Tuurlijk is die in vorm na het rijden van Californie en Tirreno Adriaticoquote:Op dinsdag 25 april 2006 19:08 schreef flyckje het volgende:
savoldelli is dus wel in form zonder compititie ritme
http://player.narrowstep.tv/skins/0018/nsp.aspx?player=cycling en dan "Watch Now"quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:08 schreef Bartoli het volgende:
hoe in vredesnaam kun je dat op cycling.tv bekijken zonder er voor te betalen? Ik had eerder op de avond wel beeld maar toen bleef die ineens hangen. Ik wil reconnecten krijg ik "please login"
en hoe doe ik dat? want heb al van alles geprobeerd maar geraak er niet in behalve dat ik renners zie voorbij komen met hun cycling.tv verkoop praatquote:Op dinsdag 25 april 2006 19:08 schreef flyckje het volgende:
bartoli zien da ge nie onder premium login zit
zijn 2 rondes die al lang gepaseerd zijn.quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:08 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Tuurlijk is die in vorm na het rijden van Californie en Tirreno Adriatico
thnxquote:Op dinsdag 25 april 2006 19:09 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
http://player.narrowstep.tv/skins/0018/nsp.aspx?player=cycling en dan "Watch Now"
Howhow, een proloogje?quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:19 schreef flyckje het volgende:
nu kun je wel al zeker zeggen dat alle favorieten van de giro op niveau zijn.
Ik ben wel benieuwd of Basso de druk aankan. Vorig jaar had ie last van maagproblemen, maar had misschien ook al met zenuwen te maken. In de luwte van Lance is het makkelijk rondrijden, maar als grote favoriet in de Giro én Tour... Ik moet het nog zien.quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
Mja, de Giro zou spannend kunnen zijn. Tenzij Basso echt top is en niet begeeft onder de druk. Dan lijkt de rest me vrij kansloos.
Doet Kroon dan de Giroquote:Op woensdag 26 april 2006 12:39 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd of Basso de druk aankan. Vorig jaar had ie last van maagproblemen, maar had misschien ook al met zenuwen te maken. In de luwte van Lance is het makkelijk rondrijden, maar als grote favoriet in de Giro én Tour... Ik moet het nog zien.
Al is zijn ploeg wel ongelofelijk sterk. Wel jammer dat Kroon in dienst van Basso moet rijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |