Ja, dit is mijn eerste eigen zwangerschap. Althans, de eerste die verder is gekomen dan een paar weken.quote:Op zondag 23 april 2006 21:33 schreef bixister het volgende:
owlet grappig dat jij kraamhulp geweest bent (als ik 't goed begrijp). is dit je eerste eigen zwangerschap?
Lekker gaan genieten daarquote:Op maandag 24 april 2006 09:51 schreef vamperotica het volgende:
Maar nu mijn vraag natuurlijk.....
Hoe slecht is het.. Die twee uurtjes om de week zeg maar dat ik lekker tustig in mn kroegje rondstruin?
Daar heb ik nog niet eens aan gedachtquote:Op maandag 24 april 2006 15:51 schreef Slaapmeisje het volgende:
Oe LadyS, zou de pendelvoorspelling dan toch uitkomen
Topic is na 300 posts vol... waarschijnlijk om te voorkomen dat een topic uren moet laden of te lang wordt ofzo...quote:Op maandag 24 april 2006 13:07 schreef Ke2v2in het volgende:
Ik ervaar het als zeer lastig dat er zowat elke 4 á 5 dagen een nieuw topic geopend wordt, maargoed, dit geheel offtopic, wat is de reden hiervan?![]()
![]()
![]()
Jeuj!!!quote:Op maandag 24 april 2006 22:02 schreef cheqy het volgende:
Ik ben vanmiddag vader geworden van een schitterende zoon.![]()
Hij is om 12:06 ter wereld gekomen door middel van een keizersnee.
Moeder en zoon maken het goed maar omdat mijn vrouw met een keizersnee bevallen is moeten ze wel tot vrijdag in het ziekenhuis blijven.![]()
Morgen weer naar ze toe en dat het maar snel vrijdag mag worden.![]()
jaaaaa...quote:Op maandag 24 april 2006 22:09 schreef Githa het volgende:
Gefeliciteerdcheqy en mevrouw cheqy...hoe heet hij ? enne foto's mogen best hoor
Fabian Willem.quote:
Ik wil wel foto's plaatsen maar ik weet niet hoe dat moet.quote:Op maandag 24 april 2006 22:09 schreef Githa het volgende:
Gefeliciteerdcheqy en mevrouw cheqy...hoe heet hij ? enne foto's mogen best hoor
Foto's kun je uploaden naar een 'uploadsite'(quote:Op maandag 24 april 2006 22:11 schreef cheqy het volgende:
[..]
Ik wil wel foto's plaatsen maar ik weet niet hoe dat moet.![]()
Iemand?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |