Helaas, was wel ok maar niet echt fantastisch nee..quote:
ik had eigenlijk gedacht dat ze op het einde nog wel zouden opduiken, ookal is het maar met een grappige quote om de aflevering te eindigen, maar nee dus.quote:Op zaterdag 22 april 2006 20:07 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Helaas, was wel ok maar niet echt fantastisch nee..
Laten we hopen dat de volgende beter word gewoon met Stan, Kyle, Kenny en Cartman dus
mee eens, zo nu en dan heb je een 'matige aflevering' zoals 1005.quote:Op zaterdag 22 april 2006 22:40 schreef Brammie1 het volgende:
alle southpark afleveringen hebben wel iets leuks vind ik, ik heb nog geen één aflevering gezien die ik echt helemaal waardeloos vond.
ik vond de afleveringen dit seizoen sowieso matig, maar deze laatste was echt totaal niet grappig..quote:
Dan kunnen er ook kleine losse grappen in zitten die een aflevering de moeite waard maken. Dat miste ik zelfs bij 1005, er zaten wel wat leuke dingen in...maar die werden herhaald (en bij de 2e keer is het al minder leuk). Voorbeelden hiervan: "You're a towel!" en "I shouldnt get high..." (en dat wordt 'ie het toch). Dit laatste was op het eind wel weer leuk naar mijn mening.quote:Op zondag 23 april 2006 12:36 schreef Bijsmaak het volgende:
Misschien omdat die topics in de VS veel interessanter zijn en ons niet aanspreken?
pig and a elephant?quote:Op maandag 24 april 2006 09:58 schreef Liquidist het volgende:
Original air Date: 2006-04-26
1006 - ManBearPig
The boys are trapped in a cave and Cartman finds treasure.
gewoon absurdquote:Op maandag 24 april 2006 13:30 schreef HostiMeister het volgende:
Aflevering 5 van seizoen 10 was een beetje vreemd maar wel lekker, niet zo slecht als iedereen zou denken als ik in eerste instantie vond, heel flauw en absurdistisch (is dat een echt woord??).
Ik hoop dat die van donderdag leuker is, dat dan weer wel...
je hebt gelijk, ookal is dbz geen traditionele ninja animequote:Op maandag 24 april 2006 19:01 schreef slindenau het volgende:
Dat hoeft niet eens, ik heb aan anime alleen Dragonball / ~ Z / ~ GT gezien (waarvan alleen Z compleet)...en dan is het nog steeds dikke pret.
La la la "protect my balls".quote:Op maandag 24 april 2006 18:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
niet afgekeken omdat ik deze onderhand wel uit mijn hoofd ken, maar die japanse animé padorie blijft heerlijk, vooral als je zelf ook een animekijker bent
en dat engrish bij "lets go fighting" en "lets fighting love"
ziek wijfquote:Op dinsdag 25 april 2006 13:22 schreef Roi het volgende:
Is deze groep al een keer gepersifleerd bij Southpark ?
enquote:AWESOME-O is a reference to the Honda robot Asimo.
quote:MY ROBOT FRIEND SONG
First Time
Butters: (singing) Hey there have you heard about my robot friend?
He's metal and small and doesn't judge me at all.
He's a cyberwired bundle of joy.
My robot friend
I like to dip and daddle with my robot friend.
He's smart as can be and emotion-free
And he's computed his way to my heart.
My robot friend
My robot friend
My robot friend
My robot... friend.
Second Time
Butters: (singing) I'm hangin' out in LA with my robot friend
We're havin' such fun in the hot hot sun
We're two of a kind, that's me!
And my robot friend.
My robot friend.
My robot ...friend.
Third Time
Butters: (singing, sadly) Hey there, did you know I had a robot friend?
We used to laugh and play, but someone took him away.
He was my ten gigahertz old pal.
My robot friend.
Geweldig idd.quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:13 schreef Thetallguy het volgende:
Weak, Lame, AWESOM-O is not programmed for that
nutnerd, cereal zei hijquote:Op donderdag 27 april 2006 16:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
waar slaat dat serial op?
eerdere mensen postte quotes met serial, maar waar slaat cereal dan op?quote:
Serial, zo schrijf je het omdat je het zo hoort...maar het is cereal (zelfde uitspraak).quote:Op donderdag 27 april 2006 16:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
eerdere mensen postte quotes met serial, maar waar slaat cereal dan op?
inderdaad, dat hij de schat ging opeten met dat flesje waterquote:Op donderdag 27 april 2006 18:55 schreef pfaf het volgende:
Hmmm leuk, meer niet. Cartman was erg goed in vorm! Vooral toen hij de schat vond.Verder weinig echt gelachen.
Here we have the mushroom. Here a man with helmet and two bowling balls. And here the two sisters.quote:
Cartman's Mom is a dirty Slut part 1.quote:Op donderdag 27 april 2006 21:01 schreef DCNY het volgende:
Weet iemand toevallig in welke aflevering Cartman gaat picknicken met zn kikker?? Clyde frog. Die vond ik ook geweldig, maar kan m niet meer vinden...
Bij mij niet nee. Je kan niet een hele aflevering vullen met een actuele subtiele grap, daar moeten (wat jij noemt) platte grappen tussen. Maar vroeger draaiden de afleveringen natuurlijk niet alleen op sex en vloek grappen, maar juist om een heel scala aan geniale grappen.quote:Op donderdag 27 april 2006 22:51 schreef Neuralnet het volgende:
Het valt me op dat veel mensen de afleveringen met de harde en platte (seks)grappen waarin gevloekt wordt eerder geniaal vinden dan afleveringen waarbij er dieper nagedacht moet worden en het geheel aan de actualiteit gekoppeld moet worden.
Het is denk ik een keuze geweest van Matt & Trey: het was altijd zeer hard en confronterend en nu is men de rustigere weg ingeslagen. Dat valt niet bij iedereen in even goede aarde.
volgens mij ben jij de enige die dat vindquote:Op donderdag 27 april 2006 23:14 schreef Roi het volgende:
1006 viel me wat tegen (na het grappige 1005)
quote:Op maandag 1 mei 2006 09:24 schreef Liquidist het volgende:
Original air Date: 2006-05-03
TSST
When Cartman's mom realizes she can't control her son anymore, she gets help from an expert. The "Dog Whisperer" may have what it takes but Eric Cartman's not going down without a fight.
klinkt wel leuk
Tegenover de aging liberal hippie douche.quote:Op maandag 1 mei 2006 17:48 schreef Erasmusch het volgende:
pissed-off white trash redneck conservative
Whehe
Cartman kennende moet het weer leuke aflevering wordenquote:Op maandag 1 mei 2006 09:24 schreef Liquidist het volgende:
Original air Date: 2006-05-03
TSST
When Cartman's mom realizes she can't control her son anymore, she gets help from an expert. The "Dog Whisperer" may have what it takes but Eric Cartman's not going down without a fight.
klinkt wel leuk
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:05 schreef japzooi het volgende:
"...this is even more gay then that big pile of men having gay sex..."
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
de aflevering van michael jackson vond ik gewoon éngtoen ik hem zag op een late vakantieavond
Welke is dat ?!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:11 schreef InTrePidIvity het volgende:
Die briljante aflevering met Michael Jackson
tja als ze mohammed nou nog hadden laten zien in de cartoon wars episodes dan had ik ze het vergevenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:45 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Net even de laatste 2 episode's gezien, maar ik vond ze beiden Zeer slecht.
Vooral die met Oprah, als ze nog meer zulke afleveringen maken mogen ze wat mij betreft ophouden![]()
Ik wacht nog steeds op het hoogtepuntquote:Op woensdag 3 mei 2006 13:49 schreef slindenau het volgende:
Dat "A Million Little Fibers" slecht is ben ik wel met je eens, maar ManBearPig vond ik wel grappig.
Maar ook nadat ik de achtergrond van die Oprah episode had gelezen vond ik de aflevering eigenlijk even slecht...want ze hadden Oprah helemaal kunnen bashen, maar dat miste ik dus in de hele aflevering. Ze speelde de feiten nog eens na, en toen opeens dr edele delen? Nouja, elk seizoen moet zn dieptepunt hebben hč.
Je bedoelt:quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:16 schreef Q_Orianka het volgende:
Die aflevering met de Cartman als de Awesom-O 4000![]()
En die aflevering met de Paralympics. Of die ene ouwe met Cartman in de hoofdrol, toen hij schaamhaar had gekocht bij die jongen![]()
Ik kijk het niet op the box, maar heb ze allemaal op de comp staanquote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:01 schreef slindenau het volgende:
Ik neem aan 807, "The Jeffersons"...aangezien gisteren 806 uitgezonden was...
Een beetje logisch nadenken kan geen kwaad.
En een episode list natuurlijk.
Aha, dat kan ookquote:Op woensdag 3 mei 2006 14:55 schreef Even het volgende:
[..]
Ik kijk het niet op the box, maar heb ze allemaal op de comp staan![]()
Dat vind ik van de beste grappen van de hele serie.quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:03 schreef Rens2001 het volgende:
Welke aflevering is het waarin (ik dacht) Skeeter (die redneck) de hele tijd roept "We don't take kindly to those folks 'round here" ofzoiets..
No shit sherlock.quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:59 schreef __Saviour__ het volgende:
dit had overduidelijk natuurlijk te maken met de '04 elections in amerika
[[url=http://www.spscriptorium.com/Season8/BushTurd.jpg]afbeelding][/url]
ik meld het maar, voor de ontwetende dommeriken.quote:Op woensdag 3 mei 2006 18:11 schreef Evil_Jur het volgende:
No shit sherlock.
Cartman tegen butters:quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:16 schreef Q_Orianka het volgende:
Die aflevering met de Cartman als de Awesom-O 4000![]()
En die aflevering met de Paralympics. Of die ene ouwe met Cartman in de hoofdrol, toen hij schaamhaar had gekocht bij die jongen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 mei 2006 09:06 schreef Clyde_Frog het volgende:
Hmmm, leuke nieuwe episode 1007. Het eind was eigenlijk wel te verwachtenik denk niet dat veel mensen het met je eens zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
super aflevering trouwens
:')
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |