Da's een gaaf nummer!quote:
Naast MTV, TMF en de Box heb ik alleen maar een hollandse hits zender hierquote:Op zaterdag 22 april 2006 23:27 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Nu komt er een optreden van Chic. Toch maar eens vaker checken die zender..
* Mark herinnert zich de singles van Bim, Bam & Bomquote:Op zaterdag 22 april 2006 21:06 schreef ranja het volgende:
Ik ken wel de Loeki, Rieki en Wieki singles van Bio-texMaar dat was geen karton
Nee, 'n Nederlander.quote:Op zaterdag 22 april 2006 23:44 schreef bukgeit het volgende:
Snow?
Oranjetvpquote:Op zaterdag 22 april 2006 23:31 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Naast MTV, TMF en de Box heb ik alleen maar een hollandse hits zender hier
Bim Bam & Bom en het Maanmannetjequote:Op zaterdag 22 april 2006 23:39 schreef Mark het volgende:
* Mark herinnert zich de singles van Bim, Bam & Bom
Ik vraag me af wat een huidige platenspelermet dat soort platen zou doenquote:Op zaterdag 22 april 2006 21:45 schreef GLO het volgende:
Op deze pagina is te zien hoe zo'n kartonnen single eruit zag:
Scroll ff naar het jaartal 1960, voor Dorus' Roaxsect-reclamesingle.
Zo zagen ze er dus allemaal uit, als picture discs avant la lettre. En een hoes was dus ook niet nodig
* Mark luistert nooit naar de radioquote:Op zondag 23 april 2006 12:00 schreef Berkery het volgende:
Fok!kers moeten de zender waar hij dj't wel kennen.
Laat ik het zo zeggen: als ik dat exemplaar van mij tegenkom, leg ik 'm mooi niet onder de naald...quote:Op zondag 23 april 2006 11:00 schreef ranja het volgende:
Ik vraag me af wat een huidige platenspelermet dat soort platen zou doen
Interessante theoriequote:Op zondag 23 april 2006 17:01 schreef methodmich het volgende:
Film versie van de Muppets?
Nee, maar een stuk warmer dan de Muppetsquote:Op zondag 23 april 2006 17:21 schreef bartrid het volgende:
in het kader van een festival waar beide bands spelen?
Dat zocht ik: Dio heeft een gastrol op die plaat.quote:Op zondag 23 april 2006 18:20 schreef bartrid het volgende:
doh, Dio en Geoff Tate dus heeft het dan met Operation Mindcrime II te maken?
quote:Public interest in the group was revived by an ITV documentary last year, and the release of a greatest hits album which made number two in the UK album chart last November.
Each member, whose ages range from 34 to 37, has been offered a reported £1.5 million to go back on the road.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |