SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gras bij de buurvrouw is altijd groener.
Kut, Leeuwarden vergetenquote:
Ten zuiden van het Noordzeekanaal wel.quote:Op vrijdag 21 april 2006 19:24 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Noord Holland is ook zo vreselijk interessant!
Verkeerd verbeteren als je iemand probeert te verbeteren die iemand anders probeert te verbeteren is pas erg.quote:Op vrijdag 21 april 2006 19:24 schreef Monidique het volgende:
Haarlem is de hoofdstad van de gemeente Noord-Holland-Zuidplassen! Amsterdam is inderdaad hoofdstad van de provincie Noord-Holland. Als je iemand verbetert, doe het dan goed,!
Gruwelijke spelfout in dit stukje overigens.quote:De provincie Noord-Holland bestuurt de gelijknamige provincie Noord-Holland. Een provincie met ruim 2,5 miljoen inwoners, verdeelt over 64 gemeenten. Eén van die gemeenten is Amsterdam, de hoofdstad van Nederland. Het provinciebestuur zetelt in Haarlem, de hoofdstad van de provincie.
Zucht....quote:Op vrijdag 21 april 2006 19:24 schreef Monidique het volgende:
Haarlem is de hoofdstad van de gemeente Noord-Holland-Zuidplassen! Amsterdam is inderdaad hoofdstad van de provincie Noord-Holland. Als je iemand verbetert, doe het dan goed,!
Hoofdstad van een gemeente?quote:Op vrijdag 21 april 2006 19:24 schreef Monidique het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. dacht je aan Sydney?![]()
de hoofdstad van BraziliëSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Het is inderdaad niet Rio de Janeiro
in welk land ligt TimboektoeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Het is inderdaad niet verzonnen door de Donald DuckDoes the name Dr Pavlov ring a bell?![]()
quote:Op vrijdag 21 april 2006 19:24 schreef Monidique het volgende:
Jesus saves but death prevails.![]()
quote:Op vrijdag 21 april 2006 19:42 schreef steeg het volgende:
de hoofdstad van Braziliëbasisschooltrauma:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Het is inderdaad niet Rio de Janeiro
Leraar vroeg wat de hoofdstad van Brazilie is. Ik zei 'Brasilia' en daar was hij het niet mee eens want het was Rio de Janeiro volgens hem![]()
Onderbroeken zonder knopen hoef je alleen maar af te stropen!![]()
Valt me van je tegenquote:Op vrijdag 21 april 2006 19:24 schreef Monidique het volgende:
![]()
Overigens heb ik een keer zo'n zelfde topic geopend maar dan met Zuid-Afrika.. dat was ook amusant![]()
![]()
het was ook vroeger rio de janeiro .....quote:Op vrijdag 21 april 2006 19:54 schreef Onderbroek het volgende:
[..]
basisschooltrauma:
Leraar vroeg wat de hoofdstad van Brazilie is. Ik zei 'Brasilia' en daar was hij het niet mee eens want het was Rio de Janeiro volgens hem![]()
![]()
tis veranderd een jaar of 12-15 geleden...![]()
Groningen - Groningen
Friesland - Leeuwarden
Drenthe - Assen
Overijssel - Zwolle
Gelderland - Arnhem
Utrecht- Utrecht
Noord-Brabant - 's Hertogenbosch
Limburg - Maastricht
Zeeland - Middelburg
Noord-Holland - Haarlem
Zuid-Holland - 's Gravenhage
Zoals jullie zien heb ik voordat Flevoland officieel 12e provincie werd op school gezeten.![]()
En de hoofdstad van de staat New York?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En die van Californië?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat was hopelijk een sarcastisch bedoelde grap?quote:Op vrijdag 21 april 2006 19:24 schreef Monidique het volgende:
![]()
![]()
Je kunt slechts van een basisschoolleraar verwachten dat ie weet dat Brasilia gebouwd is om ooit als hoofdstad te dienen..quote:Op vrijdag 21 april 2006 19:55 schreef Rnej het volgende:
[..]
het was ook vroeger rio de janeiro .....
![]()
2006 - 1960 is inderdaad 12 tot 15.quote:Op vrijdag 21 april 2006 19:55 schreef Rnej het volgende:
het was ook vroeger rio de janeiro .....
quote:Op vrijdag 21 april 2006 19:42 schreef steeg het volgende:
in dezelfde categorie
de hoofdstad van AustraliëHet werd dat omdat Sydney en Melbourne niet wilden dat de ander hoofdstad werd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. dacht je aan Sydney?![]()
<..>
Toen iemand om midden tussen de 2 in maar een nieuwe stad te maken
Brilliante oplossing
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*![]()
De hoofdstad van Canada?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mary had a little lamb
Then Mary had dessert![]()
Wat is de hoofdstad van Amsterdam?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu![]()
Hoofdstad van Nigeria...Zei iemand lagos???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 21 april 2006 20:06 schreef Renesite het volgende:
Wat is de hoofdstad van Amsterdam?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Flevoland is ook een nep provinciequote:Op vrijdag 21 april 2006 19:55 schreef Swetsenegger het volgende:
Zoals jullie zien heb ik voordat Flevoland officieel 12e provincie werd op school gezeten.Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.![]()
quote:![]()
Geintje![]()
Hoofdstad van Zuid AfrikaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ksssjtquote:Op vrijdag 21 april 2006 20:11 schreef Zelva het volgende:
[..]
Ja. Ik begon zelfs al te twijfelen of ik niet per ongeluk in ONZ zat te kijken.
Ik was in de war
| ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu![]()
de hoofdstad van west duitsland (totdat dit ophield te bestaan)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Does the name Dr Pavlov ring a bell?![]()
Okee, wie heeft er op Alkmaar gestemd?![]()
Niets mis met Alkmaar hoor, prachtige stad.. daar niet van
Het gras bij de buurvrouw is altijd groener.![]()
![]()
wa'n domme post by me
[ Bericht 42% gewijzigd door Gitanki op 21-04-2006 20:21:06 (blaatpost) ]Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.![]()
De hoofdstad van Mongolië?
En neen, het is geen BerlijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 21 april 2006 20:26 schreef Yozzz het volgende:
En neen, het is geen BerlijnDat is gewoon een moeilijke hoofdstad, niet zo zeer een die je niet verwacht. Niet echt een strikvraag, dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mary had a little lamb
quote:Op vrijdag 21 april 2006 20:26 schreef Yozzz het volgende:
En neen, het is geen BerlijnWas dat niet Washington DC??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.![]()
Ik dacht dat het een meningsvraag was
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.![]()
Dit is interessant voor mij. De topografie van Nederland boeit mij als Belg wel. Ik weet nu ineens de namen van de provincies van Nederland en hun hoofdsteden.quote:Op vrijdag 21 april 2006 19:55 schreef Swetsenegger het volgende:
Groningen - Groningen
Friesland - Leeuwarden
Drenthe - Assen
Overijssel - Zwolle
Gelderland - Arnhem
Utrecht- Utrecht
Noord-Brabant - 's Hertogenbosch
Limburg - Maastricht
Zeeland - Middelburg
Noord-Holland - Haarlem
Zuid-Holland - 's Gravenhage
Zoals jullie zien heb ik voordat Flevoland officieel 12e provincie werd op school gezeten.
Maar bestaat er ook een topografische kaart van Nederland waarop de provinciegrenzen staat aangeduid? En weer kan ik meer gedetailleerde informatie vinden over de Nederlandse Provincie?
Groetjes.Ik haat klagen en ONZIN uitkramen.![]()
Waar heb je die eerste kaart vandaan, en waarom staan Loon op Zand en Zwollerkerspel er op en Tilburg en Zwolle niet? Bijvoorbeeld?quote:
Mary had a little lamb
google afbeeldingquote:Op vrijdag 21 april 2006 20:41 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Waar heb je die kaart vandaan, en waarom staan Loon op Zand en Zwollerkerspel er op en Tilburg en Zwolle niet? Bijvoorbeeld?
| ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu![]()
Renesite, bedankt voor de kaarten. Ik zal eens verder kijken op www.bosatlas.
Groetjes.Ik haat klagen en ONZIN uitkramen.![]()
quote:Op vrijdag 21 april 2006 20:45 schreef Renesite het volgende:
Wat heb je trouwens een enorm gaaf usergetal!
113337?
Is daar iets bijzonders aan?Ik haat klagen en ONZIN uitkramen.![]()
Dit pleit voor je!quote:Op vrijdag 21 april 2006 20:57 schreef MisterEuro het volgende:
[..]
113337?
Is daar iets bijzonders aan?
I'm just a Soul whose Intentions are Good![]()
Helaasch, U bent niet geslaagd voor de nerdtestquote:Op vrijdag 21 april 2006 20:57 schreef MisterEuro het volgende:
[..]
113337?
Is daar iets bijzonders aan?
Het gras bij de buurvrouw is altijd groener.![]()
pas op, zometeen gaat iemand het je uitleggen en dan verander je in een zoutpilaarquote:Op vrijdag 21 april 2006 20:57 schreef MisterEuro het volgende:
[..]
113337?
Is daar iets bijzonders aan?![]()
Hoofdstad van irakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is a Journey, Not a Destination. Enjoy the Ride!![]()
In groep 8 was er zo'n Marokkaan, Youssef, je kon een atlas pakken en 30 vreemde miniscule landen noemen, hij wist álle hoofdsteden. Dus
.
![]()
Bedoelde u bedplassen?quote:Op vrijdag 21 april 2006 19:24 schreef Monidique het volgende:
"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
Forum Opties Forumhop: Hop naar: