Moet je niet even een grap over een DVD maken ofzo?quote:Op zondag 23 april 2006 15:44 schreef PLAE@ het volgende:
Dat noemt men een overgangsjaartje (decennium)
je moeder roept jequote:Op zondag 23 april 2006 15:36 schreef Camplo het volgende:
Kuijt gaat wel weg. Kalou ook. Hofs boos, volgend jaar wordt weer vanouds lekker.
Als zijn vader slokdarmkanker heeft denk ik niet dat hij het land uit wilt.quote:Op zondag 23 april 2006 15:45 schreef jojomen4 het volgende:
Jammer voor Dirk.. denk dat ie wel vertrekt nu..![]()
Komt een DVD bij de dokter...quote:Op zondag 23 april 2006 15:45 schreef TC03 het volgende:
[..]
Moet je niet even een grap over een DVD maken ofzo?
Nee.. daar kun je gelijk in hebben.. maar vaak is daar binnen enkele maanden wel wat meer duidelijkheid over. Dus over 3 maanden zal die wel weten of die er bovenop komt of niet. Misschien dat er genoeg mensen om hem heen zijn die hem vertellen dat ie z'n toekomstkeuze niet op moet baseren. Het is iig flink vervelend voor die jongen. Tis echt een held!quote:Op zondag 23 april 2006 15:47 schreef Showtime het volgende:
[..]
Als zijn vader slokdarmkanker heeft denk ik niet dat hij het land uit wilt.
Zou kunnen inderdaad, ik denk ieder geval dat de situatie van zijn vader van grote invloed zal zijn op zijn uiteindelijke keuze.quote:Op zondag 23 april 2006 15:52 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Nee.. daar kun je gelijk in hebben.. maar vaak is daar binnen enkele maanden wel wat meer duidelijkheid over. Dus over 3 maanden zal die wel weten of die er bovenop komt of niet. Misschien dat er genoeg mensen om hem heen zijn die hem vertellen dat ie z'n toekomstkeuze niet op moet baseren. Het is iig flink vervelend voor die jongen. Tis echt een held!![]()
correctie, de feyenoord fanshop staat voor lul met zijn dvd'squote:Op zondag 23 april 2006 16:06 schreef devv05 het volgende:
Hehe, verdiende loon met jullie dvd´s. Dan roep je het echt gewoon over jezelf af en sta je nu gewoon zwaar voor lul.
Fijne dag nog
Waarom trollen?quote:Op zondag 23 april 2006 16:06 schreef devv05 het volgende:
Hehe, verdiende loon met jullie dvd´s. Dan roep je het echt gewoon over jezelf af en sta je nu gewoon zwaar voor lul.
Over dat trouwe legioen hoeven jullie het trouwens vanaf nu ook niet meer te hebben.
Fijne dag nog
quote:Op zondag 23 april 2006 16:18 schreef Showtime het volgende:
[..]
correctie, de feyenoord fanshop staat voor lul met zijn dvd's
Als Feyenoord supporter heb ik met trots gekeken naar het legioen dat ondanks het verlies applaudiseerden voor de Feyenoord spelers.
Geen troll, maar je staat toch gewoon keihard voor lul met die dvd's, nu helemaal.quote:
Ik ook. Niet dat het dan anders was gelopen ofzo, maar goed.. Nu hopen dat Groningen naar de VCL gaat en dat ze bij de KNVB eens wakker worden.quote:Op zondag 23 april 2006 16:43 schreef Tomasso het volgende:
Ik baalde er toch wel van dat ik er niet bij was hoor. Hoe gek het ook maar klinkt.
Ach kijk nou,de kinderclub van 410 is er ook!quote:Op zondag 23 april 2006 16:42 schreef Camplo het volgende:
[..]
Rofl beetje late tvp, jullie zijn klaar![]()
![]()
Als Ajax doorgaat moeten ze ook nadenken over de play-offs hoor. Ajax heeft er net zo min recht op als Groningen, dus die vergelijking gaat mank. Dan kan je uiteindelijk beter Ajax in de CL hebben van Ajax en Groningen.quote:Op zondag 23 april 2006 16:44 schreef snabbi het volgende:
[..]
Ik ook. Niet dat het dan anders was gelopen ofzo, maar goed.. Nu hopen dat Groningen naar de VCL gaat en dat ze bij de KNVB eens wakker worden.
Maar Groningen in de CL klinkt meer als een flater dan Ajaxquote:Op zondag 23 april 2006 16:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Als Ajax doorgaat moeten ze ook nadenken over de play-offs hoor. Ajax heeft er net zo min recht op als Groningen, dus die vergelijking gaat mank. Dan kan je uiteindelijk beter Ajax in de CL hebben van Ajax en Groningen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |