Karel stelde telkens de vragen, dus hij kon het niet zijn.quote:
Ja, een foto met een mol erop =p. Nee maar het zou Karel wel kunnen zijn. Nergens zie je waar hij staat tijdens de vragenronde. Of wel?quote:Op zondag 23 april 2006 01:03 schreef Here2Stay het volgende:
[..]
Iemand van de crew die er voor het gemak even zat? Maar misschien heeft de mol daar nooit plaatsgenomen.. en hadden ze gewoon een aanwijzing gekregen. 'De mol te zien krijgen' kan vast op een hoop manieren..
Ja dat kan gewoon niet dus. De voice-over liegt. Of niemand is de Mol. Dat zou nog eens een stunt zijn. Word je als publiek en deelnemer echt in de zeik genomen.quote:Op zondag 23 april 2006 01:35 schreef Asskicker14 het volgende:
Karel zegt dit met de voice-over:
'In deze kapel huist vannacht de mol' en 'Voor elk goed antwoord luidt de mol de bel'
Daarmee is het ook uitgesloten dat het een medewerker of Karel is geweest.
Daarom blijft mijn vraag ook staan, wie was de persoon in de zwarte gewaad die de bel luidde toen de mol de vragen beantwoordde?
wat lezen jouw berichten irritant, qua regelopbouw. Je bent geen gedicht aan t schrijven, hoorquote:Op zaterdag 22 april 2006 21:46 schreef Angelic_Rose het volgende:
Op de site van 'wie is de mol' zelf kan je oude afleveringen bekijken..
Maar als je bedoelt of je afleveringen kan bekijken van
vorige series van de Mol, dat weet ik niet..![]()
Voor mijn gevoel is de Mol Frederique..
En de reden waarom ik dat denk is ten eerste omdat ze zo erg probeert om vooral
niet de Mol te lijken..
Neem nu dat spel met die auto, toen ze zo tergend langzaam ging..
Dat viel gewoon zo erg op dat je het eigenlijk niet eens een mollenstreek kan noemen,
want dat zou er te veel bovenop liggen..
En daarom heeft ze het gedaan denk ik..
Ik denk dat zij nu hoopt dat de overige kandidaten haar niet meer zo erg verdenken omdat
ze bij zichzelf zoiets hebben van 'nee, de mol zou zoiets nooit doen, dit is veel te opvallend'..![]()
En ten tweede:
Ik vind haar al vanaf het begin een spottende ondertoon hebben in hoe ze praat..
Meer dan anderen..
Een beetje sarcastisch, alsof ze diep van binnen zich helemaal blauw lacht om alles
en iedereen..![]()
Nee soms werd er vanuit een gaucho gefilmd, je keek zeg maar door de ogen van een van hen, al jagende op een deelnemer. En die deelnemer was elke keer Roderick volgens mij.quote:Op zaterdag 22 april 2006 21:13 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Wat is gauchoview? Je bedoelt dat de camera de gaucho volgt?
Het begint er juist op te lijken dat zij het niet is. Toine ging volledig voor Frederique en ligt eruit. Ik vind het juist steeds duidelijker dat het Peggy is. Volgens mij was zij degene die haar kansen spreidde bij de test: Frederique of Toine. Toine was het niet, dus zal ze die vragen fout gehad hebben. Aangezien Toine op Frederique zat, is het onlogisch dat iemand die ook half voor hem ging, er nog wel in zat. Ik denk niet dat Peggy het met 1 joker heeft gered om erin te blijven, dus blijft er maar 1 optie over: zij is de molquote:Op zondag 23 april 2006 02:17 schreef klabbakus het volgende:
begint erop telijken dat het Frédérique is![]()
vandaar dat ze zo trots was
Ik denk dat de kijkers het sowieso niet te zien kregen. En ik weet ook niet of die kandidaat echt de mol zou zien, er zal wel een addertje onder het gras zitten.quote:Op zondag 23 april 2006 10:33 schreef Viking84 het volgende:
Ik vraag me af wat er gebeurd zou zijn als inderdaad iemand 5 vragen goed had.
Zouden wij, de kijkers, de mol ook te zien hebben gekregen? En wat zou het voor degene die de mol te zien had gekregen betekenen?
Ik heb het niet gehoord.quote:Op zondag 23 april 2006 10:33 schreef Urquhart het volgende:
Die geheime aanwijzing hoorde je ook duidelijk in de uitzending, bleek gisteren
'n slechte dan. Ik bedoel ik weet dat we niet alle mollenstreken te zien krijgen, maar zij heeft er niks toe bijgedragen dat opdrachten mislukten volgens mijquote:Op zondag 23 april 2006 09:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het begint er juist op te lijken dat zij het niet is. Toine ging volledig voor Frederique en ligt eruit. Ik vind het juist steeds duidelijker dat het Peggy is. Volgens mij was zij degene die haar kansen spreidde bij de test: Frederique of Toine. Toine was het niet, dus zal ze die vragen fout gehad hebben. Aangezien Toine op Frederique zat, is het onlogisch dat iemand die ook half voor hem ging, er nog wel in zat. Ik denk niet dat Peggy het met 1 joker heeft gered om erin te blijven, dus blijft er maar 1 optie over: zij is de mol
Ik wist dát het zou komen, maar niet bij wie. Ik had echt opgelet bij iedereen maar ik herkende nergens wat. Misschien bij Frédérique op het laatst?quote:Op zondag 23 april 2006 10:51 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Nou ja, je hoorde hem duidelijk wanneer je wist dat 'ie kwam.
Nee het was op het moment dat deuren voor het laatst dicht gingen zonder dat daar een kandidaat stond.quote:Op zondag 23 april 2006 10:59 schreef Eveli het volgende:
[..]
Ik wist dát het zou komen, maar niet bij wie. Ik had echt opgelet bij iedereen maar ik herkende nergens wat. Misschien bij Frédérique op het laatst?
Ik hoop het!quote:Op zondag 23 april 2006 09:16 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Nee soms werd er vanuit een gaucho gefilmd, je keek zeg maar door de ogen van een van hen, al jagende op een deelnemer. En die deelnemer was elke keer Roderick volgens mij.
Ik denk dat het een hint is!
Oh toen zat ik volgens mij inderdaad niet zo goed meer op te letten.quote:Op zondag 23 april 2006 11:00 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Nee het was op het moment dat deuren voor het laatst dicht gingen zonder dat daar een kandidaat stond.
Ze liep op die racebaan anders erg te kloten met het schakelen in die auto... wat tijd kostte... tijdens het diner gebruikte ze andere jaartallen dan haar opdracht bevatte. Bij het straatnamenspel hield ze zich erg afzijdig. In de tweede aflevering zorgde ze ervoor dat er een envelop die geld waard was 'wegwaaide'... allerlei verdachte zaken. En het is natuurlijk de vraag hoe actief je moet mollen, en verdenkingen op je afroept, als de groep zelf al opdrachten verkloot.quote:Op zondag 23 april 2006 10:57 schreef Taurus het volgende:
[..]
'n slechte dan. Ik bedoel ik weet dat we niet alle mollenstreken te zien krijgen, maar zij heeft er niks toe bijgedragen dat opdrachten mislukten volgens mij![]()
hoeft niet, hij gaf zelf ook al aan zijn huiswerk niet goed gedaan te hebben. Als er van de 20 vragen 19 vragen zijn in de trant van: zat de mol in de bus naast een man of een vrouw, en je weet dat niet, ga je nog de mist inquote:Op zondag 23 april 2006 09:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het begint er juist op te lijken dat zij het niet is. Toine ging volledig voor Frederique en ligt eruit.
Dat van dat huiswerk interpreteer jij anders dan dat Toine bedoelde. Toine dacht dat hij zijn huiswerk toch echt goed gedaan had, maar omdat hij nog steeds denkt dat Frédérique de Mol is, concludeerde hij dat hij dan blijkbaar zijn huiswerk niet goed had gedaan. Maar dat wil nog niet zeggen dat dat echt zo is. Het lijkt me sterk dat iemand die al zo'n tijd Frédérique verdacht en zo op haar heeft lopen letten, meer foute antwoorden geeft - puur door slordigheid - dan bijv. Roderick die helemaal op Peggy zat. Conclusie: het kan Frédérique bijna niet meer zijn...quote:Op zondag 23 april 2006 13:47 schreef greatgonzo het volgende:
hoeft niet, hij gaf zelf ook al aan zijn huiswerk niet goed gedaan te hebben. Als er van de 20 vragen 19 vragen zijn in de trant van: zat de mol in de bus naast een man of een vrouw, en je weet dat niet, ga je nog de mist in
Als je 100% voor Frederique gaat maar je kan niet die vragen beantwoorden, lig je er nog uit
Je redeneert waarschijnlijk teveel met je hart, en te weinig met je verstandquote:Op zondag 23 april 2006 13:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Jawel, het is Frédérique, alleen kanik al bijna niks zinnigs meer zeggen waarom ik dat vind.
Waarom zou je in zo'n vragenronde expres een vraag fout beantwoorden, als je de mol te zien kan krijgen? Dan zou Milouska dus de mol zijnquote:Op zondag 23 april 2006 12:22 schreef Blackadder2 het volgende:
Die zgn. schrikreactie van Milouska toen Karel begon te praten, en dat toneelstukje erna, met 1973 i.p.v. 1972 en die slecht geacteerde, gepijnigde blik van 'ooh wat ben ik toch dom' , het kan maar tot twee conclusies leiden: Milouska wil de Mol spélen, of ze ís de Mol. Ik ben vrij zeker van het laatste.
het antwoord van Roderick was zéker zo domquote:Op zondag 23 april 2006 14:31 schreef Xrenity het volgende:
Waarom zou je in zo'n vragenronde expres een vraag fout beantwoorden, als je de mol te zien kan krijgen? Dan zou Milouska dus de mol zijn
Daar ga ik ook vanuitquote:Op zondag 23 april 2006 15:43 schreef Bravebart het volgende:
Ik heb alle 5 de vragenrondes teruggekeken, maar alle silhoueten zien er hetzelfde uit
Waarschijnlijk hebben ze gewoon 1 persoon, en dus niet de mol, onder die mantel (ofzoiets) laten zitten
Dat denk ik ook niet. Ik dnek dat je hoog uit gezien zou hebben dat iemand de kapel betreed en dat de deuren dan dicht gaan.quote:Op zondag 23 april 2006 16:11 schreef _Floddertje_ het volgende:
.....Maar ik denk dat wij als kijkers de Mol niet te zien zouden hebben gekregen.
Ja helaas, ik vind het overzichtelijker dan alles achter elkaar..quote:Op zondag 23 april 2006 08:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
wat lezen jouw berichten irritant, qua regelopbouw. Je bent geen gedicht aan t schrijven, hoor
okquote:Op zondag 23 april 2006 20:45 schreef Angelic_Rose het volgende:
[..]
Ja helaas, ik vind het overzichtelijker dan alles achter elkaar..
Dus je zal er mee moeten leren leven of gewoon mijn berichten niet meer lezen..![]()
Mij ook. Leek zeer slecht acteerwerk, net als eerst met Richard in die kooi; "ik vind het heel vreemd dat je hier opeens staat".quote:Op zondag 23 april 2006 01:29 schreef Angelic_Rose het volgende:
Ik moest trouwens zo lachen om Milouska die zich helemaal wezenloos schrok
toen Karel begon te praten..![]()
Ik vind het niet echt verdacht ofzo, maar alleen zij schrok zich helemaal kapot en
de andere 4 totaal niet, heeft voor de rest volgens mij helemaal geen betekenis,
maar het viel me gewoon op..![]()
Dat was dan waarschijnlijk een gesprek met stemvervormen oid geweest. Zoiets zal er met "het zien van de Mol" ook wel geweest zijn.quote:Op zondag 23 april 2006 16:11 schreef _Floddertje_ het volgende:
Toen een paar jaar geleden George (die de Mol was) een telefoongesprek met de Mol won, kregen wij dat gesprek als kijkers ook niet te horen, maar ik kan me nog wel herinneren dat George in de onthullende laatste aflevering vertelde dat hij 'm toen wel kneep en dat hij zenuwachtig was dat hij echt iemand te woord zou moeten staan en dat hij daarom alles op alles had gezet om zelf degene te zijn die dat telefoongesprek won. Ik denk eigenlijk dat iemand wel degelijk gisteravond de Mol te zien zou hebben gekregen als hij/zij alle vijf de vragen goed had gehad. Maar ik denk dat wij als kijkers de Mol niet te zien zouden hebben gekregen.
Nou dat is niet eens het irritantste als het aan mij ligt... de grammaticale opbouw is ook niet geweldig...quote:Op zondag 23 april 2006 20:45 schreef Angelic_Rose het volgende:
[..]
Ja helaas, ik vind het overzichtelijker dan alles achter elkaar..
Dus je zal er mee moeten leren leven of gewoon mijn berichten niet meer lezen..![]()
Ja vooral ook omdat Pablo zo lekker mee deed... Ola Pablo / Ola Peggyquote:Op zondag 23 april 2006 21:14 schreef Eveli het volgende:
Vond het grappig trouwens toen Peggy en die Pablo elkaar groeten alsof ze elkaar al heel lang kennen.
Gaf Toine tijdens deze uitzending ook niet al aan dat hij ging voor Frédérique ging, maar dat hij Peggy ook nog verdacht hield? (in de tenten na het hele kapel gebeuren)quote:Op zondag 23 april 2006 13:55 schreef _Floddertje_ het volgende:
[..]
Dat van dat huiswerk interpreteer jij anders dan dat Toine bedoelde. Toine dacht dat hij zijn huiswerk toch echt goed gedaan had, maar omdat hij nog steeds denkt dat Frédérique de Mol is, concludeerde hij dat hij dan blijkbaar zijn huiswerk niet goed had gedaan. Maar dat wil nog niet zeggen dat dat echt zo is. Het lijkt me sterk dat iemand die al zo'n tijd Frédérique verdacht en zo op haar heeft lopen letten, meer foute antwoorden geeft - puur door slordigheid - dan bijv. Roderick die helemaal op Peggy zat. Conclusie: het kan Frédérique bijna niet meer zijn...
Nee, maar in aflevering zes moesten de deelnemers vragen beantwoorden. Toine had een vraag fout en zei 'Poleta de Futbol'. Aan het eind van de ronde waren er 8 vragen goed, en 2 fout. We zagen alleen de fout van Toine in beeld. Op de site van wieisdemol.nl staat:quote:Op zondag 23 april 2006 10:57 schreef Taurus het volgende:
[..]
'n slechte dan. Ik bedoel ik weet dat we niet alle mollenstreken te zien krijgen, maar zij heeft er niks toe bijgedragen dat opdrachten mislukten volgens mij![]()
Oftewel: De fout van Peggy werd expres niet uitgezonden. Dat is een vreemde montagestreek.quote:Karel vraagt één voor één deze drie kandidaten naar de Spaanse betekenis. Toine maakt de eerste fout. Hij moet het Spaanse woord voor voetbal noemen. In plaats van ‘pelota’ zegt hij ‘poleta’. De andere fout wordt door Peggy gemaakt. Op de vraag wat een kussen in het Spaans is, antwoordt zij onduidelijk. Ze weet het antwoord niet. De overige acht woorden zijn allemaal goed.
Jammer dan, ontopic graag.quote:Op maandag 24 april 2006 00:02 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nou dat is niet eens het irritantste als het aan mij ligt... de grammaticale opbouw is ook niet geweldig...
Hmmm, ik vond het silhouet er bij Roderick anders uitzien. Minder scherp, andere verlichting, en de hoofdbedekking van de 'mol' zat anders. Maar goed, ik begreep dat anderen dat juist bij Milouska zagen. Wat me wel opviel was dat Milouska niet blauw was uitgelicht, en de rest van de kandidaten wel. Misschien viel het bij haar huidskleur minder op, dat kan ook.quote:Op zondag 23 april 2006 15:43 schreef Bravebart het volgende:
Ik heb alle 5 de vragenrondes teruggekeken, maar alle silhoueten zien er hetzelfde uit
Nee, dat dacht ik eerst ook, maar tijdens het maken van de test hoor je hem zeggen dat hij de vorige keren volledig voor Frédérique is gegaan en dat dat hem heeft gebracht waar hij nu is en dat het dom zou zijn om die strategie nu opeens te gaan veranderen en dat hij weer voor 200% voor Frédérique is gegaan. Dus volgens mij heeft hij geen enkele vraag van de test richting Peggy beantwoord.quote:Op maandag 24 april 2006 00:22 schreef Bartjebart het volgende:
Gaf Toine tijdens deze uitzending ook niet al aan dat hij ging voor Frédérique ging, maar dat hij Peggy ook nog verdacht hield? (in de tenten na het hele kapel gebeuren)
Misschien is Toine na de laatste opdracht toch gaan switchen of zo...
Die wat???quote:Op maandag 24 april 2006 10:28 schreef PM-girl het volgende:
Heeft nou niemand die gauchoview-hint opgemerkt?
Op vorige pagina uitgelegd (soms keek je zeg maar door de ogen van de gaucho, en dan was alleen roderick in beeld volgen mij!)quote:
Dat zal de programmaleiding vast ook wel voorzien hebbenquote:Op maandag 24 april 2006 11:26 schreef Boomrups het volgende:
Ik snap Roderick niet. Hij mocht als eerste naar de kapel, en kreeg daar te horen dat de Mol ín de kapel zat. Nadat hij zijn eerste vraag fout had beantwoord mocht hij weer terug naar de tenten.
Dan is het toch simpel: je kijkt wie er niet in zijn of haar tent zit en dat moet dan de Mol zijn!
Rare gang van zaken, dat niemand van de deelnemers daarop gekomen is.
quote:Op maandag 24 april 2006 11:18 schreef Here2Stay het volgende:
heb me net nog even gestort op dat geluidsfragment.. blijf nu horen: Milouska Meulens is *herrie herrie* Frederique Huydts is de mol..
Heb ook geprobeerd (je hoort denk ik toch wat je horen wilt..) er Peggy Vrijens en Roderick Veelo in te horen, maar dat lukte me minder goed/niet..
De tenten stonden wijdverspreid over het veld. Dat werd tijdens de opdracht nog gezegd. Ik denk dus dat het niet makkelijk zou zijn om even naar de andere tenten te lopen.quote:Op maandag 24 april 2006 11:26 schreef Boomrups het volgende:
Ik snap Roderick niet. Hij mocht als eerste naar de kapel, en kreeg daar te horen dat de Mol ín de kapel zat. Nadat hij zijn eerste vraag fout had beantwoord mocht hij weer terug naar de tenten.
Dan is het toch simpel: je kijkt wie er niet in zijn of haar tent zit en dat moet dan de Mol zijn!
Rare gang van zaken, dat niemand van de deelnemers daarop gekomen is.
Daar moest ik idd ook aan denken.quote:Op zondag 23 april 2006 16:11 schreef _Floddertje_ het volgende:
Toen een paar jaar geleden George (die de Mol was) een telefoongesprek met de Mol won, kregen wij dat gesprek als kijkers ook niet te horen, maar ik kan me nog wel herinneren dat George in de onthullende laatste aflevering vertelde dat hij 'm toen wel kneep en dat hij zenuwachtig was dat hij echt iemand te woord zou moeten staan en dat hij daarom alles op alles had gezet om zelf degene te zijn die dat telefoongesprek won. Ik denk eigenlijk dat iemand wel degelijk gisteravond de Mol te zien zou hebben gekregen als hij/zij alle vijf de vragen goed had gehad. Maar ik denk dat wij als kijkers de Mol niet te zien zouden hebben gekregen.
Ja maar, dan is er niemand een goede Mol. Alle overgebleven kandidaten worden hier wel door iemand als Mol gezien.quote:Op maandag 24 april 2006 12:07 schreef weathergirl het volgende:
Ben het niet eens met Angelic_Rose dat als Milouska de mol is, zij het geweldig heeft gedaan. Geweldig is pas als je het niet door hebt. Ik heb Milouska al vanaf de tweede aflevering als mol in beeld.
Laat ik het dan zo zeggen: Ik vind dat Milouska het geweldig heeft gedaan als ze de Mol blijktquote:Op maandag 24 april 2006 12:07 schreef weathergirl het volgende:
Ben het niet eens met Angelic_Rose dat als Milouska de mol is, zij het geweldig heeft gedaan. Geweldig is pas als je het niet door hebt. Ik heb Milouska al vanaf de tweede aflevering als mol in beeld.
en wéér zijn we het eensquote:Op maandag 24 april 2006 12:14 schreef Genverbrander het volgende:
Roderick is de mol, Frédérique gaat het spelletje winnen en Peggy vliegt er vrijdag uit.![]()
Jawel, maar die hint is complete flauwekul, want zowel Toine als Peggy zijn ook via die gauchoview te zien geweest:quote:Op maandag 24 april 2006 10:28 schreef PM-girl het volgende:
Heeft nou niemand die gauchoview-hint opgemerkt?
Ja? Vanaf de tweede aflevering al?quote:Op maandag 24 april 2006 13:04 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ja maar, dan is er niemand een goede Mol. Alle overgebleven kandidaten worden hier wel door iemand als Mol gezien.
Rodrigo verwijst naar Roderick inderdaad, maar volgens mij slaat deze hint op het groepje dat de man 'Rodrigo' liet zeggen (alsof het goed was) terwijl ze echt 'Roderick' moesten horen. Volgens mij zat de mol dus in het groepje dat genoegen nam met 'Rodrigo'... ergo, Toine/Frederique/Milouska. En aangezien al mijn kaarten al wéken op Milouska staan...quote:Op maandag 24 april 2006 12:44 schreef Asskicker14 het volgende:
De zesde muziekhint kwam uit de film Three Amigos. En als vijfde in de lijst van de cast op IMDB staat er de personage 'Rodrigo'. Rodrigo verwijst natuurlijk naar Roderick met die opdracht op het plein.
En tussen 24:23 en 24:30 in de aflevering hoor je wanneer de deuren van de kapel sloten, heel vaag iets van 'Het is een man' of 'Het is de mol'. Ik dacht ook 'Milouska' te horen.
Sorry hoor maar dit vind ik wel een beetje té ver doorgedacht.quote:Op maandag 24 april 2006 15:22 schreef weathergirl het volgende:
[..]
Rodrigo verwijst naar Roderick inderdaad, maar volgens mij slaat deze hint op het groepje dat de man 'Rodrigo' liet zeggen (alsof het goed was) terwijl ze echt 'Roderick' moesten horen. Volgens mij zat de mol dus in het groepje dat genoegen nam met 'Rodrigo'... ergo, Toine/Frederique/Milouska. En aangezien al mijn kaarten al wéken op Milouska staan...
Op zich is het wel beter dat Toine eruit ging. Hij was echt een leuke kandidaat maar ik denk dat iedereen wel wist dat hij de mol niet zou zijn. Nu is het wel lekker spannendquote:Op maandag 24 april 2006 15:25 schreef Molline het volgende:
Helaas, Toine is niet de mol ...
Ik moet zeggen, het kwam niet echt als een verrassing. Gaandeweg de afleveringen begon ikzelf ook te twijfelen, maar aangezien ik van mezelf mijn Mol niet meer mag wijzigen na de eerste aflevering, ben ik toch voor Toine blijven gaan... jammer, maar helaas.
Wie is het dan wel?
- Milouska? Ik vind het knap dat iemand die zo dom is, zover komt in het spel, tenzij ze de mol is ...
- Frederique? Ik hoop nog steeds dat zij de Mol is, een mooi eerbetoon, maar ik twijfel ... er vanuit gaande dat Toine op haar stemde, is ze het zeker niet.
- Roderick? Zou het heel goed kunnen zijn, was ook mijn tweede mol.
- Peggy? De enige die ik heel onopvallend te werk vind gaan. Juist omdat ze niet opvalt, kan ze heel goed de Mol zijn.
Op dit moment ga ik voor Roderick, maar ik ben heel bang dat het Milouska is ....![]()
Er zijn hier mensen die Peggy/Roderick/Frederique ook al vanaf het begin als hun Mol zien.quote:Op maandag 24 april 2006 15:20 schreef weathergirl het volgende:
[..]
Ja? Vanaf de tweede aflevering al?
Bij vorige series had ik tenminste af en toe nog wel eens twijfel... Ik vind het er nu heel erg dik bovenop liggen.
Joh!quote:Op maandag 24 april 2006 16:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk al vanaf het begin dat Frédérique de mol is..
ja, ik kan het niet meer echt rationeel onderbouwen, dus als ik het vaak genoeg zeg, dan lijkt het logischquote:
Maar zóveel slordigheidsfouten dat hij meer vragen fout heeft beantwoord dan bijvoorbeeld Roderick die denkt dat Peggy de Mol is...? Daar geloof ik dus helemaal niets van.quote:Op maandag 24 april 2006 18:34 schreef YPPY het volgende:
Toine heeft vast een boel fouten gemaakt in de test.
Wanneer zou dat zichtbaar moeten zijn?quote:Op maandag 24 april 2006 16:52 schreef Silvermaiden het volgende:
.... maar goed.. ik zag dat ze op dr hand iets had geschreven en bij een ander forum hadden ze dat ook ontdekt en het lijkt verdacht veel op het woordje mol.. misschien beeld ik het me ook maar in hoor, maar ze heeft zeker weten wat op dr hand staan ....
Peggy zette net als Toine trouwens ook in op Frédérique en ook op Toine volgens mij. Toine is het sowieso niet. Dan zou Peggy het dus slechter gedaan moeten hebben dan Toine in de test. Die ene joker heeft dat echt niet veel verbeterd. Misschien heeft Toine dus wel degelijk slechte antwoorden gegeven.quote:Op maandag 24 april 2006 18:50 schreef _Floddertje_ het volgende:
[..]
Maar zóveel slordigheidsfouten dat hij meer vragen fout heeft beantwoord dan bijvoorbeeld Roderick die denkt dat Peggy de Mol is...? Daar geloof ik dus helemaal niets van.
Peggy is het voor mij niet, dus zal die het wél zijn.quote:
O, niet goed gekeken dus!quote:Op maandag 24 april 2006 14:23 schreef _Floddertje_ het volgende:
[..]
Jawel, maar die hint is complete flauwekul, want zowel Toine als Peggy zijn ook via die gauchoview te zien geweest:
Toepasselijke username heb jequote:Op maandag 24 april 2006 21:24 schreef Molline het volgende:
Had het idee dat Toine wel heel serieus met het spel bezig was. Het zou dus best kunnen dat hij wel wist wie De Mol is, maar dat hij de vragen niet goed beantwoord heeft.
Wat ik er tot nu toe van zag, zijn de vragen soms best ingewikkeld, zelf als je denkt te weten wie De Mol is. Hij klonk oprecht overtuigd van zijn Mol, dus wie weet is het toch Frederique ...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |