Er vanuit gaande dat je met hondekop eigenlijk mat'64 bedoelt...quote:Op zondag 30 april 2006 21:02 schreef jorienvdherik het volgende:
morgen met de trein vanaf lombardijen naar den haag holland spoor als het goed is. en vrijdag nog van lombardijen naar volendam.
Wat zal ik doen geen zin in zo hondekop morgen. Dus eerst met een hondekop naar centraal en vanaf daar een trein pakken naar amsterdam. Die via Den Haag gaat. Is meestal toch zo IRM ?
Je kunt een willekeurige trein daar pakken, dan hoef je niet met een hondekop te reizen.quote:Op zondag 30 april 2006 21:02 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat zal ik doen geen zin in zo hondekop morgen. Dus eerst met een hondekop naar centraal en vanaf daar een trein pakken naar amsterdam. Die via Den Haag gaat. Is meestal toch zo IRM ?
quote:Op zondag 30 april 2006 21:23 schreef Tfz het volgende:
[..]
Je kunt een willekeurige trein daar pakken, dan hoef je niet met een hondekop te reizen.
"De bekende..." ?quote:Op zondag 30 april 2006 21:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[TK] 6 mappen met Atlas treinenkaarten (compleet)
Dat zijn dus een stuk of 1000 kaarten waar op elke kaart een trein word beschreven, uit alle tijden, wereldwijd. En nieuw hebben we er een paar jaar geleden zo'n 1 euro per kaart moeten betalen, dus 1 euro voor het hele pakket is geen aannemenlijk bodquote:Op zondag 30 april 2006 21:59 schreef Duvel het volgende:
[..]
"De bekende..." ?
Sorry, ik ken ze niet, wat is dit?
En vraagprijs? Voldoet 1 euro aan TEAB?
http://www.9292ov.nl doet het ook niet?quote:Op zondag 30 april 2006 22:02 schreef jorienvdherik het volgende:
Hmm, morgen nog iets ophalen in Zutphen, dit hoorde ik pas een paar minuten geleden. Ik wil er ongeveer om 4 uur zijn. net nu vanavond werkt de ns site niet ! vanaf rotterdam naar Zutphen hoelang is dat met de trein ?
NS.nl werkt gewoon hoor!quote:Op zondag 30 april 2006 22:02 schreef jorienvdherik het volgende:
Hmm, morgen nog iets ophalen in Zutphen, dit hoorde ik pas een paar minuten geleden. Ik wil er ongeveer om 4 uur zijn. net nu vanavond werkt de ns site niet ! vanaf rotterdam naar Zutphen hoelang is dat met de trein ?
De eerste is waarschijnlijk DD-AR (Rlb-Bd) + IRM (Bd-Zp).quote:
nee amersfoort - apeldoorn is ICM..quote:Op zondag 30 april 2006 22:58 schreef jorienvdherik het volgende:
vanaf amersfoort zeker DM'90
die andere is wel relaxter denk ik vanaf breda in de IRM liggen
Nee, je kunt tot Apd blijven zitten in de IC.quote:Op zondag 30 april 2006 22:58 schreef jorienvdherik het volgende:
vanaf amersfoort zeker DM'90
Ik vind het zelf minder interessant moet ik zeggen. Maar als de rest het wel leuk vindt, ben ik niet degene die het tegenhoudt.quote:Op zondag 30 april 2006 23:53 schreef jorienvdherik het volgende:
toch leuk om hier er over in te praten
Het interesseert me werkelijk geen ene fuck, een fijne reis gewenst!quote:Op zondag 30 april 2006 23:57 schreef jorienvdherik het volgende:
moet toch nog ff kijken welke ik neem. Telkens overstappen is ook niet relaxt. Misschien toch maar vanaf Breda een lange zit maken
t houd wel t topic aan de loopquote:Op zondag 30 april 2006 23:55 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik vind het zelf minder interessant moet ik zeggen. Maar als de rest het wel leuk vindt, ben ik niet degene die het tegenhoudt.
Vanaf Breda is het erg eenvoudig: IRM tot aan Zutphen.quote:Op zondag 30 april 2006 23:57 schreef jorienvdherik het volgende:
moet toch nog ff kijken welke ik neem. Telkens overstappen is ook niet relaxt. Misschien toch maar vanaf Breda een lange zit maken
Och, als je zo'n beetje het hele net heb afgereist, kun je wel wat tips geven over fijne overstappen (zoals in Apeldoorn) of mooie trajecten (Dieren-Arnhem) of het mijden van lange IRM-ritten (Rotterdam-Arnhem).quote:Op zondag 30 april 2006 23:55 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik vind het zelf minder interessant moet ik zeggen. Maar als de rest het wel leuk vindt, ben ik niet degene die het tegenhoudt.
Hehe, wie is nou de nar?quote:Op maandag 1 mei 2006 00:09 schreef Duvel het volgende:
[..]
Het interesseert me werkelijk geen ene fuck, een fijne reis gewenst!
Zekers. IRM ritten zijn best leuk als je echt maar dan ook echt zo lui bent om bij t begin punt in de stappen en tot t eind punt niet meer uit je stoel wilt komenquote:Op maandag 1 mei 2006 00:55 schreef MREn het volgende:
[..]
Och, als je zo'n beetje het hele net heb afgereist, kun je wel wat tips geven over fijne overstappen (zoals in Apeldoorn) of mooie trajecten (Dieren-Arnhem) of het mijden van lange IRM-ritten (Rotterdam-Arnhem).
Ja, het houdt het topic aan de gang, maar dat kunnen ze in ONZ beter, een topic aan de gang houden. Ik kan het natuurlijk negeren, maar zoals Tfz weet, als iets me niet bevalt dan trek ik mijn toetsenbord open...quote:Op maandag 1 mei 2006 00:11 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
t houd wel t topic aan de loopen wat niet boeit kan je ook gewoon niet op reageren?
Nog 7 maanden en alle geplaatste reiplanposts zijn zinloosquote:Op maandag 1 mei 2006 08:41 schreef Duvel het volgende:
dat geeft niet omdat een reisplantopic verder niet zoveel eeuwigheidswaarde heeft
Dat lijstje is niet echt compleet...quote:Op maandag 1 mei 2006 11:20 schreef Zug-Chef het volgende:
http://oehoe18.mine.nu/~hb/mat-omloop-NL.txt
Hier rijdt ook weleens DD-AR.quote:Op maandag 1 mei 2006 11:57 schreef FredvZ het volgende:
ik heb nog wat aanvullingen voor je:
Amsterdam - Woerden - Rotterdam
SGM-III (Sprinter) (geen DD-AR)
Sneltrein Ut-Gdm?quote:Op maandag 1 mei 2006 13:20 schreef Duvel het volgende:
Utrecht - Tiel/'s-Hertogenbosch (gecombineerder stoptrein) Plan V
Utrecht - Geldermalsen ("snel"trein) DD-AR
Die naar Tiel is de combi inderdaad. De "sneltrein" is een stoptrein zonder stop op Lunetten en met eindpunt Geldermalsen.quote:Op maandag 1 mei 2006 14:09 schreef 456 het volgende:
[..]
Sneltrein Ut-Gdm?
Rijdt die ook niet door naar Tiel? (of is dat die combi stoptrein)
Kwist niet dat die agglomeratie rond utrecht ri gdm zo druk was. Kdacht dat dat met 2x per uur een stoptrein ri. gdm (die combitrein) dat dat wel voldoende zou zijn.quote:Op maandag 1 mei 2006 14:21 schreef Duvel het volgende:
[..]
Die naar Tiel is de combi inderdaad. De "sneltrein" is een stoptrein zonder stop op Lunetten en met eindpunt Geldermalsen.
moet je in de spits eens in Utrecht in proberen te stappen, dat is zelfs met 10 bakken mat'64 soms bijna onmogelijk.quote:Op maandag 1 mei 2006 14:44 schreef 456 het volgende:
[..]
Kwist niet dat die agglomeratie rond utrecht ri gdm zo druk was. Kdacht dat dat met 2x per uur een stoptrein ri. gdm (die combitrein) dat dat wel voldoende zou zijn.
Kzal me daar gek zijn. Voor mijn lol in mat64 stappenquote:Op maandag 1 mei 2006 21:04 schreef MREn het volgende:
[..]
moet je in de spits eens in Utrecht in proberen te stappen, dat is zelfs met 10 bakken mat'64 soms bijna onmogelijk.
1e klas in een lege coupe ligt wel onovertroffen veel lekkerder dan wel materieel dan ookquote:Op maandag 1 mei 2006 21:24 schreef 456 het volgende:
[..]
Kzal me daar gek zijn. Voor mijn lol in mat64 stappen![]()
Plus het prachtige gejank van gelijkstroomtractiemotoren!quote:Op maandag 1 mei 2006 21:36 schreef MREn het volgende:
[..]
1e klas in een lege coupe ligt wel onovertroffen veel lekkerder dan wel materieel dan ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |