quote:
quote:Op zondag 23 april 2006 14:57 schreef Corksterr het volgende:
[..]!1!:!:D:D1!
![]()
1!11:D1
![]()
1!!1:D
![]()
:D..!!1.1!
![]()
Uitlegquote:Op zondag 23 april 2006 14:58 schreef Trancelocator het volgende:
Treurig voor Dirk, als je weet wat er allemaal speelt.
Fijn dat er ook Ajacieden zijn die normaal doenquote:Op zondag 23 april 2006 14:58 schreef Trancelocator het volgende:
Treurig voor Dirk, als je weet wat er allemaal speelt.
Volgens mij ligt zijn vader in het ziekenhuis ofzo.quote:
quote:Op zondag 23 april 2006 14:59 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Fijn dat er ook Ajacieden zijn die normaal doen
Excuses.quote:Op zondag 23 april 2006 14:57 schreef Corksterr het volgende:
[..]!1!:!:D:D1!
![]()
1!11:D1
![]()
1!!1:D
![]()
:D..!!1.1!
![]()
quote:Op zondag 23 april 2006 14:59 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Fijn dat er ook Ajacieden zijn die normaal doen
Precies, weet waarom je lacht...quote:Op zondag 23 april 2006 14:57 schreef Nashje het volgende:
Zit wat meer achter, dus let effe op.
+ de situatie rond het dochtertje van Alfred Schreuderquote:Op zondag 23 april 2006 14:59 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Zijn vader heeft slokdarmkanker.![]()
ach jij moet niet zo hypocriet doen net als een aantal anderen in dit topic. Je leest hier zeer regelmatig die dodelijke ziektes die gepost worden. En dan wordt daar ook niet bij stilgestaan.quote:
Amenquote:Op zondag 23 april 2006 15:14 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
ach jij moet niet zo hypocriet doen net als een aantal anderen in dit topic. Je leest hier zeer regelmatig die dodelijke ziektes die gepost worden. En dan wordt daar ook niet bij stilgestaan.
Jij zal ze vast niet posten maar het is juist well jouw taak om die troep te vewijderen en die idioten die dat posten direct een perm ban te geven.
Dat zou een wonder zijn.quote:Op zondag 23 april 2006 15:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Als je een beetje op de hoogte was Yvette...
Het is toch gewoon zo. Wat wil je ontkennen dan?quote:Op zondag 23 april 2006 15:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Niet teveel gaan verwachten op 1 dagquote:Op zondag 23 april 2006 15:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat weten jullie hiervan? Lijkt me ongelooflijke bullshitquote:Het bestuur van Feyenoord heeft de oorlog verklaard aan haar supporters.
Volgens insiders van Feyenoord EN Ajax is Salomon Kalou verkocht aan de amsterdammers voor 4 miljoen euro plus 20 procent van de toekomstige transfersom die Ajax aan Kalou gaat verdienen.
Kalou moet bij Ajax de rechtsbuiten of 10 positie gaan bekleden aangezien er in amsterdam nog weinig vertrouwen is in een langer verblijf van Wesley Sneijder.
reacties van betrokken personen volgen na de bekerfinale, en dit is door insiders van zowel ajax als feyenoord bevestigd.
Ook zou dit de "surprise-act" op de transfermarkt van van Geel zijn zoals ie 3 maanden geleden in Sportweek aan de ajax-supporters heeft beloofd, dat is dan wel weer jammer, daarbij dachten we namelijk aan een grote naan"
wtfquote:Op zondag 23 april 2006 15:22 schreef VoreG het volgende:
[..]
Niet teveel gaan verwachten op 1 dag
[..]
Wat weten jullie hiervan? Lijkt me ongelooflijke bullshit
Wat is je bron? [url=http://www.ikzuignieuwsuitm'nduimpje.nl]www.ikzuignieuwsuitm'nduimpje.nl[/url] ?quote:Op zondag 23 april 2006 15:22 schreef VoreG het volgende:
[..]
Niet teveel gaan verwachten op 1 dag
[..]
Wat weten jullie hiervan? Lijkt me ongelooflijke bullshit
We gaan weer normaal doen.quote:Op zondag 23 april 2006 15:20 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Het is toch gewoon zo. Wat wil je ontkennen dan?
kan zijn.quote:Op zondag 23 april 2006 15:25 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
We gaan weer normaal doen.
Verder zeg ik alleen dat er meer speelt, niks mis mee toch?
Bijna, Ajax topic, het lijkt er dus opquote:Op zondag 23 april 2006 15:25 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Wat is je bron? [url=http://www.ikzuignieuwsuitm'nduimpje.nl]www.ikzuignieuwsuitm'nduimpje.nl[/url] ?
Nou ja zeg.quote:Op zondag 23 april 2006 15:27 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
kan zijn.
Maar verwijzingen en afkortingen zie ik ook nog steeds staan.Zelfs in titels. Een moderator zou daar toch iets aan moeten doen lijkt mij.
En ik mag ook best aangeven dat ik velen in deze topics erg hyporcriet vind als ik dit lees over Dirk.
Kom in FB met de voorbeelden, ben benieuwd. Extra hulp is ook altijd welkom.quote:Op zondag 23 april 2006 15:27 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
kan zijn.
Maar verwijzingen en afkortingen zie ik ook nog steeds staan.Zelfs in titels. Een moderator zou daar toch iets aan moeten doen lijkt mij.
quote:Op zondag 23 april 2006 15:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar weer over Feyenoord, Hofs nu uit de picture bij Koeman?
Blessure, zat achteraf met blokken ijs aan zijn been.quote:Op zondag 23 april 2006 15:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik hoop het niet. Ben wel gecharmeerd van hem, zet zich ook altijd in. Misschien niet altijd even gelukkig in z'n acties, maar dat is niemand.quote:Op zondag 23 april 2006 15:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Werd vorig jaar ook gezegd...quote:Op zondag 23 april 2006 15:36 schreef Camplo het volgende:
Kuijt gaat wel weg. Kalou ook. Hofs boos, volgend jaar wordt weer vanouds lekker.
Yvette.. jij hebt toch ook weleens een discriminerende opmerking gemaakt? Vind jij dan dat jij ook perm ban moet krijgen? Hypocriet..quote:Op zondag 23 april 2006 15:27 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
kan zijn.
En ik mag ook best aangeven dat ik velen in deze topics erg hyporcriet vind als ik dit lees over Dirk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |