Dan ben ik weg, want ik wil daar part noch deel aan hebben.quote:Op zaterdag 22 april 2006 18:47 schreef De-oneven-2 het volgende:
Omdat ik jullie graag wil betrekken in mijn drinkgedrag.
Dan blijft het bij 2. Da's ook meer dan voldoende.quote:Op zaterdag 22 april 2006 18:48 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dan ben ik weg, want ik wil daar part noch deel aan hebben.
Nou zeg.. is het zó ernstig?quote:Op zaterdag 22 april 2006 18:48 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dan ben ik weg, want ik wil daar part noch deel aan hebben.
Doe mij er dan ook maar 1quote:Op zaterdag 22 april 2006 18:47 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik wil er niets mee te maken hebben.quote:Op zaterdag 22 april 2006 18:47 schreef De-oneven-2 het volgende:
Wat voor afzuigkap hebben jullie?quote:Op zaterdag 22 april 2006 19:01 schreef LordVoldemort het volgende:
Ander onderwerp?
Wat ging er mis?quote:Op zaterdag 22 april 2006 19:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Zullen we dit deel leuk houden, anders? Ik bedoel, het vorige deel was een beetje verslechterd, des te meer reden om dit plezierig te houden..
Jamaar... jamaar...quote:Op zaterdag 22 april 2006 19:31 schreef De-oneven-2 het volgende:
Het is ook ordinaire slowchat, Arcee.
En dan zijn er mensen die beweren dat ik niet duidelijk ben...Ha!
Hebben ze tubgirl niet gewoon uit de zoekfunctie geband Isa?quote:Op zaterdag 22 april 2006 21:12 schreef Isabeau het volgende:
Heb een paar dingen geprobeerd en alles wat ik probeer werkt niet![]()
Tsja, hij is denk ik geen kunstenaar of schrijver.quote:Op zaterdag 22 april 2006 22:14 schreef k_man het volgende:
Hoe kun je nou met zo'n positieve instelling in K&L komen?
Hier hoor je te zwelgen in existentiële crises...
Kunst & Literatuur?quote:Op zaterdag 22 april 2006 22:14 schreef k_man het volgende:
Hoe kun je nou met zo'n positieve instelling in K&L komen?
Hier hoor je te zwelgen in existentiële crises...
Was ik het maarquote:Op zaterdag 22 april 2006 22:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Tsja, hij is denk ik geen kunstenaar of schrijver.
Verwerpelijke nieuwlichterij.quote:Op zaterdag 22 april 2006 22:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kunst & Literatuur?
TTK tegenwoordig, toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |