quote:Op zaterdag 22 april 2006 11:50 schreef Duiveltja het volgende:
De feyenoorders hebben een DVD, wij hebben een CL plaats. Alles eerlijk verdeeld zo aan het eind van het seizoen
Dat hadden wij met die stropdas. Nu weet je hoe het is.quote:Op zaterdag 22 april 2006 11:57 schreef Cart_man het volgende:
Belachelijkste dit seizoen, het uitbrengen van de dvd.
Wat je zegt: 1-2quote:Op zaterdag 22 april 2006 11:57 schreef Cart_man het volgende:
True, truequote:Op zaterdag 22 april 2006 11:57 schreef Cart_man het volgende:
Dat denk ik ook.quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:07 schreef Cart_man het volgende:
Ik denk wel dat Feijenoord wint. Niet met grote cijfers, maar ze winnen wel.
Ja en vervolgens wordt Pi-air CL-topscorer zekerquote:Op zaterdag 22 april 2006 12:10 schreef jorienvdherik het volgende:
4-0
quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:40 schreef muhammad_ali het volgende:
Alle ajaxieden zijn werk uit hun stulp gekropen zie ik. Je hoorde niemand toen het kut ging van ajax. Nu gaan ze dalijk met geluk ook nog eens de CL halenKUT AJAX
Het is Ajacieden of Godenzonen, geen ajaxiedenquote:Op zaterdag 22 april 2006 12:40 schreef muhammad_ali het volgende:
Alle ajaxieden zijn werk uit hun stulp gekropen zie ik. Je hoorde niemand toen het kut ging van ajax. Nu gaan ze dalijk met geluk ook nog eens de CL halenKUT AJAX
quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:40 schreef muhammad_ali het volgende:
quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:45 schreef muhammad_ali het volgende:
oww shut up. 80% van de ajax supporters zijn supporters bij winst
Boeiend het is toch maar kutvolk. Ik ben weer uit dit topic btw. Ik moest ff mijn frustratie over de playoffs kwijtquote:Op zaterdag 22 april 2006 12:45 schreef jna het volgende:
[..]
Het is Ajacieden of Godenzonen, geen ajaxieden![]()
Bedankt voor je nuttige bijdrage. Tot ziens.quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:47 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Boeiend het is toch maar kutvolk. Ik ben weer uit dit topic btw. Ik moest ff mijn frustratie over de playoffs kwijt
Ja ga maar weg als het kut gaat.quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:47 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Boeiend het is toch maar kutvolk. Ik ben weer uit dit topic btw. Ik moest ff mijn frustratie over de playoffs kwijt
whehehequote:Op zaterdag 22 april 2006 12:48 schreef jna het volgende:
[..]
Ja ga maar weg als het kut gaat.
Successupporter!![]()
30% is wat realistischer.quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:45 schreef muhammad_ali het volgende:
oww shut up. 80% van de ajax supporters zijn supporters bij winst
Die heb je overal. Maar sommige feyenoord supporters weigeren dat nou eenmaal te geloven.quote:
Zeg ook niet, dat het niet zo is. Kijk maar naar Loekie/daaan of hoe hij ook mag heten.quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:51 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Die heb je overal. Maar sommige feyenoord supporters weigeren dat nou eenmaal te geloven.
Die neemt per maand een andere naam aan. Je kan er geen touw aan vastknopenquote:Op zaterdag 22 april 2006 12:53 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Zeg ook niet, dat het niet zo is. Kijk maar naar Loekie/daaan of hoe hij ook mag heten.
Voor jullie maakt het toch niet uit? Vooraf UEFA Cup, achteraf ook UEFA Cup.quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:47 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Idd. Geëindigd op een Uefa Cup-plaats. Er valt enkel wat te winnen, niet te verliezen.quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Voor jullie maakt het toch niet uit? Vooraf UEFA Cup, achteraf ook UEFA Cup.
Of waren de play-offs ineens fan-tas-tisch geweest wanneer jullie wel CL hadden gehaald?
Bij veel sporten is het al jarenlang een doorslaand succes.quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:00 schreef muhammad_ali het volgende:
Het feit blijft dat de playoffs gewoon bullshit blijft. Waarom je 34 wedstrijden voor een zo hoog mogelijke plek op de ranglijst :S
Vooral die gast met 2 middenvingers in de lucht is leukquote:Op zaterdag 22 april 2006 13:03 schreef Corksterr het volgende:
Ik zit weer zo te genieten van die 2e gele kaart van Bahia, nu ik nog eens kijk.Alle Ajax-supporters juichen.
Ben je echt zo kortzichtig dat je maar naar 1 seizoen kan kijken?quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:05 schreef muhammad_ali het volgende:
het is gewoon niet eerlijk voor de voetbalclubs. Maarja het bestuur van de clubs vinden het meestal niet heel erg omdat er geld in de la komt.
das zo boerquote:Op zaterdag 22 april 2006 13:05 schreef jna het volgende:
[..]
Vooral die gast met 2 middenvingers in de lucht is leuk![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |