heb zonet je fotoalbum bekeken. je ziet er behoorlijk mollig uit daar. als je jezelf daarom haat moet je echt hulp gaan zoeken. een eetstoornis ligt zo op de loer, helaas. sterktequote:Op zondag 23 april 2006 08:50 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
Ik zeg altijd maar, hoe minder kilo's de mens weegt, hoe meer ie waard is.
Lijkt er meer op dat ze knap gestoord worden...of minder vet is meer haat.quote:Op zondag 23 april 2006 08:50 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
Ik geef toch ook toe dat ik behoorlijk mollig (zeg maar gerust, moddervet) ben? Hallo, ik weeg 70 kilo! En ik kom tenminste niet met excuses van: Ja, MAAR ik ben 1m80, DUS mag het. Nee, een BMI van boven de 21 is NIET normaal. Ik geef het tenminste toe.quote:Op zondag 23 april 2006 08:53 schreef Aarde het volgende:
[..]
heb zonet je fotoalbum bekeken. je ziet er behoorlijk mollig uit daar. als je jezelf daarom haat moet je echt hulp gaan zoeken. een eetstoornis ligt zo op de loer, helaas. sterkte
proest...quote:Op zondag 23 april 2006 08:50 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
Op naar de 30 kilo dan maarquote:Op zondag 23 april 2006 08:50 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
meisje meisje toch. zie je dat meisje daar in de verte, dat meisje met haar vinger in haar keel? dat meisje haar slokdarm is totaal verwoest door haar nieuwe hobby.quote:Op zondag 23 april 2006 08:55 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
Ik geef toch ook toe dat ik behoorlijk mollig (zeg maar gerust, moddervet) ben? Hallo, ik weeg 70 kilo! En ik kom tenminste niet met excuses van: Ja, MAAR ik ben 1m80, DUS mag het. Nee, een BMI van boven de 21 is NIET normaal. Ik geef het tenminste toe.
Mannetje mannetje toch. Zie je die man daar, in de verte, hulpeloos liggend op zijn bed? Hij kan er al jaren niet meer uit komen, zo volgevreten is hij. Zijn nieuwe hobby is frituurvet rechtstreeks door een trechter zijn keel in te laten glijden. Zodat hij niet te mager word. Hij woog altijd al teveel, 145 kilo. Hij vond het te weinig, en nu weegt hij het zesdubbele. Hij is nog stééds niet tevreden, hij wil op naar de 900 kilo. Dan pas voldoet hij aan zijn ideaalbeeldquote:Op zondag 23 april 2006 08:58 schreef Aarde het volgende:
[..]
meisje meisje toch. zie je dat meisje daar in de verte, dat meisje met haar vinger in haar keel? dat meisje haar slokdarm is totaal verwoest door haar nieuwe hobby.
ze woog nooit teveel. precies ok wel voor haar lengte. maar ze kreeg soms blikken. en was niet zelfverzekerd. ook vrienden en mensen op internetfora zeiden soms dat ze te dik was. ze begon aan zichzelf te twijfelen. in al de tijdschriften die ze las, alle internetsites die ze zag, allemaal modellen, aan de ondergrens - of lager - van gezond gewicht.
mijn advies aan jou lief meisje, ga hulp zoeken nu het nog kan!![]()
Die tijden heb ik allemaal al gehad, ik ben geen 15 meer hoorquote:Op zondag 23 april 2006 08:58 schreef Aarde het volgende:
[..]
meisje meisje toch. zie je dat meisje daar in de verte, dat meisje met haar vinger in haar keel? dat meisje haar slokdarm is totaal verwoest door haar nieuwe hobby.
Waarom zou ik? Zodat iedereen weer kan zeggen, o, dik, vet, walgelijk. Nee dus, mooi nietquote:Op zondag 23 april 2006 09:02 schreef piere het volgende:
Laat nou ff fotoos zien van jezelf dan CSDG
nee mijn ideaalbeeld is rond de 80. helaas is dat onmogelijk voor mij om te halen. ik sport veel, en mijn bloedwaardes zijn gelukkig altijd goed.quote:Op zondag 23 april 2006 09:00 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
Mannetje mannetje toch. Zie je die man daar, in de verte, hulpeloos liggend op zijn bed? Hij kan er al jaren niet meer uit komen, zo volgevreten is hij. Zijn nieuwe hobby is frituurvet rechtstreeks door een trechter zijn keel in te laten glijden. Zodat hij niet te mager word. Hij woog altijd al teveel, 145 kilo. Hij vond het te weinig, en nu weegt hij het zesdubbele. Hij is nog stééds niet tevreden, hij wil op naar de 900 kilo. Dan pas voldoet hij aan zijn ideaalbeeld![]()
Waaruit leidt jij af dat zij behoorlijk mollig is?quote:Op zondag 23 april 2006 08:53 schreef Aarde het volgende:
[..]
heb zonet je fotoalbum bekeken. je ziet er behoorlijk mollig uit daar. als je jezelf daarom haat moet je echt hulp gaan zoeken. een eetstoornis ligt zo op de loer, helaas. sterkte
Je haat wel veel CSDG. Kleurlingen, dikke mensen, joden. Ook nog gehandicapten en homoseksuelen soms? Ik ben benieuwd waar al die haat vandaan komt. Heeft je pa je soms na je geboorte een paar keer van een ledikantje af laten stuiteren?quote:Op zondag 23 april 2006 09:03 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Zodat iedereen weer kan zeggen, o, dik, vet, walgelijk. Nee dus, mooi niet![]()
Als er 10 kg af is post ik wel een foto. Tot die tijd doe je het maar met wat in mn FB staat.
Ik denk eerlijk gezegd dat ik je zeker niet te dik vind...quote:Op zondag 23 april 2006 09:03 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Zodat iedereen weer kan zeggen, o, dik, vet, walgelijk. Nee dus, mooi niet![]()
Als er 10 kg af is post ik wel een foto. Tot die tijd doe je het maar met wat in mn FB staat.
Sinds wanneer haat ik Joden?quote:Op zondag 23 april 2006 09:05 schreef cultheld het volgende:
[..]
Je haat wel veel CSDG. Kleurlingen, dikke mensen, joden. Ook nog gehandicapten en homoseksuelen soms? Ik ben benieuwd waar al die haat vandaan komt. Heeft je pa je soms na je geboorte een paar keer van een ledikantje af laten stuiteren?
quote:Op zondag 23 april 2006 08:50 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
Wahaha...niet iedereen maar ze zijn er wel...maar vast niet in dat uitgehongerde haat wereldje van jou.quote:Op zondag 23 april 2006 09:04 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
Wat wil je nou zeggen joh? Dat veel mensen met jou dik zijn door een ziekte? Dat ze allemaal VEEL sporten en nauwelijks eten, maar ze dik worden door hun ziekte? Get real dude
waarom heb je toch zo'n haat? ti's echt wel ziekelijkquote:Op zondag 23 april 2006 09:04 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
Wat wil je nou zeggen joh? Dat veel mensen met jou dik zijn door een ziekte? Dat ze allemaal VEEL sporten en nauwelijks eten, maar ze dik worden door hun ziekte? Get real dude
Kan me nog wat verwijderde postgeschiedenis van je herinneren over je woeste strijd tegen het zionistische Israëlquote:Op zondag 23 april 2006 09:06 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
Sinds wanneer haat ik Joden?![]()
Mijn eigen oma is joods.
Maar dit is een beetje offtopic, denk je niet, zielige linksert?
cute girl is gewoon een provocerend kutje waar je soms wat voer naar toe moet werpenquote:Op zondag 23 april 2006 09:08 schreef cultheld het volgende:
[..]
Kan me nog wat verwijderde postgeschiedenis van je herinneren over je woeste strijd tegen het zionistische Israël. Ik stem trouwens lekker VVD. De rest van het lijstje haat je dus wel?
Met 70 kg ben je echt uitgehongerd jaquote:Op zondag 23 april 2006 09:07 schreef wonko het volgende:
[..]
Wahaha...niet iedereen maar ze zijn er wel...maar vast niet in dat uitgehongerde haat wereldje van jou.
quote:Op zondag 23 april 2006 09:08 schreef cultheld het volgende:
[..]
Kan me nog wat verwijderde postgeschiedenis van je herinneren over je woeste strijd tegen het zionistische Israël. Ik stem trouwens lekker VVD. De rest van het lijstje haat je dus wel?
Jij geestelijk muts...dikke mutsquote:Op zondag 23 april 2006 09:09 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
Met 70 kg ben je echt uitgehongerd ja![]()
Mijn eigen moeder is vrij dik, maar die doet er ook iets aan met een gezond dieet en veel beweging. Nix geen uitgehonger. En mijn zus, tja, die weegt 45 kilo, maar hongert zichzelf ook al niet uit. Is gewoon van nature mooi slank. Mijn vriendinnen hongeren zich OOK niet uit, dus wie is er nu eigenlijk uitgehongerd?
Of je bent schizofreen. Dat zou het wel allemaal verklarenquote:
ey dikkopje, al die anorexiapatienten bij elkaar en nog herken je het niet? ik las net ergens dat dik zijn erfelijk is voor een goed deel. kijk maar goed naar je mams, zo word jij straks ookquote:Op zondag 23 april 2006 09:09 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
Met 70 kg ben je echt uitgehongerd ja![]()
Mijn eigen moeder is vrij dik, maar die doet er ook iets aan met een gezond dieet en veel beweging. Nix geen uitgehonger. En mijn zus, tja, die weegt 45 kilo, maar hongert zichzelf ook al niet uit. Is gewoon van nature mooi slank. Mijn vriendinnen hongeren zich OOK niet uit, dus wie is er nu eigenlijk uitgehongerd?
Zeker.quote:Op zondag 23 april 2006 09:12 schreef EdwinHeijmen het volgende:
zeer amusant topic dit...:)
Je moederquote:Op zondag 23 april 2006 09:11 schreef cultheld het volgende:
[..]
Of je bent schizofreen. Dat zou het wel allemaal verklaren.
Woede maakt ook dik...arme cute.quote:Op zondag 23 april 2006 09:12 schreef Aarde het volgende:
[..]
ey dikkopje, al die anorexiapatienten bij elkaar en nog herken je het niet? ik las net ergens dat dik zijn erfelijk is voor een goed deel. kijk maar goed naar je mams, zo word jij straks ook![]()
ze hapt ook zo lekkerquote:
Ik weet nu wel dat ik vet ben, maar dat hoef ik niet te horen van iemand die meer dan 2x zo zwaar isquote:Op zondag 23 april 2006 09:15 schreef Aarde het volgende:
[..]
ze hapt ook zo lekker
logisch dat ze dik wordt![]()
Wat een triest figuur ben jij...quote:Op zondag 23 april 2006 08:50 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
dat was een klein leugentjequote:Op zondag 23 april 2006 09:16 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
Ik weet nu wel dat ik vet ben, maar dat hoef ik niet te horen van iemand die meer dan 2x zo zwaar is
Jij hebt zeker ook maat 40?quote:Op zondag 23 april 2006 09:17 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Wat een triest figuur ben jij...
Klopt. Maar je bent dus wel een haterquote:Op zondag 23 april 2006 09:13 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
Je moeder![]()
Jodendom en zionisme is trouwens niet hetzelfde![]()
Je hebt ook niet-Joodse zionisten.
Als het klopt, kun je dus NIET beweren dat ik een hekel heb aan Joden.quote:Op zondag 23 april 2006 09:18 schreef cultheld het volgende:
[..]
Klopt. Maar je bent dus wel een hater.
Ik ben niet tussen de 20 en 30, ben 19.quote:Op zondag 23 april 2006 09:19 schreef donald_dick het volgende:
weet je wat het leuke is, je bentnu tussen de 20 en de 30, maar als je straks 50 bent dan begint de aanleg om dik te worden weer toe te nemenen al helemaal als je straks zwanger wordt
ik geloof dat ik fliefd word op cutequote:Op zondag 23 april 2006 09:19 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
Als het klopt, kun je dus NIET beweren dat ik een hekel heb aan Joden.
Misschien een topic over openen in POL
Gelijk aan jouw IQ... Hoe kun je in hemelsnaam zonder schaamte deze onzin verkondigen? Denk je dat dat aantrekkelijk is? Ik heb liever iemand met wat meer kilo's dan iemand met zo'n absurde kijk op het leven...quote:
Monologen zijn gaaf hequote:
oe een jaartje minder, nou geniet er nog vanquote:Op zondag 23 april 2006 09:20 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
Ik ben niet tussen de 20 en 30, ben 19.
quote:Op zondag 23 april 2006 09:13 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
Je moeder![]()
Jodendom en zionisme is trouwens niet hetzelfde![]()
Je hebt ook niet-Joodse zionisten.
Een light leugen.quote:
ik ben maar een paar kilo zwaarder dan jijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |