inderdaad, ik slaap toch pas om 05:00 uur in de ochtend en kan dus met gemakquote:Op zondag 23 april 2006 11:42 schreef Meki het volgende:
Ik word toch niet gekozen
mailen heeft dus geen zin
Stuur toch maar een berichtje. Wat bedoel je met rare selectie?quote:Op dinsdag 25 april 2006 16:34 schreef editor2 het volgende:
[..]
inderdaad, ik slaap toch pas om 05:00 uur in de ochtend en kan dus met gemak
allerlei nieuwtjes verzamelen wat ik toch al enigzins doe op het forum
voor de FP,maar aangezien gebleken is dat men een rare selectie heeft,geloof ik er
dus ook niet in.![]()
Da's geen probleem, als het je lukt om er acht per week te doen. Gewoon mailenquote:Op dinsdag 25 april 2006 16:36 schreef beestjuh het volgende:
Klinkt wel leuk. Ik ben altijd met de vroegste vogels (oh zo letterlijk en figuurlijk) uit de veren.
Echter sta ik op dat tijdstip alleen open voor vrolijk nieuws en dierenberichten...
helemaal gelijkquote:Op dinsdag 25 april 2006 16:34 schreef editor2 het volgende:
[..]
inderdaad, ik slaap toch pas om 05:00 uur in de ochtend en kan dus met gemak
allerlei nieuwtjes verzamelen wat ik toch al enigzins doe op het forum
voor de FP,maar aangezien gebleken is dat men een rare selectie heeft,geloof ik er
dus ook niet in.![]()
Coolquote:Op woensdag 26 april 2006 17:27 schreef moemoe het volgende:
Oeh, hier kijk ik vanavond nog even naar..
Dat is misschien iets te voorbarig, maar ik ben wel geïnteresseerdquote:Op woensdag 26 april 2006 18:29 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Cool. Sebasser zei al dat je zou solliciteren
Ah OK. Al gemailed?quote:Op donderdag 27 april 2006 03:37 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dat is misschien iets te voorbarig, maar ik ben wel geïnteresseerd.
Nee, dat nog niet. Ik ben ook eigenlijk niet echt een ochtendmens. Als ik 's ochtends wakker ben is het omdat ik niet ben gaan slapen of ben ik half doodquote:
We kunnen eigenlijk voor alle dagdelen wel mensen gebruiken, dus dat hoeft je in ieder geval niet tegen te houden als je interesse hebtquote:Op vrijdag 28 april 2006 02:05 schreef moemoe het volgende:
[..]
Nee, dat nog niet. Ik ben ook eigenlijk niet echt een ochtendmens. Als ik 's ochtends wakker ben is het omdat ik niet ben gaan slapen of ben ik half dood. Al lijkt het me nog steeds erg leuk, ik kijk nog even, anders kan het altijd de volgende keer nog toch?
![]()
8.quote:Op zondag 30 april 2006 01:52 schreef NightH4wk het volgende:
Klinkt wel interessant, maar wat was het minimum aantal berichten?
Mail even, je krijgt in ieder geval reactie terugquote:Op dinsdag 2 mei 2006 13:56 schreef MaJo het volgende:
Nog mensen nodig? Zal er eens over nadenken (qua tijd enzo)
CNN, Reuters, Aljazeera, Ha'aretz, Ettela'at zijn dan wel wakker of ontwaken net.quote:Op zondag 30 april 2006 02:28 schreef ondeugend het volgende:
Sooooow wat pas ik zeg.
Of het moet wel heeel vroeg in de morgen zijn, maar zelfs dan slaapt het nieuws
Wanneer krijg je die reactie?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 14:01 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Mail even, je krijgt in ieder geval reactie terug
Vrij snel, hoezo, heb je er nog geen terug? Zoja dan zal ik het even zeggen tegen de ER'squote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |