Laten we zeggen dat het aan mij ligt.quote:Op zaterdag 22 april 2006 18:12 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ben ik echt zo onduidelijk, Lienekien?
Voor het meekletsen in dit soort kletstopics. Ik verzuur heel snel.quote:Op zaterdag 22 april 2006 18:16 schreef De-oneven-2 het volgende:
Waar ben je niet geschikt voor, eigenlijk? Fokken?
Domo Langlekker was ook nooit mijn ding.quote:Op zaterdag 22 april 2006 18:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Voor het meekletsen in dit soort kletstopics. Ik verzuur heel snel.
Nee, ik bedoel,quote:Op zaterdag 22 april 2006 18:20 schreef Lienekien het volgende:
Je bedoelt, wat doe ik hier dan?
Ik denk dat hij bedoelt: wat als je níet in een kletstopic reageert. Hoe moet men je sig dan opvatten?quote:Op zaterdag 22 april 2006 18:20 schreef Lienekien het volgende:
Je bedoelt, wat doe ik hier dan?
Ik denk dat ik niet geschikt ben voor sigs. Of zo.quote:Op zaterdag 22 april 2006 18:21 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel,
wat als je een reactie hebt geplaatst in een niet-kletstopic...?
Dan heeft die signature geen betekenis meer?
Nou, dan was hij dus heel erg mooi van toepassingquote:Op zaterdag 22 april 2006 18:22 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik denk dat ik niet geschikt ben voor sigs. Of zo.
Omdat 'ie inderdaad maar zeer beperkt houdbaar was.quote:Op zaterdag 22 april 2006 18:23 schreef LordVoldemort het volgende:
[..]
Nou, dan was hij dus heel erg mooi van toepassing
Waarom haal je hem nu weer weg?
Ik vond hem juist een mooie dubbele bodem hebbenquote:Op zaterdag 22 april 2006 18:24 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Omdat 'ie inderdaad maar zeer beperkt houdbaar was.
Ik dacht al, waar blijft hij.quote:Op zaterdag 22 april 2006 18:32 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, nou, ik heb zelfs nog even gewacht, DaMart.
Ik dacht, kom, laat ik niet te gretig zijn.
Maar ja, het duurde zo verschrikkelijk lang...
Nummer 14 was toch ook van jou?quote:Op zaterdag 22 april 2006 18:32 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, nou, ik heb zelfs nog even gewacht, DaMart.
Ik dacht, kom, laat ik niet te gretig zijn.
Maar ja, het duurde zo verschrikkelijk lang...
Jawel: 'was ik maar weer 14'. Ik vatte 'm eerst helemaal niet.quote:Op zaterdag 22 april 2006 18:35 schreef De-oneven-2 het volgende:
Oh, dat weet ik niet meer, Lienekien.
Misschien komt dat omdat wij vrouwen zijnquote:Op zaterdag 22 april 2006 18:37 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nee, Isa ook niet.
Wij denken vaak te ingewikkeld.quote:Op zaterdag 22 april 2006 18:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien komt dat omdat wij vrouwen zijn
Nee, ik heb ook emt die gedachte gespeeld, maar ik hoopte dat het niet zo was, aangezien ik altijd toch wel een beetje respect voor JAM had, maar als hij R_ON als speeltje heeft, verliezen zowel R_ON als JAM dat wel.quote:Op zaterdag 22 april 2006 18:00 schreef De-oneven-2 het volgende:
Maar ik ben dus de enige die met die gedachte gespeeld heeft?
Het leven zou mooi zijn als vrouwen bovenstaande vaker inzagen.quote:Op zaterdag 22 april 2006 18:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien komt dat omdat wij vrouwen zijn
Ik drink niet.quote:Op zaterdag 22 april 2006 18:40 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nou, dat lijkt me sterk, Isa.
Ik zit erover te denken om en biertje te pakken.
Wie stemt daarmee in? En wie niet?
Ik stem in. Een koud pilsje gaat er altijd wel in.quote:Op zaterdag 22 april 2006 18:40 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nou, dat lijkt me sterk, Isa.
Ik zit erover te denken om en biertje te pakken.
Wie stemt daarmee in? En wie niet?
Ik vind dat je dat wel verdiend hebt, Do2!quote:Op zaterdag 22 april 2006 18:43 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, nee...Ik wil dat jullie voor mij bepalen of ik wel of niet een biertje ga pakken.
De meeste stemmen gelden, uiteraard.
Het is mij om het (on)even.quote:Op zaterdag 22 april 2006 18:43 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, nee...Ik wil dat jullie voor mij bepalen of ik wel of niet een biertje ga pakken.
De meeste stemmen gelden, uiteraard.
quote:Op zaterdag 22 april 2006 18:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook niet. Zullen we samen een fles cola opentrekken?![]()
Als je zelf duidelijk een voorkeur hebt, waarom laat je ons dan nog stemmen?quote:Op zaterdag 22 april 2006 18:45 schreef De-oneven-2 het volgende:
Dat is alvast 2 voor.
Dan ben ik weg, want ik wil daar part noch deel aan hebben.quote:Op zaterdag 22 april 2006 18:47 schreef De-oneven-2 het volgende:
Omdat ik jullie graag wil betrekken in mijn drinkgedrag.
Dan blijft het bij 2. Da's ook meer dan voldoende.quote:Op zaterdag 22 april 2006 18:48 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dan ben ik weg, want ik wil daar part noch deel aan hebben.
Nou zeg.. is het zó ernstig?quote:Op zaterdag 22 april 2006 18:48 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dan ben ik weg, want ik wil daar part noch deel aan hebben.
Doe mij er dan ook maar 1quote:Op zaterdag 22 april 2006 18:47 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik wil er niets mee te maken hebben.quote:Op zaterdag 22 april 2006 18:47 schreef De-oneven-2 het volgende:
Wat voor afzuigkap hebben jullie?quote:Op zaterdag 22 april 2006 19:01 schreef LordVoldemort het volgende:
Ander onderwerp?
Wat ging er mis?quote:Op zaterdag 22 april 2006 19:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Zullen we dit deel leuk houden, anders? Ik bedoel, het vorige deel was een beetje verslechterd, des te meer reden om dit plezierig te houden..
Jamaar... jamaar...quote:Op zaterdag 22 april 2006 19:31 schreef De-oneven-2 het volgende:
Het is ook ordinaire slowchat, Arcee.
En dan zijn er mensen die beweren dat ik niet duidelijk ben...Ha!
Hebben ze tubgirl niet gewoon uit de zoekfunctie geband Isa?quote:Op zaterdag 22 april 2006 21:12 schreef Isabeau het volgende:
Heb een paar dingen geprobeerd en alles wat ik probeer werkt niet![]()
Tsja, hij is denk ik geen kunstenaar of schrijver.quote:Op zaterdag 22 april 2006 22:14 schreef k_man het volgende:
Hoe kun je nou met zo'n positieve instelling in K&L komen?
Hier hoor je te zwelgen in existentiële crises...
Kunst & Literatuur?quote:Op zaterdag 22 april 2006 22:14 schreef k_man het volgende:
Hoe kun je nou met zo'n positieve instelling in K&L komen?
Hier hoor je te zwelgen in existentiële crises...
Was ik het maarquote:Op zaterdag 22 april 2006 22:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Tsja, hij is denk ik geen kunstenaar of schrijver.
Verwerpelijke nieuwlichterij.quote:Op zaterdag 22 april 2006 22:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kunst & Literatuur?
TTK tegenwoordig, toch?
Oh, to be young again.quote:Op zaterdag 22 april 2006 22:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Was ik het maar. Ooit, ooit zullen jullie mijn naam op eenbestsellend boek zien staan....
Het is k_manquote:Op zaterdag 22 april 2006 22:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Kunst & Literatuur?
TTK tegenwoordig, toch?
Noem het een jongensdroom, maar een fijne is het wel...quote:
Dat mag dus ook allebei.quote:Op zaterdag 22 april 2006 22:21 schreef Claudia_x het volgende:
Hoe spreken jullie 'notoire' uit?
Nootwaar.quote:Op zaterdag 22 april 2006 22:21 schreef Claudia_x het volgende:
Hoe spreken jullie 'notoire' uit?
Die dus.quote:
Dat is zo, maar de vraag was hoe jullie het uitspreken.quote:
Mooi zo, daar is ook alle reden voor.quote:Op zaterdag 22 april 2006 22:28 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben ook heel blij met de zoekfunctie, Erik!
Ik zeg altijd berucht.quote:Op zaterdag 22 april 2006 22:28 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat is zo, maar de vraag was hoe jullie het uitspreken.
Whehe.quote:Op zaterdag 22 april 2006 22:31 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als 'te slechter naam en faam bekend'.
Die droom heb ik ook vaak... alleen staat dan mijn naam eropquote:Op zaterdag 22 april 2006 22:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Was ik het maar. Ooit, ooit zullen jullie mijn naam op eenbestsellend boek zien staan....
Met een bal gehakt?quote:Op zaterdag 22 april 2006 22:32 schreef Bupatih het volgende:
Jullie moeten ook op 'Andijvie' stemmen!![]()
Nee, klarinetquote:
Zo moeilijk is dat anders niet, hoor. Je loopt gewoon met een dikke stift de eerste de beste boekhandel binnen...quote:Op zaterdag 22 april 2006 22:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Was ik het maar. Ooit, ooit zullen jullie mijn naam op een bestsellend boek zien staan....
Ik moet niks!quote:Op zaterdag 22 april 2006 22:32 schreef Bupatih het volgende:
Jullie moeten ook op 'Andijvie' stemmen!![]()
Waarom?
Omdat bloemkool.
Ook niet in ruil voor een kusje?quote:Op zaterdag 22 april 2006 22:36 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik moet niks!
Omdat recalcitrant.![]()
Oeh!quote:Op zaterdag 22 april 2006 22:39 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Neen!
Dan word ik nog meer recalcitrant.
Andijviestamppot heeft geen 'ba gehakt' nodig.quote:Op zaterdag 22 april 2006 22:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bij andijvie hoort een ba gehakt, dus stem ik niet! [afbeelding]
Maar wel een bal gehakt!quote:Op zaterdag 22 april 2006 22:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Andijviestamppot heeft geen 'ba gehakt' nodig.
Het is al lekker genoeg van zichzelf!
Van?quote:Op zaterdag 22 april 2006 23:31 schreef k_man het volgende:
Protection
Jack Johnson - In Between Dreamsquote:Op zaterdag 22 april 2006 23:30 schreef De-oneven-2 het volgende:
Noem eens even een goed muziek-album, jongens.
Ik vind teardrop zo'n mooi nummer van Massive Attack...quote:
Misschien moet ik die eens proberen.quote:Op zaterdag 22 april 2006 23:32 schreef Claudia_x het volgende:
Grace.
Mij niet. Daarom vind ik het ook een goed muziek-album.quote:Op zaterdag 22 april 2006 23:34 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Valt me een beetje tegen, Bupatih.
Leuke titel. Van wie is dat?quote:Op zaterdag 22 april 2006 23:37 schreef Claudia_x het volgende:
Good news for people who love bad news.
Modest Mouse.quote:Op zaterdag 22 april 2006 23:38 schreef k_man het volgende:
Leuke titel. Van wie is dat?
Wie heeft jou die aangeraden?quote:Op zaterdag 22 april 2006 23:38 schreef Claudia_x het volgende:
Turn on the bright lights.
Een zeker iemand heeft me eens Obstacle 1 gestuurd.quote:
Antics is fijn.quote:Op zaterdag 22 april 2006 23:41 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Een zeker iemand heeft me eens Obstacle 1 gestuurd.Ik vind Antics ook erg fijn.
Het is leuke, lichte muziek. The good times are killing me is een tof nummer.quote:
Hé, die heb je zelf bedacht.quote:Op zaterdag 22 april 2006 23:40 schreef De-oneven-2 het volgende:
Het is Stereolab geworden...Met Emperor Tomato Ketchup.
Nee, weinig last van.quote:Op zaterdag 22 april 2006 23:36 schreef De-oneven-2 het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens?
Dat je muziek moet luisteren, maar niets kan vinden dat je tevreden stelt?
Ik dacht dat ik de enige was!!!!quote:Op zaterdag 22 april 2006 23:48 schreef Lienekien het volgende:
Ik houd trouwens het meest van stilte.
Pitchforkmedia, allmusic, boomkat...Etc.quote:Op zaterdag 22 april 2006 23:48 schreef k_man het volgende:
Ik ben hopeloos niet op de hoogte van de huidige muziek.
Hoe komen jullie aan je nieuwe bandjes? Veel vpro luisteren?
Bij mij is het juist omgekeerd. Dat dwangmatig opvullen van de stilte vind ik nou niks.quote:Op zaterdag 22 april 2006 23:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik houd niet zo van stilte, word er altijd onrustig van.
Je denkt: laat ik ook eens een existentiële vraag stellen?quote:Op zaterdag 22 april 2006 23:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Is er wel ooit totale stilte?
Ja.quote:Op zaterdag 22 april 2006 23:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je denkt: laat ik ook eens een existentiële vraag stellen?
Je praat in geheimtaal.quote:Op zaterdag 22 april 2006 23:51 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Pitchforkmedia, allmusic, boomkat...Etc.
Dat valt wel mee, k_man.quote:
Bij mij zit er nooit stilte tussen de oren.quote:Op zaterdag 22 april 2006 23:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Stilte is voor mij meer iets wat tússen je oren zit en niet zozeer het geluid wat je oren (niet) bereikt.
Misschien, ik zeg gewoon wat voor mij stilte is.quote:Op zaterdag 22 april 2006 23:58 schreef k_man het volgende:
Gaan we filosofisch doen Erik?
Jij bent het lawaai in haar hoofd?quote:Op zondag 23 april 2006 00:02 schreef De-oneven-2 het volgende:
Met jouw oma kan ik vast een goed gesprek voeren, k_man.
Ja, God, het is gewoon een verkapte CU2-pagina maar dan met muziek als leidraad.quote:Op zondag 23 april 2006 00:03 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik heb nooit begrepen wat daar de lol van is...Dat Audio-dinges...
Dat zou ik heel knap van je vinden!quote:Op zondag 23 april 2006 00:02 schreef De-oneven-2 het volgende:
Met jouw oma kan ik vast een goed gesprek voeren, k_man.
Ja, ik weet het.quote:Op zondag 23 april 2006 00:05 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja, God, het is gewoon een verkapte CU2-pagina maar dan met muziek als leidraad.
Tinnitus.quote:Op zondag 23 april 2006 00:06 schreef k_man het volgende:
Afijn, het is wel een serieuze aandoening. Lawaai horen terwijl dat er helemaal niet is. De naam ervan ben ik even kwijt.
quote:Ik ben een gast van achttien, houd van cabaret
En ik ben ook nog steeds fan van toetatoet
Ik werd verleden jaar geprezen om mijn moderatorschap
En sindsdien gaat het met mij heel erg goed
Ik ken haast alle klonen
Want je kunt ze zien als je de cijfers in hun ID omdraait
Fok!ken is een raadsel
En dat gaat als volgt
Het is een goeie vriend, maar geen verre buur.
Ik heb een eigen site
Ik heb Fok!Radio aan
Het is alweer woensdag
Ik heb een ban aangesmeerd
Een tijdje terug schrok ik me bijna dood
Maar gelukkig heeft geen mens me gezien
Het komt maar zelden voor dat ik een plaat afkraak
En ik ben niet echt goed wijs
De permban is een raadsel
En dat gaat als volgt
Het is voor eeuwig, maar niet voor altijd
Als ik offline ga, ben ik een studielul
En ik ben een held als ik Fok!forum bezoek
Ik zeg al jaren ‘ik zit heel even zonder werk’
En ik heb een nieuwe foto in mijn fotoboek
In de spiegel kijk ik mezelf als Derek Zoolander aan
Voor de foto in mijn fotoboek
Platen zijn een raadsel
En dat gaat als volgt
Het zit voor je hoofd en niet in je kast
Ik ben een parasiet
Ik wens je beterschap
Ik wil een mooie vrouw van 40 jaar
Vandaag kapte ik met de avatar van KD
En die zette ik toen mooi maar weer in mijn profiel
Maar soms vanuit een topic kijken mensen mij aan
Vanuit de schaduw van de zwarte zaal
Danny is een raadsel
En ik weet dus niet: is hij nou rond
Of gewoon erg kaal
Ik word straks heel erg oud
En ik mis een vrouw
En mijn koude handen typen heel de dag
Beneden maakt mijn moeder kip met aardappels
Alhoewel dat van mijn vader niet mag
Dan zeggen ze dat ik zo goed de topics sluit
En dan lach ik elke keer maar weer mee
Ik ken een raadsel over een Fok!user
Het gaat als volgt
Wie is tof en trouwt met KD?
©BUPATIH
quote:Op zaterdag 22 april 2006 23:35 schreef Claudia_x het volgende:
Station to Station.
Heb ik ook vaak.quote:Op zaterdag 22 april 2006 23:36 schreef De-oneven-2 het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens?
Dat je muziek moet luisteren, maar niets kan vinden dat je tevreden stelt?
Laat die zon maar lekker hierquote:
Nou, dan mag die zon wel opschieten met hier aankomen!quote:Op zondag 23 april 2006 11:53 schreef DaMart het volgende:
Ik ben bang dat Isa toch haar zin gaat krijgen... de zon begint zich al te verstoppen achter wat bewolking
In tegenstelling tot de regen, die over de Veelvuldigheid beschikt, kan de Zon natuurlijk maar op één plaats tegelijk zijn.quote:Op zondag 23 april 2006 15:10 schreef DaMart het volgende:
Het regent nu...
*stuurt regen richting andere Fok!kers*
quote:Op zondag 23 april 2006 15:11 schreef Lienekien het volgende:
Jongens, de zon is overal. Je ziet 'm alleen niet als er wolken voor zitten.
Gelukkig staat hij tamelijk ver van de aarde.quote:Op zondag 23 april 2006 15:17 schreef LXIV het volgende:
Lienekien, de temperatuur van de zon is miljoenen graden. Wanneer deze overal tegelijkertijd zou zijn, zou iedereen toch ogenblikkelijk verschroeien!
De zon vormt het middelpunt van 't planetenstelsel, Lienekien.quote:Op zondag 23 april 2006 15:31 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Gelukkig staat hij tamelijk ver van de aarde.
Ja, ruk mijn uitspraak ff lekker uit zijn verband.quote:Op zondag 23 april 2006 15:37 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
De zon vormt het middelpunt van 't planetenstelsel, Lienekien.
Dus hij kan nooit overal zijn.
Misschien is Lienekien wel een Egyptische, en vereert ze Ra als zonnegod. Daarmee valt haar geloof in de alomvertegenwoordigheid van de zon te verklaren.quote:Op zondag 23 april 2006 15:37 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
De zon vormt het middelpunt van 't planetenstelsel, Lienekien.
Dus hij kan nooit overal zijn.
Want?quote:Op zondag 23 april 2006 15:41 schreef De-oneven-2 het volgende:
Da's dan mooi! Ik hoef dat ding helemaal niet, namelijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |