En misschien is het ook wel een beetje het conservatieve van de voetbalwereld. Dit weekend beginnen de play-offs van de NBA, een van de hoogtepunten vna het soprtjaar voor mij. Hoewel daar door meer wedstrijden, wel een 'eerlijkere' winnaar naar voren komt, als je daar over kan en mag spreken..quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:16 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Amen![]()
Ik vind het in elk geval een leuk experiment en er zijn nu idd al leuke wedstrijden![]()
Zoals ik al eerder heb gezegd, de intentie van de play-offs is super. Ze doen het in Amerika niet voor niets bij elke sport; alleen de koppeling aan de beloning is fout.quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:20 schreef pfaf het volgende:
[..]
En misschien is het ook wel een beetje het conservatieve van de voetbalwereld. Dit weekend beginnen de play-offs van de NBA, een van de hoogtepunten vna het soprtjaar voor mij. Hoewel daar door meer wedstrijden, wel een 'eerlijkere' winnaar naar voren komt, als je daar over kan en mag spreken..
Ik denk dat je gelijk hebt maar Ajax gaat door. trouwens, zijn er mansen die de wedstrijd van afgelopen woensdag op dvd hebben? Ik hou me aanbevolen.quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:07 schreef Cart_man het volgende:
Ik denk wel dat Feijenoord wint. Niet met grote cijfers, maar ze winnen wel.
Wel een samenvatting, die staat op www.ultrasuid.comquote:Op zaterdag 22 april 2006 13:39 schreef De_Piere het volgende:
[..]
Ik denk dat je gelijk hebt maar Ajax gaat door. trouwens, zijn er mansen die de wedstrijd van afgelopen woensdag op dvd hebben? Ik hou me aanbevolen.
heb wel een site met torrent van de hele wedstrijd weet niet of dat magquote:Op zaterdag 22 april 2006 13:42 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Wel een samenvatting, die staat op www.ultrasuid.com
Is het met Nederlands commentaar? Ik heb namelijk wel eens poolse torrent.quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:48 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
heb wel een site met torrent van de hele wedstrijd weet niet of dat mag
De ruimtes bij Fey achterin zullen er zeker zijn ja.quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:57 schreef Me_Wesley het volgende:
MAargoed, grote kans dat Ajax tijdens de rushes van Feyenoord een kansje kan pakken. Één doelpunt van Ajax is eigenlijk einde oefening voor Feyenoord
ajax gaat geownd wordenquote:Op zaterdag 22 april 2006 15:59 schreef Trancelocator het volgende:
Ik denk dat Feyenoord morgen weer dik gepwnd wordt.
Het mooie is dat je er zelf ook niet meer in geloofd, maar je hebt zon Feyenoordbord voor je hoofd dat jet het niet durft toe te geven.quote:
ah okayquote:Op zaterdag 22 april 2006 16:05 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Dat is goed voor Ajax, maak je maar geen zorgen.
Net zoals afgelopen donderdag hè?quote:
Toen was hij ook niks. Ja, irritant.quote:Op zaterdag 22 april 2006 16:09 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Net zoals afgelopen donderdag hè?
Gast, denk je dat nou serieus.quote:
Alles is mogelijk, waarom dat niet? 4-0 zal het niet worden, maar winst zit er zeker in. Het was niet alsof ajax afgelopen donderdag voetbal van hoog niveau liet zien.quote:Op zaterdag 22 april 2006 16:17 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Gast, denk je dat nou serieus.
Wat ga jij je kut voelen morgenavond
Maar gelukkig deed Bosschaart boos, dus Bosschaart is stoerquote:Op zaterdag 22 april 2006 16:17 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Toen was hij ook niks. Ja, irritant.
Ik ging er van uit dattie bedoelde dat Feyenoord door zou gaan ten koste van Ajax.quote:Op zaterdag 22 april 2006 16:18 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Alles is mogelijk, waarom dat niet? 4-0 zal het niet worden, maar winst zit er zeker in. Het was niet alsof ajax afgelopen donderdag voetbal van hoog niveau liet zien.
Feyenoord gaat ook wel winnen. Dat zijn ze ook aan zichzelf verplicht, na het foutenfestival van afgelopen donderdag. Want met name won Ajax daardoor ruim, want Ajax creeerde zelf ook niet veel.quote:Op zaterdag 22 april 2006 16:18 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Alles is mogelijk, waarom dat niet? 4-0 zal het niet worden, maar winst zit er zeker in. Het was niet alsof ajax afgelopen donderdag voetbal van hoog niveau liet zien.
Nee zeker niet, maar op deze manier van Feyenoord winnen met deze inzet maakt een heel seizoen goed. En misschien is het ook maar beter voor het Nederlands voetbal als Ajax kans maakt op Championsleague voetbal...laten we eerlijk zijn..quote:Op zaterdag 22 april 2006 16:18 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Dat blijkt wel aangezien je een Feyenoordsupporter bentquote:Op zaterdag 22 april 2006 16:22 schreef Cart_man het volgende:
Het Nederlands voetbal interesseert me geen zier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |