quote:Op woensdag 19 april 2006 11:27 schreef gaai het volgende:
Welkom in de Truth chat
![]()
* gaai heeft het vorige deel volgemaakt en voelde zich geroepen een nieuw deel te openen, maar heeft eigenlijk geen flauw idee of dat goed gaat zo......
* vamperotica ook niet!![]()
"Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing had happened."
"Winston Churchill"
Vorige delen ?
01 Truth ouwehoer topic
(zie OP pagina voor langere lijst , aanvullen aub bij nieuw topic maken![]()
niet zo moeilijk gewoon ff op bewerken rossen bovenaan en dan nummertje toevoegen en die link plakken )
OP ?
klik
Nee, dit keer geen plaatjes......'k zou niet weten waar ik ze vandaan moet plukken......denk Gary er maar even bij![]()
Game on
![]()
Oe.... dat klinkt heerlijk!quote:Op zaterdag 22 april 2006 09:41 schreef Dromenvanger het volgende:
Bedankt voor het openen Vamp
Ik wilde zelf al een poging wagen maar ik ben blij dat ik geen moeite hoef te doen nu
Hoe gaat het met je?
Alles okeydokey??? Kopje koffie erbij??? Croisantje????? Glas jus d'orange?
Dan doe ik die even instralen hier op fok en is het voor iedereen te krijgen met een klick op de muis.
Wat vind je van mijn nieuwe icoonZelf gemaakt
Niet gestolen van google
Hoe komt dat dan die kater???quote:Op zaterdag 22 april 2006 09:43 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Oe.... dat klinkt heerlijk!
Voel me net alsof ik gisterontzettend gezopen heb....
Ik hou mn hart vast voor alsdat weer kan!
Heee mademoisselle. Alles okey ???quote:Op zaterdag 22 april 2006 09:43 schreef draculettetje het volgende:
jippie en de jee zoessie kopieert lekker ook die van een ander!
ha maar maakt niks uit want nou doet ie het weer!
Heb wel vakerdat ik die van een ander mee naar huis neem!quote:Op zaterdag 22 april 2006 09:44 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Hoe komt dat dan die kater???
Ik heb dat helemaal niet meer. Ik heb nu bijna 7 weken niets gedronken en ik ben ook niet meer om 0400 wakker 's morgens. Vroeger stond ik iedere week minstens 2 keer om 0400 op. Nu dus al 3 weken niet meer. Lekker uitslapen en fit zijn
Gisteren wezen stappen ofzo dan??? Of hoe moet ik dat zien??? Je man die een kater heeft gekregen van het zuupen?quote:Op zaterdag 22 april 2006 09:46 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Heb wel vakerdat ik die van een ander mee naar huis neem!
Even laatste uurtje de stad in geweest...quote:Op zaterdag 22 april 2006 09:47 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Gisteren wezen stappen ofzo dan??? Of hoe moet ik dat zien??? Je man die een kater heeft gekregen van het zuupen?
ja met mij prima hoor! en met jou gaat het zo te lezen ook lekker!quote:Op zaterdag 22 april 2006 09:44 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Heee mademoisselle. Alles okey ???
It's time for a big change..... hou je vast...de remmen gaan los![]()
De achtbaan gaat draaien![]()
Met fris weten weg te jagen?? Of hoe zit dat....of zat er een tick in de frisquote:Op zaterdag 22 april 2006 09:50 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Even laatste uurtje de stad in geweest...
braaf aan de fris!
En die vent....
Die hek nu wel helemaal weten weg te jagendenk ik!
Fijn dat het prima gaat daar!!!quote:Op zaterdag 22 april 2006 09:51 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja met mij prima hoor! en met jou gaat het zo te lezen ook lekker!
en die verandering mag best komen hoor en ik hou van achtbanen!![]()
Ach..... Mij kan nog wel eens een dramaqueen zijnquote:Op zaterdag 22 april 2006 09:55 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Met fris weten weg te jagen?? Of hoe zit dat....of zat er een tick in de fris
Hoe was het in de stad? Heb je liggen dansen? Nee, dat kan zeker niet met een dikke buik of wel
Dan maken we van jou toch een happy-queenquote:Op zaterdag 22 april 2006 10:01 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ach..... Mij kan nog wel eens een dramaqueen zijn
quote:Op zaterdag 22 april 2006 10:02 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Dan maken we van jou toch een happy-queen![]()
Slaan we dat dramatische eruit met de matten-klopper![]()
![]()
Als ik holy grail zie staan ergens op een website, dan heb ik weer de neiging om te zoekenIk zag net ergens op het net "the holy grail" en dan wil ik weer gaan zoeken hier overal. Heb dan zin om te cijferen weer
Alsof ik de holy grail kan vinden
![]()
Die moet je tellen slimpie!quote:Op zaterdag 22 april 2006 10:05 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mogge heb ook niet veel geslapen maar dat komt omdat er ineens schaapjes tegenover ons huis in de wei staan... die om de 5 sec (ja ook snachts) heel hard BEHHHHHHH roepen
quote:Op zaterdag 22 april 2006 10:05 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mogge heb ook niet veel geslapen maar dat komt omdat er ineens schaapjes tegenover ons huis in de wei staan... die om de 5 sec (ja ook snachts) heel hard BEHHHHHHH roepen
ahhh temazepamquote:Op zaterdag 22 april 2006 10:06 schreef Dromenvanger het volgende:
Klote schapen!!!!
Hier zijn het vaak de vogels of de duiven die 's morgens beginnen te blaten. Maar ik slaap dieper dus ik word niet meer zo snel wakkerVogeltje wat zing je vroeg, is de dag niet lang genoeg
![]()
Barra, ik heb nog een strip temazepam liggen, kun je krijgen
quote:Op zaterdag 22 april 2006 10:16 schreef gaai het volgende:
Nah ik heb wel een klein beetje medelijden met je......![]()
zelf heb ik ook te weinig geslapen, maar dat ik gewoon mij eigen schuld, dus ik ga er niet over klagen![]()
Okey, ik mag ook niet dealen in slaappillen, heb zelf nog maar een paar liggen, 3 strippen. Heb wel geen meer nodig. Ik slaap als een blok.quote:Op zaterdag 22 april 2006 10:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ahhh temazepamgimme
, nee hoor droompje hou maar... ik kan vrij goed zonder slaap
@ gaai ja ze hoesten ook al jahhet begon om 4:30 te regenen en toen dachten ze allemaal WTF! HELP!
dat klonk zo : "behh buhh??BEEHHHHHHHHH BUUHHHHHHHHHHH"
lol droompje dealer!quote:Op zaterdag 22 april 2006 10:19 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Okey, ik mag ook niet dealen in slaappillen, heb zelf nog maar een paar liggen, 3 strippen. Heb wel geen meer nodig. Ik slaap als een blok.
Ik heb dus wel slaap nodig, als ik 1 nacht niet slaap, dan merk ik dat een hele week. Dan ben ik helemaal verstoord en gestoord.
Gestoord ben ik sowieso maar dat verstoorde is niet good. Verstoring is niet prettig. Gestoord zijn is niet eens zo erg
Binnenkort 8 weken zonder alcoholBegint nu pas echt vruchten af te werpen dat niet drinken
Ik voel me beter en denk niet eens meer na. Vaak was het zo dat ik op zaterdag een drang kreeg naar alcohol, dat is helemaal weg nu
Op zaterdag vaker momenten van, ik mis iets in mijn leven, dat biertje op zaterdag-avond.
Klopt, altijd doorgaan met adem halen en dan kom je iedere dag door. Hoewel ik vaak helemaal kapot was en helemaal niets meer kon, de hele dag op de bank bijkomen. Is ook wel eens prettig natuurlijk.quote:Op zaterdag 22 april 2006 10:23 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
lol droompje dealer!
ik voel het welen ja dat duurt ook nog wel 3 dagen voor ik er bovenop ben
maar zo erg is het niet. gewoon doorgaan met ademhalen en je komt er wel bovenop
goed dat je zo lekker alcoholvrij bezig bent man!
![]()
adem halen...quote:Op zaterdag 22 april 2006 10:29 schreef vamperotica het volgende:
adem is...
quote:Op zaterdag 22 april 2006 10:35 schreef Dromenvanger het volgende:
Het begin is zeker moeilijk. Als ik nu een echte bikkelharde doorzetter was, dan ging ik vandaag al beginnen met sporten
Maar ik heb vandaag geen zin, maar die zin komt nog wel
Was ik maar nooit gestopt met sporten toen in die tijd. Maar goed, shit happens.
Ik denk als ik ga beginnen dan ga ik op de home-trainer beginnen. Ik heb nog geen ren-schoenen en vorige zomer heb ik een blessure opgelopen door het rennen ook. Die renschoenen valt te regelen maar sowieso wil ik eerst opbouwen van de algemene conditie op een andere manier dan meteen vol rennen met beide benen op de grond komen.quote:Op zaterdag 22 april 2006 10:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
idd
anders ga je vandaag 20 minuutjes joggen... heb je toch al een begin gemaakt en je bent er niet te lang mee bezig geweest
quote:Op zaterdag 22 april 2006 10:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
adem halen...zuurstof inhaleren?
@ droompje
klopt helemaal het begin is het moeilijkst!
ik ga lopen op zachte tot extreemzachte ondergrond (bos en zandverstuiving)
quote:
http://www.fitclub.nl/cm/2.10/2.218quote:Op zaterdag 22 april 2006 10:56 schreef Dromenvanger het volgende:
1.72 ongeveer, 171 of 172, ik weet het niet. Rond de 170 is het wel. Een kleine man
72 kilo is dan het streef gewicht of niet?
Je BMI is 30,1 en dat betekent dat je veel te zwaar bent en om medische redenen een flink aantal kilo's moet proberen af te vallen.quote:Op zaterdag 22 april 2006 10:59 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
http://www.fitclub.nl/cm/2.10/2.218
dan zie je daar een licht oranje vakje met "Overgewicht? Test jezelf !"
daar kan je je bmi berekenen... de mijne zit op 21
Weet waar je aan begint!!!quote:Op zaterdag 22 april 2006 11:03 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Touwtje springen misschien wel.
Is dat slecht of is dat zwaar?quote:
20 minuten hou ik best vol. Maar ik verveel me vaak tijdens het sporten, dan zet ik wel muziek op, maar de tijd gaat zo langzaam voorbij.quote:Op zaterdag 22 april 2006 11:10 schreef draculettetje het volgende:
hi hi ik ga heus m'n bmi niet meten weet zo ook al wel wat ie aangeeft![]()
en 20 min is niet zo lang? da's echt wel heeeeeeeeeeel lang!
Zullen wij ook gaan touwtje springen?quote:Op zaterdag 22 april 2006 11:10 schreef draculettetje het volgende:
hi hi ik ga heus m'n bmi niet meten weet zo ook al wel wat ie aangeeft![]()
en 20 min is niet zo lang? da's echt wel heeeeeeeeeeel lang!
hinkelen is beter voor mij denk ik!quote:Op zaterdag 22 april 2006 11:14 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Zullen wij ook gaan touwtje springen?
ook goedquote:Op zaterdag 22 april 2006 11:16 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hinkelen is beter voor mij denk ik!
heerlijk....quote:Op zaterdag 22 april 2006 15:17 schreef Dromenvanger het volgende:
Middag dan maar weer
Was even op hol geslagen. Ben weer rustig. Ik ga terug in de tijd even. Ogen dicht even en reizen terug in de tijd.
Je kunt je stemming veranderen door terug te gaan in de tijd, wat je nog meer kunt veranderen weet ik niet helemaal zeker.quote:Op zaterdag 22 april 2006 16:01 schreef vamperotica het volgende:
[..]
heerlijk....
en zeker als je dan dingen zou kunnen veranderen
quote:Op zaterdag 22 april 2006 17:39 schreef Mirage het volgende:
Jemig Dromenvanger,
de vonken vliegen van mijn scherm![]()
Blij dat je weer rustig bent.
Rustig is goed.
Vrolijk ook.....
[afbeelding]
en artistiek
[afbeelding]
Verkapte terugvind, hallo allemaal me ingebouwde spam post![]()
smeltquote:Op zaterdag 22 april 2006 17:39 schreef Mirage het volgende:
Jemig Dromenvanger,
Rustig is goed.
Vrolijk ook.....
[afbeelding]
en artistiek
[afbeelding]
Verkapte terugvind, hallo allemaal, met ingebouwde spam post![]()
De eer is ook van mijn kantquote:Op zaterdag 22 april 2006 17:45 schreef Mirage het volgende:
![]()
Nou ik voel mij vereerd Dromenvanger, dat ik in jouw dromen mag verschijnen.
En hetzelfde team ? Zeker weten !
Ik ga nu eerst maar eens wat eten maken voor de ventjes,
ik ga er zo vandoor en moet natuurlijk alles wel goed verzorgd achterlaten.![]()
ga zo... ff shirtje strijkenquote:
quote:Op zaterdag 22 april 2006 22:40 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ga zo... ff shirtje strijken
quote:Op zaterdag 22 april 2006 22:40 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ga zo... ff shirtje strijken
quote:Op zaterdag 22 april 2006 22:43 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
![]()
moet ik die van mij ook leren
![]()
quote:Op zaterdag 22 april 2006 17:43 schreef Dromenvanger het volgende:
En oversight hoeft niet bang te zijn dat ik ga stalken.
quote:Op zaterdag 22 april 2006 23:04 schreef Dromenvanger het volgende:
Litlith-wicca
In het topic zielen heb ik even uitgeleefd tegen bagerhole. Sorry maar misschien is daar veel op te poetsen, weet ik ook niet. Misschien dat je met Mirage het weet of het weg moet.
quote:Heb me laten gaan daar, ik zat te dromen zoals ik vaak droom en er kwam iemand mijn droom verstoren.
quote:Ik blijf nog 1 uur op en ga dan proberen te slapen. Eerst nog 1 uurtje muziek luisteren.
quote:
quote:Op zaterdag 22 april 2006 23:06 schreef Oversight het volgende:
[..]
Weet ik toch gekkie... je bent mijn inpiratiebron!
Voel je vrij om alles ove Mirage te dromen wat je wil, dat doe ik óók iedere dag nog...
Het voelt héél goed.
Wees jij nou maar voorzichtig met vonkenquote:Op zaterdag 22 april 2006 17:39 schreef Mirage het volgende:
Jemig Dromenvanger,
Rustig is goed.
Vrolijk ook.....
[afbeelding]
en artistiek
[afbeelding]
Verkapte terugvind, hallo allemaal, met ingebouwde spam post![]()
Je bent inderdaad weer lekker op dreefquote:Op zaterdag 22 april 2006 23:04 schreef Dromenvanger het volgende:
Litlith-wicca
In het topic zielen heb ik even uitgeleefd tegen bagerhole. Sorry maar misschien is daar veel op te poetsen, weet ik ook niet. Misschien dat je met Mirage het weet of het weg moet.
Heb me laten gaan daar, ik zat te dromen zoals ik vaak droom en er kwam iemand mijn droom verstoren.
Ik heb de hele dag lekker liggen dromen en toen was iemand me wakker aan het maken hier.
Je kent het wel, het gevoel in het echt. Dat je wakker wordt gemaakt uit een fijne droom.
Maar er staat veel zooi daar.
Barra
Prettige stap-avond alvast!!!!!
Ik blijf nog 1 uur op en ga dan proberen te slapen. Eerst nog 1 uurtje muziek luisteren.
Nou ja.... allemaal.....quote:Op zondag 23 april 2006 12:16 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Vonken, waar??????????
pakt voor de zekerheid het blusapparaat
Inderdaad "smelt weg" foto's Mirage!
Goede middag alemaal![]()
Ik ga zo proberen om met mijn handbike bij onze dochter te komenquote:Op zondag 23 april 2006 12:22 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nou ja.... allemaal.....
Iedereen lijkt weg te zijn.
Ik ook zo. Ik ga lekker in de tuin zitten tekenen
quote:Op zondag 23 april 2006 12:25 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Ik ga zo proberen om met mijn handbike bij onze dochter te komen![]()
Ze woont 10 km verderop, dus of dat ga halen weet ik nog niet![]()
Maar ik kom gelukkig heel veel terrasjes tegen![]()
Nou.............uhhhhh...........zou niet de eerste keer zijn dat ze me op moeten komen halenquote:Op zondag 23 april 2006 12:29 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Je weet niet of je dat haalt???? En zo niet?? Wat dan??
Terrasje pakken en wachten tot iemand je daar vanaf komt plukken?![]()
Ik zie het al voor me dat je vanacht om een uur of 1 eindelijk aankomt.![]()
Nee hoor...... grapje... je kunt het... ik geloof erin
Ik zit weer op een juist niveau even, ik ben bezig met doorbreken en soms komt dat tot uitdrukking hier. Ik wil ook van die deja vus af nog. Er zit een kooi ergens. En ik ben die kooi aan het afbreken dus af en toe kan het zijn dat ik een beetje over de toeren ga maar dat hoort erbij.quote:Op zondag 23 april 2006 12:21 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Je bent inderdaad weer lekker op dreef![]()
Misschien toch beter als je even een versnelling lager gaat![]()
quote:
Nee hoor, Barra is niet saaiquote:
quote:Op zondag 23 april 2006 13:14 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Nee hoor, Barra is niet saai![]()
Barra heeft alleen een ander levensritme in het weekend![]()
quote:Op zondag 23 april 2006 13:16 schreef gaai het volgende:
Goeiemiddag !![]()
Ik neem nog een kopje koffie en ga dan lekker onder de douche met m'n naar snoepjes ruikende nieuwe zeep........verheug me er al helemaal op![]()
Daarna m'n toko opruimen![]()
moet tenslotte ook gebeuren en aangezien ik alleen thuis ben is er ook niemand die over m'n pas-gedweilde vloer gaat lopen banjeren met viezige schoenen.
hehe als je doorschiet grijpen wij je wel in je kraagquote:Op zondag 23 april 2006 13:19 schreef Dromenvanger het volgende:
Goede middag allemaal
Mijn Pa staat ook achter me wat meer. Mijn pa was altijd wat sceptisch en was altijd bezig van, je kunt beter in de realiteit staan. Maar het lijkt alsof mijn pa wakker is ineensOf juist niet wakker.
Ik zei tegen mijn familie dat ik niet gek ben, en dan zeggen ze dat ze dat allang wisten![]()
Ik zei tegen mijn pa voor de grap: " Stel nou je kunt in dromen studeren op snel tempo".
Zegt mijn pa vervolgens : " Dan kun je in je dromen diploma's halen"
En dan gelooft hij het ook nog.
Mijn broer nog even mee gesproken en afgesproken dat ik niet alles vertel omdat ik toch in een andere wereld leef. En dan zeg ik van..."Dan praat ik gewoon met jullie over zaken uit jullie wereldje". En als het om mijn andere wereld gaat, dan schrijf ik het op internet neer.
Vervolgens zegt mijn broer : " Het beste van 2 werelden".
En zo doet het goed dat ik thuis support heb. Ik word nog in de gaten gehouden dat ik niet te ver doorschiet en nog meer. Maar dat is okey.
Toekomst gaat goed komen, eigen huis komt vanzelf nog wel naar voren.
Eerst verder gaan zonder zorgen.
Het beste van 2 werelden
En dan drink ik daar een alcohol-vrije opAlcohol-vrij lijkt net echt bier hier. Ben er zo aan gewend dat het lijkt dat ik aan pils ben nu
Ow... tijdens kantooruren is ie fantaaaaastischquote:
quote:Op zondag 23 april 2006 13:21 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ow... tijdens kantooruren is ie fantaaaaastisch
quote:Op zondag 23 april 2006 13:17 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
BEN JE NU PAS JE NEST UIT GEKOMEN>????
stiekum gister toch weze stappen
quote:Op zondag 23 april 2006 13:21 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hehe als je doorschiet grijpen wij je wel in je kraag
quote:
Ik om 0900 uurquote:
Kun je het niet beter omdraaienquote:Op zondag 23 april 2006 13:16 schreef gaai het volgende:
Goeiemiddag !![]()
Ik neem nog een kopje koffie en ga dan lekker onder de douche met m'n naar snoepjes ruikende nieuwe zeep........verheug me er al helemaal op![]()
Daarna m'n toko opruimen![]()
moet tenslotte ook gebeuren en aangezien ik alleen thuis ben is er ook niemand die over m'n pas-gedweilde vloer gaat lopen banjeren met viezige schoenen.
Als het geurtje weg is, ga ik gewoon nóg een keertje douchen.....quote:Op zondag 23 april 2006 13:27 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Kun je het niet beter omdraaien![]()
Eerst toko opruimen en dan douchen, blijft je naar snoepjes ruikende zeep langer hangen![]()
11:00 is een mooie tijd. Ik slaap ook soms nog tot 11:00. Maar meestal ben ik om 0900 wakker.quote:Op zondag 23 april 2006 13:26 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ikke 11:00
mja k lag er om 6 uur inquote:Op zondag 23 april 2006 13:29 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
11:00 is een mooie tijd. Ik slaap ook soms nog tot 11:00. Maar meestal ben ik om 0900 wakker.
Mooi is dat. Constant om 0900 opstaan en meteen fit zijn. Lekker ritme en meteen doorgaan met verder gaan.
De trein die in beweging is.
Ik heb niet meer zo erg dat het tussen 2 dagen een gat is. Het gat is weg. Altijd was het zo dat er een gat zat tussen 2 dagen. Nu is het een aaneenschakeling van alles. Het gat is weg en dat is denk ik goed.
Zo kan ik gewoon als een vlot programma doordraaien. En als de dromen meewerken dan ben ik 24/7 productief![]()
Dan draai ik continu-diensten zonder inspanning
5 uur slaap. Is weinig maar goed, deze dag kom je ook wel door of niet?quote:
7 uur is genoeg 8 uur is lekkerquote:Op zondag 23 april 2006 13:38 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
5 uur slaap. Is weinig maar goed, deze dag kom je ook wel door of niet?
Als ik 5 uur slaap dan zitten er gaten in de dag. Ik heb die 8 uur nodig. Ik lag om 00:00 in bed, toen contact gelegd hier en daar. Vervolgens om 1:30 gaan eten onder even, paar boterhammen gesmeerd.
En vervolgens om 0200 in slaap gevallen. Dus dan heb ik 7 uur geslapen. Maar wel goed geslapen.
7 uur is genoeg denk ik, hoewel 8 uur beter schijnt te zijn. Was pas geleden op tv nog in het nieuws. 8 uur slaap is exact genoeg. Dat zelfs 7 uur slaap te weinig is. Dat 1 uur te weinig slapen al je dag kan verstoren.
Maar dan noem ik het slapen, maar ondertussen is het activiteiten ontplooien tijdens het niet aanwezig zijn. Slapen of dromen. Is dat hetzelfde? Volgens mij slaap ik nooit echt helemaal, ben altijd bezig met iets, zelfs al slaap ik dan ben ik bezig met verwerken van de dag.
Dus dan verwerk ik ook al die lappen teksten die ik hier schrijf
Wie weet wat er met al die teksten gebeuren
quote:Op zondag 23 april 2006 13:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
7 uur is genoeg 8 uur is lekker
quote:
Jij ook alquote:
quote:Op zondag 23 april 2006 18:22 schreef BarraCupraCuda het volgende:
heb de matrix 1 2 3 gedownlaodnu ff kijken
Please to meet youquote:Op zondag 23 april 2006 18:22 schreef BarraCupraCuda het volgende:
heb de matrix 1 2 3 gedownlaodnu ff kijken
Staat hier op het verlanglijstje van mijn pup.quote:Op maandag 24 april 2006 00:43 schreef nowchangeher het volgende:
aanrader voor allen hier..! V for Vendetta..written by the Waskouwski Brohers..
een dikke tien..
quote:Op maandag 24 april 2006 08:15 schreef draculettetje het volgende:
mogguh allemaal!
hoe was het weekend?
Daar gaat ikjou nog even over msnnen![]()
geen tijd voormaar eigenlijk wil het allemaal niet, ik ben beetje traag vandaag
![]()
Coffee is on it's wayquote:Op maandag 24 april 2006 09:53 schreef nowchangeher het volgende:
Dromenvanger bring in the coffeegoedesmorgens allemaal
hij was wel aardigquote:Op maandag 24 april 2006 00:43 schreef nowchangeher het volgende:
aanrader voor allen hier..! V for Vendetta..written by the Waskouwski Brohers..
een dikke tien..
Zolang het voor jou en je miniminimonster goed voelt zie ik er geen kwaad in hoorquote:Op maandag 24 april 2006 10:38 schreef vamperotica het volgende:
hij staat al bij zwangerschap enzo...
maar ben ook wel een beetje benieuwd naar de mening van mijn medeouwehoertjes....
Oke dames....
Even benieuwd naar jullie mening....
Ik ben nu ongeveer 31 weken zwanger, relatie isnet verbroken en ik kan nergens mijn rust vinden...
"Vroeger" vond ik het heerlijk om me uit te levenin mijn stamkroegje....
Daar hoefde helemaal geen alcohol ofzo bij aan te pas te komen... gewoon dansen en gek doen...
De sfeer daar, de mensen dieik er tegen kom... Het brengt me tot rust ( ja, ik zit gek in elkaar...)
ook nu merk ik dat dus....
En ik ben echt nietde hele nacht daar te vinden, maar thuis word ik gek!
Slapen is een drama...
Lig de hele nacht te piekeren...
De muren komen op me af...
Ik lijk wel een gekooid dierentuinbeest....
Maar nu mijn vraag natuurlijk.....
Hoe slecht is het.. Die twee uurtjes om de week zeg maar dat ik lekker tustig in mn kroegje rondstruin?
--------------------------------------------------------------------------------
No farewell could be the last one.
nou pecies!quote:Op maandag 24 april 2006 10:45 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Zolang het voor jou en je miniminimonster goed voelt zie ik er geen kwaad in hoor![]()
Good morningquote:
quote:Op maandag 24 april 2006 11:06 schreef gaai het volgende:
![]()
maar maar maar......waaróm!? ik zei alleen maar 'môgguh'![]()
Dan is het goedquote:Op maandag 24 april 2006 11:08 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
je bent gewoon mijn huilie
maar wel een lieve hoor
huilie
En?????????????quote:Op maandag 24 april 2006 11:21 schreef draculettetje het volgende:
ow en lillith, ik heb net naar rotterdam gebeld!
mwah...jij hebt genoten van de landelijke rust vannacht las ikquote:
baan blijft onzeker... en dinnejte blijftquote:Op maandag 24 april 2006 11:28 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
mwah...jij hebt genoten van de landelijke rust vannacht las ik![]()
Hoest met jou verder? Heb je nog wat over je baan te horen gekregen? En hoe is het met je dinnetje?
Op zich doen zij hetzelfde als pijnbestrijding hier in het ziekenhuis, alleen die dokter daar is gespecialiseerd en doet veel onderzoek naar dystrofie. Ze staan inderdaad bekend dat ze veel vooruitgang boeken. Als ik wil zou ik het met mijn arts hier kunnen bespreken.quote:
Als je nu ook veel vooruitgang boekt is het ook goed toch?quote:Op maandag 24 april 2006 11:32 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Op zich doen zij hetzelfde als pijnbestrijding hier in het ziekenhuis, alleen die dokter daar is gespecialiseerd en doet veel onderzoek naar dystrofie. Ze staan inderdaad bekend dat ze veel vooruitgang boeken. Als ik wil zou ik het met mijn arts hier kunnen bespreken.
Op zich boek ik hier ook in een best rap tempo veel vooruitgang dus zelf ben ik er dan nog niet helemaal uit!
nu weet ik niet meer zeker of ik al had verteld hoe het vrijdag was dus nu misschien dubbel
hij heeft het over de nieuwe aanpak (maar die wist ik al van de fysio) gehad, medicatie is veranderd maar daar ben ik wel blij mee.
Eigenlijk is hij wel tevreden en ik moet vooral zo doorgaan, over een week 4/6 terug komen alleen dan heeft ie geen plek volgens afspraken buro dus wordt ik nog voor gebeld.
dat dinnetje blijft is alvast goed nieuwsquote:Op maandag 24 april 2006 11:29 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
baan blijft onzeker... en dinnejte blijft
en als zon schaap vannacht nog 1x blaat dan vermoord ik ze allemaal
Zou je niet en en kunnen ? Dus gewoon blijven in het ziekenhuis waar je nu behandeld wordt, maar ook es voor een orienterend bezoekje bij die gespecialiseerde arts?quote:Op maandag 24 april 2006 11:32 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Op zich doen zij hetzelfde als pijnbestrijding hier in het ziekenhuis, alleen die dokter daar is gespecialiseerd en doet veel onderzoek naar dystrofie. Ze staan inderdaad bekend dat ze veel vooruitgang boeken. Als ik wil zou ik het met mijn arts hier kunnen bespreken.
Op zich boek ik hier ook in een best rap tempo veel vooruitgang dus zelf ben ik er dan nog niet helemaal uit!
nu weet ik niet meer zeker of ik al had verteld hoe het vrijdag was dus nu misschien dubbel
hij heeft het over de nieuwe aanpak (maar die wist ik al van de fysio) gehad, medicatie is veranderd maar daar ben ik wel blij mee.
Eigenlijk is hij wel tevreden en ik moet vooral zo doorgaan, over een week 4/6 terug komen alleen dan heeft ie geen plek volgens afspraken buro dus wordt ik nog voor gebeld.
nope daar doen ze bij rotterdam niet aanquote:Op maandag 24 april 2006 11:42 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Zou je niet en en kunnen ? Dus gewoon blijven in het ziekenhuis waar je nu behandeld wordt, maar ook es voor een orienterend bezoekje bij die gespecialiseerde arts?
ja precies, zoiets dacht ik ook wel!quote:Op maandag 24 april 2006 11:36 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Als je nu ook veel vooruitgang boekt is het ook goed toch?
Maar doen ze nu ook uitspraken over het eventueel helemaal genezen of niet?
Gewoon Rotterdam in je achterhoofd houden, ben je niet meer tevreden dan kun je alsnog gaan![]()
Dat is ook mijn punt.quote:Op maandag 24 april 2006 11:42 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Zou je niet en en kunnen ? Dus gewoon blijven in het ziekenhuis waar je nu behandeld wordt, maar ook es voor een orienterend bezoekje bij die gespecialiseerde arts?
jammer. Dan zou ik het idd in m'n achterhoofd houden en doorgaan met wat je nu doetquote:Op maandag 24 april 2006 11:45 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nope daar doen ze bij rotterdam niet aan
heb jij ook dystrofie LW? Weet wel dat je in een rolstoel zit, maar wist dus neit waarom.quote:Op maandag 24 april 2006 11:50 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Dat is ook mijn punt.
Ik heb te lang gewacht om die overstap te maken, is ook best eng, geef ik toe want je hebt toch ook vertrouwen in je eigen specialist.
En nu niet om je bang te maken Dracculatje, maar nu je nog "type 1" hebt kunnen ze in R'dam nog vanalles doen, als je net als ik overgaat naat "type 2", kunnen ze je daar ook niet meer verder helpen.
Misschien toch iets om over na te denken?
hi hi denken doe ik zat....quote:Op maandag 24 april 2006 11:50 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Dat is ook mijn punt.
Ik heb te lang gewacht om die overstap te maken, is ook best eng, geef ik toe want je hebt toch ook vertrouwen in je eigen specialist.
En nu niet om je bang te maken Dracculatje, maar nu je nog "type 1" hebt kunnen ze in R'dam nog vanalles doen, als je net als ik overgaat naat "type 2", kunnen ze je daar ook niet meer verder helpen.
Misschien toch iets om over na te denken?
Op de site, die jou bekend is geloof, wordt alles heel duidelijk uitgelegd (anders wordt het zo'n lang verhaal hierquote:Op maandag 24 april 2006 11:56 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hi hi denken doe ik zat....
en ja het is heel moeilijk, maar rotterdam is ook best wel ver....
maar als ik nou het gevoel krijg dat ik hier niet meer verder kom of niet meer serieus wordt genomen....
en wanneer ga je over van 1 naar 2? a
en ik denk dat ik het sowieso met mijn arts kan bespreken....
op zich stappen ze hier in het ziekenhuis over op de nieuwe aanpak, en dat is een aanpak vanuit hoogeveen, daar zit ook een kliniek vooral gericht op dystrofie
Lijkt mij eerder noodzaak dan slecht. Niks slechts aan dus aangezien het jouw verzetje is om het allemaal vol te houden. En dat is al zwaar genoeg.quote:Op maandag 24 april 2006 10:38 schreef vamperotica het volgende:
hij staat al bij zwangerschap enzo...
maar ben ook wel een beetje benieuwd naar de mening van mijn medeouwehoertjes....
Oke dames....
Even benieuwd naar jullie mening....
Ik ben nu ongeveer 31 weken zwanger, relatie isnet verbroken en ik kan nergens mijn rust vinden...
"Vroeger" vond ik het heerlijk om me uit te levenin mijn stamkroegje....
Daar hoefde helemaal geen alcohol ofzo bij aan te pas te komen... gewoon dansen en gek doen...
De sfeer daar, de mensen dieik er tegen kom... Het brengt me tot rust ( ja, ik zit gek in elkaar...)
ook nu merk ik dat dus....
En ik ben echt nietde hele nacht daar te vinden, maar thuis word ik gek!
Slapen is een drama...
Lig de hele nacht te piekeren...
De muren komen op me af...
Ik lijk wel een gekooid dierentuinbeest....
Maar nu mijn vraag natuurlijk.....
Hoe slecht is het.. Die twee uurtjes om de week zeg maar dat ik lekker tustig in mn kroegje rondstruin?
--------------------------------------------------------------------------------
No farewell could be the last one.
quote:Op maandag 24 april 2006 11:29 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
baan blijft onzeker... en dinnejte blijft
en dinnejte blijft
en dinnejte blijft
en dinnejte blijft
quote:
ach ja.. Vaderlief heeft er wel wat op tegen...quote:Op maandag 24 april 2006 12:17 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Lijkt mij eerder noodzaak dan slecht. Niks slechts aan dus aangezien het jouw verzetje is om het allemaal vol te houden. En dat is al zwaar genoeg.
Wat ik er erg aan vind is dat jij er blijkbaar een dubbel gevoel over hebt. Anders zou je deze vraag niet stellen.
Meid... sta voor jezelf. Doe wat je doet zolang je er niemand kwaad mee doet.
Is er iemand die er hevig commentaar op heeft? Heeft die persoon recht van spreken? Staat die persoon in jouw schoenen?
Laat je niet kisten en maak een beetje lol die een keer in de week.
ik was niet goed bijgelezen en had je posting nog niet eens gezienquote:Op maandag 24 april 2006 12:27 schreef vamperotica het volgende:
[..]
ach ja.. Vaderlief heeft er wel wat op tegen...
En aan de ene kant geef ik m ook wel een beetje gelijk....
Bij mij thuismoest ie buiten roken..
Nu ga ik rokerige ruimtes opzoeken...
De muziek staat er natuurlijk ook wel wat herder als in de gemiddelde huiskamer...
Dronken/aangeschoten mensen zijn nogal goed in tegen dikke buiken aanstoten...
Misschien ben ik ook wel de verkeerde persoon om dergelijke dingen te beantwoorden. Ik heb het altijd in mijn uppie gedaan en ben nogal vrijgevochten op dat gebied.quote:Op maandag 24 april 2006 12:27 schreef vamperotica het volgende:
[..]
ach ja.. Vaderlief heeft er wel wat op tegen...
En aan de ene kant geef ik m ook wel een beetje gelijk....
Bij mij thuismoest ie buiten roken..
Nu ga ik rokerige ruimtes opzoeken...
De muziek staat er natuurlijk ook wel wat herder als in de gemiddelde huiskamer...
Dronken/aangeschoten mensen zijn nogal goed in tegen dikke buiken aanstoten...
quote:Op maandag 24 april 2006 12:54 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Misschien ben ik ook wel de verkeerde persoon om dergelijke dingen te beantwoorden. Ik heb het altijd in mijn uppie gedaan en ben nogal vrijgevochten op dat gebied.
Ook omdat ik mezelf ken. Ik drink ook niet maar had in die tijd ook erg sterk de behoeftew aan eruit gaan om de zinnen te verzetten omdat ik anders gewoon gek geworden zou zijn.
Tegenwoordig niet meer zo. Maar ik kan me jouw positie maar al te goed voorstellen.
Maar hoor es.... tis inmiddels je ex.
Hij mag dan de pappa zijn.... je hebt er 3 en je weet echt wel hoe het zit met kindjes en zo, toch.
Het breken kan dan wel aan 2 kanten liggen.... je bent zwanger en je hebt geen partner...... Een beetje vent kan wel tegen wat vrouwelijk gepiep. Dus... hij is weg. En jij moet het voornamelijk op jouw manier doen en hopen dat je wat steun krijgt van hem.
Dat doet ie dan voornamelijk vooor het kind. En jij moet jezelf op de rit houden. En daar is dit een deeltje van want je moet je ook lekker voelen.
Als ie je dat niet gunt... sorry hoor.... wordt boos als je wil... maar dan vind ik het een lul.
Dan zul jij je helemaal moeten inhouden want jij bent haar soezzie.quote:Op maandag 24 april 2006 13:50 schreef draculettetje het volgende:
ik ben ook niet helemaal de juiste persoon op hier wat op te zeggen!![]()
Maar ben het helemaal met nokje eens!![]()
Kom maar op met die gemenebitchhormonen!![]()
quote:Op maandag 24 april 2006 14:38 schreef vamperotica het volgende:
geeft ook niet... Maakt t voor mij soms alleen maar makkelijker....
Pcies....quote:Op maandag 24 april 2006 14:39 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Je zei al dat je niet zo goed was met het onder woorden brengen van dingen. Dan is dit wel handig ja.
Ieder mens heeft duistere kanten. Is niet zo'n ramp.quote:Op maandag 24 april 2006 14:41 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Pcies....
En over die "gewoonte" van je dingen op te pikken die "men" liever voor je verborgen houdt......
Uhm... Hoe zal ik het zeggen....
Ik ben niet kompleet zonder mijn duistere kanten... Hoe duister ze soms ook mogen zijn.....
Omdat er legale oplichterij is met vergunning en illegale oplichterij. In hoeverre je mag oplichten is vastgelegd bij de wetquote:Op maandag 24 april 2006 15:05 schreef Dromenvanger het volgende:
Waarom wordt er dan niets gedaan aan die oplichterij???
Waarom doet de politie niet ingrijpen???
Gewoon de poorten sluiten
Dat vraag ik me dus af nu
Waarom het bestaansrecht heeft dus.
De wereld lijkt soms zo onlogisch te zijn.
quote:Op maandag 24 april 2006 15:17 schreef BarraCupraCuda het volgende:
geld verdien je altijd over de rug van een ander droompje... dat heb ik nu al geleerd in mijn korte leven
kon ik het maar op me rug verdienenquote:Op maandag 24 april 2006 15:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]Zolang ik het niet op mijn rug hoef te verdienen is het me wel best
Jaaaa, jij hebt me aan het werk gezet en nu kan ik niet meer stoppen. Dit wordt een heel project.quote:Op maandag 24 april 2006 20:49 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Wat is het hier stil.................
Nou maak je me wel heel erg nieuwsgierigquote:Op maandag 24 april 2006 21:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jaaaa, jij hebt me aan het werk gezet en nu kan ik niet meer stoppen. Dit wordt een heel project.![]()
quote:Op maandag 24 april 2006 21:21 schreef nokwanda het volgende:
Ben de afgelopen dagen heel veel aan het tekenen geslagen. En dus ook wat minder op fok.
Lekker in de achtertuin op mijn schommelbankie zitten tekenen. Heeeeerlijk.
Wacht nog twee daagjes en dan zie je het.quote:Op maandag 24 april 2006 21:24 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Nou maak je me wel heel erg nieuwsgierig![]()
quote:Op maandag 24 april 2006 21:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jaaaa, jij hebt me aan het werk gezet en nu kan ik niet meer stoppen. Dit wordt een heel project.![]()
quote:Op maandag 24 april 2006 21:46 schreef vamperotica het volgende:
Zo.... maar ff een ander toetsenbordje gepakt.... werd nou wel heel erg
quote:
look who's talking....quote:
heerlijk!quote:Op maandag 24 april 2006 21:47 schreef displission het volgende:
hoi vampje, nog genoten van je vakantie? of vond je het een kut vakantie?
Antwoordquote:
quote:Op maandag 24 april 2006 22:07 schreef Mirage het volgende:
[..]
look who's talking....
Waar word jíjop dit moment voor betaald ?
Júist !
Niet om te fokken...
quote:Op maandag 24 april 2006 22:07 schreef Mirage het volgende:
[..]
look who's talking....
Waar word jíjop dit moment voor betaald ?
Júist !
Niet om te fokken...
dat ook natuurlijkquote:
Aan de andere kant moet je het toch ook echt zelf onderhouden. Heel zorgvuldig mee omgaan want het is zeldzaam en heel erg kostbaar.quote:Op maandag 24 april 2006 22:17 schreef vamperotica het volgende:
Dat is het mooie van echte vrienden vind ik....
Die zijn er ook na tijden geen contact
quote:Op maandag 24 april 2006 22:28 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Aan de andere kant moet je het toch ook echt zelf onderhouden. Heel zorgvuldig mee omgaan want het is zeldzaam en heel erg kostbaar.
Zeer zeker waarquote:Op maandag 24 april 2006 22:28 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Aan de andere kant moet je het toch ook echt zelf onderhouden. Heel zorgvuldig mee omgaan want het is zeldzaam en heel erg kostbaar.
As Truth as can bequote:Op maandag 24 april 2006 22:28 schreef nokwanda het volgende:
[..]
quote:
quote:Op maandag 24 april 2006 22:57 schreef gaai het volgende:
[..]
We zitten hier in Truth TRU hoorhuilie
Ben ik al vanaf dat ik wakker ben.quote:Op dinsdag 25 april 2006 08:28 schreef draculettetje het volgende:
[..]
en een lekker (fruit) ontbijtje!
ga je weer lekker druk zijn vandaag?
Hey Metro... tijdje geleden. We zien je hier niet veel meer.quote:
Thank youquote:Op dinsdag 25 april 2006 08:47 schreef draculettetje het volgende:
hey DV,
fijn dat je weer rustig voelt! maak (iedereen trouwens) er een mooie dag van!
Liefde =quote:Op dinsdag 25 april 2006 09:17 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hey Metro... tijdje geleden. We zien je hier niet veel meer.
Hoe is het met alles? De liefde, nieuw huisje, je vader?
sterkte met je vader man! dat je maar veel steun mag vinden in je girlyquote:Op dinsdag 25 april 2006 10:22 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Liefde =perfect
huisje = helemaal op orde
Vader = slecht![]()
![]()
Begint binnenkort met chemo:(
Hoe is het hier ?
@ Dromenvanger:
Mooi is de lente he! Overal groene knopjes en dingen die tot bloei komen! Word ik altijd erg vrolijk van van binnen![]()
Tip: ga lekker fietsen in een mooi stukje natuur (biesbosch ofzo) en lekkker foto's maken! Heerlijk om te doen.
quote:Op dinsdag 25 april 2006 10:26 schreef Marietje_34 het volgende:
Goedemorgen !
haai Metroquote:Op dinsdag 25 april 2006 10:22 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Liefde =perfect
huisje = helemaal op orde
Vader = slecht![]()
![]()
Begint binnenkort met chemo:(
Hoe is het hier ?
@ Dromenvanger:
Mooi is de lente he! Overal groene knopjes en dingen die tot bloei komen! Word ik altijd erg vrolijk van van binnen![]()
Tip: ga lekker fietsen in een mooi stukje natuur (biesbosch ofzo) en lekkker foto's maken! Heerlijk om te doen.
quote:Op dinsdag 25 april 2006 10:49 schreef Dromenvanger het volgende:
En die Rita Verdonk moet weg![]()
1001 mensen die beter zijn en geen graf-kop hebben.
quote:
Sinds wanneer ben jij zo christelijk droom?quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:23 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik word continu beloond
Omdat ik God dien
Met hart en ziel ook
Wie weet is het wel de Islamquote:Op dinsdag 25 april 2006 11:28 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij zo christelijk droom?![]()
en marietje, genezen zal ie helaas niet meer
quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:28 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
[..]![]()
je bent niet gek .. je bent gewoon droompje en we accepteren je om wie je bent!quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:01 schreef Dromenvanger het volgende:
En dat verontschuldigen dat mensen me gek vinden, daar moet ik ook mee kappen
Slaat toch nergens op. De hele tijd blijven verontschuldigen en zeggen dat ik niet gek ben.
Ik stop daar dus ook mee. Definitief.
Een beetje kracht inleveren van mezelf omdat bepaalde mensen mij de hele tijd voor gek verklarenIk lever soms nog kracht in, ook door te verontschuldigen en daar stop ik mee. Krachten moet ik in me houden, ik mag geen kracht geven aan mensen die mij proberen te breken. Ik moet daarboven staan.
Ben toch niet gek of wel soms
Gekte is een woord wat ik niet kan. Dat sommigen mij gek vinden heeft misschien te maken dat ze zelf niet helemaal alles op een rijtje hebben staan.
Heeft ook niets met accepteren te makenquote:Op dinsdag 25 april 2006 12:03 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
je bent niet gek .. je bent gewoon droompje en we accepteren je om wie je bent!![]()
![]()
![]()
[..]
dus volgens jou is het zo dat als iemand tegen je zegt dat ie je accepteert zoals je bent, hij of zij dan denkt dat je gek bent?quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:04 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Heeft ook niets met accepteren te maken
Ik ben gewoon wie ik ben. En alles wat ik beweer is een feit
Accepteren. Dan wil je zeggen dat ik gek ben. Ik bedoel. Je legt je neer bij het gegeven. Als jij zegt dat je me accepteert, dan geloof je me niet. Dus dan nog verklaar je me een beetje voor gek.
Geloven in mij is de enige manier
Geloven dus
Als ik hier schrijf, dan moet je geloven in wat ik schrijf.
Het moet niet persee.
Toch is het zo dat alles wat ik schrijf waar is.
En dan speelt accepteren volgens mij niet mee
Tis niet eens zo dat mensen in mij moeten geloven allemaal.
Ik bereik mijn doelen sowieso wel
Al gelooft niemand in mij. Ik ga altijd door.
En als ik waar maak wat ik zeg. Dan is het gewoon waar wat ik zeg.
ik ben het deels met je eens en deels niet met je eensquote:Op dinsdag 25 april 2006 12:16 schreef Dromenvanger het volgende:
Accepteren
Het gaat ook om eens te kijken wat iemand schrijft
Als je woorden accepteert, dan lees je de woorden niet. Dan ben je blind
Ik kan hele boeken accepteren, maar als ik de boeken niet gelezen en begrepen heb. Dan ben ik nog geen steek wijzer.
Als ik mensen lees hier, dan accepteer ik mensen niet, ik begrijp mensen. Ik probeer in ieder geval mensen te begrijpen. Wat heb je in Godsnaam aan accepteren? Daar schiet je geen sodemieter mee op.
Ook als je een situatie accepteert. Als je je neerlegt bij een slechte situatie en je accepteert die situatie dan ben je fout bezig. Dan moet je maar ballen tonen en wat doen aan die slechte situatie.
Accepteren is een zwak woord en een zwakke termen.
Het gaat om interesse tonen in mensen en mensen begrijpen
In ieder geval, mensen proberen te begrijpen.
En dat mis ik vaak op deze wereld. Mensen tonen weinig interesse in elkaar.
En dat is niet bedoeld op Barra meteen.
Het valt me gewoon vaak op dat mensen totaal niet geinteresseerd zijn in elkaar. En tevens niet geinsteresseerd zijn in wat om ze heen gebeurt.
Maar wie weet moeten die mensen nog verstand krijgen en beginnen met een nieuw leven.
Dat ze opnieuw geboren moeten worden en echt mens worden zoals een mens bedoeld is.
Deze wereld moet gewoon veranderen dus. Want de hele wereld klopt niet.
Veel egoisten lopen rond en nog meer. De mensheid is een ziekte geworden lijkt het soms wel. Maar dat kan fout uitgedrukt zijn.
Toch zie ik het soms als een ziekte allemaal.
snap ik wel een beetje wat je bedoelt denk ik. Toch vind ik het zelf heel belangrijk om ook te kijken naar mensen die wel positief in het leven staan en wat voor een ander over hebben, en bewust leven. Sterker, ik richt me liever op dat soort mensenquote:Veel egoisten lopen rond en nog meer. De mensheid is een ziekte geworden lijkt het soms wel.
Dat geeft ook niet.quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:05 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
sorry, dat wist ik niet
![]()
dat spijt me heel erg voor je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |