SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kanon (D-dur) Quartet misschien?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:44 schreef uppie83 het volgende:
Even een vraagje van een heel ander kaliberIn die samenvattingsfilm van Neon Genesis Evangelion, ik geloof dat het Death & Rebirth is, zit tussen het verhaal door een klassiek stuk verwerkt. Dat stuk met die viool, cello en bas. Weet iemand van wie dat werk is en hoe het heet?
tssk schaam jequote:Op woensdag 3 mei 2006 01:08 schreef Jordy-B het volgende:
Films maken terwijl de serie nog loopt... Dat zijn DBZ-praktijken...
'k ben nu zelf bezig om R.O.D. TV weer 'ns te zien... (na gungrave nog zo'n goeie serie die ik nooit heb afgemaakt...)
het voegt ook niks toe aan het verhaalquote:Op woensdag 3 mei 2006 01:08 schreef Jordy-B het volgende:
Films maken terwijl de serie nog loopt... Dat zijn DBZ-praktijken...
'k ben nu zelf bezig om R.O.D. TV weer 'ns te zien... (na gungrave nog zo'n goeie serie die ik nooit heb afgemaakt...)
Die eerste is Hellsing Ultimate, ruimschoots aangeboden op de bekende sites.quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:09 schreef blessed19 het volgende:
Op dmxanime staat dat er een tweede OVA van Hellsing eraan komt...
2e OVA??? WAAR IS DE EERSTE DAN????
*edit*
de neiuwe ouran high school host club is weer uit!![]()
Is hij de moeite waard?quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:54 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Die eerste is Hellsing Ultimate, ruimschoots aangeboden op de bekende sites.
Klopt heel bekend stuk, ontzettend mooi. Staat ook in de OST van Death & Rebirth.quote:
Hij is absoluut de moeite waard. De OVA volgt de manga wat nauwkeuriger (dat scheen de serie niet te doen) en het nieuwe jasje waarin alles gestoken is ziet er wat gelikter uit. Ik raad je alleen wel aan om 'even' te wachten op de tweede OVA gezien ik na de eerste GELIJK deel 2 wilde zien.quote:Op woensdag 3 mei 2006 13:20 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Is hij de moeite waard?
zonet de vierde aflevering van host club gekeken. ik begin er nu een beetje aan te wennen, en het yaoi gehalte is gelukkig niet echt zo hoog en provocerend meer als de eerste 2
Over tien jaar is Naruto voor de animéliefhebbers wat DBZ vandaag de dag is... En dan schamen jullie je allemaal kapot dat je zo'n serie leuk gevonden hebt...quote:Op woensdag 3 mei 2006 09:37 schreef outcast_within het volgende:
[..]
het voegt ook niks toe aan het verhaal![]()
Densha Otokoquote:Op woensdag 3 mei 2006 13:48 schreef Kroekroek het volgende:
Net gister DN Angel afgekeken. Vanaf aflevering 16 begon het toch wel wat slap te worden. Maar toch wel een leuke Anime.![]()
Nu ben ik begonnen aan Densha Otoko.
Ik baal dat ik geen dvd-speler in mijn pc heb. Genoeg Anime Dvd's om te kijken, maar niks om ze mee af te spelen.![]()
Onzinquote:Op woensdag 3 mei 2006 13:48 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Over tien jaar is Naruto voor de animéliefhebbers wat DBZ vandaag de dag is... En dan schamen jullie je allemaal kapot dat je zo'n serie leuk gevonden hebt...![]()
klinkt bekendquote:Op woensdag 3 mei 2006 13:48 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Over tien jaar is Naruto voor de animéliefhebbers wat DBZ vandaag de dag is... En dan schamen jullie je allemaal kapot dat je zo'n serie leuk gevonden hebt...![]()
quote:
Ik geloof dat jullie gelijk hebbenquote:Op woensdag 3 mei 2006 13:23 schreef FLipKick het volgende:
[..]
Klopt heel bekend stuk, ontzettend mooi. Staat ook in de OST van Death & Rebirth.
Sinds kort ook te horen in een of andere reclame.
Dat het een DBZ geval wordt OK.. Maar niet dat ik er spijt van zal krijgen.quote:Op woensdag 3 mei 2006 16:46 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ik ben anders zwaar overtuigd dat jordy-b gelijk heeft!
Het is allang een DBZ-geval...quote:Op woensdag 3 mei 2006 18:19 schreef Qunix het volgende:
[..]
Dat het een DBZ geval wordt OK.. Maar niet dat ik er spijt van zal krijgen.
Ik ben begonnen aan TOKKO... Lijkt me wel wat.. Ziet er goed uit. Ik ga zo ep 2 kijken.
Bleach 78 valt wel mee.
zeg dan dat ik je dat heb aangeradenquote:Op woensdag 3 mei 2006 18:19 schreef Qunix het volgende:
[..]
Dat het een DBZ geval wordt OK.. Maar niet dat ik er spijt van zal krijgen.
Ik ben begonnen aan TOKKO... Lijkt me wel wat.. Ziet er goed uit. Ik ga zo ep 2 kijken.
Bleach 78 valt wel mee.
ik had tijden de cell saga's (perfect cel en die androids enzo)quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:59 schreef -Strawberry- het volgende:
DBZ heb ik ooit gekeken maar kwam niet verder dan 6 afleveringen.
Naruto begon ik te kijken en ik kon niet meer stoppen.
Dat zegt toch wat voor mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |