Ik en wijn zorgt voor weinig interesaante topictitels jaquote:
[edit] Doe normaal.quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:35 schreef Xilantof het volgende:
Blauw associeer ik op FOK! altijd gelijk met modjes
Ooooooohh hoe kom jij aan een foto van de speciale IKEA appels??? Waar overigens nog lijm resten op zaten van de stickersquote:Op vrijdag 21 april 2006 23:35 schreef blackbully het volgende:
ikea is toch niet geel blauw?
[afbeelding]
duidelijk geel en rood
quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:37 schreef blackbully het volgende:
ikea heeft wel leuke aanbiedingen altijd
[afbeelding]
dit is het nieuwere typequote:Op vrijdag 21 april 2006 23:39 schreef Dr_Flash het volgende:
God jah, dat een bom er nog eens ZO uitzagDat is echt al een jaar of 200 geleden
Ik helaas ook nietquote:Op vrijdag 21 april 2006 23:42 schreef blackbully het volgende:
ik zoek de ikea met dit personeel , kan hem alleen nog niet vinden
[afbeelding]
Op dat product zit helaas momenteel een kwaliteitscontrole, de tafel bleek nogal te piepen en kraken als je er wat opzette...quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:41 schreef blackbully het volgende:
deze tafel is momenteel uitverkocht hier.
@debsterr
hebben jullie die nog wel
[afbeelding]
Nou ja, personeel heb je meestal toch geen donder aan bij IKEAquote:Op vrijdag 21 april 2006 23:42 schreef blackbully het volgende:
ik zoek de ikea met dit personeel , kan hem alleen nog niet vinden
[afbeelding]
Die zijn zich de pleuris geschrokken en weggerend!quote:
die zijn op sollicitatie.quote:
Die is bekend. Die stond zelfs in de Primörquote:Op vrijdag 21 april 2006 23:49 schreef blackbully het volgende:
[..]
die zijn op sollicitatie.
gingen vanmorgen weg, maar de eerste vraag was al lastig![]()
[afbeelding]
goeeeehoeeeedquote:Op vrijdag 21 april 2006 23:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Die zijn zich de pleuris geschrokken en weggerend!
Wat is dit nou weer voor onzin-reactiequote:
truste.... en werkze alvastquote:Op zaterdag 22 april 2006 00:01 schreef Debsterr het volgende:
Welterusten allemaal!
Morgen weer vroeg dag, dus ik ga toe geven aan de alcohol, en slapen!![]()
lekker tochquote:Op zaterdag 22 april 2006 00:32 schreef Dr_Flash het volgende:
slapen maar dan
ben t een beetje zat verder
Zo...ben je ook weer eens wakkerquote:
Welke?quote:Op zaterdag 22 april 2006 01:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zo...ben je ook weer eens wakkerHeb je je mail al gechecked
quote:Op zaterdag 22 april 2006 11:05 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga naar een meeting in een dorpje hardstikke dichtbij, waarvan nog GEEN foto van het stationsnaambordje gemaakt is. Althans, niet door mij. EN dat gaat uiteraard meteen even rechtgezet worden
vraag maar, of meel anders eventjesquote:Op zaterdag 22 april 2006 18:11 schreef Dr_Flash het volgende:
ynske
Doe je wel ff voorzichtig en zo? Ik wou je nog wat vragen over die stoomtreintjes daar in t zuijje
Zou ik hier dan posten?quote:Op zaterdag 22 april 2006 22:15 schreef blackbully het volgende:
is er een fot-bier meet?
ehhh jaquote:
quote:Op zaterdag 22 april 2006 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
hadden ze misschien best kunenn doen, alleen ik kom niet in kroegen
Voor 2 euro per slokje jaquote:Op zaterdag 22 april 2006 22:24 schreef blackbully het volgende:
ze hebben daar bier hoor
Geen flauw idee... ik heb gisteren zoveel geschoten.. De enige vrouw in Harnas die ik geschoten heb, was die dame van die Freakshow met die enorm grote zwarte vleugels en oranje-rode harnas.quote:Op zondag 23 april 2006 12:14 schreef EchnaDarr het volgende:
OMG, ik liep daar dus niet alleen rond? Damn, moet toch eens beter op de fotografen letten. (viel me wel op dat er steeds meer fotografen komen en steeds minder modellen)/
PS. Iemand een klein ding op de foto staan met een wit-blauw gewaad, grijs harnas en lang bruin haar?
Die heb ik wel rond zien lopen..quote:Op zondag 23 april 2006 12:29 schreef EchnaDarr het volgende:
Ah lisa-marie, nee die was het niet, ik pleur zo wel een fotootje online wie ik bedoel.
-edit-
Deze dus:
[afbeelding]
Deze dame heb ik ook niet voorbij zien komen...quote:Op zondag 23 april 2006 12:29 schreef EchnaDarr het volgende:
Ah lisa-marie, nee die was het niet, ik pleur zo wel een fotootje online wie ik bedoel.
-edit-
Deze dus:
[afbeelding]
Tofie toch.. heb je wel een foto van Frau-knuffel dan???quote:Op zondag 23 april 2006 13:02 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Deze dame heb ik ook niet voorbij zien komen...
nee ook niet!quote:Op zondag 23 april 2006 13:17 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Tofie toch.. heb je wel een foto van Frau-knuffel dan???
Of ook niet?![]()
quote:Op zondag 23 april 2006 13:29 schreef Xilantof het volgende:
Weet nou niet of Re nog een foto van mij heeftIk was deels naar de gelegenheid gekleed
![]()
Ja ja...quote:
Jij hebt geen foto van Xilquote:Op zondag 23 april 2006 13:44 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ja ja...
ik ben bezig met soepkoken..![]()
Moet je effe aan Re vragen en Frau-knuffel.quote:Op zondag 23 april 2006 13:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jij hebt geen foto van XilIk wil foto's van Xil in zijn "integratie / camouflage"-kleding zien
Ik heb mezelf ook nog wel ergensquote:Op zondag 23 april 2006 14:02 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Moet je effe aan Re vragen en Frau-knuffel.
Zien we hier iets terug van die camouflage-kledingquote:
Owh goh? Meen je dat?quote:Op zondag 23 april 2006 14:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zien we hier iets terug van die camouflage-kledingNee, dusseh....ga maar wat anders posten
![]()
Damn... meteen een Cardiac Arrest.quote:
Onbewerkt verder trouwensquote:Op zondag 23 april 2006 14:30 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Damn... meteen een Cardiac Arrest.![]()
Wel een heldere foto hoor Toffie
Nou wordt het interessantquote:Op zondag 23 april 2006 14:37 schreef Xilantof het volgende:
[...] met de meiden met wie ik was.
Doen wij wel voor jequote:Maar die moet ik ff bekijken
Gewoon m'n vriendin, en een vriendin van haarquote:Op zondag 23 april 2006 14:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou wordt het interessant
[..]
Doen wij wel voor jePosten die hap
Je bent weer verschrikkelijk politiek correct bezigquote:Op zondag 23 april 2006 14:44 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Gewoon m'n vriendin, en een vriendin van haar
Maar volgens mij mag ik haar wel op internet zetten, maar bevestig ik later.
Op msn had je me gisteren al ff kunnen zienquote:Op zondag 23 april 2006 14:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je bent weer verschrikkelijk politiek correct bezig![]()
Die moeten toch echt ff tot wat later wachten tot ik bevestiging krijgquote:Op zondag 23 april 2006 15:11 schreef EchnaDarr het volgende:
En diegene die je niet op msn hebben?
Ik heb maar 1 vriendin hoorquote:Op zondag 23 april 2006 16:12 schreef PeRi het volgende:
Ja Xil, posten die hap. Je wil ons je chickies toch niet onthouden.
Ghehehe. Lijkt wel een beetje op mijn Almere foto. Maar je gaat ze dus állemaal verzamelen? Nou ja, kan mooi tijdens de Nederland tour.quote:Op zaterdag 22 april 2006 16:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]en dat is nummer 62 (binnen Nederland dan he
)
[afbeelding]
Nr 2. ben jij ook? Is er ook een foto van de voorkant?quote:Op zondag 23 april 2006 17:24 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]
Had vandaag de Kinki Kappers show. Ik had niet de mooiste outfit,
[afbeelding]
maar gelukkig ook niet de ergste:
[afbeelding]
Nee 2 ben ik niet, en ik heb ook geen voorkant. Die jurk wou ik ook wel aan, eigenlijk.quote:Op zondag 23 april 2006 17:32 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Nr 2. ben jij ook? Is er ook een foto van de voorkant?
Nou..quote:Op zondag 23 april 2006 17:51 schreef Toeps het volgende:
[..]
Nee 2 ben ik niet, en ik heb ook geen voorkant.
Nee, dat was gisteren, dat was een commercial voor KPN. Was erg koud, maar hey, ik het wél op het dak van de Off Corso gestaan.quote:Op zondag 23 april 2006 18:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou..
Maar was dat waar je die 70 piek voor kreeg in Rotterdam Dan? Of was dat weer wta anders?
Nee, kon helaas mijn camera niet meenemen de set op.quote:Op zondag 23 april 2006 18:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja, was bar frisjes gisteren iddFoto's?
Re heeft een foto van jouquote:Op zondag 23 april 2006 13:29 schreef Xilantof het volgende:
[..]
nee ook niet!
Maar wel ff met FB en Re staan praten
Weet nou niet of Re nog een foto van mij heeftIk was deels naar de gelegenheid gekleed
![]()
Wanneer gaat ie die posten?quote:Op zondag 23 april 2006 20:16 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Re heeft een foto van jou
dusj.....
Je ne sais pas... ik weet ook niet of ik ze hebquote:Op zondag 23 april 2006 20:17 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Wanneer gaat ie die posten?
Heeft ie ook van mijn metgezellen een foto?
Owh ik herken ze welquote:Op zondag 23 april 2006 20:19 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Je ne sais pas... ik weet ook niet of ik ze heb
ik heb weer veel te veel mensen op de foto gezet om iedereen te onthouden.
Jowquote:Op zondag 23 april 2006 20:19 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Owh ik herken ze wel![]()
En die knappe hé... Die is mijn vriendin
quote:Op zondag 23 april 2006 20:21 schreef fraubitch het volgende:
[..]
JowHou je in
Ik ben je vriendin niet
F-teddyquote:Op zondag 23 april 2006 20:21 schreef fraubitch het volgende:
[..]
JowHou je in
Ik ben je vriendin niet
quote:Op zondag 23 april 2006 20:23 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
F-teddy![]()
Ik heb zelfs foto's van jou...![]()
Wel lachend in iedergeval..quote:Op zondag 23 april 2006 20:24 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ik sta er toch wel charmant op hoop ik?
OOh diequote:Op zondag 23 april 2006 20:22 schreef Xilantof het volgende:
[..]
tja, met al die knappe dames, haal ik ze wel eens door elkaar
Maar ik bedoel natuurlijk die ándere knappe dame.
quote:
Wie opent een topic voor de foto's?quote:Op zondag 23 april 2006 20:25 schreef fraubitch het volgende:
[..]
OOh die
Ja dat was ook een lekkerding
Ik zal eens kijken.. maar volgens mij niet
quote:
Die heeft-ie al maanden hoorquote:
nee dat klopt ookquote:Op zondag 23 april 2006 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
oh kijk, zat ik er toch niet ZO ver naast
Ja, en een 420 mm granaat op zee, die een schip *net* mist, gaat toch gewoon doelloos naar de bodem... In sommige gevallen is "bijna" hetzelfde als "helemaal niet" zeg maar.quote:Op zondag 23 april 2006 20:36 schreef Xilantof het volgende:
[..]
nee dat klopt ook
Maar 1 puntje had je toch ff gemist
Maar daar is het de bedoeling dat ze net missenquote:Op zondag 23 april 2006 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, en een 420 mm granaat op zee, die een schip *net* mist, gaat toch gewoon doelloos naar de bodem... In sommige gevallen is "bijna" hetzelfde als "helemaal niet" zeg maar.
Nou ja boejje, vriendin hebben is okee
Nog nietquote:Op zondag 23 april 2006 20:26 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Wie opent een topic voor de foto's?
ik heb er ook wel een paar namelijk!
Ik kan me de foto's van jou nog herinneren toen ze die bouwkranen aan het opbouwen warenquote:Op zondag 23 april 2006 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[afbeelding]
Dit soort plaatjes in de schemering blijft gewoon erg grappigFisheye is
Welkom terugquote:Op zondag 23 april 2006 20:51 schreef Re het volgende:
weer thuis
gvd 20 minuten naar een parkeerplek lopen zoeken
zal straks ff kijkenquote:Op zondag 23 april 2006 20:54 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Welkom terug
ik hoorde dat je mij nog op de foto had
had je mijn metgezellen ook?
Je kan natuurlijk ook zelf een topic openen als je foto's hebtquote:Op zondag 23 april 2006 21:07 schreef EchnaDarr het volgende:
Mooi, en open er dan een topique over, dan kunnen wij onze piccies ook kwijt
ja inderdaad, ze bouwen zich hier helemaal kleurenblind gvdquote:Op zondag 23 april 2006 20:51 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik kan me de foto's van jou nog herinneren toen ze die bouwkranen aan het opbouwen waren![]()
Gewoon vertellen dat er een zeldzaam diersoort leeftquote:Op zondag 23 april 2006 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja inderdaad, ze bouwen zich hier helemaal kleurenblind gvd
Is echt gewoon grappig om foto's van 3-4 jaar terug te bekijken, alles nog groen en laag. Nu alles grijs en hoog..
En het houdt gewoon niet op zolang er nog ergens EEN grasspriet overeind staat hoorZe hebben net een soort leefbaar pleintje met wat winkels gecreéerd, begin 05 was het klaar, en het heeft nog geen jaar gelegen, want sinds een maand of 4 al is alles weer opgebroken voor NOG meer busbanen
tja, Nederland moet volgebouwd wordenquote:Op zondag 23 april 2006 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja inderdaad, ze bouwen zich hier helemaal kleurenblind gvd
Is echt gewoon grappig om foto's van 3-4 jaar terug te bekijken, alles nog groen en laag. Nu alles grijs en hoog..
En het houdt gewoon niet op zolang er nog ergens EEN grasspriet overeind staat hoorZe hebben net een soort leefbaar pleintje met wat winkels gecreéerd, begin 05 was het klaar, en het heeft nog geen jaar gelegen, want sinds een maand of 4 al is alles weer opgebroken voor NOG meer busbanen
Of doen alsof je een zelfzaam steentje uit de oertijd gevonden hebt pal naast de bouwplaatsquote:Op zondag 23 april 2006 21:18 schreef nikky het volgende:
[..]
Gewoon vertellen dat er een zeldzaam diersoort leeft
quote:Op zondag 23 april 2006 21:18 schreef nikky het volgende:
[..]
Als ik er een showcase van maak weet ik zeker dat ik de opmerking krijg dat het geen bijzondere foto's zijn, want dat zijn het ook niet. Dus nee, dank je. (of zijn er ook nog andere soort topiques)?quote:Op zondag 23 april 2006 21:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook zelf een topic openen als je foto's hebt
Er vanuit gaande dat het portret foto's zijn,.,, Daar hebben we een topic voorquote:Op zondag 23 april 2006 21:25 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Als ik er een showcase van maak weet ik zeker dat ik de opmerking krijg dat het geen bijzondere foto's zijn, want dat zijn het ook niet. Dus nee, dank je. (of zijn er ook nog andere soort topiques)?
Gaat hier niet meer werken hoorquote:Op zondag 23 april 2006 21:22 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Of doen alsof je een zelfzaam steentje uit de oertijd gevonden hebt pal naast de bouwplaats![]()
Geloof me, dat soort dingen kunnen een bouw jaren vertragen. Uiteraard tot grote ergernis van de ontwikkelaars
wat heb ik gehoordquote:Op zondag 23 april 2006 21:18 schreef nikky het volgende:
[..]
tja dat soort geneuzel (en ook de diertjes enzo)quote:Op zondag 23 april 2006 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gaat hier niet meer werken hoor![]()
"de oertijd" kom op zegWij (en de) geologen weten wl beter dan simpel "de oertijd"
aan de andere kant is het wel een interessant gegeven: in west-vlaanderen zijn kennissen van mij ieder weekend (!!) bezig met opgravingen uit "nog maar" de eerste wereldoorlog. Maar die moeten gewoon RENNEN voor de bouwmachines uit....
Ik ben geen gevaarquote:Op zondag 23 april 2006 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]dat hebben de Biologen dus jarenlang volgehouden, anders was deze hele betonkermis 10 jaar eeder al een feit geweest
Hooi paars gevaar![]()
![]()
Jaquote:
*ook benieuwd isquote:Op zondag 23 april 2006 21:38 schreef nikky het volgende:
TOF
Ben benieuwd wat ze van me kunnen bakken.![]()
Dus geen bier voor Fles?quote:Op zondag 23 april 2006 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
*ook benieuwd is
Kom eens gewoon naar een fot meet andersdan beloof ik dat ik de hele dag aanspreekbaar blijf
awww he-he denk dat er heus wel iets van te bakken is hoorquote:Op zondag 23 april 2006 21:38 schreef nikky het volgende:
Ja![]()
TOF
Ben benieuwd wat ze van me kunnen bakken.![]()
Niet aanspreekbaar / Aanspreekbaarquote:Op zondag 23 april 2006 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
das wel een erg zwart-wit benadering
ja iddquote:Op zondag 23 april 2006 22:50 schreef EchnaDarr het volgende:
Avond! Gelukkig is fok weer terug.
jij betuwelijntje genomenquote:Op zondag 23 april 2006 19:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[afbeelding]
Vandaag ff zonder mijn onweerstaanbare tronie
En ook nog lachend op de fotoquote:Op zondag 23 april 2006 23:13 schreef HMaster-II het volgende:
Deze vrolijke jonge dame kwam ik tegen op EFF2006![]()
Frau-teddy![]()
[afbeelding]
quote:Op zondag 23 april 2006 22:47 schreef prupke het volgende:
Belleblaas blijft leuk![]()
[afbeelding]
hai ieders
quote:Op zondag 23 april 2006 23:13 schreef HMaster-II het volgende:
Deze vrolijke jonge dame kwam ik tegen op EFF2006![]()
Frau-teddy![]()
[afbeelding]
Goeiemorgen ook!quote:
Hey Debsterrrquote:Op maandag 24 april 2006 08:28 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Goeiemorgen ook!
Over die foto ben ik het eens, lief!
Beetje moe nog, en ik heb een verstopte talgklier op m'n kinquote:
Ook moequote:Op maandag 24 april 2006 08:31 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Beetje moe nog, en ik heb een verstopte talgklier op m'n kin. Het doet zeer!!!
Ben gisteravond wel uit eten geweest, was jummie!
En met jou?
Ieks das eng zeker??quote:Op maandag 24 april 2006 01:05 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Zal ik ook eens foto's van jou gaan posten M'neer ?
ja suf, een of andere storing dus er reden bussen ipv treinen. Was nog best tevreden dat ik er maar eentje miste uiteindelijkquote:Op zondag 23 april 2006 23:25 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
jij betuwelijntje genomen![]()
ik mis er in ieder geval 1
zetten-andelst of hep ik wat gemist![]()
quote:Op zondag 23 april 2006 21:51 schreef nikky het volgende:
[..]
Niet aanspreekbaar / Aanspreekbaar
Bier / Geen bier
Helaasch Fles
Jaquote:
Kleine hoiquote:Op maandag 24 april 2006 09:07 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
Ik kan niet zo goed beginnen vandaag...
Moet wel, want heb nu al 3 weken op een erg laag pitje gewerkt..
ik moet nog beginnenquote:Op maandag 24 april 2006 09:07 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
Ik kan niet zo goed beginnen vandaag...
Moet wel, want heb nu al 3 weken op een erg laag pitje gewerkt..
En met welke korrel schuurpapier werk je het glad voor de 3 lagen kleurlak??quote:Op maandag 24 april 2006 09:33 schreef Kleintje het volgende:
Hoi CCL, leuk weekend gehad? Wat hebbie allemaal gedaan in Parijs???
Goed, ik ga eens een beetje plamuur op mijn bek smeren...
Pfffff daar is minstens spachtelpoets voor nodig om dat recht te trekken, je weet toch dat ze oud, dik en lelijk isquote:Op maandag 24 april 2006 09:40 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
En met welke korrel schuurpapier werk je het glad voor de 3 lagen kleurlak??![]()
CCL Ik verwacht natuurlijk wel Eifeltoren en kaarslicht foto's he..![]()
Nerdquote:
Kan je PS automatisch laten doenquote:Op maandag 24 april 2006 08:59 schreef HMaster-II het volgende:
Ik ben op de helft van mijn totaal aantal foto's met beoordelen en resizen.Kan ik daarna de foto's ook nog eens FOT-view-size maken.
![]()
vroeg me vanochtend nog af hoe het daarmee stond jah...quote:Op maandag 24 april 2006 11:08 schreef Kleintje het volgende:
Voor de ardennenmensjes... ik hoor vandaag hoe het zit, als ze dan nog geen antwoord kunnen geven dan cancel ik de zooi en verwacht ik geld terug.
Dit gezeik duurt me nu te lang
Ik moet daar maar eens naar kijken om er een automatisch iets van te maken.quote:Op maandag 24 april 2006 11:08 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Kan je PS automatisch laten doen
Gewoon een action van maken, in die action kan je 'm zelfs in de goede map laten opslaan (heeft Kleintje ontdekt, ik wist dat niet eens)quote:Op maandag 24 april 2006 11:11 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik moet daar maar eens naar kijken om er een automatisch iets van te maken.![]()
Vanavond eens kijken of ik er iets van kan maken..quote:Op maandag 24 april 2006 11:15 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Gewoon een action van maken, in die action kan je 'm zelfs in de goede map laten opslaan (heeft Kleintje ontdekt, ik wist dat niet eens)
Hmmm....groot gelijkquote:Op maandag 24 april 2006 11:08 schreef Kleintje het volgende:
Voor de ardennenmensjes... ik hoor vandaag hoe het zit, als ze dan nog geen antwoord kunnen geven dan cancel ik de zooi en verwacht ik geld terug.
Dit gezeik duurt me nu te lang
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 24-04-2006 12:41:07 ]
quote:Op maandag 24 april 2006 12:40 schreef Toeps het volgende:
Goedemorgen!
Toch leuk hoe iedereen elkaar weer dingetjes leert over PS. Zo wist ik niet dat je makkelijk recht kon zetten met de measure tool, en Puckzzz wist niet dat je plaatjes ook gewoon naar PS kunt slepen. En de lerares op school schoof opacity ineens bovenaan dat layers paletje op 50%, ik deed dat altijd helemaal met Effects > Blending Options. Is wel 3x klikken meer!
Ik heb net heel hard zitten werken aan mijn visuele trendwatching presentatie (=vaag), maar het is af! http://stud.cmd.hro.nl/0764519/jaar1/Keuzevakken/Index.htm (Mooier in IE...)Uhm...ik vind de stijl erg leuk gedaan, maar het gaat wat snel en de pagina is volgens mij behoorlijk zwaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
quote:Op maandag 24 april 2006 13:30 schreef Kleintje het volgende:
Gelukkig kan Puckzzz mij van het weekend weer een hoop leren...
En een 9.3 voor m'n hele grote belangrijke werkstuk waar ik zoveel moeite mee had om het af te rkijgenquote:
Mauro heeft een imagetank heb ik pas begrepen...quote:Op maandag 24 april 2006 15:10 schreef CocaColaLight het volgende:
Vraagje: Wie van jullie werkt er met een image tank? Of met iets in deze trend?
Ik kwam dit topic tegen. Lijkt me opzich best handig met een usb powerd hdd en aan de andere kant een kaart lezer eraan.
Rij ze.quote:
quote:Op maandag 24 april 2006 09:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kleine hoi
Ik heb nog aan je gedacht gisterenHeb paardenfoto's gemaakt
Paardrijdenquote:
Okee die laatste foto ziet eruit als een beschimmelde poes!quote:Op maandag 24 april 2006 17:51 schreef Kleintje het volgende:
Ik vind de foto een beetje donker!
Foto's van paardrijden maken blijft moeilijk.
Hier nog 2 foto's van mijn olifant:
[afbeelding]
Precies 300 dagen drachtig. Zie het dekje eens bol staan.
En harde porno:
[afbeelding]
Haar uier is al van een theezakje naar volwaardig cupje A gegaan...
meer de poes van een schimmelquote:Op maandag 24 april 2006 18:20 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Okee die laatste foto ziet eruit als een beschimmelde poes!en dan bedoel ik niet die van de kattensoort
Domme vragen bestaan nietquote:Op maandag 24 april 2006 19:07 schreef flugeltje het volgende:
Ik kom hier ff een zeer domme vraag stellen, mag dat?
Dat doe je met de resolutie. Je stelt een resolutie in en vervolgens kun je nog aangeven hoe groot de bestanden moeten worden. Ik raad je overigens aan de resolutie zo hoog mogelijk te zetten en de compressie zo laag mogelijk. Ik denk dat je het beste ff in de handleiding kan duiken. Daar moet het ergens beschreven staan.quote:Op maandag 24 april 2006 19:10 schreef flugeltje het volgende:
Als ik m'n vraag gesteld heb zul je daar misschien anders over denken
Maar goed, m'n vraag dus.
Vandaag een Canon Powershot A430 gekocht en het is een prima ding. Ik weet ook al hoe ik de resolutie in moet stellen en kan al fotograferen, dus dat komt goed. Nu zijn de foto's aan de grote kant en ik hoorde dat je de compressie aan kon passen... Waar ik nu niet uitkom: Stel je die compressie in op je toestel of op je PC in het programmaatje wat je voor je fotobewerking hebt?
Het staat dus helaas niet in de handleiding. Maar ik ga eens kijken wat ie doet als ik de resolutie instel...quote:Op maandag 24 april 2006 19:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat doe je met de resolutie. Je stelt een resolutie in en vervolgens kun je nog aangeven hoe groot de bestanden moeten worden. Ik raad je overigens aan de resolutie zo hoog mogelijk te zetten en de compressie zo laag mogelijk. Ik denk dat je het beste ff in de handleiding kan duiken. Daar moet het ergens beschreven staan.
De foto comprimeren...quote:
Dat is dan ook weer zo.... Ik denk dat ik je tip maar opvolg. Better safe then sorry...quote:Op maandag 24 april 2006 19:26 schreef Offy het volgende:
Als je toevallig een hele gave foto maakt baal je er misschien achteraf van je de compressie zo hoog hebt gezet (op je camera) en de kwaliteit slechter is. Als je het op je pc aanpast heb je nog altijd de keuze om de compressie níet aan te passen
Valt opzich mee, het is wel een hele rits wat hij installeerd maar ik heb er tot nu toe geen last van gehad. En het programma Zoombrowser EX is vrij simpel te gebruiken om je foto's te bekijken.quote:Op maandag 24 april 2006 19:28 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat is dan ook weer zo.... Ik denk dat ik je tip maar opvolg. Better safe then sorry...
Wat is trouwens een goed fotoprogramma voor de opslag en aanpassing van m'n foto's? Er is wel wat bijgeleverd door Canon, maar ik ben bang dat heel m'n pc vol meuk staat als ik die cd instaleer.
Hola... FBesexy, hoe komt het nu weer dat ik niet weet dat je ook van de paardenclub bentquote:Op maandag 24 april 2006 16:34 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Paardrijden![]()
![]()
[afbeelding]
met dank aan Re
Kijk, en NU is het moment om hard weg te rennenquote:Op maandag 24 april 2006 19:39 schreef Debsterr het volgende:
Hola... FBesexy, hoe komt het nu weer dat ik niet weet dat je ook van de paardenclub bent. Wat een lieffie, issie van jou
?
Ik heb vanmiddag heerlijk in het park gereden, lekker keihard in het zonnetje gegaloppeerd.
Waarom las ik nou parenclubquote:Op maandag 24 april 2006 19:48 schreef Kleintje het volgende:
ik ben geen lid van de paardenclub![]()
Ga zo wel solliciteren op de manege om daar 2 tot 4 uur les te mogen geven per week!
Het is topweer. Tijd om mooie foto's te maken...
Haha, zo was het niet bedoeld Fles... gewoon als in: hey, rijd jij ook paard? Zoiets. Ik ben moequote:Op maandag 24 april 2006 19:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kijk, en NU is het moment om hard weg te rennen
Oeeeh leukleukleuk! Succes dan alvast! Als ik straks m'n rijbewijs heb en wat mobieler ben, wil ik misschien wel is bij je komen kijken (als dat mag dan, natuurlijkquote:Op maandag 24 april 2006 19:48 schreef Kleintje het volgende:
ik ben geen lid van de paardenclub![]()
Ga zo wel solliciteren op de manege om daar 2 tot 4 uur les te mogen geven per week!
Het is topweer. Tijd om mooie foto's te maken...
Maar in dat programma kun je je foto's dus niet comprimeren volgens mij. Ik krijg het in ieder geval niet voor elkaar...quote:Op maandag 24 april 2006 19:37 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Valt opzich mee, het is wel een hele rits wat hij installeerd maar ik heb er tot nu toe geen last van gehad. En het programma Zoombrowser EX is vrij simpel te gebruiken om je foto's te bekijken.
we zitten tegenwoordig niet zo ver meer van elkaar vandaan.quote:Op maandag 24 april 2006 19:58 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oeeeh leukleukleuk! Succes dan alvast! Als ik straks m'n rijbewijs heb en wat mobieler ben, wil ik misschien wel is bij je komen kijken (als dat mag dan, natuurlijk).
quote:Op maandag 24 april 2006 20:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zit hier ff een partijtje gezond te doen
aardappels, broccoli, sperzieboontjes, kippetje erbij...
quote:
Als het veulentje er is zou wel erg leuk zijn om die in het eggie te zienquote:Op maandag 24 april 2006 20:05 schreef Kleintje het volgende:
[..]
we zitten tegenwoordig niet zo ver meer van elkaar vandaan.
En ja, je bent welkom!
Gelukkig zei ik schattig, en niet mooiquote:Op maandag 24 april 2006 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
veulens hebben ONhandig lange zwaabberende X-poten. EN veulens zijn NOG lelijker dan paarden
herman finkersquote:Op maandag 24 april 2006 20:21 schreef CocaColaLight het volgende:
Net als dat als je op kraam visite gaat er het verschil is tussen een mooie en een schattige baby?
Een schattige baby is gewoon lelijk
www nog ergens foto's van een veultje van 1 week oud .... straks ff kijkenquote:Op maandag 24 april 2006 20:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Gelukkig zei ik schattig, en niet mooi.
Neenee, Hans Teeuwen: "Gadverdamme, het lijkt wel een gesmolten E.T.!!"quote:
ja... maar je bent engquote:Op maandag 24 april 2006 20:40 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Heb je mij al gevonden tussen je foto's?
Ja dat vermoedde ik alquote:Op maandag 24 april 2006 20:41 schreef Re het volgende:
[..]
ja... maar je bent eng![]()
en geen vriendinnetjes, stond te dicht bij he
foto's op laptops kijken is zowiezo ruk,quote:Op maandag 24 april 2006 21:20 schreef blackbully het volgende:
grrrrr kom er net achter dat er erg veel kleurverschil zit in mijn laptop beeldscherm en een normale crt.
was er al eens achter dat hij wat donkerder van kleur is (dus foto's lijken wat vaal op een crt)
maar ben er nu achter dat hij met een goudbruin gloed problemen heeft.
alle foto's hebben een gele zweem gekregen die ik op mijn laptop niet heb
toch maar eens een calibratie kaart maken (of mee nemen)
Ja, schiet eens opquote:Op maandag 24 april 2006 20:47 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ja dat vermoedde ik al
Ik zal zelf zo wat foto's online gooien
ik heb geen idee.quote:Op maandag 24 april 2006 21:24 schreef Re het volgende:
[..]
foto's op laptops kijken is zowiezo ruk,
wat is eigenlijk een goed tooltje zonder al te veel poespas?
heb ik aan gedacht.quote:Op maandag 24 april 2006 22:06 schreef Dr_Flash het volgende:
koop anders een laptop met een CRT scherm
ik heb er zelfs een opleiding voor gevolgdquote:
hij is leukquote:
komt laterquote:Op maandag 24 april 2006 22:55 schreef EchnaDarr het volgende:
Ja, wat had ie nou eigenlijk aan?
ja d'r liepen heel wat fake oortjes rond die nieet half zo mooi waren dan die van jouquote:Op maandag 24 april 2006 22:56 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Geen make up ofzo
Dat zijn de originele Xil oortjes
ahh die heb ik ook nog ergensquote:Op maandag 24 april 2006 23:27 schreef CocaColaLight het volgende:
Wisten jullie trouwens dat de fransen gek zijn geworden?
Ze hebben de eifeltoren "versierd" met kerst verlichting met adhd.
[afbeelding]
de D100quote:Op maandag 24 april 2006 23:33 schreef CocaColaLight het volgende:
Maar jij had vast je goeie camera mee.
Ik heb me vrijwillig beholpen met mijn ixus 50. Zag het niet zitten om met mijn eos in disney rond te lopen en mee te slepen de attracties in.
Jah ik had hem ook in het hotel kunnen laten die dag maar achteraf was dat ook een wijs besluit. Het schoonmaak personeel was niet helemaal te vertrouwen om het netjes uit te drukken.
GAAF!!quote:
Ik weet, je weet. weet jequote:
like... D'oh!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |