Dan lost hij dit toch goed op?quote:Op zaterdag 22 april 2006 11:43 schreef DutchSoldier het volgende:
[..]
Waarom niet, hij is gewoon niet goed genoeg, punt.
Als Blind zoiets in de pers had geroepen was ie weer onprofessioneel etc...quote:
Hij had gewoon moeten zeggen dat Juanfran niet goed genoeg is voor Ajax, en niet met smoesjes aankomen dat hij te goed is voor de bank blablabla..zoals al na mij werd gezegd, voetbal is topsport, en topsport is hard.quote:
Maar hij zegt het niet. Prima dus.quote:Op zaterdag 22 april 2006 11:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Iedereen die dit leest heeft meteen door dat hij dit eigenlijk niet meent.
Juanfran gaat dadelijk nog écht denken dat ie te goed voor de bank van Ajax is. Loopt ie volgend jaar naast zn schoenenquote:Op zaterdag 22 april 2006 11:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Gewoon keurig diplomatiek opgelost, niemand geschaadt oid...
Zolang dat maar niet meer bij Ajax isquote:Op zaterdag 22 april 2006 11:47 schreef DutchSoldier het volgende:
[..]
Juanfran gaat dadelijk nog écht denken dat ie te goed voor de bank van Ajax is. Loopt ie volgend jaar naast zn schoenen![]()
Hebben ze bij Feyenoord niet nog een linksback nodig?quote:Op zaterdag 22 april 2006 11:47 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Zolang dat maar niet meer bij Ajax is
In zijn jaren in spanje was hij een van de beste verdedigers van Europa.quote:Op zaterdag 22 april 2006 11:47 schreef DutchSoldier het volgende:
[..]
Juanfran gaat dadelijk nog écht denken dat ie te goed voor de bank van Ajax is. Loopt ie volgend jaar naast zn schoenen![]()
Uitleg wel degelijk.. linkquote:Op zaterdag 22 april 2006 11:51 schreef Againzender het volgende:
seizoenkaart van 157 naar 172 euro verhoogd krijg ik net via de post. Dat is bijna 10% omhoog, zonder enige uitleg. Lekker dan
quote:Op zaterdag 22 april 2006 11:51 schreef Againzender het volgende:
seizoenkaart van 157 naar 172 euro verhoogd krijg ik net via de post. Dat is bijna 10% omhoog, zonder enige uitleg. Lekker dan
Begin jaren 70 was Ajax het beste team van de wereld.quote:Op zaterdag 22 april 2006 11:52 schreef Chadi het volgende:
[..]
In zijn jaren in spanje was hij een van de beste verdedigers van Europa.
oh, wacht even, ik dacht dat dat spam wasquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |