klinkt bekendquote:Op woensdag 3 mei 2006 13:48 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Over tien jaar is Naruto voor de animéliefhebbers wat DBZ vandaag de dag is... En dan schamen jullie je allemaal kapot dat je zo'n serie leuk gevonden hebt...![]()
quote:
Ik geloof dat jullie gelijk hebbenquote:Op woensdag 3 mei 2006 13:23 schreef FLipKick het volgende:
[..]
Klopt heel bekend stuk, ontzettend mooi. Staat ook in de OST van Death & Rebirth.
Sinds kort ook te horen in een of andere reclame.
Dat het een DBZ geval wordt OK.. Maar niet dat ik er spijt van zal krijgen.quote:Op woensdag 3 mei 2006 16:46 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ik ben anders zwaar overtuigd dat jordy-b gelijk heeft!
Het is allang een DBZ-geval...quote:Op woensdag 3 mei 2006 18:19 schreef Qunix het volgende:
[..]
Dat het een DBZ geval wordt OK.. Maar niet dat ik er spijt van zal krijgen.
Ik ben begonnen aan TOKKO... Lijkt me wel wat.. Ziet er goed uit. Ik ga zo ep 2 kijken.
Bleach 78 valt wel mee.
zeg dan dat ik je dat heb aangeradenquote:Op woensdag 3 mei 2006 18:19 schreef Qunix het volgende:
[..]
Dat het een DBZ geval wordt OK.. Maar niet dat ik er spijt van zal krijgen.
Ik ben begonnen aan TOKKO... Lijkt me wel wat.. Ziet er goed uit. Ik ga zo ep 2 kijken.
Bleach 78 valt wel mee.
ik had tijden de cell saga's (perfect cel en die androids enzo)quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:59 schreef -Strawberry- het volgende:
DBZ heb ik ooit gekeken maar kwam niet verder dan 6 afleveringen.
Naruto begon ik te kijken en ik kon niet meer stoppen.
Dat zegt toch wat voor mij.
Ik vind ondanks alle fillers Naruto toch goed en de twee films maken het verhaal compleet. Wat ik over 10 jaar ervan vind zet ik in anime / manga topic 100quote:Op woensdag 3 mei 2006 19:48 schreef outcast_within het volgende:
En de eerste afleveringen van naruto zijn echt mooi. Dus wat dat betreft. i don't fucking care
ik vind idd naruto als je de fillers achterweg laat goed. Maar hoe voegt de film iets toe aan Naruto?quote:Op donderdag 4 mei 2006 00:38 schreef stroopje het volgende:
[..]
Ik vind ondanks alle fillers Naruto toch goed en de twee films maken het verhaal compleet. Wat ik over 10 jaar ervan vind zet ik in anime / manga topic 100
Werkwoord moet (meestal) achter in de zin.quote:Op donderdag 4 mei 2006 01:23 schreef outcast_within het volgende:
Hoe schrijf je trouwens gramatikaal fout i don't care
Ik hou van anime?
Of hou je van anime?
ik dacht aan
Suki Anime (met uitroep of vraag teken)
quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:19 schreef outcast_within het volgende:
honey en clover.
M1 > V1
M2 > V1
V1 > M1
V2 > M3
M3 > V3
Dat zal dan wel een spoiler zijnquote:
Als het echt om een recap gaat (een samenvatting van de serie, dus), zou ik die gewoon overslaan en de special kijken.quote:Op donderdag 4 mei 2006 17:40 schreef mschol het volgende:
vraagje ik ben chobits aan het kijken maar heb ook de recap en de Special..
wat is de best volgorde om ze te kijken
ben nu bezig met de normale serie van 24 eps
wat komt daarna de special of de recaps (3 eps)?
De eerste recap komt na Ep 8 oftewel Shinbo and Sumomo talk is eigenlijk ep 9quote:Op donderdag 4 mei 2006 17:40 schreef mschol het volgende:
vraagje ik ben chobits aan het kijken maar heb ook de recap en de Special..
wat is de best volgorde om ze te kijken
ben nu bezig met de normale serie van 24 eps
wat komt daarna de special of de recaps (3 eps)?
als ik dat eerder had geweten had ik ze er geloijk doorheen gemixt.. nu kijk ik eerst wel de serie afquote:Op donderdag 4 mei 2006 21:53 schreef Droid het volgende:
[..]
De eerste recap komt na Ep 8 oftewel Shinbo and Sumomo talk is eigenlijk ep 9
De tweede recap Komt na ep 17 oftewel Minoru and Yuzuki talk is eigenlijk ep 18
Dus oorsprongelijk is deeze anime 26 eps lang. Alleen omdat de recaps geen waarde hebben zijn er tussen uit gelaten als episodes. Special kan je denk ik het best na de hele serie bekijken.
quote:Over alle artikelen die in landen buiten de EU worden gekocht, moeten douanerechten en btw worden betaald. De douanerechten worden betaald over de aankoopprijs van het artikel en de verzekerings- en vervoerskosten tot aan binnenkomst van het artikel in de EU. Dit is de douanewaarde. De btw wordt geheven over de douanewaarde, daarbij opgeteld het douanerecht en de verzekerings- en vervoerskosten tot de plaats van bestemming.
Voor artikelen die u buiten de EU heeft gekocht, is vrijstelling van belasting mogelijk. Per zending geldt een vrijstelling van belasting tot een bedrag van ¤ 22,-. Is de waarde meer dan dit bedrag, dan betaalt u douanerechten en btw over de totale waarde. De zending dient rechtstreeks, dus zonder bemiddeling van tussenhandelaren, te worden verzonden naar de door u aangegeven bestemming.
als het 22.4 euro is kan ik je (bijna) garanderen dat er geen taxes over geheven worden de winst die ze hiermee behalen is veel te klein..quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:20 schreef outcast_within het volgende:
Is er ergens een guide waar je het beste anime kan bestellen? de sites die ik bezoek hebben al gauw 25dollar aan verzend kosten
dit is trouwens wel enigzins goedkoop pita ten 1-4 19dollar. met verzenden 28dollar. dus iets van 22.4 euro. 6euro per boekje dus
geen taxes mee gerekent. aangezien ik niet weet of je dat wel of niet betalen en hoe dat werkt
wat dacht je van archonia? Zelf bestel ik hier altijd. Ze zitten in Belgie en je hebt geen CC nodig. Je kan gewoon overschrijven. Ook de verzendkosten vallen mee als je het via DPD doet. En je hebt geen last met douane en gedoequote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:48 schreef outcast_within het volgende:
Zelfs over de vervoerskosten moet btw worden betaald
Op zoek dus naar een goede europese manga verkoop site
play.com = engeland = europa dus mag er (volgens mij) geen taxes worden gehevenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:49 schreef uppie83 het volgende:
Hmm is die douane shit bij play.com ook??? Daar betaal je namelijk zo goed als geen verzendkosten als ik het goed zag.
ik heb al wat archinia punten....ik wil je anders wel zo'n mail sturen met de vraag of je lid wil worden van archonia...quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:17 schreef outcast_within het volgende:
heb jij al archonia punten?
mss jij mij lid maakt enzo
taipau 666 et hotmail .com
edit: hmm ik moet maar even wachten. ik ging even overboard met spullen in mijn basket en ik zat opeens aan de 100E
Ik zou ze nog geen eens kijken. Recap brengt niks toe aan het verhaal. Dus waarom recap kijken als je de serie gezien hebt:Pquote:Op donderdag 4 mei 2006 22:12 schreef mschol het volgende:
[..]
als ik dat eerder had geweten had ik ze er geloijk doorheen gemixt.. nu kijk ik eerst wel de serie af
Klopt, behalve,quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:28 schreef koffiegast het volgende:
Ik vroeg me af of er eingelijk meer afleveringen waren dan ik dacht voor:
Love hina iets van 27 (2 uitgebreide en 25 normale)
Dokuro Chan 6
Golden boy 6
Naruto 182 (183 @ torrent gezien mmh?)
love hina: TV serie 25 eps, chirstmas special, spring special en Love Hina Again van 3 epsquote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:28 schreef koffiegast het volgende:
Ik vroeg me af of er eingelijk meer afleveringen waren dan ik dacht voor:
Love hina iets van 27 (2 uitgebreide en 25 normale)
Dokuro Chan 6
Golden boy 6
Naruto 182 (183 @ torrent gezien mmh?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |