abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37314341
quote:
Op woensdag 26 april 2006 11:56 schreef Doagere het volgende:
Me haar is inmiddels zo lang:

[afbeelding]

Iemand een site waar leuke kapsels op staan voor half/lang haar?
http://www.kapperssite.nl

Staan echt een heleboel kapsels op. Aanrader om je haar in je gezicht te laten snijden, mocht je mannelijke kaken hebben, dan valt het een stuk minder op. Helaas niet echt een trend meer maar het welbekende pagekoppie dus (Jennifer Aniston-kopietje, het kapsel dat iedereen toen wilde). Je kunt op deze site ook de gewenste haarlengte, kleur en steil of krullend haar aangeven!
  woensdag 26 april 2006 @ 16:04:05 #52
57690 danielluh
Ben mijn naam beu, maar jah
pi_37314377
quote:
Op woensdag 26 april 2006 08:51 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:

[..]

Ja maar dat is toch niet wat je wilt, een lesbo in tuinbroek Had ik een keer een foto van jou gezien? Kan dat kloppen (héél lang geleden)
zou kunnen, maar de meest recente foto staat nu in mij fotoboek hoor
en ik ben geen lesbo in een tuinbroek, omdat ff te zeggen
Jaaa ik heb ook FOK PM :P
  woensdag 26 april 2006 @ 16:08:54 #53
57690 danielluh
pi_37314535
een echte vrouwen haarlijn zal je nie snel krijgen. idd net zoals ik een pony laten knippen en vooral laagjes knippen en dan haren verven met highlights erin, geeft meer volume.

een goede kapper kan je hierbij helpen. ik zelf experimenteer heel erg met mijn haar.
maar laagjes en hightlights zal altijd blijven. volgende maand zelfs extensions erin, om mijn haar nog meer volume te geven. zou eerst permanent doen, maar ik heb band haar, daar is nie veel mee te doen dan stijl, door extensions krijg je toch wat krul erin

zo zijn er nog een heleboel van die tips met haren
pi_37314828
quote:
Op woensdag 26 april 2006 16:08 schreef danielluh het volgende:
een echte vrouwen haarlijn zal je nie snel krijgen. idd net zoals ik een pony laten knippen en vooral laagjes knippen en dan haren verven met highlights erin, geeft meer volume.

een goede kapper kan je hierbij helpen. ik zelf experimenteer heel erg met mijn haar.
maar laagjes en hightlights zal altijd blijven. volgende maand zelfs extensions erin, om mijn haar nog meer volume te geven. zou eerst permanent doen, maar ik heb band haar, daar is nie veel mee te doen dan stijl, door extensions krijg je toch wat krul erin

zo zijn er nog een heleboel van die tips met haren
Klopt, dat zal nog wel even duren helaas. Maargoed ik ben jong begonnen dus het zal terug komen..

Een pony lijkt me wel wat.
  woensdag 26 april 2006 @ 16:58:04 #55
57690 danielluh
pi_37315982
quote:
Op woensdag 26 april 2006 16:19 schreef Doagere het volgende:

[..]

Klopt, dat zal nog wel even duren helaas. Maargoed ik ben jong begonnen dus het zal terug komen..

Een pony lijkt me wel wat.
nooit te hard roepen hoor, ligt geheel aan de wortels of die nog leven
hormonen doen veel, maar het is geen wonder middel, dat willen vele nog wel eens vergeten

haar is het minste hoor, daar kan je zoveel meedoen, zodat de haargrens nie eens opvalt.
daarbij zijn er ook zat vrouwen met een hoge haargrens, als je oplet zie je dat. maar ook zij hebben dan meestal een pony
ik heb mijn pony schuin laten knippen, zo kan je het haar ook opsteken en in staartje doen, zonder dat de haargrens opvalt.

als je baard grens hebt, dies moeilijker te verbergen
pi_37317482
quote:
Op woensdag 26 april 2006 16:04 schreef danielluh het volgende:

[..]

zou kunnen, maar de meest recente foto staat nu in mij fotoboek hoor
en ik ben geen lesbo in een tuinbroek, omdat ff te zeggen
O nog geen eens gezien dat je een fotoboek had

Wow je bent vet goed gelukt Hahaha.. Nou ja dat klinkt een beetje stom, maar je snapt m'n idee wel toch?
pi_37319674
Nu ziet mijn achterkant er zo uit, opzich prima zo, alleen me voorkant vindt ik niet echt vrouwelijk.

pi_37319835
Niet lullig bedoelt Doagere (non intended pun ook ), maar ga je ook iets aan je kin doen? die ziet er nog best mannelijk uit, toch? Of ligt dat aan de foto's?
pi_37325690
quote:
Op woensdag 26 april 2006 19:10 schreef Doagere het volgende:
Nu ziet mijn achterkant er zo uit, opzich prima zo, alleen me voorkant vindt ik niet echt vrouwelijk.

[afbeelding]
Dat staartje? Zoveel vrouwen hebben staartjes Alleen hebben veel mannen ook een paardenstaart dus is het eigenlijk ook een mannenkapsel, misschien is los dan leuker.
  woensdag 26 april 2006 @ 21:43:46 #60
57690 danielluh
pi_37325716
dat kost een hoop geldt FFS, facial surgery dus
en ook erg pijnlijk

@ PescaPallaMarcusManu:
Ja ach, ben alleen wat lang 1.95, maar kan zo het vrouwen basketbal in. voor de rest ben ik dik tevreden hoor.
pi_37325976
quote:
Op woensdag 26 april 2006 21:43 schreef danielluh het volgende:
dat kost een hoop geldt FFS, facial surgery dus
en ook erg pijnlijk

@ PescaPallaMarcusManu:
Ja ach, ben alleen wat lang 1.95, maar kan zo het vrouwen basketbal in. voor de rest ben ik dik tevreden hoor.
Hoe kan het eigenlijk dat je van die bolle wangetjes hebt? Van jezelf? Door hormonen?
pi_37326388
quote:
Op woensdag 26 april 2006 11:56 schreef Doagere het volgende:
Me haar is inmiddels zo lang:

[afbeelding]

Iemand een site waar leuke kapsels op staan voor half/lang haar?
ukhairdressers.com
  donderdag 27 april 2006 @ 12:59:12 #63
57690 danielluh
pi_37341821
quote:
Op woensdag 26 april 2006 21:49 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:

[..]

Hoe kan het eigenlijk dat je van die bolle wangetjes hebt? Van jezelf? Door hormonen?
nou heb altijd al wat meer jukbeenderen gehad.
heel veel transen hebben al vrouwelijke kenmerken.
ik heb het geluk dat mijn gezicht er vrouwelijk uitziet

Ik laat dan ook niet al te veel in mij snijden. borstvergroting en de SRS is het enigste
met de rest ben ik tevreden
  maandag 1 mei 2006 @ 11:34:01 #64
58816 sleepflower
Missing pieces of sleep.
pi_37448691
Hoe gaat dat nou eigenlijk, zo'n gesprek met een dokter waar je vertelt dat je aan de hormonen wilt?
pi_37448989
quote:
Op maandag 1 mei 2006 11:34 schreef sleepflower het volgende:
Hoe gaat dat nou eigenlijk, zo'n gesprek met een dokter waar je vertelt dat je aan de hormonen wilt?
De dokter zal je doorsturen naar een genderpsycholoog. Bij het VU maken de psychologen deel uit van het genderteam. De psycholoog onderzoekt of er sprake is van genderdysforie, vooral door andere oorzaken (schizofrenie, DID, BDD etc.) uit te sluiten. Ook onderzoekt de psycholoog of je op dat moment een transitie aan kan. Wanneer de psycholoog er van overtuigd is dat er geen andere stoornissen zijn waaraan de wens om van geslacht te veranderen te wijten zijn, en de psycholoog er daarnaast van overtuigd is dat je het proces aankunt zal de psycholoog je in het genderteam voordragen. Wanneer een psycholoog je voordraagt zal er groen licht worden gegeven, en zal de behandeling beginnen. Wanneer er sprake is van een andere stoornis of de psycholoog heeft ernstige twijfels of je de transitie aankunt zul je rood licht krijgen. Er vindt dan geen behandeling plaats, en eventueel wordt je doorverwezen naar een andere psycholoog, therapeut, psychiater etc. Wanneer er lichte twijfels zijn kan er oranje licht worden gegeven. De behandeling wordt dan voorzichtig begonnen (Bijvoorbeeld lagere doses van medicijnen of een begin met alleen anti-androgene medicijnen).

Bij groen of oranje licht kom je dus terecht bij een endocrinoloog (hormoondokter). Die zal eerst bloed laten afnemen (Vaak wordt dit al gedaan wanneer de psycholoog je gaat voordragen in het genderteam) om te bepalen of er bijzondere risico's zijn. Wanneer er geen afwijkingen zijn zal er met een standaard-dosis hormonen en anti-androgenen begonnen worden, en wordt iedere 3 maanden het bloed getest op afwijkingen en om te zien of de medicatie aanslaat.

Was dit wat je wilde weten?
  maandag 1 mei 2006 @ 11:52:34 #66
58816 sleepflower
Missing pieces of sleep.
pi_37449317
quote:
Op maandag 1 mei 2006 11:42 schreef BetaWolff het volgende:

[..]

Was dit wat je wilde weten?
Yep, thanks.

Ik heb ook een persoonlijk vraagje...je hoeft niet te antwoorden als je dat niet wilt. Ben jij van plan om helemaal een vrouw te worden, dus ook je te laten opereren aan je geslachtsdelen?
pi_37449455
quote:
Op maandag 1 mei 2006 11:52 schreef sleepflower het volgende:

[..]

Yep, thanks.

Ik heb ook een persoonlijk vraagje...je hoeft niet te antwoorden als je dat niet wilt. Ben jij van plan om helemaal een vrouw te worden, dus ook je te laten opereren aan je geslachtsdelen?
Ja. Overigens zal dat in de meeste gevallen zo zijn wanneer iemand zich door een genderteam laat behandelen. In Nederland zijn de genderteams huiverig voor mensen die een gedeeltelijke geslachtsverandering nastreven..
  dinsdag 2 mei 2006 @ 14:11:27 #68
57690 danielluh
pi_37485554
denk nie dat je door de screening komt als je half om half wilt zijn :S
pi_37489937
tvp
pi_37491617
Dannielluh, mag ik even zeggen dat ik je een prachtige vrouw bent? Damn!
It is your friends who make your world!
  dinsdag 2 mei 2006 @ 19:57:33 #71
57690 danielluh
pi_37493108
dank je
heeft ook al 3 jr hormoontjes gekost hoor en heeeeel hoop geld aan laseren en borstvergroting

maar tis ook de uitstraling die iemand heeft ben je onzeker zal de andere persoon je ook anders behandelen, dan als je zelf verzekerder over straat loopt
pi_37972722
Topic is een beetje stil!

Ondertussen ben ik:

2 maand aan de Androcur, en hormonen
1 Laserbehandeling gehad van 30minutjes.. (275euro ;x)

dinsdag 23 mei 2006 @ 10:05:56 #73
121741 _Dizzy_
space, the final frontier
pi_38113867
Misschien een beetje dom hoor, maar een laserbehandeling voor wat precies?
pi_38114103
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 10:05 schreef _Dizzy_ het volgende:
Misschien een beetje dom hoor, maar een laserbehandeling voor wat precies?
Gezichtsontharing. Een dame met een baard is tenslotte niet zo charmant.
  dinsdag 23 mei 2006 @ 10:15:09 #75
121741 _Dizzy_
space, the final frontier
pi_38114139
Oeps, is eigenlijk best wel logisch... En is dat dan permanent of moet je dan nog blijven herhalen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')