.quote:Op zondag 23 april 2006 18:29 schreef Baklap het volgende:
[..]
Wat ik ervan maak is dat Feyenoord gepwnt is, en dat vinden ze niet leuk. Dus gaan ze schoppen en slaan, wat dat kunnen ze wel. En dan mogen de ajax supporters niet meer op bezoek komen?
Komt over als een slechte verliezer dus.
Wat snaptquote:Op zondag 23 april 2006 18:30 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Zonder als trol over te komen, eindelijk eens iemand die het snapt.
Shit happens, moeten ze daar niet blijven hangen. Dan vraag je er ook wel zelf om imo.quote:Op zondag 23 april 2006 18:34 schreef jorienvdherik het volgende:
ja pff
al me maten zijn opgepakt net hoor ik
ja hij post vanuit cellenblok cquote:Op zondag 23 april 2006 18:35 schreef Soul_Survivor het volgende:
en jij niet?
Ik bedoelde meer, waarom jij niet dan.quote:
ik was een vriend wegbregen uit eindhoven bij het station en toen maar naar huis gegaan nadat ik 1 charge midden in kwam te staan reed die kant op met me fietsquote:Op zondag 23 april 2006 18:35 schreef Soul_Survivor het volgende:
en jij niet?
wat is jouw club?quote:Op zondag 23 april 2006 18:43 schreef Backdoorman het volgende:
[..]
hij is het woordje "door" vergeten...
Flikker jij nou maar weer op, net als die andere joden die hier alleen maar komen trollen.quote:Op zondag 23 april 2006 18:39 schreef patrickt37 het volgende:
nope is op de ad sitequote:Op zondag 23 april 2006 19:17 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hey Jorienvdherik is die foto uit een grotere foto geknipt? Ik sta daar namelijk maar een paar meter rechts vandaan.
Dat zal wel het allerlaatste zijn wat ie denktquote:Op zondag 23 april 2006 19:23 schreef Beschouw het volgende:
Zat ik maar bij Ajax, denkt ie
Die pubers (er vanuit gaande dat ze van jouw leeftijd zijn) stonden daar gewoon een beetje stoer te doen zeker, eigen schuld dan.quote:Op zondag 23 april 2006 18:34 schreef jorienvdherik het volgende:
ja pff
Alle 3 ?quote:Op zondag 23 april 2006 18:34 schreef jorienvdherik het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |