Als er een stuk of 70 uitvallen ja.......quote:Op woensdag 26 april 2006 12:47 schreef Zwansen het volgende:
Ik zie Kroon trouwens ook wel top 20 rijden in de Tour als ie meemag.
Dan moet 'tie in z'n knechtwerk ver boven zichzelf uitstijgen, US Postal-achtige praktijken zeg maar. En zich in de tijdritten ook nog eens leeg rijden.quote:Op woensdag 26 april 2006 12:47 schreef Zwansen het volgende:
Ik zie Kroon trouwens ook wel top 20 rijden in de Tour als ie meemag.
no shitquote:Op woensdag 26 april 2006 14:43 schreef Falco het volgende:
Hup Savoldelli!
Ben ik nou de enige die Savoldelli helemaal niks vind? (Muv van dalen danquote:Op woensdag 26 april 2006 14:43 schreef Falco het volgende:
Hup Savoldelli!
Jaquote:Op woensdag 26 april 2006 15:06 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ben ik nou de enige die Savoldelli helemaal niks vind? (Muv van dalen dan)
Oei, kutoverwinningen, dat valt toch wel mee ?quote:Op woensdag 26 april 2006 15:11 schreef pfaf het volgende:
Salvoldelli is wel tof, maar heeft al kutoverwinningen op zak, laat nu maar een ander winnen.
Wou ik net ook vragenquote:Op woensdag 26 april 2006 16:04 schreef Doff het volgende:
Is het gebeuren op internet te bekijken?
www.cycling.tvquote:Op woensdag 26 april 2006 16:04 schreef Doff het volgende:
Is het gebeuren op internet te bekijken?
Geweldig, bedanktquote:Op woensdag 26 april 2006 16:11 schreef -skippybal- het volgende:
Moet je even deze link gebruiken. Of nog beter, bookmark 'mHier kun je veel races gratis kijken, en ook veel terug kijken
![]()
Je krijgt wel af en toe wat reclame, maar veel minder als op Eurosport dus dat valt allemaal wel mee...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |