Toen ze de onder de brug gingen dachten ze dat ook, alleen renden ze weer 2 keer zo hard weg voor alle stenen, verkeersborden, en flessen die ze naar zich toe gegooit kregenquote:Op zondag 23 april 2006 18:33 schreef VoreG het volgende:
De politie zelf heeft het over een rustige middag, ondanks de aanhoudingen die zijn verricht
Blijf jij lekker achter je computertje zitten net zoals de rest van de afgelopen week.quote:Op zondag 23 april 2006 19:48 schreef devv05 het volgende:
[..]
Die pubers (er vanuit gaande dat ze van jouw leeftijd zijn) stonden daar gewoon een beetje stoer te doen zeker, eigen schuld dan.
Zet jij je DVDtje dan nog een keer op?quote:Op zondag 23 april 2006 20:43 schreef InnocentFR het volgende:
[..]
Blijf jij lekker achter je computertje zitten net zoals de rest van de afgelopen week.
Nee die heb ik niet, Jij wel? Gloryhuntertje, toen Feyenoord 2x van ajax had gewonnen dvd van Feyenoord kopen en nu ajax heb gewonnen koop je die maar?quote:Op zondag 23 april 2006 20:44 schreef devv05 het volgende:
[..]
Zet jij je DVDtje dan nog een keer op?
quote:Op zondag 23 april 2006 20:48 schreef InnocentFR het volgende:
[..]
Nee die heb ik niet, Jij wel? Gloryhuntertje, toen Feyenoord 2x van ajax had gewonnen dvd van Feyenoord kopen en nu ajax heb gewonnen koop je die maar?
Ja en dan zeker in jullie topic komen [...]quote:Op zondag 23 april 2006 20:43 schreef devv05 het volgende:
verder zou je voor de grap eens moeten zien hoe het in de Ajax topics altijd zwart ziet met jullie soort, Gromit
Jepquote:Op zondag 23 april 2006 20:39 schreef _Gromit_ het volgende:
Apart, dat er hier lijkt het meer Ajaxieden rondlopen dan Feyenoorders [...]
Veel Feyenoorders gebanned. Dan ga je je afvragen waarom mensen als beflap en patrick niet worden aangepakt.
quote:Maar in ieder geval, ik ben inderdaad bang dat het afscheidstranen waren van Kuijt, al klinkt dat bericht nog niet zo slecht.
Ik stel voor dat we een grote actie houden en met 5.000 man naar de Kuip gaan in T-shirtjes en spandoeken met dirrukkie-moet-blijven-teksten en foto's![]()
Donderdag had ik het weggedronken, vandaag had ik wel verwacht dat we het niet goed zouden maken, dat jij de play-offs boycot snap ik (hoewel ik denk dat je nog nooit in stadion geweest ben ), maar aangezien jij de hele week op fok zit en nergens in kroeg of met vrienden kijk, vrees ik dat jij de standaard jood bent.quote:Op zondag 23 april 2006 20:50 schreef devv05 het volgende:
[..]Moet ik hier serieus op ingaan of wat? Drink je verdriet weg en duik lekker vroeg je bed in joh
Dat is anders, bijvoorbeeld in dit topic, al menig keer de revue gepasseerd...quote:Op zondag 23 april 2006 21:20 schreef MrDoegewoon het volgende:
Kuijt was dus niet aan het janken om z'n pa, al zou dat wel in het achterhoofd meetellen. En het was dus niet algemeen bekend dat de pa van Kuijt ziek was.
Iig sterkte voor hem, en ook voor jullie Feyenoorder![]()
Respect voor kunnen tonen? GVD vanmiddag riep heel het uitvak iets in 1 zin met kankerlijer en Kuijtquote:Op zondag 23 april 2006 21:25 schreef _Gromit_ het volgende:
[..]
Dat is anders, bijvoorbeeld in dit topic, al menig keer de revue gepasseerd...
Maar mooi dat ook Ajaxieden hier respect voor kunnen tonen. Ik schaam me als Feyenoorder dood voor de acties rond van Gaal. Gelukkig was dat nog redelijk voor mijn tijd en heb ik dat niet meegekregen
(zelfs al blijft van Gaal een gigantische klootzak)
dat heb ik niet gehoord trouwensquote:Op zondag 23 april 2006 21:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Respect voor kunnen tonen? GVD vanmiddag riep heel het uitvak iets in 1 zin met kankerlijer en Kuijt![]()
Gast er waren hier zelfs Feyenoorders die er niet van wisten, dat hele uitvak hoeft er mss niks van geweten te hebben.... Of ga je nu ineens zeiken over "kanker"??? Want hetquote:Op zondag 23 april 2006 21:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Respect voor kunnen tonen? GVD vanmiddag riep heel het uitvak iets in 1 zin met kankerlijer en Kuijt![]()
Nee hoorquote:Op zondag 23 april 2006 19:23 schreef Beschouw het volgende:
Zat ik maar bij Ajax, denkt ie
Ongeveer halverwege de 2de helft werd het een seconden of 20 gescandeert.quote:Op zondag 23 april 2006 21:32 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
dat heb ik niet gehoord trouwens
Ik doelde op enkele meelevende reacties in dit topic ...quote:Op zondag 23 april 2006 21:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Het woord "kanker" is zeker gevallen in de Kuip vandaag, maar dan wordt het niet op de mand gespeelt. Als je het woord "kanker" in 1 zin zegt met de naam Dirk Kuijt speel je wel op de man.quote:Op zondag 23 april 2006 21:34 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Gast er waren hier zelfs Feyenoorders die er niet van wisten, dat hele uitvak hoeft er mss niks van geweten te hebben.... Of ga je nu ineens zeiken over "kanker"??? Want het
woord kankerjoden is vandaag ook weer genoeg gevallen in de Kuip.
En zover ik weet hebben de Ajacieden best respect voor Kuijt dus zal het allemaal wel meevallen, en zullen er geen spreekkoren waarin een combo van kanker en Kuijt voorgekomen zijn.
okquote:Op zondag 23 april 2006 21:36 schreef _Gromit_ het volgende:
[..]
Ik doelde op enkele meelevende reacties in dit topic ...
Klopt. Maar dat wordt tijdens elke Ajax-Feyenoord of Feyenoord-Ajax wel gezongen.quote:Op zondag 23 april 2006 21:37 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
En er is zeker wel een combo van Dirk Kuijt en kanker gezongen.
Heel naar ja... maar laten we er over ophouden 14.gifquote:Op zondag 23 april 2006 21:37 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Het woord "kanker" is zeker gevallen in de Kuip vandaag, maar dan wordt het niet op de mand gespeelt. Als je het woord "kanker" in 1 zin zegt met de naam Dirk Kuijt speel je wel op de man.
En er is zeker wel een combo van Dirk Kuijt en kanker gezongen.
En als je denkt dat ik dit verzin moet je ff op pagina 3 kijken daar had ik er ook al wat over gepost.
En zelf meerdere malen Hamas Hamas roepen. Haal die bord van je kop vandaan en bekijk het objectief.quote:Op zondag 23 april 2006 21:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat vind ik opzich best een scheve vergelijking. Als we het zouden zingen omdat een er een speler van 'Isrealische afkomst' uit het veld staat is het al wat meer te vergelijken. Als die speler dan ook nog eens een vader had die zwaar gewond in het ziekenhuis lag na een Palestijnse bomaanslag oid, ja dan zou ik het ook niet bepaald sympathiek vindenquote:Op zondag 23 april 2006 21:47 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
En zelf meerdere malen Hamas Hamas roepen. Haal die bord van je kop vandaan en bekijk het objectief.
Idd, hamas hamas is op de man spelen. Net of jij emotioneel van wordt als er hamas hamas geroep wordt. Wedden als jou pa kanker heeft en 1600 lui roepen SoA-Holic kankerlijer, dat je dat wel aangrijpt.quote:Op zondag 23 april 2006 21:47 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
En zelf meerdere malen Hamas Hamas roepen. Haal die bord van je kop vandaan en bekijk het objectief.
Fijn om te horen dat je me zo goed kent, maar als je een beetje je huiswerk gedaan had dan had je wel beter geweten. En mn rijbewijs heb ik alweer een aantal jaartjes hoor.quote:Op zondag 23 april 2006 21:00 schreef InnocentFR het volgende:
[..]
Donderdag had ik het weggedronken, vandaag had ik wel verwacht dat we het niet goed zouden maken, dat jij de play-offs boycot snap ik (hoewel ik denk dat je nog nooit in stadion geweest ben ), maar aangezien jij de hele week op fok zit en nergens in kroeg of met vrienden kijk, vrees ik dat jij de standaard jood bent.
Ik hoef niet vroeg me bed in, dat jij nog niet op mag voor je rijbewijs hoef niet te zeggen dat ik niet weg kan![]()
Dirk Kuijt kankerlijer werd en afgelopen donderdag al gezongen en de 1e Ajax-feyenoord dit jaar. Dus het is niet nieuw en ik kan me niet voorstellen dat Ajax-supporters ook maar iets van de ziekte van zijn pa afwisten.quote:Op zondag 23 april 2006 21:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Idd, hamas hamas is op de man spelen. Net of jij emotioneel van wordt als er hamas hamas geroep wordt. Wedden als jou pa kanker heeft en 1600 lui roepen SoA-Holic kankerlijer, dat je dat wel aangrijpt.
Hou es ff op man.quote:Op zondag 23 april 2006 21:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Idd, hamas hamas is op de man spelen. Net of jij emotioneel van wordt als er hamas hamas geroep wordt. Wedden als jou pa kanker heeft en 1600 lui roepen SoA-Holic kankerlijer, dat je dat wel aangrijpt.
Waar heb ik dat gezegt? Het gaat er om dat als de ajax supporters dat van zijn pa hadden geweten het veel te ver over de schreef was.quote:Op zondag 23 april 2006 21:59 schreef Nellid het volgende:
[..]
Hou es ff op man.
Alsof Kuyt aan het huilen was omdat wat van die joden kankerlijer riepen...
vertel o almachtige insider......quote:Op zondag 23 april 2006 22:51 schreef Nellid het volgende:
Ach, niet veel verder dan vele andere zaken die ook worden geroepen...
Ik vindt t niet zo boeiend allemaal.
Feit is dat dat hele play off susteem ruk is, dat Feyenoord niveau te kort komt, en dat er volgend seizoen een heel ander Feyenoord staat, tenminste dat heb ik gehoord vandaag.
vond hem ook goed, al had ie wel moeten scorenquote:Op zondag 23 april 2006 23:18 schreef _Gromit_ het volgende:
Overigens vond ik Pardo ook wel redelijk puick bezig de meeste tijd.
Het was inderdaad een prachtig moment. Goede instelling en een sportman waar veel van kunnen leren kwa instelling.quote:Op zondag 23 april 2006 21:20 schreef MrDoegewoon het volgende:
Kuijt was dus niet aan het janken om z'n pa, al zou dat wel in het achterhoofd meetellen. En het was dus niet algemeen bekend dat de pa van Kuijt ziek was.
Iig sterkte voor hem, en ook voor jullie Feyenoorder![]()
die teringlijer ff provoceren na zn goal, kon genoeg vangen daarnaquote:Op zondag 23 april 2006 22:02 schreef devv05 het volgende:
Ach, KJH werd ook veel toegezongen, hoort er allemaal bij.
Ja, echt hèquote:Op zondag 23 april 2006 19:48 schreef devv05 het volgende:
[..]
Die pubers (er vanuit gaande dat ze van jouw leeftijd zijn) stonden daar gewoon een beetje stoer te doen zeker, eigen schuld dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |