quote:Op zondag 23 april 2006 14:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
Heeft feijenoord wel aan zichzelf te wijten door die belachelijke DVD op de markt te brengen. Als je als club niet snapt dat dat juist kwaad bloed zet, kan je als bestuur misschien beter aftreden....
Enfin het is leuk dat we winnen, dat zeker! Een wonder? nee
En we zijn er zeker nog niet.
Zij die zonder zonde zijn.....quote:Op zondag 23 april 2006 14:17 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik erger me aan de kinderachtigheid van de Ajacieden hier. Blij zijn met winst is oké, maar dit is wel even iets anders.
Vind jij dat? Ajax had dat eens moeten doen, dan waren de geluiden over arrogantie niet van de lucht geweest, maar nu Feijenoord het gedaan heeft is het normaal?quote:Op zondag 23 april 2006 14:23 schreef TC03 het volgende:
[..]Het toont maar weer eens aan wat een kindjes die Ajax-supporters zijn.
Voor sommige onder ons blijft het moeilijk om na te denkenquote:Op zondag 23 april 2006 14:24 schreef Houniet het volgende:
intelligente TT
Nee, Feyenoord draait wel een beter seizoen dan verwacht. Voor mij hebben ze gewoon gedaan wat ik van ze verwacht dat ze doen. Jammer dat ze dit verliezen, maar dat doet voor mij niet zo ter zake.quote:Op zondag 23 april 2006 14:20 schreef marsu het volgende:
Even een vraag voor de Feyenoord-supporters. Draait Feyenoord een topseizoen?
Ik was alleen even irritant in de livetopics, maar massaal met alle Feyenoorders grappen in de orde van 'Hoelang is een Chinees' maken is niet vergelijkbaar met 'mijn' gedrag.quote:Op zondag 23 april 2006 14:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Zij die zonder zonde zijn.....
Jij bent minstens net zo erg met dat kinderachtige gedoe als Ajax weer een kut speelde.
Nu is het andersom en zijn we opeens kinderachtig?
Iep iep alo, iep iep alo....
Iep iep nouwwwwwww, iep iep nouwwwwwwwwquote:Op zondag 23 april 2006 14:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Zij die zonder zonde zijn.....
Jij bent minstens net zo erg met dat kinderachtige gedoe als Ajax weer een kut speelde.
Nu is het andersom en zijn we opeens kinderachtig?
Iep iep alo, iep iep alo....
Natuurlijkquote:Op zondag 23 april 2006 14:24 schreef snabbi het volgende:
Jammer dat ze dit verliezen, maar dat doet voor mij niet zo ter zake.
Jij hebt geen idee waar je over praat man. Meerendeel van de supporters vindt zo'n DVD zelf ook enorm triest. En ik had het niet over de DVD.quote:Op zondag 23 april 2006 14:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
Vind jij dat? Ajax had dat eens moeten doen, dan waren de geluiden over arrogantie niet van de lucht geweest, maar nu Feijenoord het gedaan heeft is het normaal?![]()
Wij zijn groot en zij zijn klein.quote:Op zondag 23 april 2006 14:25 schreef Jajong het volgende:
[..]
Iep iep nouwwwwwww, iep iep nouwwwwwwww.
Ja, want een smadelijke DVD uitbrengen is namelijk een zeer volwassen actie.quote:Op zondag 23 april 2006 14:23 schreef TC03 het volgende:
Nee, die wedstrijd komt er niet. Iedereen was al zeker van UEFA Cup voetbal namelijk.quote:Op zondag 23 april 2006 14:26 schreef frankium het volgende:
AZ - feijenoord, dat wint AZ!
Moeten de verliezers ook nog tegen elkaar dan? Dat heeft toch geen nut?!quote:Op zondag 23 april 2006 14:26 schreef frankium het volgende:
AZ - feijenoord, dat wint AZ!
Niet zulke "kindjes" als een organisatie die bedenkt dat ze een DVD gaat uitbrengen van twee competitie overwinningen. Daarmee zetten ze zich op zich al voor lul.quote:Op zondag 23 april 2006 14:23 schreef TC03 het volgende:
quote:Op zondag 23 april 2006 14:26 schreef gday het volgende:
[..]
Ja, want een smadelijke DVD uitbrengen is namelijk een zeer volwassen actie.
Het ging over de vraag of Feyenoorders dit een goed seizoen vonden slimpie.quote:
Van het een kwam het ander.quote:Op zondag 23 april 2006 14:27 schreef TC03 het volgende:
[..]Wat heeft dit met elkaar te maken? Kinderachtige reacties en een forum of een club die een DVD uitbrengt?
Het verschil is dat F'noord zich als gehele organisatie voor lul zet.quote:Op zondag 23 april 2006 14:27 schreef TC03 het volgende:
[..]Wat heeft dit met elkaar te maken? Kinderachtige reacties en een forum of een club die een DVD uitbrengt?
Tja Jorien is onze voorzitter hoor, als die ergens geld ruikt dan zal hij ook zeker niet nalaten om het te pakken.quote:Op zondag 23 april 2006 14:26 schreef gday het volgende:
Ja, want een smadelijke DVD uitbrengen is namelijk een zeer volwassen actie.
Absoluut.quote:Maar goed, wat mij betreft zijn de ECHTE helden van deze wedstrijd de Feyenoorders die gewoon zijn blijven zitten om hun club te blijven steunen!
En Hofs, Greene en Vlaar dan?quote:Op zondag 23 april 2006 14:28 schreef myajaxforever het volgende:
want buiten K2,de Guzman,en een beetje Castelen,is het gewoon middenmotor spelers die er spelen.(Niet dat ik dat erg vindt)
Nee dat zal wel niet.quote:Op zondag 23 april 2006 14:26 schreef TC03 het volgende:
[..]
Jij hebt geen idee waar je over praat man. Meerendeel van de supporters vindt zo'n DVD zelf ook enorm triest. En ik had het niet over de DVD.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |