Er bestaan neuscorrecties en borstvergrotingen en lip-opvullingen en liposucties...quote:Op zondag 23 april 2006 10:16 schreef Aarde het volgende:
[..]
ik bedoelde meer het complete plaatje... dan nog zou je niet zo aan het ideaalbeeld voldoen - grotere borsten, andere neus - weet ik het.
tja misschien was je al een supermodel-in-wording. in ieder geval ben je dat over 10 jaar zeker niet meer. probeer tevreden te zijn met wat je hebt - het is er maar voor even en om dan al die tijd gefrustreerd te zijn omdat hte nog beter moet, is ook een beetje zonde - imo.
oh zo bedoel je. ik dacht dat gisele iedereen een mooi lichaam vond hebben. nee geef mijn portie maar aan fikkie, veel te vreten heeft ie dan trouwens ook niet.quote:Op zondag 23 april 2006 10:16 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
Ja, En mensen die dat niet vinden zijn óf jaloers, óf vet-fetisjisten óf ziek in hun hoofd.
Ben je al aan het sparen?quote:Op zondag 23 april 2006 10:17 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
Er bestaan neuscorrecties en borstvergrotingen en lip-opvullingen en liposucties...
Nee hoor...die gratenpakhuizen haten gewoon de wereld om ze zich niet kunnen laten gaan met lekker eten...lekker leven...alleen maar honger moeten lijden. Als de hele wereld eruit ziet als een kokosmacron wil je de wereld wel gaan haten.quote:Op zondag 23 april 2006 10:11 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
Nee joh, dunne vrouwen zijn gewoon gedisciplineerd, mooi en rein, en daarom vinden mensen het bitches. Uit jaloezie.
Praat voor jezelf.quote:Op zondag 23 april 2006 10:14 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
Gisele Bundchen zit daar misschien 7 kilo vanaf. En die vind iedereen een fantastisch lichaam hebben.
quote:Op zondag 23 april 2006 10:14 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
Gisele Bundchen zit daar misschien 7 kilo vanaf. En die vind iedereen een fantastisch lichaam hebben.
als ik dat zo lees denk ik dat je jezelf wat aangepraat hebt hoor....quote:Op zondag 23 april 2006 08:41 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
ALLE mannen die ik ooit tegen ben gekomen denken in maten. ALLEMAAL op een enkeling na zeiden dat alles boven de maat 40 voor hen niet hoeft. Kijk voor de grap eens in B&H, zie je daar ooit een wijf met maat 40 of groter?
Haha, ja misschien een beetje verkeerd om geschrevenquote:Op zondag 23 april 2006 10:18 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
oh zo bedoel je. ik dacht dat gisele iedereen een mooi lichaam vond hebben. nee geef mijn portie maar aan fikkie, veel te vreten heeft ie dan trouwens ook niet.
ZIjn het daarom ex vriendjes? Of konden ze beter krijgen?quote:Op zondag 23 april 2006 10:20 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
Haha, ja misschien een beetje verkeerd om geschreven![]()
En euhh, dat laatste zeg je om stoer te zijn. Welke man droomt hier nu niet van:
[afbeelding]
De meeste ex vriendjes die ik heb gehad hadden het altijd over haar lichaam, of dat van Kate Moss.
niet mijn smaak. vroeger wel. maar ben er op teruggekomen. doe maar mollig.quote:Op zondag 23 april 2006 10:20 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
En euhh, dat laatste zeg je om stoer te zijn. Welke man droomt hier nu niet van:
[afbeelding]
De meeste ex vriendjes die ik heb gehad hadden het altijd over haar lichaam, of dat van Kate Moss.
je zit in een bepaalde kliek, je hebt een bepaalde voorkeur voor een bepaald type vriendje. logisch dus dat je steeds dezelfde soort inzichten te zien krijgt. net als vrouwen die worden geslagen steeds weer een vriendje weten te vinden die dat doetquote:Op zondag 23 april 2006 10:20 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
[afbeelding]
Brrrrr, als je de ribben kunt tellen vind ik het engquote:Op zondag 23 april 2006 10:20 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
[afbeelding]
ja maar ze is wel vreselijk cutequote:Op zondag 23 april 2006 10:21 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
Beiden mooi![]()
Die bovenste word gemiddeld wel als mollig gezien trouwens
Ze zijn er alle 3 met mijn toenmalig beste vriendin vandoor gegaan, die wel wonderschoon was (maatje 34 was nog te groot)quote:Op zondag 23 april 2006 10:21 schreef wonko het volgende:
[..]
ZIjn het daarom ex vriendjes? Of konden ze beter krijgen?
De bovenste mollig?quote:Op zondag 23 april 2006 10:21 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
Beiden mooi![]()
die onderste vind ik trouwens niet cute. ik vidn haar gezicht te mager. beetje eng zelfsquote:
ik vind het niet mollig niet dik niet dun gewoon netjes op maatquote:Op zondag 23 april 2006 10:21 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
Beiden mooi![]()
't is wel druk in je bovenkamer. Zou je niet aan verbouwen gaan denken?quote:Op zondag 23 april 2006 10:22 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
Ze zijn er alle 3 met mijn toenmalig beste vriendin vandoor gegaan, die wel wonderschoon was (maatje 34 was nog te groot)
Dus ja, ze konden beter krijgen. Alsof jij je vriendin niet zou dumpen als je beter (slanker) kon krijgen.
Neu...heb ik vast niet zoveel plezier mee...gratenpakhuizen zonder humor zijn niet ok. Dan maar een pondje meer met humor en een enorme sexdrive.quote:Op zondag 23 april 2006 10:22 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
Ze zijn er alle 3 met mijn toenmalig beste vriendin vandoor gegaan, die wel wonderschoon was (maatje 34 was nog te groot)
Dus ja, ze konden beter krijgen. Alsof jij je vriendin niet zou dumpen als je beter (slanker) kon krijgen.
Met iemand van 45 kg kun je véél meer leuke standjes doen dan met iemand van 60 kiloquote:Op zondag 23 april 2006 10:25 schreef wonko het volgende:
[..]
Neu...heb ik vast niet zoveel plezier mee...gratenpakhuizen zonder humor zijn niet ok. Dan maar een pondje meer met humor en een enorme sexdrive.
t spijt me maar ik vind het echt walgelijk als ik ribben kan zien...quote:Op zondag 23 april 2006 10:20 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
[afbeelding]
wel geestig heur, maar ongeloofwaardiger by the dozen.quote:Op zondag 23 april 2006 10:22 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
Nee hoor...ik zorg gewoon dat ik wat sterker ben. Met iemand van 45 kilo zou ik trouwens bang zijn wat te breken.quote:Op zondag 23 april 2006 10:26 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
Met iemand van 45 kg kun je véél meer leuke standjes doen dan met iemand van 60 kilo
lol! ik ga geen oorlogs vergelijkingen makenquote:Op zondag 23 april 2006 10:28 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
Als je zou moeten kiezen tussen dit
[afbeelding]
en dit
[afbeelding]
weet ik ZEKER dat de meeste mannen voor de bovenste gaan. Doodgaan is geen optie btw![]()
Damn, wat ben jij naïef zeg!quote:Op zondag 23 april 2006 09:51 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
De meeste mannen hebben liever een mooie slanke vriendin met een verrot innerlijk, dan een dik vadsig wijf met een "leuk innerlijk"
Hoe vaak zeggen mannen niet, "innerlijk neuk je niet"?
Dat is kiezen tussen twee kwaden. Dan ga ik toch voor optie 2quote:Op zondag 23 april 2006 10:28 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[afbeelding]
en dit
[afbeelding]
weet ik ZEKER dat de meeste mannen voor de bovenste gaan. Doodgaan is geen optie btw![]()
Ieuw!!! Je oma in de hongerwinter?quote:Op zondag 23 april 2006 10:28 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[afbeelding]
En daar wou je wat mee bewijzen?quote:Op zondag 23 april 2006 10:30 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
Ik heb ook twee extreme (hoewel de 2e net ietjes extremer is) genomen.
je zegt zelf kiezen tussen 2 kwadenquote:Op zondag 23 april 2006 10:34 schreef cultheld het volgende:
Die 2e is toch niet extreem?
ik vind dahl niet te dik heur...quote:Op zondag 23 april 2006 10:34 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
Ik heb het ff opgezocht, Kate Moss heeft op die foto maatje 32/34 en Sophie Dahl maat 44
Toch is het zoquote:Op zondag 23 april 2006 10:28 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wel geestig heur, maar ongeloofwaardiger by the dozen.
Meer omdat ik nummer 2 te oud vindquote:Op zondag 23 april 2006 10:35 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
je zegt zelf kiezen tussen 2 kwaden
Ja, ze was al 23 op die foto.quote:Op zondag 23 april 2006 10:38 schreef cultheld het volgende:
[..]
Meer omdat ik nummer 2 te oud vind.
yeah rightquote:Op zondag 23 april 2006 10:37 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
Toch is het zo![]()
Kan er ook niets aan doen
Ik ken haar tenslotte alleen van die foto.quote:Op zondag 23 april 2006 10:39 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
Ja, ze was al 23 op die foto.
Je lijkt behoorlijk op mijn exen wat dat betreft, alles boven de 13 is oud![]()
Knap dat je dat kan zien aan alleen een hoofdquote:Op zondag 23 april 2006 10:40 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
yeah right![]()
op die foto zie je er trouwens eerder uit of je 1,60 bent ofzo.
Geen eerlijke vergelijking. Je moet 2 extremen hebben. De bovenste is normaal van postuur (VIND IK, want de meesten zullen het dik vinden) en de 2e is superslank.quote:
jij wilt ook niet normaal zijn, jij wilt superslank zijn. in die context vond ik het juist wel een eerlijkere vergelijking.quote:Op zondag 23 april 2006 10:46 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
Geen eerlijke vergelijking. Je moet 2 extremen hebben. De bovenste is normaal van postuur (VIND IK, want de meesten zullen het dik vinden) en de 2e is superslank.
Dus? Superslank was toch beter?quote:Op zondag 23 april 2006 10:46 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
Geen eerlijke vergelijking. Je moet 2 extremen hebben. De bovenste is normaal van postuur (VIND IK, want de meesten zullen het dik vinden) en de 2e is superslank.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |