quote:
Hij ligt alleen met zijn benen raar omhoog omdat ie dubbelgevouwen in een stuit heeft gelegen. Het trekt wel weer bij na een paar dagen maar het is wel een grappig gezicht.quote:Op maandag 24 april 2006 22:43 schreef Ireth het volgende:
[..]![]()
![]()
Wat een mooi jongensgezichtje!!! En die kleine handjes!!
![]()
quote:Op maandag 24 april 2006 22:02 schreef cheqy het volgende:
Ik ben vanmiddag vader geworden van een schitterende zoon.![]()
Hij is om 12:06 ter wereld gekomen door middel van een keizersnee.
Moeder en zoon maken het goed maar omdat mijn vrouw met een keizersnee bevallen is moeten ze wel tot vrijdag in het ziekenhuis blijven.![]()
Morgen weer naar ze toe en dat het maar snel vrijdag mag worden.![]()
Ik zet er nog een paar op en dan ga ik naar het ziekenhuis.quote:Op dinsdag 25 april 2006 08:51 schreef vamperotica het volgende:
meer foto's!!!
Jeuj!!quote:Op dinsdag 25 april 2006 09:03 schreef cheqy het volgende:
[..]
Ik zet er nog een paar op en dan ga ik naar het ziekenhuis.![]()
Wat denk jij, ik dek me maar even in voor er weer een discussie losbarst...quote:
quote:Op dinsdag 25 april 2006 10:50 schreef Moonah het volgende:
[..]
Wat denk jij, ik dek me maar even in voor er weer een discussie losbarst...
Sterkte!
Dat vond ik ook het vervelendste. Je kijkt uit naar die uitgerekende datum, en dan istie ineens voorbij maar heb je nog geen beeb in je armen....quote:Op dinsdag 25 april 2006 14:02 schreef mouschy het volgende:
Mooie baby foto's!!!
Ik loop nu al 3 dagen over tijd.... Ik was de 22e uitgerekend. Daar kijk je dan 9 maanden naar uit. En dan is daar eindelijk DE DATUM en dan gaat ie zomaar voorbij.... *zucht*
We blijven maar afwachten meer kan je niet doen he.......
Nou....quote:Op dinsdag 25 april 2006 14:02 schreef mouschy het volgende:
Mooie baby foto's!!!
Ik loop nu al 3 dagen over tijd.... Ik was de 22e uitgerekend. Daar kijk je dan 9 maanden naar uit. En dan is daar eindelijk DE DATUM en dan gaat ie zomaar voorbij.... *zucht*
We blijven maar afwachten meer kan je niet doen he.......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |