quote:Op woensdag 19 april 2006 11:27 schreef gaai het volgende:
Welkom in de Truth chat
![]()
* gaai heeft het vorige deel volgemaakt en voelde zich geroepen een nieuw deel te openen, maar heeft eigenlijk geen flauw idee of dat goed gaat zo......
* vamperotica ook niet!![]()
"Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing had happened."
"Winston Churchill"
Vorige delen ?
01 Truth ouwehoer topic
(zie OP pagina voor langere lijst , aanvullen aub bij nieuw topic maken![]()
niet zo moeilijk gewoon ff op bewerken rossen bovenaan en dan nummertje toevoegen en die link plakken )
OP ?
klik
Nee, dit keer geen plaatjes......'k zou niet weten waar ik ze vandaan moet plukken......denk Gary er maar even bij![]()
Game on
![]()
Oe.... dat klinkt heerlijk!quote:Op zaterdag 22 april 2006 09:41 schreef Dromenvanger het volgende:
Bedankt voor het openen Vamp
Ik wilde zelf al een poging wagen maar ik ben blij dat ik geen moeite hoef te doen nu
Hoe gaat het met je?
Alles okeydokey??? Kopje koffie erbij??? Croisantje????? Glas jus d'orange?
Dan doe ik die even instralen hier op fok en is het voor iedereen te krijgen met een klick op de muis.
Wat vind je van mijn nieuwe icoonZelf gemaakt
Niet gestolen van google
Hoe komt dat dan die kater???quote:Op zaterdag 22 april 2006 09:43 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Oe.... dat klinkt heerlijk!
Voel me net alsof ik gisterontzettend gezopen heb....
Ik hou mn hart vast voor alsdat weer kan!
Heee mademoisselle. Alles okey ???quote:Op zaterdag 22 april 2006 09:43 schreef draculettetje het volgende:
jippie en de jee zoessie kopieert lekker ook die van een ander!
ha maar maakt niks uit want nou doet ie het weer!
Heb wel vakerdat ik die van een ander mee naar huis neem!quote:Op zaterdag 22 april 2006 09:44 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Hoe komt dat dan die kater???
Ik heb dat helemaal niet meer. Ik heb nu bijna 7 weken niets gedronken en ik ben ook niet meer om 0400 wakker 's morgens. Vroeger stond ik iedere week minstens 2 keer om 0400 op. Nu dus al 3 weken niet meer. Lekker uitslapen en fit zijn
Gisteren wezen stappen ofzo dan??? Of hoe moet ik dat zien??? Je man die een kater heeft gekregen van het zuupen?quote:Op zaterdag 22 april 2006 09:46 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Heb wel vakerdat ik die van een ander mee naar huis neem!
Even laatste uurtje de stad in geweest...quote:Op zaterdag 22 april 2006 09:47 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Gisteren wezen stappen ofzo dan??? Of hoe moet ik dat zien??? Je man die een kater heeft gekregen van het zuupen?
ja met mij prima hoor! en met jou gaat het zo te lezen ook lekker!quote:Op zaterdag 22 april 2006 09:44 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Heee mademoisselle. Alles okey ???
It's time for a big change..... hou je vast...de remmen gaan los![]()
De achtbaan gaat draaien![]()
Met fris weten weg te jagen?? Of hoe zit dat....of zat er een tick in de frisquote:Op zaterdag 22 april 2006 09:50 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Even laatste uurtje de stad in geweest...
braaf aan de fris!
En die vent....
Die hek nu wel helemaal weten weg te jagendenk ik!
Fijn dat het prima gaat daar!!!quote:Op zaterdag 22 april 2006 09:51 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja met mij prima hoor! en met jou gaat het zo te lezen ook lekker!
en die verandering mag best komen hoor en ik hou van achtbanen!![]()
Ach..... Mij kan nog wel eens een dramaqueen zijnquote:Op zaterdag 22 april 2006 09:55 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Met fris weten weg te jagen?? Of hoe zit dat....of zat er een tick in de fris
Hoe was het in de stad? Heb je liggen dansen? Nee, dat kan zeker niet met een dikke buik of wel
Dan maken we van jou toch een happy-queenquote:Op zaterdag 22 april 2006 10:01 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ach..... Mij kan nog wel eens een dramaqueen zijn
quote:Op zaterdag 22 april 2006 10:02 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Dan maken we van jou toch een happy-queen![]()
Slaan we dat dramatische eruit met de matten-klopper![]()
![]()
Als ik holy grail zie staan ergens op een website, dan heb ik weer de neiging om te zoekenIk zag net ergens op het net "the holy grail" en dan wil ik weer gaan zoeken hier overal. Heb dan zin om te cijferen weer
Alsof ik de holy grail kan vinden
![]()
Die moet je tellen slimpie!quote:Op zaterdag 22 april 2006 10:05 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mogge heb ook niet veel geslapen maar dat komt omdat er ineens schaapjes tegenover ons huis in de wei staan... die om de 5 sec (ja ook snachts) heel hard BEHHHHHHH roepen
quote:Op zaterdag 22 april 2006 10:05 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mogge heb ook niet veel geslapen maar dat komt omdat er ineens schaapjes tegenover ons huis in de wei staan... die om de 5 sec (ja ook snachts) heel hard BEHHHHHHH roepen
ahhh temazepamquote:Op zaterdag 22 april 2006 10:06 schreef Dromenvanger het volgende:
Klote schapen!!!!
Hier zijn het vaak de vogels of de duiven die 's morgens beginnen te blaten. Maar ik slaap dieper dus ik word niet meer zo snel wakkerVogeltje wat zing je vroeg, is de dag niet lang genoeg
![]()
Barra, ik heb nog een strip temazepam liggen, kun je krijgen
quote:Op zaterdag 22 april 2006 10:16 schreef gaai het volgende:
Nah ik heb wel een klein beetje medelijden met je......![]()
zelf heb ik ook te weinig geslapen, maar dat ik gewoon mij eigen schuld, dus ik ga er niet over klagen![]()
Okey, ik mag ook niet dealen in slaappillen, heb zelf nog maar een paar liggen, 3 strippen. Heb wel geen meer nodig. Ik slaap als een blok.quote:Op zaterdag 22 april 2006 10:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ahhh temazepamgimme
, nee hoor droompje hou maar... ik kan vrij goed zonder slaap
@ gaai ja ze hoesten ook al jahhet begon om 4:30 te regenen en toen dachten ze allemaal WTF! HELP!
dat klonk zo : "behh buhh??BEEHHHHHHHHH BUUHHHHHHHHHHH"
lol droompje dealer!quote:Op zaterdag 22 april 2006 10:19 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Okey, ik mag ook niet dealen in slaappillen, heb zelf nog maar een paar liggen, 3 strippen. Heb wel geen meer nodig. Ik slaap als een blok.
Ik heb dus wel slaap nodig, als ik 1 nacht niet slaap, dan merk ik dat een hele week. Dan ben ik helemaal verstoord en gestoord.
Gestoord ben ik sowieso maar dat verstoorde is niet good. Verstoring is niet prettig. Gestoord zijn is niet eens zo erg
Binnenkort 8 weken zonder alcoholBegint nu pas echt vruchten af te werpen dat niet drinken
Ik voel me beter en denk niet eens meer na. Vaak was het zo dat ik op zaterdag een drang kreeg naar alcohol, dat is helemaal weg nu
Op zaterdag vaker momenten van, ik mis iets in mijn leven, dat biertje op zaterdag-avond.
Klopt, altijd doorgaan met adem halen en dan kom je iedere dag door. Hoewel ik vaak helemaal kapot was en helemaal niets meer kon, de hele dag op de bank bijkomen. Is ook wel eens prettig natuurlijk.quote:Op zaterdag 22 april 2006 10:23 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
lol droompje dealer!
ik voel het welen ja dat duurt ook nog wel 3 dagen voor ik er bovenop ben
maar zo erg is het niet. gewoon doorgaan met ademhalen en je komt er wel bovenop
goed dat je zo lekker alcoholvrij bezig bent man!
![]()
adem halen...quote:Op zaterdag 22 april 2006 10:29 schreef vamperotica het volgende:
adem is...
quote:Op zaterdag 22 april 2006 10:35 schreef Dromenvanger het volgende:
Het begin is zeker moeilijk. Als ik nu een echte bikkelharde doorzetter was, dan ging ik vandaag al beginnen met sporten
Maar ik heb vandaag geen zin, maar die zin komt nog wel
Was ik maar nooit gestopt met sporten toen in die tijd. Maar goed, shit happens.
Ik denk als ik ga beginnen dan ga ik op de home-trainer beginnen. Ik heb nog geen ren-schoenen en vorige zomer heb ik een blessure opgelopen door het rennen ook. Die renschoenen valt te regelen maar sowieso wil ik eerst opbouwen van de algemene conditie op een andere manier dan meteen vol rennen met beide benen op de grond komen.quote:Op zaterdag 22 april 2006 10:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
idd
anders ga je vandaag 20 minuutjes joggen... heb je toch al een begin gemaakt en je bent er niet te lang mee bezig geweest
quote:Op zaterdag 22 april 2006 10:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
adem halen...zuurstof inhaleren?
@ droompje
klopt helemaal het begin is het moeilijkst!
ik ga lopen op zachte tot extreemzachte ondergrond (bos en zandverstuiving)
quote:
http://www.fitclub.nl/cm/2.10/2.218quote:Op zaterdag 22 april 2006 10:56 schreef Dromenvanger het volgende:
1.72 ongeveer, 171 of 172, ik weet het niet. Rond de 170 is het wel. Een kleine man
72 kilo is dan het streef gewicht of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |