http://www.kapperssite.nlquote:Op woensdag 26 april 2006 11:56 schreef Doagere het volgende:
Me haar is inmiddels zo lang:
[afbeelding]
Iemand een site waar leuke kapsels op staan voor half/lang haar?![]()
zou kunnen, maar de meest recente foto staat nu in mij fotoboek hoorquote:Op woensdag 26 april 2006 08:51 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
[..]
Ja maar dat is toch niet wat je wilt, een lesbo in tuinbroekHad ik een keer een foto van jou gezien? Kan dat kloppen (héél lang geleden)
Klopt, dat zal nog wel even duren helaas. Maargoed ik ben jong begonnen dus het zal terug komen..quote:Op woensdag 26 april 2006 16:08 schreef danielluh het volgende:
een echte vrouwen haarlijn zal je nie snel krijgen. idd net zoals ik een pony laten knippen en vooral laagjes knippen en dan haren verven met highlights erin, geeft meer volume.
een goede kapper kan je hierbij helpen. ik zelf experimenteer heel erg met mijn haar.
maar laagjes en hightlights zal altijd blijven. volgende maand zelfs extensions erin, om mijn haar nog meer volume te geven. zou eerst permanent doen, maar ik heb band haar, daar is nie veel mee te doen dan stijl, door extensions krijg je toch wat krul erin
zo zijn er nog een heleboel van die tips met haren
nooit te hard roepen hoor, ligt geheel aan de wortels of die nog levenquote:Op woensdag 26 april 2006 16:19 schreef Doagere het volgende:
[..]
Klopt, dat zal nog wel even duren helaas. Maargoed ik ben jong begonnen dus het zal terug komen..![]()
Een pony lijkt me wel wat.
O nog geen eens gezien dat je een fotoboek hadquote:Op woensdag 26 april 2006 16:04 schreef danielluh het volgende:
[..]
zou kunnen, maar de meest recente foto staat nu in mij fotoboek hoor
en ik ben geen lesbo in een tuinbroek, omdat ff te zeggen
Dat staartje? Zoveel vrouwen hebben staartjesquote:Op woensdag 26 april 2006 19:10 schreef Doagere het volgende:
Nu ziet mijn achterkant er zo uit, opzich prima zo, alleen me voorkant vindt ik niet echt vrouwelijk.
[afbeelding]
Hoe kan het eigenlijk dat je van die bolle wangetjes hebt? Van jezelf? Door hormonen?quote:Op woensdag 26 april 2006 21:43 schreef danielluh het volgende:
dat kost een hoop geldt FFS, facial surgery dus
en ook erg pijnlijk
@ PescaPallaMarcusManu:
Ja ach, ben alleen wat lang1.95, maar kan zo het vrouwen basketbal in.
voor de rest ben ik dik tevreden hoor.
ukhairdressers.comquote:Op woensdag 26 april 2006 11:56 schreef Doagere het volgende:
Me haar is inmiddels zo lang:
[afbeelding]
Iemand een site waar leuke kapsels op staan voor half/lang haar?![]()
nou heb altijd al wat meer jukbeenderen gehad.quote:Op woensdag 26 april 2006 21:49 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
[..]
Hoe kan het eigenlijk dat je van die bolle wangetjes hebt? Van jezelf? Door hormonen?
De dokter zal je doorsturen naar een genderpsycholoog. Bij het VU maken de psychologen deel uit van het genderteam. De psycholoog onderzoekt of er sprake is van genderdysforie, vooral door andere oorzaken (schizofrenie, DID, BDD etc.) uit te sluiten. Ook onderzoekt de psycholoog of je op dat moment een transitie aan kan. Wanneer de psycholoog er van overtuigd is dat er geen andere stoornissen zijn waaraan de wens om van geslacht te veranderen te wijten zijn, en de psycholoog er daarnaast van overtuigd is dat je het proces aankunt zal de psycholoog je in het genderteam voordragen. Wanneer een psycholoog je voordraagt zal er groen licht worden gegeven, en zal de behandeling beginnen. Wanneer er sprake is van een andere stoornis of de psycholoog heeft ernstige twijfels of je de transitie aankunt zul je rood licht krijgen. Er vindt dan geen behandeling plaats, en eventueel wordt je doorverwezen naar een andere psycholoog, therapeut, psychiater etc. Wanneer er lichte twijfels zijn kan er oranje licht worden gegeven. De behandeling wordt dan voorzichtig begonnen (Bijvoorbeeld lagere doses van medicijnen of een begin met alleen anti-androgene medicijnen).quote:Op maandag 1 mei 2006 11:34 schreef sleepflower het volgende:
Hoe gaat dat nou eigenlijk, zo'n gesprek met een dokter waar je vertelt dat je aan de hormonen wilt?
Yep, thanks.quote:
Ja. Overigens zal dat in de meeste gevallen zo zijn wanneer iemand zich door een genderteam laat behandelen. In Nederland zijn de genderteams huiverig voor mensen die een gedeeltelijke geslachtsverandering nastreven..quote:Op maandag 1 mei 2006 11:52 schreef sleepflower het volgende:
[..]
Yep, thanks.
Ik heb ook een persoonlijk vraagje...je hoeft niet te antwoorden als je dat niet wilt. Ben jij van plan om helemaal een vrouw te worden, dus ook je te laten opereren aan je geslachtsdelen?
Gezichtsontharing. Een dame met een baard is tenslotte niet zo charmant.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:05 schreef _Dizzy_ het volgende:
Misschien een beetje dom hoor, maar een laserbehandeling voor wat precies?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |