Nee, want die werkt eraanquote:Op zondag 23 april 2006 09:23 schreef Aarde het volgende:
[..]
ik ben maar een paar kilo zwaarder dan jij
je bent `zooooooooo lief![]()
nog een vraagje
haat je je moeder omdat ze zo dik is?![]()
Liever een homp vlees dan zo'n grote rugzak met problemen die jij hebt.quote:
quote:Op zondag 23 april 2006 09:23 schreef wonko het volgende:
[..]
Liever een homp vlees dan zo'n grote rugzak met problemen die jij hebt.
dat zeggen ze allemaalquote:
Ze is al 3 maanden bezig en al 60 kilo kwijt. Ze heeft de discipline die het andere zeugen ontbreektquote:Op zondag 23 april 2006 09:24 schreef Aarde het volgende:
[..]
dat zeggen ze allemaal![]()
light producten, een maand fietsen en daarna weer zwijgend opgeven
denk je dat ze hierin anders is dan andere dikke mensen? denk je niet dat - diep van binnen - elk dik mens 'normaal' wil zijn - whatever that might be
Is niet aan je posts te merken...en wat is bij jou redelijk?quote:Op zondag 23 april 2006 09:24 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
Je weet niets van mij, of evt problemen...maar leid een redelijk zorgeloos leventje hoor
![]()
Studie, bijbaantje, ouders al 20 jaar bij elkaarquote:Op zondag 23 april 2006 09:25 schreef wonko het volgende:
[..]
Is niet aan je posts te merken...en wat is bij jou redelijk?
Josti's schijnen het ook zo te beleven.quote:Op zondag 23 april 2006 09:24 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
Je weet niets van mij, of evt problemen...maar leid een redelijk zorgeloos leventje hoor
![]()
Deze josti heeft een IQ van 140quote:Op zondag 23 april 2006 09:26 schreef cultheld het volgende:
[..]
Josti's schijnen het ook zo te beleven.
En dan nog zulke onzin uitslaan!quote:Op zondag 23 april 2006 09:26 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
Deze josti heeft een IQ van 140![]()
Dat is zwaar zeg.quote:Op zondag 23 april 2006 09:26 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 april 2006 09:27 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
En dan nog zulke onzin uitslaan!![]()
je eigen moeder een zeug noemen vink toch wel... nou ja een beetje vreemd. enfin dat is wel goed dat ze zoveel is afgevallen. maar dat betekent dat ze een hele tijd alleen is aangekomen, daarvoor. haatte je haar toen om haar gewicht? ik zou zelf van mijn moeder houden wat ze ook doet.quote:Op zondag 23 april 2006 09:25 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
Ze is al 3 maanden bezig en al 60 kilo kwijt. Ze heeft de discipline die het andere zeugen ontbreekt
En ik wilde net gaan posten dat je IQ gelijk is aan je gewichtquote:Op zondag 23 april 2006 09:26 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
Overgewicht, haat dit, haat dat en haat nog veel meer...zorgeloos....die leuke vriendinnen...dragen die vaak witte pakjes?quote:Op zondag 23 april 2006 09:26 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
Studie, bijbaantje, ouders al 20 jaar bij elkaar, lieve zus, leuke vriendinnen
![]()
Natuurlijk haat ik mijn moeder niet. Nooit gedaan ook, al woog ze 150 kilo.quote:Op zondag 23 april 2006 09:28 schreef Aarde het volgende:
[..]
je eigen moeder een zeug noemen vink toch wel... nou ja een beetje vreemd. enfin dat is wel goed dat ze zoveel is afgevallen. maar dat betekent dat ze een hele tijd alleen is aangekomen, daarvoor. haatte je haar toen om haar gewicht? ik zou zelf van mijn moeder houden wat ze ook doet.
ik denk ook dat dikke mensen niet dik willen szijn, maar vaak teveel eten vanwege dingen die tussen hun oren zitten.
Overgewicht word aan gewerkt, dus wat lul je nou...quote:Op zondag 23 april 2006 09:29 schreef wonko het volgende:
[..]
Overgewicht, haat dit, haat dat en haat nog veel meer...zorgeloos....die leuke vriendinnen...dragen die vaak witte pakjes?
Wordt aan gewerkt...zei mijn moeder ook 20 jaar lang.quote:Op zondag 23 april 2006 09:30 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
Overgewicht word aan gewerkt, dus wat lul je nou...
Dus mensen zonder overgewicht zijn puur? Nog even en ze zijn verlicht...misschien iets voor een sekte?quote:En ik haat niemand, ik mag het wel verafschuwen. Ik hou van pure mensen, niet mensen die vervuild zijn door vet of andere troep.
Niet meer springen en zorgen dat je meer spieren krijgt.quote:Op zondag 23 april 2006 09:33 schreef Ratelslangetje het volgende:
Heeft iemand van jullie misschien tips om wat kilo's aan te kunnen komen??![]()
Ik ben tegen wil en dank superslank.
Dik wil ik ook niet zijn,maar ik moet echt een paar kilo erbij.
Snoepen helpt niks. Ik spring een keer en meteen val ik een kilo af.![]()
jij hebt geen echt overgewicht. wat afvallen is 1 ding, maar als je jezelf echt te dik vindt... het wordt soms een obsessie. ik wens je in ieder geval veel geluk in het leven en gezondheid. wat meer bezinning en empathie komt vanzelf - met de jarenquote:Op zondag 23 april 2006 09:30 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
En ik haat niemand, ik mag het wel verafschuwen. Ik hou van pure mensen, niet mensen die vervuild zijn door vet of andere troep.
Je rookt niet, drinkt geen alcohol, eet nooit vet voedsel en beweegt veel?quote:Op zondag 23 april 2006 09:30 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
En ik haat niemand, ik mag het wel verafschuwen. Ik hou van pure mensen, niet mensen die vervuild zijn door vet of andere troep.
Bij mij word er ook écht aan gewerkt. Ik ben van een BMI van 26 naar een BMI van 21,5 gegaan in niet al te lange tijd. Is nog veels te veel, maar gaat de goeie kant opquote:Op zondag 23 april 2006 09:33 schreef wonko het volgende:
[..]
Wordt aan gewerkt...zei mijn moeder ook 20 jaar lang.
[..]
Dus mensen zonder overgewicht zijn puur? Nog even en ze zijn verlicht...misschien iets voor een sekte?
al eens bij de dok geweest? als je schildklier te snel werkt dan is het heel lastig om aan te komen.quote:Op zondag 23 april 2006 09:33 schreef Ratelslangetje het volgende:
Heeft iemand van jullie misschien tips om wat kilo's aan te kunnen komen??![]()
Ik ben tegen wil en dank superslank.
Dik wil ik ook niet zijn,maar ik moet echt een paar kilo erbij.
Snoepen helpt niks. Ik spring een keer en meteen val ik een kilo af.![]()
Nooit gerookt, nooit gedronken, vet voedsel doe ik al sinds 1 jaar niet meer (daarvoor wel chocola enzoquote:Op zondag 23 april 2006 09:34 schreef cultheld het volgende:
[..]
Je rookt niet, drinkt geen alcohol, eet nooit vet voedsel en beweegt veel?
wat is je streef BMI?quote:Op zondag 23 april 2006 09:35 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
Bij mij word er ook écht aan gewerkt. Ik ben van een BMI van 26 naar een BMI van 21,5 gegaan in niet al te lange tijd. Is nog veels te veel, maar gaat de goeie kant op
![]()
Tip: Ga op kickboksen. Val je nog van af ookquote:Op zondag 23 april 2006 09:36 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
Nooit gerookt, nooit gedronken, vet voedsel doe ik al sinds 1 jaar niet meer (daarvoor wel chocola enzo), en ja, ik beweeg veel.
vetten zijn ook wel belangrijk - dus vetarm eten is ook niet verstandig...quote:Op zondag 23 april 2006 09:36 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
Nooit gerookt, nooit gedronken, vet voedsel doe ik al sinds 1 jaar niet meer (daarvoor wel chocola enzo), en ja, ik beweeg veel.
No way, een vriendin van me doet dit en heeft nu MANNEN armenquote:Op zondag 23 april 2006 09:37 schreef cultheld het volgende:
[..]
Tip: Ga op kickboksen. Val je nog van af ook![]()
je hebt dan een verhoogd risico officieel op bepaalde aandoeningen tov iemand die wel een gezond gewicht heeftquote:
Ik slik elke dag hoge dosering visolie omega 3-6, knoflookolie en allerlei andere vitamines. Dus vetten kom ik niet te kortquote:Op zondag 23 april 2006 09:37 schreef Aarde het volgende:
[..]
vetten zijn ook wel belangrijk - dus vetarm eten is ook niet verstandig...
gevarieerd en matig![]()
De vriendin van een vriend van me zit op freefight en das een lekker wijf hoorquote:Op zondag 23 april 2006 09:38 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
No way, een vriendin van me doet dit en heeft nu MANNEN armen![]()
Hart- en vaatziekten komen bij ondergewicht nauwelijks voor.quote:Op zondag 23 april 2006 09:38 schreef Aarde het volgende:
[..]
je hebt dan een verhoogd risico officieel op bepaalde aandoeningen tov iemand die wel een gezond gewicht heeft![]()
wat slik je allemaal? hoe lang slik je het al? heb je al verschil gemerkt? hoe lang duurde het voordat je verschil merkte?quote:Op zondag 23 april 2006 09:39 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
Ik slik elke dag hoge dosering visolie omega 3-6, knoflookolie en allerlei andere vitamines. Dus vetten kom ik niet te kort![]()
andere ziekten wel blijkbaar. waarom zou je - als je er toch zo mee bezig bent - niet een als gezond aangegeven bmi proberen aan te houdenquote:Op zondag 23 april 2006 09:40 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
Hart- en vaatziekten komen bij ondergewicht nauwelijks voor.
klopt ik was ook veel vaker ziek.. nu is er in 3 jaar minstens 30 kilo bijgekomen... fijn , maar het hoeft niet door te zetten...quote:Op zondag 23 april 2006 09:38 schreef Aarde het volgende:
[..]
je hebt dan een verhoogd risico officieel op bepaalde aandoeningen tov iemand die wel een gezond gewicht heeft![]()
Ik slik 2000 mg vitamine Cquote:Op zondag 23 april 2006 09:40 schreef Aarde het volgende:
[..]
wat slik je allemaal? hoe lang slik je het al? heb je al verschil gemerkt? hoe lang duurde het voordat je verschil merkte?
wat voor aandoening heb je? anorexia? hoeveel weeg / woog je en wat is je lengtequote:Op zondag 23 april 2006 09:41 schreef EdwinHeijmen het volgende:
[..]
klopt ik was ook veel vaker ziek.. nu is er in 3 jaar minstens 30 kilo bijgekomen... fijn , maar het hoeft niet door te zetten...
ZONDEquote:Op zondag 23 april 2006 09:41 schreef EdwinHeijmen het volgende:
[..]
klopt ik was ook veel vaker ziek.. nu is er in 3 jaar minstens 30 kilo bijgekomen... fijn , maar het hoeft niet door te zetten...
Doe je wel drugs? Iets om de wereld anders te zien? Als je dat niet doet kan ik me jouw haat/walging goed voorstellen.quote:Op zondag 23 april 2006 09:36 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
Drugs ook al ruim 1,5 jr niet meerquote:Op zondag 23 april 2006 09:44 schreef wonko het volgende:
[..]
Doe je wel drugs? Iets om de wereld anders te zien? Als je dat niet doet kan ik me jouw haat/walging goed voorstellen.
hou je bij je eten ook rekening met wat gezond is? 200 grm groente , 100 gram vlees, 2 x fruit enzo?quote:Op zondag 23 april 2006 09:42 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
Ik slik 2000 mg vitamine C
1 kruidvat bloedvatonderhoud
2 visolie omega 3-6
6 knoflookolie
1 vitamine B-complex
1 vitamine E-complex
1 ijzertablet
1 foliumzuur
gedurende 6 maanden nu, en ik merk verschil ja![]()
Voel me gewoon beter en fitter
Van kickboksen? Hoe krijgt ze dat voor elkaar? Trekt ze het hele zooitje elke keer af ofzo?quote:Op zondag 23 april 2006 09:38 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
No way, een vriendin van me doet dit en heeft nu MANNEN armen![]()
Nee, dat is heel erg, maar ik lust bijna geen fruit. Daarom drink ik elke dag een flesje fruit2day. Groente eet ik wel lekker veel, ben ik dol op. En brood eet ik ook, 4 sneetjes per dagquote:Op zondag 23 april 2006 09:45 schreef Aarde het volgende:
[..]
hou je bij je eten ook rekening met wat gezond is? 200 grm groente , 100 gram vlees, 2 x fruit enzo?
probeer hier zelf wel wat rekening mee te houden - als het zo uitkomt. sommige dagen is het wat meer, anderen wat minderen brood eet ik te weinig
nederlands brood is ranzig wel
zonde dat hij minder vaak ziek isquote:
als je minder brood gaat eten kun je aankomen. in brood zit jodium - nodig voor je schldklier. dit zit nauwelijks in andere producten, vandaar dat het wordt toegevoegd. soms val je af dus door meer brood te etenquote:Op zondag 23 april 2006 09:46 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
Nee, dat is heel erg, maar ik lust bijna geen fruit. Daarom drink ik elke dag een flesje fruit2day. Groente eet ik wel lekker veel, ben ik dol op. En brood eet ik ook, 4 sneetjes per dag, zou ik eigenlijk moeten minderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |