quote:Op zondag 23 april 2006 13:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
HELEMAAL NIETS, HELEMAAL NIETS, HELEMAAL NIETS IN ROTTERDAAAAAAAAAAAAM..
0-6quote:Op zondag 23 april 2006 13:10 schreef Jajong het volgende:
Haha Feyenoord speelt nu met 8 aanvallers ofzo.
quote:Op zondag 23 april 2006 13:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
HELEMAAL NIETS, HELEMAAL NIETS, HELEMAAL NIETS IN ROTTERDAAAAAAAAAAAAM..
Wij gaan er ook eentje uitbrengen.quote:
Ja, maar niet in deze wedstrijd..quote:Op zondag 23 april 2006 13:09 schreef Merkie het volgende:
Ach, 5x scoren. Moet kunnen.
Had je het ook nog bijna goed met je opmerkingquote:Op zondag 23 april 2006 13:10 schreef venomsnake het volgende:
whahaha... OMG..
daar sta je dan met je dvd![]()
quote:Op zondag 23 april 2006 13:11 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Had je het ook nog bijna goed met je opmerking
Tuurlijk wel. Vlak voor rust 1-1.quote:Op zondag 23 april 2006 13:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, maar niet in deze wedstrijd..
En geen pingel voor f'noord na de schwalbe van josti Nicky.
quote:Op zondag 23 april 2006 13:10 schreef Canisfire het volgende:
Kut scheids
quote:Op zondag 23 april 2006 13:11 schreef Merkie het volgende:
DVD-grappgen zi jn wel erg begin 2006 hoor.
Doe ook even de hoofdletters dan, die was ik vergetenquote:Op zondag 23 april 2006 13:12 schreef rubbereend het volgende:
tt aangepast
f'noord heeft een dvd uitgebracht nadat ze dit seizoen 2x van Ajax wonnen.quote:Op zondag 23 april 2006 13:12 schreef Svensational het volgende:
Kan iemand mij die DVD-grap eens uitleggen?
Nee man, we gaan ons toch niet verlagen tot dit niveauquote:Op zondag 23 april 2006 13:13 schreef Doezelhaar het volgende:
Nou clubleiding van Ajax, tijd voor een DVD'tje...
Tja waarschijnlijk geen jankende blind straks voor de cameraquote:Op zondag 23 april 2006 13:13 schreef TheVulture het volgende:
We hebben de arbitrage mee ole ole
Internetradio loopt een paar seconde achter.quote:Op zondag 23 april 2006 13:13 schreef Svensational het volgende:
Huntelaar
Hoe wisten jullie dat zo vroeg trouwens?
en toen was er radioquote:Op zondag 23 april 2006 13:13 schreef Svensational het volgende:
Huntelaar
Hoe wisten jullie dat zo vroeg trouwens?
jahwelquote:Op zondag 23 april 2006 13:14 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Nee man, we gaan ons toch niet verlagen tot dit niveau
Nou, maar dit vind ik dan ook wel weer vervelend hoorquote:Op zondag 23 april 2006 13:14 schreef snabbi het volgende:
[..]
Tja waarschijnlijk geen jankende blind straks voor de camera![]()
Ik had mn post al klaar toen ik hoorde dat KJH op het doel afgingquote:Op zondag 23 april 2006 13:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Internetradio loopt een paar seconde achter.
Inderdaad.quote:Op zondag 23 april 2006 13:14 schreef Jajong het volgende:
Nu moet Ajax Huntelaar enzo eruit halen.
Alleen dááromquote:Op zondag 23 april 2006 13:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
f'noord heeft een dvd uitgebracht nadat ze dit seizoen 2x van Ajax wonnen..
wij zijn niet zo nepquote:
Nee preciesquote:Op zondag 23 april 2006 13:15 schreef Old_Skool het volgende:
DVD grappen zijn nu echt niet meer leuk meer
quote:Op zondag 23 april 2006 13:10 schreef Jajong het volgende:
Haha Feyenoord speelt nu met 8 aanvallers ofzo.
Hey, die had ik ook.quote:Op zondag 23 april 2006 13:15 schreef Jajong het volgende:
David. zegt:
formule1 kijken
David. zegt:
x
Feyenoord fan op MSN
quote:Dagglala says:
Huntelaar 0-2.
T says:
De kanker met je kanker Ajax.
quote:Op zondag 23 april 2006 13:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Jammer, ik had op wat meer spanning gehoopt.
nee, jullie slaan pikkies van 12 en een barman bij ADO in elkaar met tientallen volwassenenquote:
ja, ik luister online, maar dat loopt dus achter blijkbaarquote:
Bij mij niet heur?quote:Op zondag 23 april 2006 13:16 schreef Ayaxola het volgende:
Tering Fok!![]()
Elke keer pleurt ie 5 minuten weg
Heb net niet eens hier kunnen juichen![]()
Doe het nog even dan.quote:Op zondag 23 april 2006 13:16 schreef Ayaxola het volgende:
Tering Fok!![]()
Elke keer pleurt ie 5 minuten weg
Heb net niet eens hier kunnen juichen![]()
quote:Op zondag 23 april 2006 13:16 schreef _Gromit_ het volgende:
[..]
[afbeelding]
Waar heb jij leren tellen dan?
Ik tel er 3
Maargoed, Feyenoord zal weer eens niet opzichtelijk genaaid worden door de koninklijke nederlandse jodenbond met eerst een penalty niet krijgen en vervolgens een buitenspeldoelpunt![]()
quote:Op zondag 23 april 2006 13:16 schreef _Gromit_ het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik tel er 3
Maargoed, Feyenoord zal weer eens niet opzichtelijk genaaid worden door de koninklijke nederlandse jodenbond met eerst een penalty niet krijgen en vervolgens een buitenspeldoelpunt![]()
Ja, dat zal het zijnquote:Op zondag 23 april 2006 13:16 schreef _Gromit_ het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik tel er 3
Ach, er werden wekenlang grappen gemaakt over de 1 op de stropdas.quote:
seconde of 10quote:Op zondag 23 april 2006 13:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
ja, ik luister online, maar dat loopt dus achter blijkbaar
quote:
Nee, dat klopt, dat ligt aan ons internet, echt fucking irritant.quote:
over 2 week, Grunn DVD.quote:
Uhmm. Ik weet niet of jij beeld hebt, maar het stadion loopt al leeg hoor.quote:Op zondag 23 april 2006 13:18 schreef Old_Skool het volgende:
Joden lopen altijd weg!
het legioen gaat naar huis hoorquote:Op zondag 23 april 2006 13:18 schreef Old_Skool het volgende:
Joden lopen altijd weg!
iddquote:Op zondag 23 april 2006 13:18 schreef Cheiron het volgende:
Gooi Huntelaar er nou ook uit, je weet niet wat die gekke Feyenoorders gaan doen
ECHT?quote:Op zondag 23 april 2006 13:18 schreef Peter83 het volgende:
[..]
Uhmm. Ik weet niet of jij beeld hebt, maar het stadion loopt al leeg hoor.
Het zijn nu echt de havenslaafjes die weglopen hoorquote:Op zondag 23 april 2006 13:18 schreef Old_Skool het volgende:
Joden lopen altijd weg!
Oh nee, krijgen we straks weer te horen dat we alleen door zijn omdat we de scheids mee haddenquote:Op zondag 23 april 2006 13:16 schreef _Gromit_ het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik tel er 3
Eerst even de storm van vanmiddag in De Hout overleven... zal al moeilijk genoeg zijn voor Grunquote:
quote:Op zondag 23 april 2006 13:18 schreef Peter83 het volgende:
[..]
Uhmm. Ik weet niet of jij beeld hebt, maar het stadion loopt al leeg hoor.
hopelijk overleven ze hetquote:Op zondag 23 april 2006 13:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Eerst even de storm van vanmiddag in De Hout overleven... zal al moeilijk genoeg zijn voor Grun
Beter dat hij er nog twee maakt.quote:Op zondag 23 april 2006 13:19 schreef Canisfire het volgende:
Iemand moet Huntelaar kapot schoppen dan heb ik toch nog wat te juichen![]()
ik zie inderdaad het verband met een dvdquote:Op zondag 23 april 2006 13:17 schreef Showtime het volgende:
[..]
nee, jullie slaan pikkies van 12 en een barman bij ADO in elkaar met tientallen volwassenen![]()
Triest...quote:Op zondag 23 april 2006 13:19 schreef Canisfire het volgende:
Jij juicht zeker niet als Huntelaar op het WK de winnende goal maakt in de finalequote:Op zondag 23 april 2006 13:19 schreef Canisfire het volgende:
Sven.quote:Op zondag 23 april 2006 13:19 schreef Canisfire het volgende:
EK bedoel je.quote:Op zondag 23 april 2006 13:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jij juicht zeker niet als Huntelaar op het WK de winnende goal maakt in de finale
Ach, dat 'oef' hoeft niet eensquote:Op zondag 23 april 2006 13:21 schreef Enemy het volgende:
Oef... op de paal
Uhm ik weet niet van welke planeet jij komt, maar als je werkelijk gaat beweren dat ajax sterker was deze helft dan heb je echt stront in je ogen. En dat de scheids zo blind is tja dat moge ook wel duidelijk zijn.quote:Op zondag 23 april 2006 13:19 schreef Corksterr het volgende:
Oh nee, krijgen we straks weer te horen dat we alleen door zijn omdat we de scheids mee hadden
nou, als ik hier zo meelees wel wat meer.quote:
quote:Op zondag 23 april 2006 13:21 schreef snabbi het volgende:
[..]
Uhm ik weet niet van welke planeet jij komt, maar als je werkelijk gaat beweren dat ajax sterker was deze helft dan heb je echt stront in je ogen. En dat de scheids zo blind is tja dat moge ook wel duidelijk zijn.
jij zit in een andere jaartellingquote:
quote:Op zondag 23 april 2006 13:21 schreef snabbi het volgende:
[..]
Uhm ik weet niet van welke planeet jij komt, maar als je werkelijk gaat beweren dat ajax sterker was deze helft dan heb je echt stront in je ogen. En dat de scheids zo blind is tja dat moge ook wel duidelijk zijn.
Das zonde van die trein hoorquote:Op zondag 23 april 2006 13:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als jij voor een trein springt dan juichen wij ook.
quote:Op zondag 23 april 2006 13:19 schreef Canisfire het volgende:
Leg die lolly nu maar weg en doe de PC uit, want dit is een topic voor mensen die ouder zijn dan 10.quote:Op zondag 23 april 2006 13:19 schreef Canisfire het volgende:
quote:Op zondag 23 april 2006 13:22 schreef Peter83 het volgende:
Hand in Hand wordt trouwens erg lastig zometeen. Misschien een ideetje om alle supporters op de korte zijde te zetten, want zo lijkt het dan toch nog wat.
Ja joh hap nog even.quote:Op zondag 23 april 2006 13:21 schreef snabbi het volgende:
[..]
Men! Dat zeg je toch niet!quote:Op zondag 23 april 2006 13:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als jij voor een trein springt dan juichen wij ook.
Serieus, is al in heel 2006 zo. Zo vaak de betere ploeg, maar ondanks dat gewoon een goal tegenkrijgen.quote:Op zondag 23 april 2006 13:22 schreef StarGazer het volgende:
Moet feyenoord de kansen maar benutten.
Precies. Dat bossen allerlei ziektes ken krijgen. Schimmel ofzo...quote:Op zondag 23 april 2006 13:21 schreef snabbi het volgende:
[..]
quote:
quote:
Omdat dat nergens op sloegquote:Op zondag 23 april 2006 13:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
The attack of the Calimero's.
En toen Danny B. over de arbitrage liep te klagen was het een kneus en moest ie niet zo zielig doen.
Boo-fucking-hoo..
en terechtquote:Op zondag 23 april 2006 13:23 schreef TimmyAsd het volgende:
Jullie hebben 2 hele goeie spitsen, maar zijn toch jaloers op onze topspits..![]()
![]()
true, dus ik geef de scheids ook zeker niet de schuld dat Feyenoord niet doorgaat, zoals hier anderen wel graag willen lezen.quote:Op zondag 23 april 2006 13:22 schreef StarGazer het volgende:
Moet feyenoord de kansen maar benutten.
Ja dat is de oude wijze man die niks te vertellen heeft als Ome Marco met zijn vuist op tafel slaatquote:
Dat had Ajax dus de hele eerste seizoenshelft zowatquote:Op zondag 23 april 2006 13:23 schreef Merkie het volgende:
[..]
Serieus, is al in heel 2006 zo. Zo vaak de betere ploeg, maar ondanks dat gewoon een goal tegenkrijgen.
quote:Op zondag 23 april 2006 13:24 schreef Merkie het volgende:
Ondertussen kan ik wel janken trouwens, maar dat terzijde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |