Kwestie van smaakquote:Op zondag 23 april 2006 09:47 schreef Aarde het volgende:
[..]
zonde dat hij minder vaak ziek is![]()
waarom is ongezond dun zijn beter dan gezonder zijn? wat is het idee daarachter... erg rationeel klinkt het niet![]()
Slaat natuurlijk ook nergens op.quote:Op zondag 23 april 2006 09:47 schreef Aarde het volgende:
[..]
zonde dat hij minder vaak ziek is![]()
waarom is ongezond dun zijn beter dan gezonder zijn? wat is het idee daarachter... erg rationeel klinkt het niet![]()
Echt waar? Thnx voor de tip!quote:Op zondag 23 april 2006 09:48 schreef Aarde het volgende:
[..]
als je minder brood gaat eten kun je aankomen. in brood zit jodium - nodig voor je schldklier. dit zit nauwelijks in andere producten, vandaar dat het wordt toegevoegd. soms val je af dus door meer brood te eten![]()
ja buikjes zijn ook ongezondquote:Op zondag 23 april 2006 09:47 schreef EdwinHeijmen het volgende:
ik ben 1meter 80 en weeg nu rond de 80 kilo... maar ik heb van mezelf een magere bouw dus het is wel te zien aan buikje enzo... ik had altijd een hele hoge stofwisseling.. er kwam niks aan.. nu is mijn stofwisseling veranderd en ben ik door een handicap veel minder actief... dus ja.. ach ik krijg nu dus van mensen te horen dat ik er gezond uitzie.. een beetje verkapt je mag wel iets afvallen opmerking volgens mij... maar ik ben heel tevreden over mezelf en hoop dus dat dat snelle aankomen nu een beetje gestopt is...
De meeste mannen hebben liever een mooie slanke vriendin met een verrot innerlijk, dan een dik vadsig wijf met een "leuk innerlijk"quote:Op zondag 23 april 2006 09:50 schreef Debs het volgende:
CSDG, en dan ben je strakjes slank! En dan heb je zo'n verrot innerlijk, nee dan krijg je een leuke kerel!![]()
die smaak wordt gevormd door wat je om je heen ziet - en dan vooral in de media want irl zijn er weinig mensen zo mager. eigenlijk is het dus een beeld nalopen dat je op tv en in bladen ziet.quote:
Ik heb 7 "goede" vriendinnen, die hebben allemaal maat 34 hoor. Daarvoor hoef ik echt niet naar de tv te kijken of bladen te lezenquote:Op zondag 23 april 2006 09:52 schreef Aarde het volgende:
[..]
die smaak wordt gevormd door wat je om je heen ziet - en dan vooral in de media want irl zijn er weinig mensen zo mager. eigenlijk is het dus een beeld nalopen dat je op tv en in bladen ziet.
nou loopt iedereen wel ergens achterna, maar als het ongezond is, is het misschien beter om je referentiekader wat aan te passen - naar gezondere maatstaven - imho.
Onzin. Echt grote onzinquote:Op zondag 23 april 2006 09:51 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
De meeste mannen hebben liever een mooie slanke vriendin met een verrot innerlijk, dan een dik vadsig wijf met een "leuk innerlijk"
Hoe vaak zeggen mannen niet, "innerlijk neuk je niet"?
Niet de mannen die ik ken! Misschien moet jij je es gaan richten op welke mannen jij wilt, zo'n stumper die alleen op uiterlijk valt of eentje waarbij het innerlijk ook meetelt.quote:Op zondag 23 april 2006 09:51 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
De meeste mannen hebben liever een mooie slanke vriendin met een verrot innerlijk, dan een dik vadsig wijf met een "leuk innerlijk"
Een verrot innerlijk neuk je alleen maar...meer niet.quote:Op zondag 23 april 2006 09:51 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
Nogmaals....dragen die vriendinnnen niet opvallend vaak witte pakjes...uniform achtig?quote:Op zondag 23 april 2006 09:53 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
Ik heb 7 "goede" vriendinnen, die hebben allemaal maat 34 hoor. Daarvoor hoef ik echt niet naar de tv te kijken of bladen te lezen![]()
Wat heb je aan een man waarbij innerlijk ook meetelt? Als je een vriend hebt die juist ALLEEN op een zeer goed uiterlijk valt, bewijs je tegenover iedereen dat je er goed uit ziet - dat hij met je wil gaanquote:Op zondag 23 april 2006 09:54 schreef Debs het volgende:
[..]
Niet de mannen die ik ken! Misschien moet jij je es gaan richten op welke mannen jij wilt, zo'n stumper die alleen op uiterlijk valt of eentje waarbij het innerlijk ook meetelt.
het is wel eens onderzocht dat media een grote invloed hebben op 'ideaalbeelden' die in de samenleving heersen. uiteindelijk wordt iedereen daarmee geconfronteerd. hoe je er ook tegen aankijkt, GEZONDER zou het in ieder geval zijn om je denkbeeld over wat een goed gewicht is aan te passen. gezond en slank klinkt mij aantrekkelijker dan ongezonder en nog slanker, maar tja uiteindelijk is het jouw keuze natuurlijkquote:Op zondag 23 april 2006 09:53 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
Ik heb 7 "goede" vriendinnen, die hebben allemaal maat 34 hoor. Daarvoor hoef ik echt niet naar de tv te kijken of bladen te lezen![]()
quote:Op zondag 23 april 2006 09:55 schreef wonko het volgende:
[..]
Nogmaals....dragen die vriendinnnen niet opvallend vaak witte pakjes...uniform achtig?
Een pooier?quote:Op zondag 23 april 2006 09:55 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
Wat heb je aan een man waarbij innerlijk ook meetelt? Als je een vriend hebt die juist ALLEEN op een zeer goed uiterlijk valt, bewijs je tegenover iedereen dat je er goed uit ziet - dat hij met je wil gaan![]()
cute kun je jezelf hier niet in vinden?quote:Op zondag 23 april 2006 09:56 schreef Aarde het volgende:
[..]
het is wel eens onderzocht dat media een grote invloed hebben op 'ideaalbeelden' die in de samenleving heersen. uiteindelijk wordt iedereen daarmee geconfronteerd. hoe je er ook tegen aankijkt, GEZONDER zou het in ieder geval zijn om je denkbeeld over wat een goed gewicht is aan te passen. gezond en slank klinkt mij aantrekkelijker dan ongezonder en nog slanker, maar tja uiteindelijk is het jouw keuze natuurlijk
Ben je nou echt zo bekrompen of verveel je je op deze zondagmorgen?quote:Op zondag 23 april 2006 09:55 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
Wat heb je aan een man waarbij innerlijk ook meetelt? Als je een vriend hebt die juist ALLEEN op een zeer goed uiterlijk valt, bewijs je tegenover iedereen dat je er goed uit ziet - dat hij met je wil gaan![]()
Wat een waanzin.quote:Op zondag 23 april 2006 09:55 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
dus jij wilt iemand die jou alleen ziet als een sexpop? veel succes!!quote:Op zondag 23 april 2006 09:55 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
Niet waar. Dan lieg je gewoon.quote:Op zondag 23 april 2006 10:00 schreef Aarde het volgende:
[..]
cute kun je jezelf hier niet in vinden?
ik probeer nog steeds te begrijpen waarom jij liever slank ongezond zou zijn dan slank gezond... als ik zou moeten kiezen tussen jouw gewicht nu (gezond) en jouw streefgewicht (minder gezond) dan zou ik je huidige gewicht kiezen![]()
quote:Op zondag 23 april 2006 10:00 schreef Debs het volgende:
[..]
Ben je nou echt zo bekrompen of verveel je je op deze zondagmorgen?
Je kotst op wat je begeert?quote:
Gefeliciteerd. Wat we dan over hebben is een zieke geest in een gezond lichaam...quote:Op zondag 23 april 2006 08:44 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
Nee, ik heb nog steeds tussen de maat 38 en 42. (topjes 38, broeken soms 42)
Maar straks, als er nog 15kg af is, ben ik wel normaal/volslank.
En dat is een "ja" op bekrompen of vervelen?quote:
Dat is juist het leuke aan die postquote:Op zondag 23 april 2006 10:03 schreef Debs het volgende:
[..]
En dat is een "ja" op bekrompen of vervelen?
mooiquote:
Toch reageer je. Typerend...quote:Op zondag 23 april 2006 10:03 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
Op jou reageer ik niet, mongool
Nouquote:Op zondag 23 april 2006 10:04 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
Dat is juist het leuke aan die post![]()
Alleen als je niet te dik bentquote:
tja ... uiteindelijk word je ook oud enzo... ik denk dat ze dat in die topics ook volledig zouden afkeuren... ik zou het zelf belangrijker vinden om een gezond gewicht te hebben. dat kan nog steeds slank zijn natuurlijk. je zult moeten accepteren dat jij nooit wordt zoals de wereldberoemde meisjes met een - volgens het gemiddelde topic in B&H - perfect figuur en mooie tieten.quote:Op zondag 23 april 2006 10:02 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
Niet waar. Dan lieg je gewoon.
Kijk maar eens in B&H, voor de grap. Oude topics over Lindsay Lohan, Hillary Duff en Shakira...daar vonden de meesten het toch wel behoorlijk mollig, hoe zij waren. Terwijl ze gewoon een maat 38 hadden. In topics over bijvoorbeeld Gisele Bundchen (maat 34), heeft iedereen het voortdurend over een goed en mooi figuur.
Het is vaak voor de buitenwereld dat ze met een knappe slanke vriendin willen lopen. En er zitten bij de slanke mooie dames zitten er bitches tussen maar ook hele leuke meiden maar zo is dat bij de dikkere meiden ook er zitten ook bitches tussen en ook hele leuke meiden maar ja toch zit er over algemeen tussen de slanke knappe dames het meeste bitches tussen.quote:Op zondag 23 april 2006 09:51 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
Dat zou een zwaktebod zijn.quote:Op zondag 23 april 2006 10:08 schreef Aarde het volgende:
[..]
je zult moeten accepteren dat jij nooit wordt zoals de wereldberoemde meisjes met een - volgens het gemiddelde topic in B&H - perfect figuur en mooie tieten.
quote:Op zondag 23 april 2006 10:08 schreef Riann het volgende:
[..]
maar ja toch zit er over algemeen tussen de slanke knappe dames het meeste bitches tussen.
je kunt blijven streven ja... maar halen zul je het nooit dan zou je het nu al moeten hebben.quote:
Nee joh, dunne vrouwen zijn gewoon gedisciplineerd, mooi en rein, en daarom vinden mensen het bitches. Uit jaloezie.quote:
Onzin. Toen ik 15/16 was, was ik ook 1m80 en woog ik 57 kg. Toen was ik al zo, al zeg ik het zelf. Wat mij betreft kan het weer zo worden. Nog 14 kilootjesquote:Op zondag 23 april 2006 10:10 schreef Aarde het volgende:
[..]
je kunt blijven streven ja... maar halen zul je het nooit dan zou je het nu al moeten hebben.
quote:Op zondag 23 april 2006 10:12 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
Onzin. Toen ik 15/16 was, was ik ook 1m80 en woog ik 57 kg. Toen was ik al zo, al zeg ik het zelf. Wat mij betreft kan het weer zo worden. Nog 14 kilootjes![]()
Klopt.quote:Op zondag 23 april 2006 10:11 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
Nee joh, dunne vrouwen zijn gewoon gedisciplineerd, mooi en rein, en daarom vinden mensen het bitches. Uit jaloezie.
Gisele Bundchen zit daar misschien 7 kilo vanaf. En die vind iedereen een fantastisch lichaam hebben.quote:
ohh? echt? ik denk dat ze mijn lichaam op dit moment minder mooi vindt. ze kan beter krijgenquote:Op zondag 23 april 2006 10:14 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
Gisele Bundchen zit daar misschien 7 kilo vanaf. En die vindt iedereen een fantastisch lichaam hebben.
ik bedoelde meer het complete plaatje... dan nog zou je niet zo aan het ideaalbeeld voldoen - grotere borsten, andere neus - weet ik het.quote:Op zondag 23 april 2006 10:12 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
Onzin. Toen ik 15/16 was, was ik ook 1m80 en woog ik 57 kg. Toen was ik al zo, al zeg ik het zelf. Wat mij betreft kan het weer zo worden. Nog 14 kilootjes![]()
fotosoep, je weetquote:
Ja, En mensen die dat niet vinden zijn óf jaloers, óf vet-fetisjisten óf ziek in hun hoofd.quote:Op zondag 23 april 2006 10:15 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ohh? echt? ik denk dat ze mijn lichaam op dit moment minder mooi vindt. ze kan beter krijgen![]()
Iedereenquote:Op zondag 23 april 2006 10:14 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
Gisele Bundchen zit daar misschien 7 kilo vanaf. En die vind iedereen een fantastisch lichaam hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |