Laten we zeggen dat het aan mij ligt.quote:Op zaterdag 22 april 2006 18:12 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ben ik echt zo onduidelijk, Lienekien?
Voor het meekletsen in dit soort kletstopics. Ik verzuur heel snel.quote:Op zaterdag 22 april 2006 18:16 schreef De-oneven-2 het volgende:
Waar ben je niet geschikt voor, eigenlijk? Fokken?
Domo Langlekker was ook nooit mijn ding.quote:Op zaterdag 22 april 2006 18:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Voor het meekletsen in dit soort kletstopics. Ik verzuur heel snel.
Nee, ik bedoel,quote:Op zaterdag 22 april 2006 18:20 schreef Lienekien het volgende:
Je bedoelt, wat doe ik hier dan?
Ik denk dat hij bedoelt: wat als je níet in een kletstopic reageert. Hoe moet men je sig dan opvatten?quote:Op zaterdag 22 april 2006 18:20 schreef Lienekien het volgende:
Je bedoelt, wat doe ik hier dan?
Ik denk dat ik niet geschikt ben voor sigs. Of zo.quote:Op zaterdag 22 april 2006 18:21 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel,
wat als je een reactie hebt geplaatst in een niet-kletstopic...?
Dan heeft die signature geen betekenis meer?
Nou, dan was hij dus heel erg mooi van toepassingquote:Op zaterdag 22 april 2006 18:22 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik denk dat ik niet geschikt ben voor sigs. Of zo.
Omdat 'ie inderdaad maar zeer beperkt houdbaar was.quote:Op zaterdag 22 april 2006 18:23 schreef LordVoldemort het volgende:
[..]
Nou, dan was hij dus heel erg mooi van toepassing
Waarom haal je hem nu weer weg?
Ik vond hem juist een mooie dubbele bodem hebbenquote:Op zaterdag 22 april 2006 18:24 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Omdat 'ie inderdaad maar zeer beperkt houdbaar was.
Ik dacht al, waar blijft hij.quote:Op zaterdag 22 april 2006 18:32 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, nou, ik heb zelfs nog even gewacht, DaMart.
Ik dacht, kom, laat ik niet te gretig zijn.
Maar ja, het duurde zo verschrikkelijk lang...
Nummer 14 was toch ook van jou?quote:Op zaterdag 22 april 2006 18:32 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, nou, ik heb zelfs nog even gewacht, DaMart.
Ik dacht, kom, laat ik niet te gretig zijn.
Maar ja, het duurde zo verschrikkelijk lang...
Jawel: 'was ik maar weer 14'. Ik vatte 'm eerst helemaal niet.quote:Op zaterdag 22 april 2006 18:35 schreef De-oneven-2 het volgende:
Oh, dat weet ik niet meer, Lienekien.
Misschien komt dat omdat wij vrouwen zijnquote:Op zaterdag 22 april 2006 18:37 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nee, Isa ook niet.
Wij denken vaak te ingewikkeld.quote:Op zaterdag 22 april 2006 18:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien komt dat omdat wij vrouwen zijn
Nee, ik heb ook emt die gedachte gespeeld, maar ik hoopte dat het niet zo was, aangezien ik altijd toch wel een beetje respect voor JAM had, maar als hij R_ON als speeltje heeft, verliezen zowel R_ON als JAM dat wel.quote:Op zaterdag 22 april 2006 18:00 schreef De-oneven-2 het volgende:
Maar ik ben dus de enige die met die gedachte gespeeld heeft?
Het leven zou mooi zijn als vrouwen bovenstaande vaker inzagen.quote:Op zaterdag 22 april 2006 18:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien komt dat omdat wij vrouwen zijn
Ik drink niet.quote:Op zaterdag 22 april 2006 18:40 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nou, dat lijkt me sterk, Isa.
Ik zit erover te denken om en biertje te pakken.
Wie stemt daarmee in? En wie niet?
Ik stem in. Een koud pilsje gaat er altijd wel in.quote:Op zaterdag 22 april 2006 18:40 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nou, dat lijkt me sterk, Isa.
Ik zit erover te denken om en biertje te pakken.
Wie stemt daarmee in? En wie niet?
Ik vind dat je dat wel verdiend hebt, Do2!quote:Op zaterdag 22 april 2006 18:43 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, nee...Ik wil dat jullie voor mij bepalen of ik wel of niet een biertje ga pakken.
De meeste stemmen gelden, uiteraard.
Het is mij om het (on)even.quote:Op zaterdag 22 april 2006 18:43 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, nee...Ik wil dat jullie voor mij bepalen of ik wel of niet een biertje ga pakken.
De meeste stemmen gelden, uiteraard.
quote:Op zaterdag 22 april 2006 18:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook niet. Zullen we samen een fles cola opentrekken?![]()
Als je zelf duidelijk een voorkeur hebt, waarom laat je ons dan nog stemmen?quote:Op zaterdag 22 april 2006 18:45 schreef De-oneven-2 het volgende:
Dat is alvast 2 voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |