Ja, dat zie ik een lapzwans van een tong80 nog niet doen idd. Om het maar niet te hebben overquote:Op zaterdag 22 april 2006 00:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik sta geen 1e, omdat ik regelmatig de wereld moest redden.
The_Legend_Killer, wat een mongool.quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, dat zie ik een lapzwans van een tong80 nog niet doen idd. Om het maar niet te hebben overAlexxxxxx
of
![]()
the_legend_killer
![]()
. Vooral die laatste denkt dat hij jou aankan
![]()
[afbeelding]
quote:
Hallo.quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:24 schreef MissBliss het volgende:
Hallo.
Dizzle belde me gisteren toen ik net weg was dat het niet doorgaatquote:Op zaterdag 22 april 2006 13:29 schreef babette21 het volgende:
[..]
Hallo.
moeten we niet eens wat concrete afspraken gaan maken voor morgen?
[als 't doorgaat tenminste, nu we nog maar met 3 zijn![]()
]
mja ik had wel zin om te gaan, maar aan de andere kant wilden PeRi en Zhenar allebei mee,quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:31 schreef MissBliss het volgende:
Dizzle belde me gisteren toen ik net weg was dat het niet doorgaat![]()
dat zit er wel in jaquote:Ander keertje in mei dus, dus ws weer een hoop gezeik over de datum
quote:Op zaterdag 22 april 2006 11:49 schreef Dagonet het volgende:
Paltos 48 uur, tubgirl.
En nee, deze keer is het niet zo'n stomme grap van mijquote:
Vind je het gek, na al dat gebagger van je.quote:
Nu moet ik al mijn grapjes, fotosoeps en geile FOK!-damesfoto's backuppen.quote:Op zaterdag 22 april 2006 14:23 schreef pberends het volgende:
[..]
Vind je het gek, na al dat gebagger van je.
quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:34 schreef babette21 het volgende:
EN NEE DIT IS GEEN MISLUKTE MEETPOGING, MAAR GEWOON EEN BEETJE UITSTEL![]()
![]()
![]()
Erik en Tom aan Idols meedoen? Of qua modzijn?quote:Op zaterdag 22 april 2006 14:37 schreef R_ON het volgende:
Is Erikje hier toevallig al geweest vandaag? Ik heb begrepen dat hij mee wil doen aan Idols met Tom_Tom en daar wil ik wat meer over weten.
quote:Op zaterdag 22 april 2006 18:15 schreef PeRi het volgende:
[..]
Erik en Tom aan Idols meedoen? Of qua modzijn?.
Geen antwoord van Erikquote:Op vrijdag 21 april 2006 16:20 schreef R_ON het volgende:
Doe je volgend jaar mee aan Idols, Erikje?
Misschien kun je samengaan. Tom_Tom is er vast en zeker voor te porren. En als het tegenvalt kun je elkaar daarna altijd troosten..
Ik loop even langs de notaris.quote:Op zaterdag 22 april 2006 18:36 schreef PeRi het volgende:
Maar niet mij de schuld geven als je toch sterft.
Beetje kotsen, beetje ziek in bed liggen.quote:Op zaterdag 22 april 2006 18:35 schreef Q. het volgende:
Koffie die een paar maand over datum is, ga je daar van dood?
Alles is bij jou terug te voeren tot bierquote:Op zaterdag 22 april 2006 18:49 schreef Q. het volgende:
Stalker. Ga weg. Of haal koffie voor me. Ik drink nu thee. Maar ik heb nog bier. Daar kan ik ook wel aan beginnen.
Nee, jij bent ShowChat bedoel ik, jij bent de spil waar alles om draait.quote:
Ja.quote:Is dat zo bijzonder?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |