Mag nietquote:Op zondag 21 mei 2006 16:12 schreef Asskicker14 het volgende:
De intro van hun nieuwe album The Arockalypse
quote:Op zondag 21 mei 2006 16:12 schreef Asskicker14 het volgende:
De intro van hun nieuwe album The Arockalypse
dacht ook dat de blote slettebakken zouden winnen, winnen, dus niet,quote:Op zondag 21 mei 2006 14:59 schreef Dogbreath het volgende:
Lordi heeft in eigen land al wel een platina album.
Prachtige voorstelling dames en heren! De rest van de nummers klonken allemaal hetzelfde. Zoals altijd.
quote:
Wat je zegt.quote:Op maandag 22 mei 2006 00:47 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Ja erg leuk, zitten erg leuke nummers tussen. Leuke meezingers.
Kan je dat in Nederlands herhalen?quote:Op maandag 22 mei 2006 00:28 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
klein beedje lime ...zooi aangeschopt,
en baal ervan dat ik als Rammstein fan die droep niet ken,
over 5 minuten heb ik al hun muziek , tot morgen,
Als egyptoloog kan in me indenken dat ze bedoeld dat ze met limewire via het gnutella netwerk cd's binnen gaat halen van Lordi, ze is overigens teleurgesteld dat ze Lordi als rammstein-fan nog niet kende. (De directe link tussen die 2 ontgaat mij ook een beetje.)quote:
Zoals het hoort toch?quote:Op maandag 22 mei 2006 15:52 schreef Tokus het volgende:
lekker met de hype meegaan en nu ineens Lordi luisteren
Dat was idd een typetje ja, van een actrice!quote:Op maandag 22 mei 2006 16:05 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Zal typetjes als die Silvia Night van Ijsland
Ja, hoorde het ook later. Moet zeggen, leek haast té echt.quote:Op maandag 22 mei 2006 16:47 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Dat was idd een typetje ja, van een actrice!
Ja, best erg heh, maar we kunnen dus wel zeggen dat meerdere landen een speciaal soort act hadden ingezonden, want dat "we are the winners" was ook vooral ludiek.quote:Op maandag 22 mei 2006 18:31 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Ja, hoorde het ook later. Moet zeggen, leek haast té echt.Was de grens van parodie gepasseerd moet ik zeggen, het was genanter dan Paul de Leeuw.
En ik vond het geweldig.quote:Op maandag 22 mei 2006 18:51 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja, best erg heh, maar we kunnen dus wel zeggen dat meerdere landen een speciaal soort act hadden ingezonden, want dat "we are the winners" was ook vooral ludiek.
Ik vond het qua act heel leuk, qua liedje was het niks natuurlijk, niet als songfestival nummer, maarja, zelfde kun je van de winnaars zeggen.quote:Op maandag 22 mei 2006 19:20 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
En ik vond het geweldig.Dat boo-geroep van het publiek was alleen echt triest.
Lordi bestaat al jaren in deze vorm hoor. En het is wel een soort gimmick natuurlijk, maar ze doen het om gewoon iets extra's te geven. Hoewel ik het idee had dat die presentator geen idee had wie die "artiesten in spijkerbroek en t-shirt" waren waar ze het schijnbaar over hadden gehad, maar hij zal vast weinig Thrash-metal luisteren.quote:Op maandag 22 mei 2006 20:07 schreef spacemangraig het volgende:
eh jongens, dit was toch gewoon een parodie op bands als Iron Maiden? Toch niet serieus bedoeld? toch..?![]()
Het is niet alsof ze deze act bedacht hebben voor het Songfestival, ze zijn al 8 jaar bezig en het is zeker niet als grap bedoeld. Grappen duren niet zo lang. Misschien is het wel als grap begonnen maar ze lijken nu aardig serieus.quote:Op maandag 22 mei 2006 20:07 schreef spacemangraig het volgende:
eh jongens, dit was toch gewoon een parodie op bands als Iron Maiden? Toch niet serieus bedoeld? toch..?![]()
Die tekst is kick! 'Cause the Devil is a loser and he's my bitch hahaha.quote:
Ze verklaarden dat kinderen niet bang voor ze zijn want ze lijken op hun speelgoedpoppetjesquote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:00 schreef ThE_ED het volgende:
Arme kleine kinderen; hebben nu een trauma...
Natuurlijk spelen ze niet live op het festival...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:36 schreef Komakie het volgende:
Ik heb gisteravond maar eens ff het optreden gekeken van het songfestival maar wat een gedrocht zeg. De zang is echt zo slecht en volgens mij speelden ze niet eens live (gitarist die ineens zijn gitaar los laat en de gitaar wel door speelt)
nou sorry hoor.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:38 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Natuurlijk spelen ze niet live op het festival...
Dat is bij geen enkel nr. zo
Je moet eens goed naar het geluid luisteren... Dan hoor je dat...
Bullshit. Ze spelen allemaal live. Dat bleek heel duidelijk bij landen als Litouwen (waarvan iedere keer dat ze optraden, ze het anders brachten) en Finland (De eerste keer verschilde wezenlijk van nadat ze hebben gewonnen). Het enige wat je uit het geluid kunt afleiden is dat er misschien zachte backing vocals achter zijn gestopt maar het echte zingen doen ze dus live.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:38 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Natuurlijk spelen ze niet live op het festival...
Dat is bij geen enkel nr. zo
Je moet eens goed naar het geluid luisteren... Dan hoor je dat...
Zingen is wel live (alhoewel ik mijn twijfels over Griekenland heb), maar de muziek was geen enkele keer live.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:37 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Bullshit. Ze spelen allemaal live. Dat bleek heel duidelijk bij landen als Litouwen (waarvan iedere keer dat ze optraden, ze het anders brachten) en Finland (De eerste keer verschilde wezenlijk van nadat ze hebben gewonnen). Het enige wat je uit het geluid kunt afleiden is dat er misschien zachte backing vocals achter zijn gestopt maar het echte zingen doen ze dus live.
spelen != zingenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:37 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Bullshit. Ze spelen allemaal live
[..]
maar het echte zingen doen ze dus live.
http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,815947,00.htmlquote:Midget Mutilator säger: Hey dudes, I'm sitting here in South Carolina and just realized you guys were doing this chat thing. Cool. As for my question - to what extent are you guys influenced by GWAR?
Lordi säger: Hello South Carolina!!!To be honest, not at all, not one bit. We didÅ„t even know about them until the mid 90Å› or so.. Our influences come from the horror genre, Kiss, Alice Cooper and such.. I think Gwar had the same influences maybe...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |