Helaas, was wel ok maar niet echt fantastisch nee..quote:
ik had eigenlijk gedacht dat ze op het einde nog wel zouden opduiken, ookal is het maar met een grappige quote om de aflevering te eindigen, maar nee dus.quote:Op zaterdag 22 april 2006 20:07 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Helaas, was wel ok maar niet echt fantastisch nee..
Laten we hopen dat de volgende beter word gewoon met Stan, Kyle, Kenny en Cartman dus
mee eens, zo nu en dan heb je een 'matige aflevering' zoals 1005.quote:Op zaterdag 22 april 2006 22:40 schreef Brammie1 het volgende:
alle southpark afleveringen hebben wel iets leuks vind ik, ik heb nog geen één aflevering gezien die ik echt helemaal waardeloos vond.
ik vond de afleveringen dit seizoen sowieso matig, maar deze laatste was echt totaal niet grappig..quote:
Dan kunnen er ook kleine losse grappen in zitten die een aflevering de moeite waard maken. Dat miste ik zelfs bij 1005, er zaten wel wat leuke dingen in...maar die werden herhaald (en bij de 2e keer is het al minder leuk). Voorbeelden hiervan: "You're a towel!" en "I shouldnt get high..." (en dat wordt 'ie het toch). Dit laatste was op het eind wel weer leuk naar mijn mening.quote:Op zondag 23 april 2006 12:36 schreef Bijsmaak het volgende:
Misschien omdat die topics in de VS veel interessanter zijn en ons niet aanspreken?
pig and a elephant?quote:Op maandag 24 april 2006 09:58 schreef Liquidist het volgende:
Original air Date: 2006-04-26
1006 - ManBearPig
The boys are trapped in a cave and Cartman finds treasure.
gewoon absurdquote:Op maandag 24 april 2006 13:30 schreef HostiMeister het volgende:
Aflevering 5 van seizoen 10 was een beetje vreemd maar wel lekker, niet zo slecht als iedereen zou denken als ik in eerste instantie vond, heel flauw en absurdistisch (is dat een echt woord??).
Ik hoop dat die van donderdag leuker is, dat dan weer wel...
je hebt gelijk, ookal is dbz geen traditionele ninja animequote:Op maandag 24 april 2006 19:01 schreef slindenau het volgende:
Dat hoeft niet eens, ik heb aan anime alleen Dragonball / ~ Z / ~ GT gezien (waarvan alleen Z compleet)...en dan is het nog steeds dikke pret.
La la la "protect my balls".quote:Op maandag 24 april 2006 18:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
niet afgekeken omdat ik deze onderhand wel uit mijn hoofd ken, maar die japanse animé padorie blijft heerlijk, vooral als je zelf ook een animekijker bent
en dat engrish bij "lets go fighting" en "lets fighting love"
ziek wijfquote:Op dinsdag 25 april 2006 13:22 schreef Roi het volgende:
Is deze groep al een keer gepersifleerd bij Southpark ?
enquote:AWESOME-O is a reference to the Honda robot Asimo.
quote:MY ROBOT FRIEND SONG
First Time
Butters: (singing) Hey there have you heard about my robot friend?
He's metal and small and doesn't judge me at all.
He's a cyberwired bundle of joy.
My robot friend
I like to dip and daddle with my robot friend.
He's smart as can be and emotion-free
And he's computed his way to my heart.
My robot friend
My robot friend
My robot friend
My robot... friend.
Second Time
Butters: (singing) I'm hangin' out in LA with my robot friend
We're havin' such fun in the hot hot sun
We're two of a kind, that's me!
And my robot friend.
My robot friend.
My robot ...friend.
Third Time
Butters: (singing, sadly) Hey there, did you know I had a robot friend?
We used to laugh and play, but someone took him away.
He was my ten gigahertz old pal.
My robot friend.
Geweldig idd.quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:13 schreef Thetallguy het volgende:
Weak, Lame, AWESOM-O is not programmed for that
nutnerd, cereal zei hijquote:Op donderdag 27 april 2006 16:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
waar slaat dat serial op?
eerdere mensen postte quotes met serial, maar waar slaat cereal dan op?quote:
Serial, zo schrijf je het omdat je het zo hoort...maar het is cereal (zelfde uitspraak).quote:Op donderdag 27 april 2006 16:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
eerdere mensen postte quotes met serial, maar waar slaat cereal dan op?
inderdaad, dat hij de schat ging opeten met dat flesje waterquote:Op donderdag 27 april 2006 18:55 schreef pfaf het volgende:
Hmmm leuk, meer niet. Cartman was erg goed in vorm! Vooral toen hij de schat vond.Verder weinig echt gelachen.
Here we have the mushroom. Here a man with helmet and two bowling balls. And here the two sisters.quote:
Cartman's Mom is a dirty Slut part 1.quote:Op donderdag 27 april 2006 21:01 schreef DCNY het volgende:
Weet iemand toevallig in welke aflevering Cartman gaat picknicken met zn kikker?? Clyde frog. Die vond ik ook geweldig, maar kan m niet meer vinden...
Bij mij niet nee. Je kan niet een hele aflevering vullen met een actuele subtiele grap, daar moeten (wat jij noemt) platte grappen tussen. Maar vroeger draaiden de afleveringen natuurlijk niet alleen op sex en vloek grappen, maar juist om een heel scala aan geniale grappen.quote:Op donderdag 27 april 2006 22:51 schreef Neuralnet het volgende:
Het valt me op dat veel mensen de afleveringen met de harde en platte (seks)grappen waarin gevloekt wordt eerder geniaal vinden dan afleveringen waarbij er dieper nagedacht moet worden en het geheel aan de actualiteit gekoppeld moet worden.
Het is denk ik een keuze geweest van Matt & Trey: het was altijd zeer hard en confronterend en nu is men de rustigere weg ingeslagen. Dat valt niet bij iedereen in even goede aarde.
volgens mij ben jij de enige die dat vindquote:Op donderdag 27 april 2006 23:14 schreef Roi het volgende:
1006 viel me wat tegen (na het grappige 1005)
quote:Op maandag 1 mei 2006 09:24 schreef Liquidist het volgende:
Original air Date: 2006-05-03
TSST
When Cartman's mom realizes she can't control her son anymore, she gets help from an expert. The "Dog Whisperer" may have what it takes but Eric Cartman's not going down without a fight.
klinkt wel leuk
Tegenover de aging liberal hippie douche.quote:Op maandag 1 mei 2006 17:48 schreef Erasmusch het volgende:
pissed-off white trash redneck conservative
Whehe
Cartman kennende moet het weer leuke aflevering wordenquote:Op maandag 1 mei 2006 09:24 schreef Liquidist het volgende:
Original air Date: 2006-05-03
TSST
When Cartman's mom realizes she can't control her son anymore, she gets help from an expert. The "Dog Whisperer" may have what it takes but Eric Cartman's not going down without a fight.
klinkt wel leuk
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:05 schreef japzooi het volgende:
"...this is even more gay then that big pile of men having gay sex..."
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
de aflevering van michael jackson vond ik gewoon éngtoen ik hem zag op een late vakantieavond
Welke is dat ?!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:11 schreef InTrePidIvity het volgende:
Die briljante aflevering met Michael Jackson
tja als ze mohammed nou nog hadden laten zien in de cartoon wars episodes dan had ik ze het vergevenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:45 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Net even de laatste 2 episode's gezien, maar ik vond ze beiden Zeer slecht.
Vooral die met Oprah, als ze nog meer zulke afleveringen maken mogen ze wat mij betreft ophouden![]()
Ik wacht nog steeds op het hoogtepuntquote:Op woensdag 3 mei 2006 13:49 schreef slindenau het volgende:
Dat "A Million Little Fibers" slecht is ben ik wel met je eens, maar ManBearPig vond ik wel grappig.
Maar ook nadat ik de achtergrond van die Oprah episode had gelezen vond ik de aflevering eigenlijk even slecht...want ze hadden Oprah helemaal kunnen bashen, maar dat miste ik dus in de hele aflevering. Ze speelde de feiten nog eens na, en toen opeens dr edele delen? Nouja, elk seizoen moet zn dieptepunt hebben hè.
Je bedoelt:quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:16 schreef Q_Orianka het volgende:
Die aflevering met de Cartman als de Awesom-O 4000![]()
En die aflevering met de Paralympics. Of die ene ouwe met Cartman in de hoofdrol, toen hij schaamhaar had gekocht bij die jongen![]()
Ik kijk het niet op the box, maar heb ze allemaal op de comp staanquote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:01 schreef slindenau het volgende:
Ik neem aan 807, "The Jeffersons"...aangezien gisteren 806 uitgezonden was...
Een beetje logisch nadenken kan geen kwaad.
En een episode list natuurlijk.
Aha, dat kan ookquote:Op woensdag 3 mei 2006 14:55 schreef Even het volgende:
[..]
Ik kijk het niet op the box, maar heb ze allemaal op de comp staan![]()
Dat vind ik van de beste grappen van de hele serie.quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:03 schreef Rens2001 het volgende:
Welke aflevering is het waarin (ik dacht) Skeeter (die redneck) de hele tijd roept "We don't take kindly to those folks 'round here" ofzoiets..
No shit sherlock.quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:59 schreef __Saviour__ het volgende:
dit had overduidelijk natuurlijk te maken met de '04 elections in amerika
[[url=http://www.spscriptorium.com/Season8/BushTurd.jpg]afbeelding][/url]
ik meld het maar, voor de ontwetende dommeriken.quote:Op woensdag 3 mei 2006 18:11 schreef Evil_Jur het volgende:
No shit sherlock.
Cartman tegen butters:quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:16 schreef Q_Orianka het volgende:
Die aflevering met de Cartman als de Awesom-O 4000![]()
En die aflevering met de Paralympics. Of die ene ouwe met Cartman in de hoofdrol, toen hij schaamhaar had gekocht bij die jongen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 mei 2006 09:06 schreef Clyde_Frog het volgende:
Hmmm, leuke nieuwe episode 1007. Het eind was eigenlijk wel te verwachtenik denk niet dat veel mensen het met je eens zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
super aflevering trouwens
:')
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Conformists will be cast away by the tide of history
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuke aflevering
Let's make life easy
Typo's are the demon spawn from hell !
de vingers in de nek van cartman drukken?quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:44 schreef Liquidist het volgende:!
weet iemand btw waar de titel "TSST" op slaat?
oktober????quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:49 schreef Xecutioner het volgende:
geweldige dialoog! op het begin![]()
jammer dat de volgende pas weer in oktober komt![]()
quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:49 schreef Xecutioner het volgende:
geweldige dialoog! op het begin![]()
jammer dat de volgende pas weer in oktober komt![]()
Volgens mij ook ja...quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:29 schreef Evil_Jur het volgende:
Seizoen gaat toch pas in oktober verder?
Nou, ik vind hem wel ok.quote:Op donderdag 4 mei 2006 17:32 schreef Erwtensoep het volgende:
De wall-mart aflevering is echt de slechtste ooit
Zo slecht vind ik "Something Wall-Mart This Way Comes" niet eens hoor.quote:Op donderdag 4 mei 2006 17:32 schreef Erwtensoep het volgende:
De wall-mart aflevering is echt de slechtste ooit
ja fony gebruiken ze wel vakerquote:Op donderdag 4 mei 2006 17:03 schreef slindenau het volgende:
En een klein los grapje, de TV in huize Cartman was een Fony...vond ik wel leuk.
[..]
Volgens mij ook ja...
Iedere werkdag rond 17:10quote:Op donderdag 4 mei 2006 19:37 schreef most_wanted het volgende:
Ik hoorde dat het op The Box te zien was?
Hoelaat + wanneer?
Want dit is echt een van de beste series.
season 5? seizoen 10 bedoel jequote:Op donderdag 4 mei 2006 20:05 schreef Geqxon het volgende:
Dat stukje op 05:30 , waar Cartman zo tegen de nanny praat
Prachtig
Beste episode van season 5 tot nu toe
DL 2,5 KBps, UP 23 KBpsquote:Op donderdag 4 mei 2006 21:51 schreef Erwtensoep het volgende:
Mischien een nieuw torrent progje downloaden, wat de nieuwe afleveringen zouden als een speer moeten gaan.
Heb je 'het' gevonden?quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:53 schreef most_wanted het volgende:
Welk aflevering nummer is het?
of je neemt gewoon nieuwsgroepen..... dan ben je van al dat gezeik met die p2p of bittorrent progjes af... kost een paar euro in de maand maar je hebt voor 100-en euro's plezierquote:Op donderdag 4 mei 2006 21:49 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Goede reviews hier, ik heb zin om te kijken!
Helaas zijn die shittorrent zo traag als de pest. Alstublieft mensne je mag van mij supersnel downloaden, waarom downloaden ze dan van mij met 1 kb/s![]()
Ik zit ook regelmatig bij Eweka, alleen is het momenteel even 'laagseizoen' bij mij, dus loont het niet om 7.50 betalen. Maar anders is het echt ideaal. Sinds ik eweka heb ondekt moet ik elke maand een grotere HDD kopen, bij wijze van sprekenquote:Op donderdag 4 mei 2006 21:58 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
of je neemt gewoon nieuwsgroepen..... dan ben je van al dat gezeik met die p2p of bittorrent progjes af... kost een paar euro in de maand maar je hebt voor 100-en euro's plezier
steekwoorden:
Usenetserver.com (indien creditcard aanwezig)
eweka (met bank of giro)
newsleecher.com
En dat is omdat?quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:01 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Snel, verwijder de link, vinden de mods niet leuk:D
Omdat Stichting Brein hun sponsort. Ik vind het ook zwaar overdreven, de uitzendingen worden hier niet eens uitgezonden, ja van 1000 jaar oud misschienquote:
Ik vond mister wel leuker dan Missquote:
What seem's to be the officer, problem?quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:05 schreef Evil_Jur het volgende:
Omdat het illegaal is, slimmerik.
quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:06 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
What seem's to be the officer, problem?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ik vroeg me al de hele aflevering af wanneer er een opmerking zou komen, maar deze zag ik niet aankomen.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
quote:Cesar Millan
Cesar Millan works like a dog to help beloved pets. His keen ability to communicate with and influence pets has made him a much-sought after expert in dog rehabilitation. His “Power of the Pack” method can change almost any problem dog into a pleasant pooch.
allicht. Hij verwijst iig ook naar 'The Horse Whisperer' (1998)quote:Op vrijdag 5 mei 2006 01:30 schreef __Saviour__ het volgende:
verwijst dat einde naar een of andere film ofzo? die koppen die uit cartman komen, dat ie zo vaag gaat storen enzo..
[afbeelding]
quote:Een paardrijdend tienermeisje wordt geschept door een truck. Om zowel de gewonde dochter als het gewonde paard te genezen, neemt haar moeder haar mee naar Montana om daar met behulp van een "paardenfluisteraar" het paard te laten genezen. De moeder wordt verliefd op hem.
ik dacht eigenlijk een soort van poltergeist erin te herkennenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 03:32 schreef Steve.Porter het volgende:
[..]
allicht. Hij verwijst iig ook naar 'The Horse Whisperer' (1998)
[..]
2 minuten stilte?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:57 schreef RaymanNL het volgende:
Echt toffe aflevering![]()
![]()
Ik ben nu die van gister van the box maar aan het downen, want die hen ik niet afgezien, the box lag er tijdens de reclame ineens uit![]()
The title "Tsst" is interesting. It certainly is a reference to the sound that Cesar and later Liane make when they pinch Cartman on the neck with their fingers to establish dominance. However, in addition, type specific serologic testing "TSST" is a test for herpes [1]. The Trier social stress test "TSST" is a social and cognitive stress test. [2], [3]. Given that Eric's mother Liane is said (in earlier episodes) to be a crack whore, it is possible that the sound made while pinching Eric is derived from the first meaning. Note that children born of a woman with neonatal herpes may have mental difficulities. See [4]. Then again, the similarity of the sound and abbreviation may just be coincidence.quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:44 schreef Liquidist het volgende:!
weet iemand btw waar de titel "TSST" op slaat?
star wars 5quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:27 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik moest ook aan poltergeist denken ja.
Ik had nog nooit van haar gehoord, wist dus niet wie dat voor moest stellen. Bovendien nogal goedkoop vind ik, zoals Parker en Stone steeds op de man/vrouw spelenquote:Op donderdag 4 mei 2006 20:07 schreef Erwtensoep het volgende:
[afbeelding]
lol, zo'n vies wijf neem je toch ook niet serieus
tis een flatterende foto, maar ik zou het er ook wel op kunnenquote:
Dat zou verwijzen naar Altered States (1980), tenminste, volgens tv.com, ik ken die film verder niet..quote:Op vrijdag 5 mei 2006 01:30 schreef __Saviour__ het volgende:
verwijst dat einde naar een of andere film ofzo? die koppen die uit cartman komen, dat ie zo vaag gaat storen enzo..
[afbeelding]
Hoe dan eigenlijk? Die dog wisperer heeft zelf het aanbod van Cartman's moeder afgeslagen om meer dan vrienden te zijn. Nergens is te zien dat Cartman zelf daar voor gezorgd heeft.quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:06 schreef Erwtensoep het volgende:
Dat cartman toch zijn zinnetje heeft gekregen
Hij is nu van die Dog Whisperer af omdat hij denkt dat Cartman helemaal 'goed' is geworden, en tegelijkertijd is alles weer bij het oude (hij kan weer alles krijgen bij zn ma).quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:39 schreef Kipman het volgende:
[..]
Hoe dan eigenlijk? Die dog wisperer heeft zelf het aanbod van Cartman's moeder afgeslagen om meer dan vrienden te zijn. Nergens is te zien dat Cartman zelf daar voor gezorgd heeft.
juist! Spijker op de kop.. de Dog Whisperer gaat weg omdat Cartman pretendeert helemaal genezen en lief te zijn.. wat ntuurlijk niet zo isquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:41 schreef slindenau het volgende:
[..]
Hij is nu van die Dog Whisperer af omdat hij denkt dat Cartman helemaal 'goed' is geworden, en tegelijkertijd is alles weer bij het oude (hij kan weer alles krijgen bij zn ma).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel lekker blijven plakken hè?
quote:Op zondag 7 mei 2006 11:55 schreef Brammie1 het volgende:
die scene dat ze aan tafel zittennah, eigenlijk vind ik die grappen die verwijzen naar de jodenvervolging niet echt grappig, niet omdat het me wat doet, maar ik vind het gewoon niet grappigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
verder echt één van de beste afleveringen sinds lang trouwens
:')
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
Shame on you!quote:Op maandag 8 mei 2006 14:10 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik heb m nog niet gezien.
dat zijn de strips die Butters (voor)leest in de aflevering van gister, als ik het goed hebquote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:47 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
je ne sais pas. Wat heeft dit te maken met SP?![]()
die strips las butters tijdens het bedenken van ideeënquote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:47 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
je ne sais pas. Wat heeft dit te maken met SP?![]()
Op de site staat niets.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:29 schreef Geqxon het volgende:
Staat er voor deze week wel een episode in de planning?
Oh, een oude dus, ik heb hem niet gezien want ik kijk ze van internetquote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:26 schreef belanov het volgende:
[..]
dat zijn de strips die Butters (voor)leest in de aflevering van gister, als ik het goed heb
Welke aflevering was dat?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:26 schreef belanov het volgende:
[..]
dat zijn de strips die Butters (voor)leest in de aflevering van gister, als ik het goed heb
Nee, die met Sexy Action Newsquote:Op woensdag 10 mei 2006 16:26 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
waarschijnlijk die EP met Paris Hilton? stupid spoiled whore??
Nanananan poepoepoe sjiiew tsjiiew tsjieewquote:Op woensdag 10 mei 2006 17:16 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Cartman's Special Giftéén van mijn favoriete episode allertijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |