abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37205912
quote:
Op zondag 23 april 2006 10:50 schreef SHE het volgende:
Nou..ik weet niet of het toeval is, maar toen ik nog een gespierde spijker was, kreeg ik heeeel andere aandacht dan nu. Althans, van een ander soort man. Dat waren toen vooral hersenloze jocks en arrogante kwalletjes.
En ik was echt vrij mager ( 52 kg bij 175 m ) ; nu weeg ik 15 kg zwaarder en wat me eerst opviel is dat ik ineens borsten en een kont kreeg , maar dat ook een heeeel ander type man op me af kwam.

Veeeel leukere mannen ook! Misschien is het onzin hoor, want inhoudelijk verander je als mens natuurlijk ook als het goed is, maar toch.
Persoonlijk vind ik wulpse vrouwen mooier...maar sommige echte platte vrouwtjes vind ik ook weer heel mooi, die franse types met mieretietjes
Belangrijkste is altijd nog hoe je jezelf in je vel voelt...als je ongelukkig of gefrustreerd raakt door je lichaam,moet je er wat aan doen. Al kan niemand me wijsmaken dat een vrouw boven de 100 kg zichzelf echt happy voelt .
Voor het eerst kan ik me redelijk goed vinden in iets wat SHE zegt
  zondag 23 april 2006 @ 10:59:12 #252
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_37205980
Zie je; zelfs dat kan
  zondag 23 april 2006 @ 10:59:44 #253
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_37205991
quote:
Op zondag 23 april 2006 10:28 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
Als je zou moeten kiezen tussen dit

[afbeelding]

en dit

[afbeelding]

weet ik ZEKER dat de meeste mannen voor de bovenste gaan. Doodgaan is geen optie btw
Ik ga voor mevrouw Dahl, no doubt.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_37205996
Iets met wonderen en wereld niet uit
  zondag 23 april 2006 @ 11:00:30 #255
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_37206003
quote:
Op zondag 23 april 2006 10:59 schreef Duvel het volgende:

[..]

Ik ga voor mevrouw Dahl, no doubt.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_37206028
Stelletje gekken
  zondag 23 april 2006 @ 11:02:54 #257
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_37206046
quote:
Op zondag 23 april 2006 11:01 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
Stelletje gekken
Ieder zijn plezier. Ik mijn mening, jij de jouwe. Ik doe verder niet aan psycho-analyses.
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_37206058
quote:
Op zondag 23 april 2006 11:02 schreef Duvel het volgende:

[..]

Ieder zijn plezier. Ik mijn mening, jij de jouwe. Ik doe verder niet aan psycho-analyses.
  zondag 23 april 2006 @ 11:08:12 #259
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_37206154
Maar cutey; ben je zo wars van molligheid omdat men je klaarblijkelijk in het verleden niet zo heel netjes heeft behandeld, of omdat je echt niet lekker in je vel zit?

en wat is je streefgewicht?
pi_37206174
Volgens mij is CSDG gewoon een briljante user, die iedereen probeert te stangen. Ik ken niemand met zo'n slecht zelfbeeld, al weet je het op fok natuurlijk maar nooit .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_37206196
quote:
Op zondag 23 april 2006 11:08 schreef SHE het volgende:
Maar cutey; ben je zo wars van molligheid omdat men je klaarblijkelijk in het verleden niet zo heel netjes heeft behandeld, of omdat je echt niet lekker in je vel zit?

en wat is je streefgewicht?
Ik zit een stuk beter in mijn vel dan 15 kilo geleden Dus dat is een stap in de goede richting. Verder vind ik dikke mensen (met name mannen, maar ook vrouwen) ongedisciplineerd. Toen ik niet meer elke dag naar de sportschool rende kwam ik ook giga aan (en natuurlijk de chocola )
Nu ik weer heel veel beweeg en niet veel eet, viel er 15 kilo vanaf (ook door suikerziekte maar da's weer ander verhaal).

M'n steef is tussen de 57 en 60.
pi_37206248
is dat niet een beetje weinig voor 1m80+, CSDG?

ik ben 165 cm en weeg 57 en heb maat 36, ben niet graatmager, heb duidelijk aanwezige tieten en kont , even voor de beeldvorming

je kan ook een beetje doorslaan in je slankheidsideaal natuurlijk
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_37206259
quote:
Op zondag 23 april 2006 11:13 schreef milagro het volgende:
is dat niet een beetje weinig voor 1m80+, CSDG?

ik ben 165 cm en weeg 57 en heb maat 36, ben niet graatmager, heb duidelijk aanwezige tieten en kont , even voor de beeldvorming

je kan ook een beetje doorslaan in je slankheidsideaal natuurlijk
Nou, toen ik 15 was woog ik dit ook, en had ik maat 34 van topjes (was te groot ) en maat 36 van broeken (dikke heupen en kont ). Dus hoe weinig ik ook ga wegen, echt slank word ik niet
  zondag 23 april 2006 @ 11:15:22 #264
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_37206267
quote:
Op zondag 23 april 2006 11:10 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:

[..]

Ik zit een stuk beter in mijn vel dan 15 kilo geleden Dus dat is een stap in de goede richting. Verder vind ik dikke mensen (met name mannen, maar ook vrouwen) ongedisciplineerd. Toen ik niet meer elke dag naar de sportschool rende kwam ik ook giga aan (en natuurlijk de chocola )
Nu ik weer heel veel beweeg en niet veel eet, viel er 15 kilo vanaf (ook door suikerziekte maar da's weer ander verhaal).

dat is wel mager; als je 180 bent
dan zit je namelijk ongeveer op wat ik woog, 52 bij 175 en dat is echt mager hoor. Ik had echt geen kont en al helemaal geen borsten; echt een schamele B

dat dikke mensen doorgaans lui zijn ben ik met je eens ( op de mensen met stofwisselingsziekten na )
  zondag 23 april 2006 @ 11:15:24 #265
71115 Rnej
I walk the line
pi_37206269
quote:
Op zondag 23 april 2006 11:10 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:

[..]

ongedisciplineerd....

weet je hoe achterlijk veel moeite het kost voor zware mensen om af te vallen als ze er aanleg voor hebben?

als ik hoor dat jij 57 hebt gewogen dan heb ik t idee dat je dat niet weet...
ik eet normaal , regelmatig, en ik sport niet veel, maar beweeg wel ok .. en t gaat er langzaaaaam af.... bovendien heb ik naast mijn studie gewoonweg geen tijd om zoveel te sporten...

(niet dat ik zo met mijn gewicht zit, en ik ben in verhouding veeeeeel zwaarder dan jij)
pi_37206273
Wat is er mis met vrouwelijke rondingen?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_37206299
quote:
Op zondag 23 april 2006 08:35 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
Dikke mannen vind ik ronduit WALGELIJK. Ik kots en gruwel ervan, ik vind het ongedisciplineerd en ze zweten en stinken altijd als een gek, en ze eten 6 porties smerige kant- en klaar maaltijden of zuipen zich voor de TV 's avonds klem aan bier. Als ik een dikke man op straat zie die naar me lacht of knipoogt, kan hij een klap voor z'n plofkop krijgen, gatverdegatver

Ik ben zelf ook absoluut niet de slankste met 71 kg bij 1m80 (volgens de gemiddelde FOK!ker absurd dik ) maar ik DOE er tenminste iets aan. Ik woog ooit 85 kilo en toen was ik walgelijk dik (maat 44/46), geen wonder dat ik geen relatie had en mensen mij met afschuw nakeken. Brrr, nooit meer wil ik zo dik zijn. En als ik dikke vrouwen op straat zie kots ik er ook op, gruwelijke schepsels. Ze eten alleen maar slagroom en mayonaise en dragen 9 van de 10 keer ook geen make-up.

Soms had ik, toen ik nog maat 44 had, wel sjans op straat. Soms zagen die mannen er niet eens lelijk uit. Maar dan weet je al dat het psychopaten zijn omdat een normale man gewoon niet op iemand met maat 44 valt. Dat kan gewoon niet, volgens mij. Een man ziet het liefst een vrouw met maat 34-38 (en 38 is dan mollig). Gewoon een feit. Mannen die van alles boven de maat 40 houden zijn ziek en verdorven, minstens net zoveel of misschien zelfs meer als vrouwen die zo'n maat hebben.
compleet in de war
  zondag 23 april 2006 @ 11:17:41 #268
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_37206300
quote:
Op zondag 23 april 2006 11:15 schreef cultheld het volgende:
Wat is er mis met vrouwelijke rondingen?
niks, ik koester ze hoor...no way in hell dat ik die nog ga inleveren .

Zacht en knuffelig
  zondag 23 april 2006 @ 11:18:13 #269
71115 Rnej
I walk the line
pi_37206311
quote:
Op zondag 23 april 2006 11:17 schreef SHE het volgende:

[..]

niks, ik koester ze hoor...no way in hell dat ik die nog ga inleveren .

Zacht en knuffelig
pi_37206318
quote:
Op zondag 23 april 2006 11:15 schreef SHE het volgende:

[..]

dan zit je namelijk ongeveer op wat ik woog, 52 bij 175 en dat is echt mager hoor. Ik had echt geen kont en al helemaal geen borsten; echt een schamele B

dat dikke mensen doorgaans lui zijn ben ik met je eens ( op de mensen met stofwisselingsziekten na )
SHE, is het niet ook zo dat jouw gewicht omhoog gegaan is omdat je veel sport?
Ik merk zelft als ik weer braaf mijn oefeninkjes doe, ik wel afval maar niet afval, als je begrijpt wat ik bedoel

Ben de laatste weken door gedoe weer afgevallen maar omdat ik tegelijktijd, van pure ellende maar ben gaan sporten , is er op de weegschaal toch nauwelijks verschil.
pi_37206323
quote:
Op zondag 23 april 2006 11:15 schreef SHE het volgende:

[..]

Tja, mager... het is iig heeeel erg slank. En het ligt er ook aan hoe je gebouwd bent natuurlijk. Ik heb enorme heupen en kont, en dan hou je altijd wel een maat 36 als minimum.
pi_37206335
qua broeken dan, want truitjes waren in 34 te groot
  zondag 23 april 2006 @ 11:20:19 #273
71115 Rnej
I walk the line
pi_37206344
quote:
Op zondag 23 april 2006 11:18 schreef milagro het volgende:

[..]

Ik merk zelft als ik weer braaf mijn oefeninkjes doe, ik wel afval maar niet afval, als je begrijpt wat ik bedoel

Ben de laatste weken door gedoe weer afgevallen maar omdat ik tegelijktijd, van pure ellende maar ben gaan sporten , is er op de weegschaal toch nauwelijks verschil.
ik ben 2 maten omlaag gegaan en 20 kilo aangekomen toen ik ging fitnessen.... (ben een grote vent dus 20 kilo is niet zo aburd veel alst lijkt )

spiermassa

maar qua zicht veranderde er niet veel... toch maar cardio gaan doen daarna
pi_37206358
quote:
Op zondag 23 april 2006 11:14 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:

[..]

Nou, toen ik 15 was woog ik dit ook, en had ik maat 34 van topjes (was te groot ) en maat 36 van broeken (dikke heupen en kont ). Dus hoe weinig ik ook ga wegen, echt slank word ik niet
tja als je je met een maat 36 broek toch nog een dikke kont toeschrijft, is er toch echt iets mis aan je normstelling, hoor
  zondag 23 april 2006 @ 11:21:39 #275
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_37206377
quote:
Op zondag 23 april 2006 11:18 schreef milagro het volgende:

[..]

Nee hoor, als je begint met sporten zul je eerst iets in gewicht toenemen, maar daarna herstelt zich dat en ga je toch echt kiloooos verliezen. ( Zowel KT als cardio brengt gewichtsverlies )
persoonlijk ben ik een voorstander van afvallen door KT ( duis spieropbouw, maar dan moet je je weegschaal echt wegflikkeren )
Uiteindelijk is de spiegel je enige betrouwbare weegschaal hoor; eruit met dat ding..ik vind het waanzinnig dat mensen er nog steeds iets op baseren.

Je gaat met sporten vanzelf merken dat je in centimeters afneemt en je simpelweg beter gaat voelen...de weegschaal zal zeker in de beginperiode helemaal weird doen. Daarom ook; eruit met dat kreng!

Als je echt serieus je vorderingen wil volgen, dan meet je jezelf elke week en doe je ook een plooimeting.
pi_37206396
quote:
Op zondag 23 april 2006 11:21 schreef milagro het volgende:

[..]

tja als je je met een maat 36 broek toch nog een dikke kont toeschrijft, is er toch echt iets mis aan je normstelling, hoor
Ik bedoel in vergelijking met de rest

Nu kan ik maat 38 aan qua truitjes, met gemak. Maar qua broeken heb ik een 42 nodig, en zeker in winkels als H&M of de New Yorker. Puur omdat mijn heupen en kont gewoon uit verhouding zijn. Een jurk kopen is ook moeilijk, want dan lubbert ie aan mn taille en zit ie aan mn heupen superstrak
pi_37206439
quote:
Op zondag 23 april 2006 11:15 schreef Rnej het volgende:
ongedisciplineerd....

weet je hoe achterlijk veel moeite het kost voor zware mensen om af te vallen als ze er aanleg voor hebben?
genetisch nieuws van 13 april
quote:
"By looking at your genes, we can tell how fat you are and how your body fat will be distributed," said lead researcher C. Ronald Kahn, M.D., President of Joslin and the Mary K. Iacocca Professor of Medicine at Harvard Medical School.

The researchers compared levels of activity for these three genes --Tbx15, Gpc4, and HoxA5 -- in intra-abdominal and subcutaneous fat taken from individuals of normal weight versus overweight or obese individuals. "The differences we found in gene expression were so distinct," said Dr. Gesta, "that we could identify the body mass index (level of obesity) and the waist/hip ratio (whether the fat is in the abdomen or under the skin) in the overweight population by the expression level of these genes. This finding suggests that the expression of these genes could be related to the pathogenesis of obesity."
Dus alleen al door naar de genen te kijken konden deze wetenschappers voorspellen wat iemand's BMI was en hoe de taille-heup verhouding was Maar dikkerds moeten vooral niet zeiken dat het in de familie zit hoor, dat is struisvogelgedrag.

En je kan hier zo ongelofelijk veel over vinden:
Oesity gene affects one in ten people van 14 april. Etc.

ik wil natuurlijk niet zeggen dat die mensen van water aankomen, maar de één heeft wel de pech geen frietjes, chips en taart te kunnen eten naar hartelust en de ander kan dat wel
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 23 april 2006 @ 11:25:48 #278
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_37206446
quote:
Op zondag 23 april 2006 11:23 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:

[..]

Ik bedoel in vergelijking met de rest

Nu kan ik maat 38 aan qua truitjes, met gemak. Maar qua broeken heb ik een 42 nodig, en zeker in winkels als H&M of de New Yorker. Puur omdat mijn heupen en kont gewoon uit verhouding zijn. Een jurk kopen is ook moeilijk, want dan lubbert ie aan mn taille en zit ie aan mn heupen superstrak
Ja, dan kan je dus afvallen wat je wil, maar dan blijft je bouw gewoon zo. En aan het eind is het enige dat je nog past een kistje, afgewerkt met fijn fluweel.
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  zondag 23 april 2006 @ 11:26:00 #279
71115 Rnej
I walk the line
pi_37206450
quote:
Op zondag 23 april 2006 11:21 schreef SHE het volgende:

[..]

Nee hoor, als je begint met sporten zul je eerst iets in gewicht toenemen, maar daarna herstelt zich dat en ga je toch echt kiloooos verliezen. ( Zowel KT als cardio brengt gewichtsverlies )
persoonlijk ben ik een voorstander van afvallen door KT ( duis spieropbouw, maar dan moet je je weegschaal echt wegflikkeren )
Uiteindelijk is de spiegel je enige betrouwbare weegschaal hoor; eruit met dat ding..ik vind het waanzinnig dat mensen er nog steeds iets op baseren.

Je gaat met sporten vanzelf merken dat je in centimeters afneemt en je simpelweg beter gaat voelen...de weegschaal zal zeker in de beginperiode helemaal weird doen. Daarom ook; eruit met dat kreng!

Als je echt serieus je vorderingen wil volgen, dan meet je jezelf elke week en doe je ook een plooimeting.
is ook waanzinnig idd... mijn doc zegt dat mijn "ideale gewicht " zoveel hoger ligt dan het standaard bmi gewicht dat ik nog "gevaarlijk overgewicht" zou hebben, puur omdat ik een enorm zware bouw van mezelf heb....
pi_37206475
quote:
Op zondag 23 april 2006 11:21 schreef SHE het volgende:

[..]

Klopt wel, ja, die cijfers op de weegschaal zeggen niet zoveel.
De een toont met 60 mollig, de ander slank, bij eenzelfde lengte, verhouding vet/spieren ligt dan neem ik aan anders.

Ik ben pas weer een maand bezig, en ik zie nu al veel verschil, ook met kleding, op de weegschaal echter nog niet, maar goed, dat boeit idd ook niet, en het is sowieso niet zo dat er wat af moest, het mocht gewoon weer wat gestroomlijnder van mij.

Je rot voelen heeft zo zijn voordelen, het heeft mij weer aan de oefeningen gezet
En ja, ik voel me nu weer stukken beter, puur omdat ik blij ben met wat ik zie weer, al ben ik er nog lang niet naar mijn smaak
  zondag 23 april 2006 @ 11:28:07 #281
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_37206489
Absoluut, dik zijn is een keuze

helaas is de wereld nou eenmaal oneerlijk verdeeld en zijn er mensen die zic hzelf helemaal kunnen volproppen en geen gram aankomen, waar anderen weer aankomen van het kijken naar water.

Genetica is wel grappig...mijn broers zijn alle 2 echt magere heintjes..ik tot mijn 25ste ook, maar nu kom ik echt wel aan als ik ook maar even verkeerd eet of niet beweeg, daar waar zij nog steeds rete mager zijn.
Dat 'in de familie ' zitten is dus dikke onzin
pi_37206531
quote:
Op zondag 23 april 2006 11:28 schreef SHE het volgende:
Absoluut, dik zijn is een keuze

helaas is de wereld nou eenmaal oneerlijk verdeeld en zijn er mensen die zic hzelf helemaal kunnen volproppen en geen gram aankomen, waar anderen weer aankomen van het kijken naar water.

Genetica is wel grappig...mijn broers zijn alle 2 echt magere heintjes..ik tot mijn 25ste ook, maar nu kom ik echt wel aan als ik ook maar even verkeerd eet of niet beweeg, daar waar zij nog steeds rete mager zijn.
Dat 'in de familie ' zitten is dus dikke onzin
Ik geloof ook niets van dat hele genetische gedoe. Mijn zus is altijd mager geweest, 45 kilo, net als m'n vader (57 kg bij 1m80). M'n moeder is van nature ook tenger en slank gebouwd, maargoed die is flink aangekomen en zodoende dik
  zondag 23 april 2006 @ 11:30:12 #283
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_37206534
quote:
Op zondag 23 april 2006 11:25 schreef Isabeau het volgende:

ik wil natuurlijk niet zeggen dat die mensen van water aankomen, maar de één heeft wel de pech geen frietjes, chips en taart te kunnen eten naar hartelust en de ander kan dat wel
En dat is iets wat niet te ontkennen valt. Als ik bijvoorbeeld méér eet dan 2 à 3 boterhammen per dag, avondeten en een toetje, dan kom ik aan. Mensen snappen dat dan niet, die eten 4 boterhammen alleen al voor 't ontbijt.

Ik heb vriendinnetjes die kunnen pakken koekjes wegzetten en die zijn nog steeds graatmager, terwijl ik daar keihard voor gestraft word, door aan te komen. Het is niet eerlijk!

Maar goed, gelukkig heb ik een lief die houdt van een flinke bilpartij en wat meer vlees hier en daar
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zondag 23 april 2006 @ 11:32:12 #284
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_37206569
quote:
Op zondag 23 april 2006 11:27 schreef milagro het volgende:

[..]

Klopt wel, ja, die cijfers op de weegschaal zeggen niet zoveel.
De een toont met 60 mollig, de ander slank, bij eenzelfde lengte, verhouding vet/spieren ligt dan neem ik aan anders.

Ik ben pas weer een maand bezig, en ik zie nu al veel verschil, ook met kleding, op de weegschaal echter nog niet, maar goed, dat boeit idd ook niet, en het is sowieso niet zo dat er wat af moest, het mocht gewoon weer wat gestroomlijnder van mij.

Je rot voelen heeft zo zijn voordelen, het heeft mij weer aan de oefeningen gezet
En ja, ik voel me nu weer stukken beter, puur omdat ik blij ben met wat ik zie weer, al ben ik er nog lang niet naar mijn smaak
Klopt; sporten moet je als eerst doen om je in je hoofd beter te voelen...dan om de spiegel te plezieren.
Ik heb het voordeel dat mijn verhoudingen ideaal zijn ( toen ik dus vrij mager was, waren mijn stats 90-51-92 ) Aankomen valt bij mij neit zo op en als ik dan aankom, dan gaat dat als eerst naar tieten en kont

Daar waar iemand met een andere bouw er meteen vadsig uitziet.

Het is allemaal wat. Toch vind ik het allerbelangrijkst dat je je ok voelt...voornamelijk in je hoofd
pi_37206578
Ehm, genetische aanleg voor obesitas is op al zo ongelofelijk veel niveau's bewezen en jij roept dat het onzin is....wow, wat een wetenschappelijke doorbraak. En dat alleen door even om je heen te kijken? Wat een degelijk wetenschappelijk onderzoek

Ik hou er maar mee op In dit topic zitten niet de slimste mensen. (hier bedoel ik trouwens niet de meesten mee)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_37206581
quote:
Op zondag 23 april 2006 11:30 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

En dat is iets wat niet te ontkennen valt. Als ik bijvoorbeeld méér eet dan 2 à 3 boterhammen per dag, avondeten en een toetje, dan kom ik aan. Mensen snappen dat dan niet, die eten 4 boterhammen alleen al voor 't ontbijt.

Ik heb vriendinnetjes die kunnen pakken koekjes wegzetten en die zijn nog steeds graatmager, terwijl ik daar keihard voor gestraft word, door aan te komen. Het is niet eerlijk!

Maar goed, gelukkig heb ik een lief die houdt van een flinke bilpartij en wat meer vlees hier en daar
Misschien ligt het er dan aan hoé je eet. Of wat voor beleg je neemt. Want ik ben 15 kilo afgevallen terwijl ik 8 boterhammen per dag at (zonder boter en mager beleg). Verder at ik dan nog warm. Niets geen tussendoortjes, toetjes, chocola of koekjes. Misschien ligt het aan hoe veel je beweegt ofzo.
pi_37206598
quote:
Op zondag 23 april 2006 11:32 schreef Isabeau het volgende:
Ehm, genetische aanleg voor obesitas is op al zo ongelofelijk veel niveau's bewezen en jij roept dat het onzin is....wow, wat een wetenschappelijke doorbraak. En dat alleen door even om je heen te kijken? Wat een degelijk wetenschappelijk onderzoek

Ik hou er maar mee op In dit topic zitten niet de slimste mensen. (hier bedoel ik trouwens niet de meesten mee)
Heb je het nu tegen mij?
pi_37206605
quote:
Op zondag 23 april 2006 11:34 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:

Heb je het nu tegen mij?
Alleen als je je aangesproken voelt.
pi_37206621
quote:
Op zondag 23 april 2006 11:32 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:

[..]

Misschien ligt het er dan aan hoé je eet. Of wat voor beleg je neemt. Want ik ben 15 kilo afgevallen terwijl ik 8 boterhammen per dag at (zonder boter en mager beleg). Verder at ik dan nog warm. Niets geen tussendoortjes, toetjes, chocola of koekjes. Misschien ligt het aan hoe veel je beweegt ofzo.
Dat misschien kun je in veel gevallen weg halen .
  zondag 23 april 2006 @ 11:35:45 #290
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_37206624
quote:
Op zondag 23 april 2006 11:32 schreef Isabeau het volgende:

ik doelde niet op aanleg Isa; tuurlijk is dat bewezen
pi_37206634
quote:
Op zondag 23 april 2006 11:34 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Alleen als je je aangesproken voelt.
Ik kijk liever naar de praktijk. Wetenschappers kunnen veel vertellen, maar als ik in de praktijk zie dat niemand in mijn familie brede heupen heeft, behalve ik, twijfel ik toch aan de betrouwbaarheid van die onderzoeken
pi_37206641
Tja ik weet het niet, hoor.
Tuurlijk zal de een door bouw en metabolism meer wegen inverhouding en makkelijker aankomen dan de ander, maar bijna niemand krijgt overgewicht door een normale hoeveelheid eten per dag, dat zijn dan toch echt de uitzonderingen.

Ik denk dat er nogal wat mensen zijn die tussendoor meer eten dan ze beseffen of willen beseffen.
Hoor dat zo vaak van collegaatjes "ik eet echt niets, kleine porties en jij...." en ondertussen zie ik wel de marsrepen naar binnen gaan bij wijze van.

Ja ik eet veel, maar snoep weinig.
Ik geloof er gewoon niet zo in, die mensen die roepen dat ze van water al dik worden en van kijken naar gebak.
Degenen die door medicatie of aandoeningen dik worden zijn echt de uitzonderingen, de rest eet gewoon te veel en verbrandt te weinig.
  zondag 23 april 2006 @ 11:38:13 #293
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_37206685
quote:
Op zondag 23 april 2006 11:36 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:

[..]

Ik kijk liever naar de praktijk. Wetenschappers kunnen veel vertellen, maar als ik in de praktijk zie dat niemand in mijn familie brede heupen heeft, behalve ik, twijfel ik toch aan de betrouwbaarheid van die onderzoeken
Gelukkig is jouw enkele familiewaarneming direct te extrapoleren naar de wereldbevolking...
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_37206688
quote:
Op zondag 23 april 2006 11:36 schreef milagro het volgende:
Tuurlijk zal de een door bouw en metabolism meer wegen inverhouding en makkelijker aankomen dan de ander, maar bijna niemand krijgt overgewicht door een normale hoeveelheid eten per dag, dat zijn dan toch echt de uitzonderingen.

Ik denk dat er nogal wat mensen zijn die tussendoor meer eten dan ze beseffen of willen beseffen.
Hoor dat zo vaak van collegaatjes "ik eet echt niets, kleine porties en jij...." en ondertussen zie ik wel de marsrepen naar binnen gaan bij wijze van.

Ik geloof er gewoon niet zo in, die mensen die roepen dat ze van water al dik worden en van kijken naar gebak.
Degenen die door medicatie of aandoeningen dik worden zijn echt de uitzonderingen, de rest eet gewoon te veel en verbrandt te weinig.
Helemaal mee eens. Ik heb het op mijn werk ook wel, mensen die me raar aankijken (vooral dikke tantes) en zeggen: Ben je zoveel afgevallen terwijl je ACHT BOTERHAMMEN AT? Ik eet er nog geen 4!

Nee, maar ze eten we repen chocola en pakken koekjes
  zondag 23 april 2006 @ 11:38:48 #295
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_37206693
quote:
Op zondag 23 april 2006 11:36 schreef milagro het volgende:

bingo

dat bedoelde ik met dik zijn is een keuze ( wederom, mensen met stofwisselingsziekten daargelaten )
En ik heb lang genoeg dikkerdjes getraind om te weten dat het simpelweg een feit is.
Met deskundige voeding, een gezond slaappatroon en voldoende beweging kan elk mensen de voor hem perfecte verhoudingen verkrijgen
pi_37206697
quote:
Op zondag 23 april 2006 11:38 schreef Duvel het volgende:

[..]

Gelukkig is jouw enkele familiewaarneming direct te extrapoleren naar de wereldbevolking...
Ain't it incredible?
pi_37206706
quote:
Op zondag 23 april 2006 11:38 schreef SHE het volgende:

[..]

bingo

dat bedoelde ik met dik zijn is een keuze ( wederom, mensen met stofwisselingsziekten daargelaten )
En ik heb lang genoeg dikkerdjes getraind om te weten dat het simpelweg een feit is.
Met deskundige voeding, een gezond slaappatroon en voldoende beweging kan elk mensen de voor hem perfecte verhoudingen verkrijgen
Werkte je in een sportschool?
pi_37206712
quote:
Op zondag 23 april 2006 11:35 schreef SHE het volgende:

ik doelde niet op aanleg Isa; tuurlijk is dat bewezen
Aanleg is natuurlijk geen excuus om je dus maar vol te vreten en niet te bewegen omdat je er toch niets aan kan doen. Maar veel mensen schuiven de aanleg aan de kant als zijnde niet belangrijk of onzin. En het is wel degelijk heel erg belangrijk.

Er is zelfs op dit moment wetenschappelijk onderzoek naar de invloed van een virus dat werkzaam is op het niveau van de adipocyt (je vetcellen) en die overgewicht mogelijk maakt. Obesitas als virusinfectie. En ook dat is geen onzin. Maar ja, mensen kijken niet verder dan 'eet minder, beweeg meer en hoppa je bent slank'. Er speelt ongelofelijk veel meer bij het dik worden. Ook veel wat mensen niet in de hand hebben.

Dan nog is te dik zijn voor een groot deel een eigen keuze, alleen de één kan slank zijn zonder ooit maar ergens op te hoeven letten en de ander moet al zijn wilskracht gebruiken om slank te kunnen blijven. Dat is het verschil.
pi_37206740
Tja, ik denk nog steeds dat het gewoon een te hoge calorieën-intake is die mensen dik maakt. Een normale vrouw mag geloof ik 2000 kcal per dag eten. Ik kwam aan omdat ik meer dan dat at, simpel. En nu val ik af omdat ik minder dan dat eet, nog simpeler
  zondag 23 april 2006 @ 11:42:16 #300
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_37206758
quote:
Op zondag 23 april 2006 11:38 schreef SHE het volgende:

[..]

bingo

+ de financiele middelen.

Ik weet dat ik meer zou moeten bewegen, maar ik heb geen geld voor een sportschool en ik heb gare knieën, waardoor zwemmen / hardlopen ook afvallen. Fietsen in R'dam is hell, met alle slechte fietspaden en de stoplichtenoerwouden. Wat moet je dan? Het is heel moeilijk iets te vinden dat je met regelmaat kan doen, niet teveel kost en m'n knieën niet verder sloopt .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')