Nee, dat hadden we allemaal al wel door. Je bent dus gewoon een asociale lul.quote:Op zaterdag 22 april 2006 01:26 schreef EsDe het volgende:
[..]
dan maar geen fatsoenlijk mensen. So what?![]()
Ik slaap er niet minder om hoor![]()
Done.quote:Op zaterdag 22 april 2006 01:26 schreef dahei het volgende:
Als je me quote, doe het dan compleet en zet deze regel er dan ook bij
Het zal wel niet zo'n vaart lopen hoor, dus je hoeft niet bang te zijn.
Misschien is het wel een klein meisje geweest dat na 3 maanden sparen eindelijk haar spaargeld kon besteden... En nu heeft ze niets meer...quote:Op zaterdag 22 april 2006 01:25 schreef EsDe het volgende:
[..]
ach, goed fatsoen...dan maar geen goed fatsoen... ik heb meer zoiets van: Jippie, 40 euro, toch leuk meevallertje.. en: Diegene die zo rete dom is zijn geld te laten steken zal voortaan wel 3x dubbel checken of hij/zij het geld meeneemt... (áls die al denkt dat het geld bij het pinnen verloren is gegaan...wat me sowieso al sterk lijkt)
dus hoe slecht mij actie wel niet is, elk nadeel hep z'n voordeel, 2 zelfs in dit geval![]()
Maar wel een asociale lul met 40 Euro in de pocket.quote:Op zaterdag 22 april 2006 01:27 schreef djenneke het volgende:
Nee, dat hadden we allemaal al wel door. Je bent dus gewoon een asociale lul.
okay, ik ben een asociale lul.. dus?quote:Op zaterdag 22 april 2006 01:27 schreef djenneke het volgende:
[..]
Nee, dat hadden we allemaal al wel door. Je bent dus gewoon een asociale lul.
ik zou groep 3 van de basisschool nog eens overdoen als ik jou was.quote:Op zaterdag 22 april 2006 01:29 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Maar wel een asociale lul met 40 Euro in de pocket.
En 40 Euro hebben of 40 Euro niet hebben, scheelt toch al gauw 80 Euro...
en misschien was het wel een drugdealer die ff snel 40 euro wou tappen maar het in de haast vergat...quote:Op zaterdag 22 april 2006 01:29 schreef dahei het volgende:
[..]
Misschien is het wel een klein meisje geweest dat na 3 maanden sparen eindelijk haar spaargeld kon besteden... En nu heeft ze niets meer...![]()
Kerel, ik mag hopen dat het je zelf een keer gebeurd...![]()
JIj niet maar fatsoenlijke mensen wel. Vertel het eens aan je ouders/ overige familie/ vrienden/ kennissen/ je vriendin, kijken wat zij ervan vinden. Als het eerlijke mensen zijn kotsen ze je allemaal uit en terecht.quote:Op zaterdag 22 april 2006 01:26 schreef EsDe het volgende:
[..]
dan maar geen fatsoenlijk mensen. So what?![]()
Ik slaap er niet minder om hoor![]()
Verander even je "ondertitel" naar de tekst van "Ik ben een asociale lul". Dan is iedereen weer blijquote:
Dat wordt moeilijk; ik heb nog ouderwets op de lagere school gezeten.quote:Op zaterdag 22 april 2006 01:30 schreef djenneke het volgende:
ik zou groep 3 van de basisschool nog eens overdoen als ik jou was.
Ja, maar die drugsdealer moest van dat laatste geld net een kadootje kopen voor zijn kleine dochtertje...quote:Op zaterdag 22 april 2006 01:30 schreef EsDe het volgende:
[..]
en misschien was het wel een drugdealer die ff snel 40 euro wou tappen maar het in de haast vergat...![]()
Oftewel:quote:Op zaterdag 22 april 2006 01:31 schreef Frazz het volgende:
http://www.domstadactueel.nl/index.cfm?plaats=913&bericht=7144
Als dat dochtertje ook maar een greintje fatsoen had, zou ze het cadeau sowieso niet accepteren; daar kleeft namelijk bloed aan.quote:Op zaterdag 22 april 2006 01:32 schreef dahei het volgende:
Ja, maar die drugsdealer moest van dat laatste geld net een kadootje kopen voor zijn kleine dochtertje...![]()
Dat zou ik kunnen doen ja, dat is bij mij namelijk ook al 2 keer gebeurd.quote:Op zaterdag 22 april 2006 01:26 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
[..]
Dus als jij een fiets zonder slot ziet staan is het ook zo van: Hup jongens, snel jattuh!
Want tsja... de eigenaar heeft thuis waarschijnlijk hele schuren vol met fietsen staan en ik heb er helemaal geen eentje![]()
Hoop het in elk geval.quote:Op zaterdag 22 april 2006 01:33 schreef dahei het volgende:
[..]
Oftewel:
Op vrijdag 3 februari werd een man aangehouden voor diefstal van
¤ 250,- uit een pinautomaat bij een bank aan de Hammarskjoldhof.
Op 22 december meldde een vrouw bij de politie dat zij op 19 december ¤ 250,- euro bij een bank op het Hammarskjoldhof had gepind, maar vergeten was het geld uit de pinautomaat te halen.
De vrouw vermoedde dat de man, die achter haar stond bij de pinautomaat, het geld uit de automaat had gehaald. De politie stelde een onderzoek in, waarbij o.a. de bewakingsbeelden van de pintransactie werden opgevraagd bij de bank. Uit de beelden bleek dat na haar een man gebruik had gemaakt van de pinautomaat. Hierdoor kon de personalia van de verdachte, een 28-jarige man uit Utrecht, achterhaald worden. De man bekende de diefstal. Hij kreeg een proces-verbaal. De vrouw was dolblij dat ze het geldbedrag weer terug had.
Met andere woorden... Misschien is de TS toch de lul... Het zou in ieder geval niet de eerste keer zijn.
En daar gaat de vergelijking mank.quote:Op zaterdag 22 april 2006 01:33 schreef dahei het volgende:
Oftewel:
Op vrijdag 3 februari werd een man aangehouden voor diefstal van
¤ 250,- uit een pinautomaat bij een bank aan de Hammarskjoldhof.
Op 22 december meldde een vrouw bij de politie dat zij op 19 december ¤ 250,- euro bij een bank op het Hammarskjoldhof had gepind, maar vergeten was het geld uit de pinautomaat te halen.
De vrouw vermoedde dat de man, die achter haar stond bij de pinautomaat, het geld uit de automaat had gehaald. De politie stelde een onderzoek in, waarbij o.a. de bewakingsbeelden van de pintransactie werden opgevraagd bij de bank. Uit de beelden bleek dat na haar een man gebruik had gemaakt van de pinautomaat. Hierdoor kon de personalia van de verdachte, een 28-jarige man uit Utrecht, achterhaald worden. De man bekende de diefstal. Hij kreeg een proces-verbaal. De vrouw was dolblij dat ze het geldbedrag weer terug had.
Met andere woorden... Misschien is de TS toch de lul... Het zou in ieder geval niet de eerste keer zijn.
hmmm, valt wel mee hoor, zij zouden stuk voor stuk hetzelfde gedaan hebben, net zoals 90% van de bevolking, als het al niet meer isquote:Op zaterdag 22 april 2006 01:30 schreef rutger05 het volgende:
[..]
JIj niet maar fatsoenlijke mensen wel. Vertel het eens aan je ouders/ overige familie/ vrienden/ kennissen/ je vriendin, kijken wat zij ervan vinden. Als het eerlijke mensen zijn kotsen ze je allemaal uit en terecht.
Nee, want dat was het laatste geld dat hij nog eerlijk had verdiend mijn zijn kantoorbaan. Het zwarte drugsgeld kan hij natuurlijk niet op de bank zetten, dat is veels te link.quote:Op zaterdag 22 april 2006 01:33 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Als dat dochtertje ook maar een greintje fatsoen had, zou ze het cadeau sowieso niet accepteren; daar kleeft namelijk bloed aan.
Ach... misschien was het wel je verdiende loon... Als je echt om je fiets had gegeven had je wel meer geld besteed aan een goed slot, zullen ze wel hebben gedachtquote:Op zaterdag 22 april 2006 01:34 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Dat zou ik kunnen doen ja, dat is bij mij namelijk ook al 2 keer gebeurd.
Inderdaad; 'leergeld' noemt men zoiets.quote:Op zaterdag 22 april 2006 01:35 schreef EsDe het volgende:
bekijk het eens van de positieve kant? de persoon die z'n poen kwijt is let gegarandeert beter op de volgende keer. Dat is toch juist goed, of...?![]()
Inderdaad treinhomoquote:Op zaterdag 22 april 2006 01:34 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
En daar gaat de vergelijking mank.
Boedelvermenging. Zwart geld en wit geld is dus één pot nat.quote:Op zaterdag 22 april 2006 01:35 schreef dahei het volgende:
Nee, want dat was het laatste geld dat hij nog eerlijk had verdiend mijn zijn kantoorbaan. Het zwarte drugsgeld kan hij natuurlijk niet op de bank zetten, dat is veels te link.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |