abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 23 april 2006 @ 13:08:40 #226
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_37209270
Als de mol dus echt in de kapel zat tijdens de vragenronde, dan moet er dus iemand anders hebben gezeten toen de mol zelf vragen moest beantwoorden. Dan moet je dus bij 1 van de 5 vragenrondes (die van de mol dus) een iets andere silhouet kunnen zien (het lijkt me tenminste niet waarschijnlijk dat er iemand van de crew ofso precies hetzelfde silhouet heeft als de mol).

Dus misschien moeten we nog ff alle 5 de vragenrondes opnieuw kijken

[ Bericht 1% gewijzigd door Bravebart op 23-04-2006 14:57:58 ]
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
  zondag 23 april 2006 @ 13:47:54 #227
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_37210987
quote:
Op zondag 23 april 2006 09:47 schreef DaMart het volgende:

[..]

Het begint er juist op te lijken dat zij het niet is. Toine ging volledig voor Frederique en ligt eruit.
hoeft niet, hij gaf zelf ook al aan zijn huiswerk niet goed gedaan te hebben. Als er van de 20 vragen 19 vragen zijn in de trant van: zat de mol in de bus naast een man of een vrouw, en je weet dat niet, ga je nog de mist in

Als je 100% voor Frederique gaat maar je kan niet die vragen beantwoorden, lig je er nog uit
Bij tijd en wijle aanwezig...
pi_37211330
quote:
Op zondag 23 april 2006 13:47 schreef greatgonzo het volgende:

hoeft niet, hij gaf zelf ook al aan zijn huiswerk niet goed gedaan te hebben. Als er van de 20 vragen 19 vragen zijn in de trant van: zat de mol in de bus naast een man of een vrouw, en je weet dat niet, ga je nog de mist in

Als je 100% voor Frederique gaat maar je kan niet die vragen beantwoorden, lig je er nog uit
Dat van dat huiswerk interpreteer jij anders dan dat Toine bedoelde. Toine dacht dat hij zijn huiswerk toch echt goed gedaan had, maar omdat hij nog steeds denkt dat Frédérique de Mol is, concludeerde hij dat hij dan blijkbaar zijn huiswerk niet goed had gedaan. Maar dat wil nog niet zeggen dat dat echt zo is. Het lijkt me sterk dat iemand die al zo'n tijd Frédérique verdacht en zo op haar heeft lopen letten, meer foute antwoorden geeft - puur door slordigheid - dan bijv. Roderick die helemaal op Peggy zat. Conclusie: het kan Frédérique bijna niet meer zijn...
  zondag 23 april 2006 @ 13:56:45 #229
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_37211386
Jawel, het is Frédérique, alleen kanik al bijna niks zinnigs meer zeggen waarom ik dat vind .
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  Moderator zondag 23 april 2006 @ 14:07:07 #230
42184 crew  DaMart
pi_37211767
quote:
Op zondag 23 april 2006 13:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Jawel, het is Frédérique, alleen kanik al bijna niks zinnigs meer zeggen waarom ik dat vind .
Je redeneert waarschijnlijk teveel met je hart, en te weinig met je verstand
  zondag 23 april 2006 @ 14:07:56 #231
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_37211809
. Waarschijnlijk wel, maar ik heb besloten om dat dit seizoen te doen. Ik denk al dat het Frédérique is vanaf het begin, en dat zla ik ook blijven doen.
Hoogachtend,
Erik.
pi_37212811
quote:
Op zondag 23 april 2006 12:22 schreef Blackadder2 het volgende:
Die zgn. schrikreactie van Milouska toen Karel begon te praten, en dat toneelstukje erna, met 1973 i.p.v. 1972 en die slecht geacteerde, gepijnigde blik van 'ooh wat ben ik toch dom' , het kan maar tot twee conclusies leiden: Milouska wil de Mol spélen, of ze ís de Mol. Ik ben vrij zeker van het laatste.
Waarom zou je in zo'n vragenronde expres een vraag fout beantwoorden, als je de mol te zien kan krijgen? Dan zou Milouska dus de mol zijn
  zondag 23 april 2006 @ 14:43:25 #233
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_37213212
quote:
Op zondag 23 april 2006 14:31 schreef Xrenity het volgende:
Waarom zou je in zo'n vragenronde expres een vraag fout beantwoorden, als je de mol te zien kan krijgen? Dan zou Milouska dus de mol zijn
het antwoord van Roderick was zéker zo dom
pi_37214137
Ik vond het inderdaad ook erg opvallend dat Milouska zo'n makkelijke vraag met dat 1972 fout had, dat was eigenlijk een van de weinige die ik wel wist. Ik vraag me trouwens af wat er zou zijn gebeurd als iemand alle vragen goed had, ik denk dat we in de laatste aflvering dat wel te horen krijgen want het lijkt mij onwaarschijnlijk dat ze dan echt de mol te zien kregen.
pi_37214903
Ja ik hoop ook dat we nog te zien krijgen wie er daadwerkelijk in die kapel zat.
  zondag 23 april 2006 @ 15:43:10 #236
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_37215100
Ik heb alle 5 de vragenrondes teruggekeken, maar alle silhoueten zien er hetzelfde uit

Waarschijnlijk hebben ze gewoon 1 persoon, en dus niet de mol, onder die mantel (ofzoiets) laten zitten
pi_37215115
quote:
Op zondag 23 april 2006 15:43 schreef Bravebart het volgende:
Ik heb alle 5 de vragenrondes teruggekeken, maar alle silhoueten zien er hetzelfde uit

Waarschijnlijk hebben ze gewoon 1 persoon, en dus niet de mol, onder die mantel (ofzoiets) laten zitten
Daar ga ik ook vanuit
pi_37215966
Toen een paar jaar geleden George (die de Mol was) een telefoongesprek met de Mol won, kregen wij dat gesprek als kijkers ook niet te horen, maar ik kan me nog wel herinneren dat George in de onthullende laatste aflevering vertelde dat hij 'm toen wel kneep en dat hij zenuwachtig was dat hij echt iemand te woord zou moeten staan en dat hij daarom alles op alles had gezet om zelf degene te zijn die dat telefoongesprek won. Ik denk eigenlijk dat iemand wel degelijk gisteravond de Mol te zien zou hebben gekregen als hij/zij alle vijf de vragen goed had gehad. Maar ik denk dat wij als kijkers de Mol niet te zien zouden hebben gekregen.
pi_37216376
quote:
Op zondag 23 april 2006 16:11 schreef _Floddertje_ het volgende:
.....Maar ik denk dat wij als kijkers de Mol niet te zien zouden hebben gekregen.
Dat denk ik ook niet. Ik dnek dat je hoog uit gezien zou hebben dat iemand de kapel betreed en dat de deuren dan dicht gaan.
pi_37220254
Wat ik trouwens wel opvallend is dat een keer toen iemand van de Argentijnen duidelijk Rodrigo zei kwam er opeens Jorge in beeld. En dat kan best eens een hint zijn want er waren bij de ubermol George heel vaak hints naar de naam Jorge Colaço.
pi_37225246
quote:
Op zondag 23 april 2006 08:09 schreef Viking84 het volgende:

[..]

wat lezen jouw berichten irritant, qua regelopbouw. Je bent geen gedicht aan t schrijven, hoor
Ja helaas, ik vind het overzichtelijker dan alles achter elkaar..
Dus je zal er mee moeten leren leven of gewoon mijn berichten niet meer lezen..
  zondag 23 april 2006 @ 21:02:52 #242
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_37225841
quote:
Op zondag 23 april 2006 20:45 schreef Angelic_Rose het volgende:

[..]

ok

sorry als ik een beetje vijandig overkwam trouwens
Niet meer actief op Fok!
pi_37226296
Vond het grappig trouwens toen Peggy en die Pablo elkaar groeten alsof ze elkaar al heel lang kennen.
  zondag 23 april 2006 @ 21:53:49 #244
50242 Flem
Snap je 'm?
pi_37227963
quote:
Op zondag 23 april 2006 01:29 schreef Angelic_Rose het volgende:
Ik moest trouwens zo lachen om Milouska die zich helemaal wezenloos schrok
toen Karel begon te praten..
Ik vind het niet echt verdacht ofzo, maar alleen zij schrok zich helemaal kapot en
de andere 4 totaal niet, heeft voor de rest volgens mij helemaal geen betekenis,
maar het viel me gewoon op..
Mij ook. Leek zeer slecht acteerwerk, net als eerst met Richard in die kooi; "ik vind het heel vreemd dat je hier opeens staat".
  zondag 23 april 2006 @ 22:48:17 #245
50242 Flem
Snap je 'm?
pi_37228594
quote:
Toen een paar jaar geleden George (die de Mol was) een telefoongesprek met de Mol won, kregen wij dat gesprek als kijkers ook niet te horen, maar ik kan me nog wel herinneren dat George in de onthullende laatste aflevering vertelde dat hij 'm toen wel kneep en dat hij zenuwachtig was dat hij echt iemand te woord zou moeten staan en dat hij daarom alles op alles had gezet om zelf degene te zijn die dat telefoongesprek won. Ik denk eigenlijk dat iemand wel degelijk gisteravond de Mol te zien zou hebben gekregen als hij/zij alle vijf de vragen goed had gehad. Maar ik denk dat wij als kijkers de Mol niet te zien zouden hebben gekregen.
Dat was dan waarschijnlijk een gesprek met stemvervormen oid geweest. Zoiets zal er met "het zien van de Mol" ook wel geweest zijn.
pi_37229043
Net even de aflevering gekeken. Die opdracht met de lasso's was leuk. Niet zo leuk als George met de stier, maar wel vermakelijk. Ik blijf maar gewoon op Roderick.
A mind with a heart of it's own
pi_37229523
Ik moest trouwens wel lachen om dat melige gedoe in de supermarkt.
pi_37231196
quote:
Op zondag 23 april 2006 20:45 schreef Angelic_Rose het volgende:

[..]

Nou dat is niet eens het irritantste als het aan mij ligt... de grammaticale opbouw is ook niet geweldig...
quote:
Op zondag 23 april 2006 21:14 schreef Eveli het volgende:
Vond het grappig trouwens toen Peggy en die Pablo elkaar groeten alsof ze elkaar al heel lang kennen.
Ja vooral ook omdat Pablo zo lekker mee deed... Ola Pablo / Ola Peggy
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_37231526
Zeg, kan iedereen ff gewoon kappen met dat gezeik over mijn schrijfstijl!
Jezus Christus...
Het is toch gewoon te begrijpen..
Je kan het toch lezen..
Dus kap ff met die mierenneukerij en ga even lekker op jezelf lopen letten ofzo...
Ik kom hier voor mijn plezier, niet om afgezeken te worden..
Dat doe je maar op de plee..
pi_37231909
quote:
Op zondag 23 april 2006 13:55 schreef _Floddertje_ het volgende:

[..]

Dat van dat huiswerk interpreteer jij anders dan dat Toine bedoelde. Toine dacht dat hij zijn huiswerk toch echt goed gedaan had, maar omdat hij nog steeds denkt dat Frédérique de Mol is, concludeerde hij dat hij dan blijkbaar zijn huiswerk niet goed had gedaan. Maar dat wil nog niet zeggen dat dat echt zo is. Het lijkt me sterk dat iemand die al zo'n tijd Frédérique verdacht en zo op haar heeft lopen letten, meer foute antwoorden geeft - puur door slordigheid - dan bijv. Roderick die helemaal op Peggy zat. Conclusie: het kan Frédérique bijna niet meer zijn...
Gaf Toine tijdens deze uitzending ook niet al aan dat hij ging voor Frédérique ging, maar dat hij Peggy ook nog verdacht hield? (in de tenten na het hele kapel gebeuren)
Misschien is Toine na de laatste opdracht toch gaan switchen of zo...

Ik bedoel.. het kan toch?

eigenlijk wil ik gewoon gelijk hebben en is Frédérique de mol
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_37232232
quote:
Op zondag 23 april 2006 10:57 schreef Taurus het volgende:

[..]

'n slechte dan. Ik bedoel ik weet dat we niet alle mollenstreken te zien krijgen, maar zij heeft er niks toe bijgedragen dat opdrachten mislukten volgens mij
Nee, maar in aflevering zes moesten de deelnemers vragen beantwoorden. Toine had een vraag fout en zei 'Poleta de Futbol'. Aan het eind van de ronde waren er 8 vragen goed, en 2 fout. We zagen alleen de fout van Toine in beeld. Op de site van wieisdemol.nl staat:
quote:
Karel vraagt één voor één deze drie kandidaten naar de Spaanse betekenis. Toine maakt de eerste fout. Hij moet het Spaanse woord voor voetbal noemen. In plaats van ‘pelota’ zegt hij ‘poleta’. De andere fout wordt door Peggy gemaakt. Op de vraag wat een kussen in het Spaans is, antwoordt zij onduidelijk. Ze weet het antwoord niet. De overige acht woorden zijn allemaal goed.
Oftewel: De fout van Peggy werd expres niet uitgezonden. Dat is een vreemde montagestreek.
pi_37232758
quote:
Op maandag 24 april 2006 00:02 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Nou dat is niet eens het irritantste als het aan mij ligt... de grammaticale opbouw is ook niet geweldig...
Jammer dan, ontopic graag.
pi_37235454
quote:
Op zondag 23 april 2006 15:43 schreef Bravebart het volgende:
Hmmm, ik vond het silhouet er bij Roderick anders uitzien. Minder scherp, andere verlichting, en de hoofdbedekking van de 'mol' zat anders. Maar goed, ik begreep dat anderen dat juist bij Milouska zagen. Wat me wel opviel was dat Milouska niet blauw was uitgelicht, en de rest van de kandidaten wel. Misschien viel het bij haar huidskleur minder op, dat kan ook.

Vanavond nog es even terugkijken naar dat fragment van de sluitende deur.
C’est Davie :o)
pi_37236215
quote:
Op maandag 24 april 2006 00:22 schreef Bartjebart het volgende:

Gaf Toine tijdens deze uitzending ook niet al aan dat hij ging voor Frédérique ging, maar dat hij Peggy ook nog verdacht hield? (in de tenten na het hele kapel gebeuren)
Misschien is Toine na de laatste opdracht toch gaan switchen of zo...
Nee, dat dacht ik eerst ook, maar tijdens het maken van de test hoor je hem zeggen dat hij de vorige keren volledig voor Frédérique is gegaan en dat dat hem heeft gebracht waar hij nu is en dat het dom zou zijn om die strategie nu opeens te gaan veranderen en dat hij weer voor 200% voor Frédérique is gegaan. Dus volgens mij heeft hij geen enkele vraag van de test richting Peggy beantwoord.
  maandag 24 april 2006 @ 10:28:16 #255
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_37237591
Heeft nou niemand die gauchoview-hint opgemerkt?
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_37237887
quote:
Op maandag 24 april 2006 10:28 schreef PM-girl het volgende:
Die wat???
  maandag 24 april 2006 @ 10:43:13 #257
94046 PM-girl
pi_37237924
quote:
Op maandag 24 april 2006 10:41 schreef Stansfield het volgende:

[..]

Die wat???
Op vorige pagina uitgelegd (soms keek je zeg maar door de ogen van de gaucho, en dan was alleen roderick in beeld volgen mij!)
*
  maandag 24 april 2006 @ 11:18:00 #258
50705 Here2Stay
Dive now, work later
pi_37238792
heb me net nog even gestort op dat geluidsfragment.. blijf nu horen: Milouska Meulens is *herrie herrie* Frederique Huydts is de mol..

Heb ook geprobeerd (je hoort denk ik toch wat je horen wilt..) er Peggy Vrijens en Roderick Veelo in te horen, maar dat lukte me minder goed/niet..
In wiens ogen kijk jij voordat je sterft?
  maandag 24 april 2006 @ 11:26:53 #259
8185 Boomrups
Kabbelt rustig voort
pi_37239039
Ik snap Roderick niet. Hij mocht als eerste naar de kapel, en kreeg daar te horen dat de Mol ín de kapel zat. Nadat hij zijn eerste vraag fout had beantwoord mocht hij weer terug naar de tenten.

Dan is het toch simpel: je kijkt wie er niet in zijn of haar tent zit en dat moet dan de Mol zijn!

Rare gang van zaken, dat niemand van de deelnemers daarop gekomen is.
Think of how stupid the average person is...and then realise that half of them is even more stupid than that!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 24 april 2006 @ 11:29:27 #260
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_37239111
quote:
Op maandag 24 april 2006 11:26 schreef Boomrups het volgende:
Ik snap Roderick niet. Hij mocht als eerste naar de kapel, en kreeg daar te horen dat de Mol ín de kapel zat. Nadat hij zijn eerste vraag fout had beantwoord mocht hij weer terug naar de tenten.

Dan is het toch simpel: je kijkt wie er niet in zijn of haar tent zit en dat moet dan de Mol zijn!

Dat zal de programmaleiding vast ook wel voorzien hebben
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 24 april 2006 @ 11:35:30 #261
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_37239272
quote:
Op maandag 24 april 2006 11:18 schreef Here2Stay het volgende:
heb me net nog even gestort op dat geluidsfragment.. blijf nu horen: Milouska Meulens is *herrie herrie* Frederique Huydts is de mol..

Heb ook geprobeerd (je hoort denk ik toch wat je horen wilt..) er Peggy Vrijens en Roderick Veelo in te horen, maar dat lukte me minder goed/niet..
Twee mollen!

Zou wat zijn
Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 24 april 2006 @ 11:37:32 #262
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_37239331
quote:
Op maandag 24 april 2006 11:35 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Twee mollen!

Zou wat zijn
Wie weet, kan er wel twee mollen zijn Maar eerder ik denk toch gewoon een.
pi_37239605
quote:
Op maandag 24 april 2006 11:26 schreef Boomrups het volgende:

De tenten stonden wijdverspreid over het veld. Dat werd tijdens de opdracht nog gezegd. Ik denk dus dat het niet makkelijk zou zijn om even naar de andere tenten te lopen.
Dance 'til ya drop!
pi_37240171
Ben het niet eens met Angelic_Rose dat als Milouska de mol is, zij het geweldig heeft gedaan. Geweldig is pas als je het niet door hebt. Ik heb Milouska al vanaf de tweede aflevering als mol in beeld.
pi_37240345
Roderick is de mol, Frédérique gaat het spelletje winnen en Peggy vliegt er vrijdag uit.

Super grappig trouwens hoe Frédérique helemaal in het spel opging en over de finish rende. Ook hoe ze altijd fluisterend aan het roddelen is over de andere kandidaten is erg amusant. Ik vond haar op het begin nog niet zoveel maar begin haar steeds meer te mogen. Een groot verlies!
pi_37240536
quote:
Daar moest ik idd ook aan denken.
Geweldig hoe hij dat toen voor elkaar kreeg! (onderhandelingsspel als ik het mij goed herinner)
bij-zonder
  maandag 24 april 2006 @ 12:36:59 #267
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_37240944
Het is Roderick of Milouska.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  maandag 24 april 2006 @ 12:39:01 #268
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_37240999
En de paus is katholiek.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  maandag 24 april 2006 @ 12:44:23 #269
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_37241147
De zesde muziekhint kwam uit de film Three Amigos. En als vijfde in de lijst van de cast op IMDB staat er de personage 'Rodrigo'. Rodrigo verwijst natuurlijk naar Roderick met die opdracht op het plein.
En tussen 24:23 en 24:30 in de aflevering hoor je wanneer de deuren van de kapel sloten, heel vaag iets van 'Het is een man' of 'Het is de mol'. Ik dacht ook 'Milouska' te horen.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_37241723
quote:
Op maandag 24 april 2006 12:07 schreef weathergirl het volgende:
Ben het niet eens met Angelic_Rose dat als Milouska de mol is, zij het geweldig heeft gedaan. Geweldig is pas als je het niet door hebt. Ik heb Milouska al vanaf de tweede aflevering als mol in beeld.
Ja maar, dan is er niemand een goede Mol. Alle overgebleven kandidaten worden hier wel door iemand als Mol gezien.
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_37242049
quote:
Op maandag 24 april 2006 12:07 schreef weathergirl het volgende:
Laat ik het dan zo zeggen: Ik vind dat Milouska het geweldig heeft gedaan als ze de Mol blijkt
te zijn, aangezien ik haar totaal niet verdenk..
  maandag 24 april 2006 @ 13:24:35 #272
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_37242325
quote:
Op maandag 24 april 2006 12:14 schreef Genverbrander het volgende:
Roderick is de mol, Frédérique gaat het spelletje winnen en Peggy vliegt er vrijdag uit.
en wéér zijn we het eens
  maandag 24 april 2006 @ 13:34:13 #273
146941 Silvermaiden
Frédérique is de mol..
pi_37242652
Nou ik heb echt de hele tijd op Fré gezeten, maar ik begin nu toch een beetje te twijfelen .. Maar ik blijf toch haar verdenken.. en ik denk dat Peggy er uit gaat deze keer.. Wat me opviel was dat je de andere naar de kapel zag lopen, maar Fré stond er opeens echt heel raar.. Ik vond dat laatste spel trouwens wel briljant hoor. Met die paarden enzo.. hahaha
pi_37244196
quote:
Op maandag 24 april 2006 10:28 schreef PM-girl het volgende:
Jawel, maar die hint is complete flauwekul, want zowel Toine als Peggy zijn ook via die gauchoview te zien geweest:

[ Bericht 7% gewijzigd door _Floddertje_ op 24-04-2006 15:25:10 ]
pi_37245915
quote:
Op maandag 24 april 2006 13:04 schreef easy-going het volgende:

[..]

Ja maar, dan is er niemand een goede Mol. Alle overgebleven kandidaten worden hier wel door iemand als Mol gezien.
Ja? Vanaf de tweede aflevering al?
Bij vorige series had ik tenminste af en toe nog wel eens twijfel... Ik vind het er nu heel erg dik bovenop liggen.
pi_37245954
Ik niet, ik twijfel nog steeds, en weet het eigenlijk niet echt.
pi_37245987
quote:
Op maandag 24 april 2006 12:44 schreef Asskicker14 het volgende:
De zesde muziekhint kwam uit de film Three Amigos. En als vijfde in de lijst van de cast op IMDB staat er de personage 'Rodrigo'. Rodrigo verwijst natuurlijk naar Roderick met die opdracht op het plein.
En tussen 24:23 en 24:30 in de aflevering hoor je wanneer de deuren van de kapel sloten, heel vaag iets van 'Het is een man' of 'Het is de mol'. Ik dacht ook 'Milouska' te horen.
Rodrigo verwijst naar Roderick inderdaad, maar volgens mij slaat deze hint op het groepje dat de man 'Rodrigo' liet zeggen (alsof het goed was) terwijl ze echt 'Roderick' moesten horen. Volgens mij zat de mol dus in het groepje dat genoegen nam met 'Rodrigo'... ergo, Toine/Frederique/Milouska. En aangezien al mijn kaarten al wéken op Milouska staan...
pi_37246077
Helaas, Toine is niet de mol ...

Ik moet zeggen, het kwam niet echt als een verrassing. Gaandeweg de afleveringen begon ikzelf ook te twijfelen, maar aangezien ik van mezelf mijn Mol niet meer mag wijzigen na de eerste aflevering, ben ik toch voor Toine blijven gaan... jammer, maar helaas.

Wie is het dan wel?

- Milouska? Ik vind het knap dat iemand die zo dom is, zover komt in het spel, tenzij ze de mol is ...
- Frederique? Ik hoop nog steeds dat zij de Mol is, een mooi eerbetoon, maar ik twijfel ... er vanuit gaande dat Toine op haar stemde, is ze het zeker niet.
- Roderick? Zou het heel goed kunnen zijn, was ook mijn tweede mol.
- Peggy? De enige die ik heel onopvallend te werk vind gaan. Juist omdat ze niet opvalt, kan ze heel goed de Mol zijn.

Op dit moment ga ik voor Roderick, maar ik ben heel bang dat het Milouska is ....
pi_37246189
quote:
Op maandag 24 april 2006 15:22 schreef weathergirl het volgende:

[..]

Rodrigo verwijst naar Roderick inderdaad, maar volgens mij slaat deze hint op het groepje dat de man 'Rodrigo' liet zeggen (alsof het goed was) terwijl ze echt 'Roderick' moesten horen. Volgens mij zat de mol dus in het groepje dat genoegen nam met 'Rodrigo'... ergo, Toine/Frederique/Milouska. En aangezien al mijn kaarten al wéken op Milouska staan...
Sorry hoor maar dit vind ik wel een beetje té ver doorgedacht.
pi_37246814
quote:
Op maandag 24 april 2006 15:25 schreef Molline het volgende:
Helaas, Toine is niet de mol ...

Ik moet zeggen, het kwam niet echt als een verrassing. Gaandeweg de afleveringen begon ikzelf ook te twijfelen, maar aangezien ik van mezelf mijn Mol niet meer mag wijzigen na de eerste aflevering, ben ik toch voor Toine blijven gaan... jammer, maar helaas.

Wie is het dan wel?

- Milouska? Ik vind het knap dat iemand die zo dom is, zover komt in het spel, tenzij ze de mol is ...
- Frederique? Ik hoop nog steeds dat zij de Mol is, een mooi eerbetoon, maar ik twijfel ... er vanuit gaande dat Toine op haar stemde, is ze het zeker niet.
- Roderick? Zou het heel goed kunnen zijn, was ook mijn tweede mol.
- Peggy? De enige die ik heel onopvallend te werk vind gaan. Juist omdat ze niet opvalt, kan ze heel goed de Mol zijn.

Op dit moment ga ik voor Roderick, maar ik ben heel bang dat het Milouska is ....
Op zich is het wel beter dat Toine eruit ging. Hij was echt een leuke kandidaat maar ik denk dat iedereen wel wist dat hij de mol niet zou zijn. Nu is het wel lekker spannend
pi_37247599
quote:
Op maandag 24 april 2006 15:20 schreef weathergirl het volgende:

[..]

Ja? Vanaf de tweede aflevering al?
Bij vorige series had ik tenminste af en toe nog wel eens twijfel... Ik vind het er nu heel erg dik bovenop liggen.
Er zijn hier mensen die Peggy/Roderick/Frederique ook al vanaf het begin als hun Mol zien.
Ikzelf ben er ook van overtuigd dat Milouska de Mol is (en dat Frederique gaat winnen) en ik snap dan ook niet dat niet iedereen dat ziet. Voor mij ligt het er ook dik bovenop, maar voor anderen (en ook de overgebleven kandidaten) dus niet.
Leuk spel he

Oja, en ik vind Milouska het ook best wel leuk doen
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  maandag 24 april 2006 @ 16:19:15 #282
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_37247703
Ik denk al vanaf het begin dat Frédérique de mol is. .
Hoogachtend,
Erik.
  maandag 24 april 2006 @ 16:20:53 #283
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_37247760
quote:
Op maandag 24 april 2006 16:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk al vanaf het begin dat Frédérique de mol is. .
Joh!
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  maandag 24 april 2006 @ 16:22:42 #284
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_37247816
quote:
Op maandag 24 april 2006 16:20 schreef BVO het volgende:

[..]

Joh!
ja, ik kan het niet meer echt rationeel onderbouwen, dus als ik het vaak genoeg zeg, dan lijkt het logisch .
Hoogachtend,
Erik.
  maandag 24 april 2006 @ 16:52:57 #285
146941 Silvermaiden
Frédérique is de mol..
pi_37248829
haha, nou ik zit ook al vanaf het begin op haar. af en toe sluipen er hints tussendoor dat ik denk.. ja ze is het zeker, maar ook dat ik begin te twijfelen,, maar ik blijf erbij Fré is de mol( en anders gaat ze zeker winnen ) maar goed.. ik zag dat ze op dr hand iets had geschreven en bij een ander forum hadden ze dat ook ontdekt en het lijkt verdacht veel op het woordje mol.. misschien beeld ik het me ook maar in hoor , maar ze heeft zeker weten wat op dr hand staan .. nou dit is wel weer genoeg gespeculeer van mij kant voor vandaag... daag
pi_37249950
Ik zit ook al vanaf het begin op Frédérique.
Maar nu komt Roderick ook in beeld. (wat me niet aanstaat )
Ik vond vooral die aanwijzing (ergens gelezen) met die rozen erg goed over Fré.
Maar als Roderick het blijkt te zijn hoop k dat Fréderique wint
En Peggy is het niet. Hoop ik.
En Milouska is een geval apart. Als die het is... . Lag er wel erg dik bovenop dan.
Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
pi_37251585
Hoe groot is de kans dat Toine inderdaad zijn huiswerk niet goed gedaan heeft en ondanks de goede mol (Frederique) toch naar huis moest? Ikzelf denk niet zo groot. Toine leek me wel een type dat alles goed op een rijtje had... ik denk dat Fre de Mol dus niet is... maar wie is het in hemelsnaam dan wel?

De muzikale aanwijzing Gekommen om zu Bleiben wijst wel naar Roderick, in aflevering 3 pas serieus aan het spel gaan meedoen, om niet meer weg te gaan.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 24 april 2006 @ 18:34:53 #288
1762 YPPY
Yppiaans
pi_37251865
Toch denk ik nog steeds dat Frederique het is. Reserve nog Peggy. Als klopt dit niet met de afgelopen uitzending. Toine heeft vast een boel fouten gemaakt in de test.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_37252292
quote:
Op maandag 24 april 2006 18:34 schreef YPPY het volgende:
Toine heeft vast een boel fouten gemaakt in de test.
Maar zóveel slordigheidsfouten dat hij meer vragen fout heeft beantwoord dan bijvoorbeeld Roderick die denkt dat Peggy de Mol is...? Daar geloof ik dus helemaal niets van.
  maandag 24 april 2006 @ 18:52:44 #290
1762 YPPY
Yppiaans
pi_37252364
Maar hij twijfelde al tussen twee en wie zich dat hij heeft verteld op wie hij zit? Misschien liegen ze allemaal wel de boel bij elkaar of heeft Roderick juist fouten gemaakt die voor hem goed uitpakken. Het moet me toch eindelijk een keertje lukken de mol goed te raden.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  maandag 24 april 2006 @ 18:57:33 #291
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_37252468
ik zit nu tussel alle 4 te twijfelen
pi_37252715
quote:
Op maandag 24 april 2006 16:52 schreef Silvermaiden het volgende:
.... maar goed.. ik zag dat ze op dr hand iets had geschreven en bij een ander forum hadden ze dat ook ontdekt en het lijkt verdacht veel op het woordje mol.. misschien beeld ik het me ook maar in hoor , maar ze heeft zeker weten wat op dr hand staan ....
Wanneer zou dat zichtbaar moeten zijn?
pi_37253291
quote:
Op maandag 24 april 2006 18:50 schreef _Floddertje_ het volgende:

[..]

Maar zóveel slordigheidsfouten dat hij meer vragen fout heeft beantwoord dan bijvoorbeeld Roderick die denkt dat Peggy de Mol is...? Daar geloof ik dus helemaal niets van.
Peggy zette net als Toine trouwens ook in op Frédérique en ook op Toine volgens mij. Toine is het sowieso niet. Dan zou Peggy het dus slechter gedaan moeten hebben dan Toine in de test. Die ene joker heeft dat echt niet veel verbeterd. Misschien heeft Toine dus wel degelijk slechte antwoorden gegeven.
  maandag 24 april 2006 @ 19:41:53 #294
26341 Mariposa
Telt af...
pi_37253908
Wat betreft het kapel-gebeuren. Ik heb het idee dat de stem van Karel er pas bij de eindmontage ingezet is. En dat iemand van het productieteam de vragen gesteld heeft. Want als Karel er wel zelf gestaan had, had hij misschien aanwijzingen kunnen krijgen over de identiteit van de mol. En dat heeft men altijd geprobeerd te voorkomen, dat de presentator het zou weten.

Ook had ik het idee dat bij Roderick er geen shot was van Roderick en de mol tegelijkertijd. Bij de andere kandidaten kon je vanaf hun schouder de kapel inkijken. Maar goed, zoals jullie misschien wel doorhebben, ik zit al vanaf het begin op Roderick en dan wil je misschien wel dingen zien .
"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
pi_37255142
quote:
Op maandag 24 april 2006 18:57 schreef Woelli het volgende:
ik zit nu tussel alle 4 te twijfelen
Peggy is het voor mij niet, dus zal die het wél zijn. Onlogische logica enzo....

Maar ik blijf bij Milouska als Mol, met Roderick als 2de keuze.
  maandag 24 april 2006 @ 20:18:24 #296
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_37255371
Kan iemand al iets met de hint van deze week (hint 7) ?
pi_37255900
Jammer dat Toine eruit is . Toch een beetje een smaakmaker!
  maandag 24 april 2006 @ 20:37:28 #298
94046 PM-girl
pi_37256196
quote:
Op maandag 24 april 2006 14:23 schreef _Floddertje_ het volgende:

[..]

Jawel, maar die hint is complete flauwekul, want zowel Toine als Peggy zijn ook via die gauchoview te zien geweest:
O, niet goed gekeken dus!
*
pi_37258301
Had het idee dat Toine wel heel serieus met het spel bezig was. Het zou dus best kunnen dat hij wel wist wie De Mol is, maar dat hij de vragen niet goed beantwoord heeft.

Wat ik er tot nu toe van zag, zijn de vragen soms best ingewikkeld, zelf als je denkt te weten wie De Mol is. Hij klonk oprecht overtuigd van zijn Mol, dus wie weet is het toch Frederique ...
pi_37261361
quote:
Op maandag 24 april 2006 21:24 schreef Molline het volgende:
Had het idee dat Toine wel heel serieus met het spel bezig was. Het zou dus best kunnen dat hij wel wist wie De Mol is, maar dat hij de vragen niet goed beantwoord heeft.

Wat ik er tot nu toe van zag, zijn de vragen soms best ingewikkeld, zelf als je denkt te weten wie De Mol is. Hij klonk oprecht overtuigd van zijn Mol, dus wie weet is het toch Frederique ...
Toepasselijke username heb je
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')