quote:Op zaterdag 22 april 2006 11:50 schreef Duiveltja het volgende:
De feyenoorders hebben een DVD, wij hebben een CL plaats. Alles eerlijk verdeeld zo aan het eind van het seizoen
Dat hadden wij met die stropdas. Nu weet je hoe het is.quote:Op zaterdag 22 april 2006 11:57 schreef Cart_man het volgende:
Belachelijkste dit seizoen, het uitbrengen van de dvd.
Wat je zegt: 1-2quote:Op zaterdag 22 april 2006 11:57 schreef Cart_man het volgende:
True, truequote:Op zaterdag 22 april 2006 11:57 schreef Cart_man het volgende:
Dat denk ik ook.quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:07 schreef Cart_man het volgende:
Ik denk wel dat Feijenoord wint. Niet met grote cijfers, maar ze winnen wel.
Ja en vervolgens wordt Pi-air CL-topscorer zekerquote:Op zaterdag 22 april 2006 12:10 schreef jorienvdherik het volgende:
4-0
quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:40 schreef muhammad_ali het volgende:
Alle ajaxieden zijn werk uit hun stulp gekropen zie ik. Je hoorde niemand toen het kut ging van ajax. Nu gaan ze dalijk met geluk ook nog eens de CL halenKUT AJAX
Het is Ajacieden of Godenzonen, geen ajaxiedenquote:Op zaterdag 22 april 2006 12:40 schreef muhammad_ali het volgende:
Alle ajaxieden zijn werk uit hun stulp gekropen zie ik. Je hoorde niemand toen het kut ging van ajax. Nu gaan ze dalijk met geluk ook nog eens de CL halenKUT AJAX
quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:40 schreef muhammad_ali het volgende:
quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:45 schreef muhammad_ali het volgende:
oww shut up. 80% van de ajax supporters zijn supporters bij winst
Boeiend het is toch maar kutvolk. Ik ben weer uit dit topic btw. Ik moest ff mijn frustratie over de playoffs kwijtquote:Op zaterdag 22 april 2006 12:45 schreef jna het volgende:
[..]
Het is Ajacieden of Godenzonen, geen ajaxieden![]()
Bedankt voor je nuttige bijdrage. Tot ziens.quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:47 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Boeiend het is toch maar kutvolk. Ik ben weer uit dit topic btw. Ik moest ff mijn frustratie over de playoffs kwijt
Ja ga maar weg als het kut gaat.quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:47 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Boeiend het is toch maar kutvolk. Ik ben weer uit dit topic btw. Ik moest ff mijn frustratie over de playoffs kwijt
whehehequote:Op zaterdag 22 april 2006 12:48 schreef jna het volgende:
[..]
Ja ga maar weg als het kut gaat.
Successupporter!![]()
30% is wat realistischer.quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:45 schreef muhammad_ali het volgende:
oww shut up. 80% van de ajax supporters zijn supporters bij winst
Die heb je overal. Maar sommige feyenoord supporters weigeren dat nou eenmaal te geloven.quote:
Zeg ook niet, dat het niet zo is. Kijk maar naar Loekie/daaan of hoe hij ook mag heten.quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:51 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Die heb je overal. Maar sommige feyenoord supporters weigeren dat nou eenmaal te geloven.
Die neemt per maand een andere naam aan. Je kan er geen touw aan vastknopenquote:Op zaterdag 22 april 2006 12:53 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Zeg ook niet, dat het niet zo is. Kijk maar naar Loekie/daaan of hoe hij ook mag heten.
Voor jullie maakt het toch niet uit? Vooraf UEFA Cup, achteraf ook UEFA Cup.quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:47 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Idd. Geëindigd op een Uefa Cup-plaats. Er valt enkel wat te winnen, niet te verliezen.quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Voor jullie maakt het toch niet uit? Vooraf UEFA Cup, achteraf ook UEFA Cup.
Of waren de play-offs ineens fan-tas-tisch geweest wanneer jullie wel CL hadden gehaald?
Bij veel sporten is het al jarenlang een doorslaand succes.quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:00 schreef muhammad_ali het volgende:
Het feit blijft dat de playoffs gewoon bullshit blijft. Waarom je 34 wedstrijden voor een zo hoog mogelijke plek op de ranglijst :S
Vooral die gast met 2 middenvingers in de lucht is leukquote:Op zaterdag 22 april 2006 13:03 schreef Corksterr het volgende:
Ik zit weer zo te genieten van die 2e gele kaart van Bahia, nu ik nog eens kijk.Alle Ajax-supporters juichen.
Ben je echt zo kortzichtig dat je maar naar 1 seizoen kan kijken?quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:05 schreef muhammad_ali het volgende:
het is gewoon niet eerlijk voor de voetbalclubs. Maarja het bestuur van de clubs vinden het meestal niet heel erg omdat er geld in de la komt.
das zo boerquote:Op zaterdag 22 april 2006 13:05 schreef jna het volgende:
[..]
Vooral die gast met 2 middenvingers in de lucht is leuk![]()
Goed argumentquote:Op zaterdag 22 april 2006 13:10 schreef muhammad_ali het volgende:
En kom nou niet met: ben je nou echt zo kortzichtig want playsoffs zijn gewoon niet rechtvaardig.
Daarbij komt dat pieken op het juiste moment misschien ook wel een eigenschap is die je ver kan brengen in CL (Zeker voorrronde). Dus wat dat betreft zijn de Playoffs een goede test cq kwalificatie.quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:12 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Goed argument![]()
Groningen zou in mijn verwachting het minder goed in de CL doen dan Ajax.
Sterker nog ik denk zelfs dat Ajax het beter zou doen dan AZ.
Dat zou je ook niet zeggen aan de ranking.
En de terechte nummer 1 van dit seizoen gaat gewoon CL spelen en maakt daar ook de meeste kansen denk ik.
De eerste 20 minuten zal Feyenoord heel erg drukken om een snelle 1-0 te maken. Wanneer dat niet lukt zal het duel langzaam als een nachtkaars uitgaan vermoed ik.quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:12 schreef pfaf het volgende:
Ik vrees dat Feyenoord wat recht gaat zetten, maar niet met 3 doelpunten verschil.
Amenquote:Op zaterdag 22 april 2006 13:15 schreef pfaf het volgende:
[..]
Daarbij komt dat pieken op het juiste moment misschien ook wel een eigenschap is die je ver kan brengen in CL (Zeker voorrronde). Dus wat dat betreft zijn de Playoffs een goede test cq kwalificatie.
Maargoed ze zijn er, het levert mooie wedstrijden en we zullen zien wat het ons over 3 jaar gebracht heeft.
Dan praat ik hetzelfde.quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:16 schreef muhammad_ali het volgende:
Ik hoor godlike nog wel een keer als ajax 2e staat maar geen CL gaan doen
En misschien is het ook wel een beetje het conservatieve van de voetbalwereld. Dit weekend beginnen de play-offs van de NBA, een van de hoogtepunten vna het soprtjaar voor mij. Hoewel daar door meer wedstrijden, wel een 'eerlijkere' winnaar naar voren komt, als je daar over kan en mag spreken..quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:16 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Amen![]()
Ik vind het in elk geval een leuk experiment en er zijn nu idd al leuke wedstrijden![]()
Zoals ik al eerder heb gezegd, de intentie van de play-offs is super. Ze doen het in Amerika niet voor niets bij elke sport; alleen de koppeling aan de beloning is fout.quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:20 schreef pfaf het volgende:
[..]
En misschien is het ook wel een beetje het conservatieve van de voetbalwereld. Dit weekend beginnen de play-offs van de NBA, een van de hoogtepunten vna het soprtjaar voor mij. Hoewel daar door meer wedstrijden, wel een 'eerlijkere' winnaar naar voren komt, als je daar over kan en mag spreken..
Ik denk dat je gelijk hebt maar Ajax gaat door. trouwens, zijn er mansen die de wedstrijd van afgelopen woensdag op dvd hebben? Ik hou me aanbevolen.quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:07 schreef Cart_man het volgende:
Ik denk wel dat Feijenoord wint. Niet met grote cijfers, maar ze winnen wel.
Wel een samenvatting, die staat op www.ultrasuid.comquote:Op zaterdag 22 april 2006 13:39 schreef De_Piere het volgende:
[..]
Ik denk dat je gelijk hebt maar Ajax gaat door. trouwens, zijn er mansen die de wedstrijd van afgelopen woensdag op dvd hebben? Ik hou me aanbevolen.
heb wel een site met torrent van de hele wedstrijd weet niet of dat magquote:Op zaterdag 22 april 2006 13:42 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Wel een samenvatting, die staat op www.ultrasuid.com
Is het met Nederlands commentaar? Ik heb namelijk wel eens poolse torrent.quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:48 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
heb wel een site met torrent van de hele wedstrijd weet niet of dat mag
De ruimtes bij Fey achterin zullen er zeker zijn ja.quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:57 schreef Me_Wesley het volgende:
MAargoed, grote kans dat Ajax tijdens de rushes van Feyenoord een kansje kan pakken. Één doelpunt van Ajax is eigenlijk einde oefening voor Feyenoord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |