bij jou welquote:Op vrijdag 21 april 2006 18:43 schreef BoJo het volgende:
is het normaal dat een torrent sinds gisteren op 99,4 % blijft steken?![]()
reyershove is alles wat aan de kant van souburg zit op de spinhuis weg, amnestylaan is de erasmuswijk.quote:Op vrijdag 21 april 2006 18:43 schreef Fugie het volgende:
reyershoven is toch amnestylaan enzo![]()
ik in klarenbeek
quote:Op vrijdag 21 april 2006 18:44 schreef BaraCuda het volgende:
Onderhoud zal wel wat gekost hebben ja
Ik wil een Ferrari 430 dus ik ga sparen![]()
Echt ik ben zo verliefd geworden op die auto laatste weken![]()
Gister zag ik er 1 rijden en vandaag zat ik 5th gear te kijken en daar ging een vent die loterij had gewonnen een Ferrari 430 kopen.... Ik bedoel dat moet een teken zijn
F430 is niet zo'n slechte keuze, maar ik wil alleen de Gallardoquote:Op vrijdag 21 april 2006 18:44 schreef BaraCuda het volgende:
Onderhoud zal wel wat gekost hebben ja
Ik wil een Ferrari 430 dus ik ga sparen![]()
Echt ik ben zo verliefd geworden op die auto laatste weken![]()
Gister zag ik er 1 rijden en vandaag zat ik 5th gear te kijken en daar ging een vent die loterij had gewonnen een Ferrari 430 kopen.... Ik bedoel dat moet een teken zijn
ik geloof er echt geen kont van, zo groot kan dat gat toch niet zijn?quote:Op vrijdag 21 april 2006 18:46 schreef M5 het volgende:
[..]
reyershove is alles wat aan de kant van souburg zit op de spinhuis weg, amnestylaan is de erasmuswijk.
klarenbeek, ja daar kom ik nooit
Lambo's heb ik niet zoveel mee....quote:Op vrijdag 21 april 2006 18:48 schreef M5 het volgende:
[..]
F430 is niet zo'n slechte keuze, maar ik wil alleen de Gallardo
groot genoeg om ergens niet door heen te hoeven rijdenquote:Op vrijdag 21 april 2006 18:48 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik geloof er echt geen kont van, zo groot kan dat gat toch niet zijn?![]()
quote:Op vrijdag 21 april 2006 18:51 schreef M5 het volgende:
[..]
groot genoeg om ergens niet door heen te hoeven rijden
V10 he, dat is gewoon zoveel mooier als een V8.quote:Op vrijdag 21 april 2006 18:51 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Lambo's heb ik niet zoveel mee....
Ferrari blijft voor mij echt de nummer 1![]()
Je gaat niet vertellen dat je de lambo beter vind klinken als die ferrariquote:Op vrijdag 21 april 2006 18:52 schreef M5 het volgende:
[..]
V10 he, dat is gewoon zoveel mooier als een V8.
Ok.quote:Op vrijdag 21 april 2006 18:59 schreef Alexxxxx het volgende:
Oh, ik zie dat Sjoewe lurkt
Geef je deze link dan even door aan Hugster?
zeker wel, de ferrari klinkt wel mooi, maar dat gehuil van de V10 van de Lambo..quote:Op vrijdag 21 april 2006 18:57 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je gaat niet vertellen dat je de lambo beter vind klinken als die ferrari![]()
ja die ken ik al een tijdje en nee, de lambo klinkt mooierquote:Op vrijdag 21 april 2006 19:05 schreef BaraCuda het volgende:
Ferrari 430 filmpje van 5th gear
M5 kijk en luister nou eens goed
Qua looks vind ik de lambo beetje overdone eigenlijk...quote:Op vrijdag 21 april 2006 19:15 schreef M5 het volgende:
[..]
ja die ken ik al een tijdje en nee, de lambo klinkt mooier
Precies wat ik van de Ferrari F430 vind, beetje over the top, de Lambo is redelijk simpel vormgegeven niet schreeuwerig maar gewoon strak, snel, simpel.quote:Op vrijdag 21 april 2006 19:16 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Qua looks vind ik de lambo beetje overdone eigenlijk...
Ferrari valt met veel auto's niet echt HEEL erg op
quote:Op vrijdag 21 april 2006 19:23 schreef M5 het volgende:
[..]
Precies wat ik van de Ferrari F430 vind, beetje over the top, de Lambo is redelijk simpel vormgegeven niet schreeuwerig maar gewoon strak, snel, simpel.
Dit vond ik ergens...quote:Op vrijdag 21 april 2006 19:33 schreef BaraCuda het volgende:
Jamiroquai - Travelling Without Moving
Oud nummer maar in het begin gast hij met een ferrari
quote:Although Ferrari was used excessively for the promotion of the third album, the title track starts with the sound of Jay moving up through the gears in his Lamborghini Diablo SE30!
Ik stond vandaag op een afrit even een alarmlampje van de vito te checken stond in precies op de aanvliegroute van die kleine vliegtuigjesquote:Op vrijdag 21 april 2006 19:33 schreef Alexxxxx het volgende:
vandaag waren ze trouwens bezig met twee helicopters wat stunts te oefenen en zo
Met treurige Amerikaanse motor blokkenquote:Op vrijdag 21 april 2006 19:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Vandaag voor het eerst zo'n Saab SUV gezien
Wat een sukkels ze hebben zelf toch goede motorblokken..quote:Op vrijdag 21 april 2006 19:48 schreef M5 het volgende:
[..]
Met treurige Amerikaanse motor blokkenIs gewoon een Chevy TrailBlazer met andere body
Hij is bijna identiek aan de Oldsmobile Bravada die op zijn beurt weer gebaseerd is op de Chevrolet Trailblazer.quote:Op vrijdag 21 april 2006 19:48 schreef M5 het volgende:
[..]
Met treurige Amerikaanse motor blokkenIs gewoon een Chevy TrailBlazer met andere body
Hi heeft ook een video clip waar er gereden word in een Ferrari F40 een lambo een XJ220quote:Op vrijdag 21 april 2006 19:33 schreef BaraCuda het volgende:
Jamiroquai - Travelling Without Moving
Oud nummer maar in het begin gast hij met een ferrari
Mja, maar die passen weer niet in dat ding zonder grote veranderingen onder de kap. En met een 2.8 V6 Turbo als zwaarste blok komt je nog niet zo ver in een markt waarin elk merk wel een flinke V8 onder de kap heeft zitten.quote:Op vrijdag 21 april 2006 19:50 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Wat een sukkels ze hebben zelf toch goede motorblokken..
Ik gok drifting along... maar dat is echt een wilde gokquote:Op vrijdag 21 april 2006 19:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hi heeft ook een video clip waar er gereden word in een Ferrari F40 een lambo een XJ220
Geen idee hoe dat nummer heet
voor playboy wel denk ik.quote:Op vrijdag 21 april 2006 20:19 schreef BaraCuda het volgende:
foto's van bridget maasland vallen wat tegen![]()
Is het nou zo moeilijk om gewoon puur natuur tieten te laten staan
prinsenlaan, prinsenhoven en reigebergzooi is de magistraatwijk ouwequote:Op vrijdag 21 april 2006 20:38 schreef Fugie het volgende:
m5, reyershoven werk ik
op zaterdag prinsenlaan/prinsenhoven en reigebergzooi. vandaag nog torentrans gedaan
en bojo, reyershoven en klarenbeek liggen allebei precies aan de buitenkanten van middleburg, als je er nix te zoeken heb kom je er ook maar zelden
nou en, torentrans nietquote:Op vrijdag 21 april 2006 20:41 schreef M5 het volgende:
[..]
prinsenlaan, prinsenhoven en reigebergzooi is de magistraatwijk ouwe
Dank jequote:Op vrijdag 21 april 2006 20:41 schreef Fugie het volgende:
en alexxx:
[afbeelding]
ik heb nog proberen te zien of er nog een merk ofzo op stond maar niet echt wat kunnen vinden, alleen dat het een bedrijf is uit veldhoven (de naam ben ik al vergeten)
je moet eens op den haag centraal kijken. Daar stikt het van dat soort dingen. Ga je helemaal geweldig vinden op zeker.quote:Op vrijdag 21 april 2006 20:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dank je![]()
Als het geen Terra Gator is zla ik snel genoeg een mailtje hebben van een of andere buwmachinekenner is mn ervaring![]()
Laatst een rondje gedaan, maar er zijn daar meer hekken dan treine, trams, bussen en bouwmachines bij elkaar helaas.quote:Op vrijdag 21 april 2006 20:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
je moet eens op den haag centraal kijken. Daar stikt het van dat soort dingen. Ga je helemaal geweldig vinden op zeker.
Dat van de wijken moet je toch weten als postloopjongenquote:Op vrijdag 21 april 2006 20:43 schreef Fugie het volgende:
[..]
nou en, torentrans niet
en ik noem dat gewoon allemaal zuid, ik ken al die wijken niet hoorik woon in de buurt van der jumbo.
Trouwens echt extreem tof dat _alle_ wijken 30km zones zijn gewordenEn spinhuisweg geen voorrangsweg meer
Echt te nutteloos
ik hoef die wijken toch niet te kenne, ik hoef alleen maar te weten waar de straten liggenquote:Op vrijdag 21 april 2006 20:48 schreef M5 het volgende:
[..]
Dat van de wijken moet je toch weten als postloopjongen
En de torentrans is mijn straat, en daar rij ik dus gewoon 40, 45. das mooi. als ik zo'n smeris zie ff 't gas lossen en hoppa je rijd weer 30![]()
brede, lange asfalt weg en dan 30.. rrrright
Het nummer waar je het vaakst pakketjes uit Hulst aflevertquote:Op vrijdag 21 april 2006 20:51 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik hoef die wijken toch niet te kenne, ik hoef alleen maar te weten waar de straten liggenBoeit mij niet hoe ze die collectie noemen
Welk nummer torentrans woon je
/
* Fugie stalken gaat
stalken..quote:Op vrijdag 21 april 2006 20:51 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik hoef die wijken toch niet te kenne, ik hoef alleen maar te weten waar de straten liggenBoeit mij niet hoe ze die collectie noemen
Welk nummer torentrans woon je
/
* Fugie stalken gaat![]()
quote:Op vrijdag 21 april 2006 20:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Het nummer waar je het vaakst pakketjes uit Hulst aflevert
dan nietquote:Op vrijdag 21 april 2006 20:53 schreef M5 het volgende:
[..]
stalken..ga je buurmeisje lastig vallen ofzo
[..]hier komt niets uit hulst.
Wat een gaaf geluid zeg.quote:Op vrijdag 21 april 2006 20:23 schreef ThaFreak het volgende:
eindelijk gelukt, filmpje van de allereerste skyline GTR![]()
![]()
http://members.home.nl/thafreak2/hakasukaGTR.avi
neophyte rulez!quote:Op vrijdag 21 april 2006 21:29 schreef ook_gek het volgende:
Zo tering gek.
Voor de ouwe gabbers onder ons heb ik het volgende gevonden![]()
http://hardcore.coppez.nl/html/videomchctodabone.html
HAKKUH hier heb ik nog op staan stuiteren![]()
goed, denk ikquote:Op vrijdag 21 april 2006 22:08 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
how's the big black badass car doing ?
Geile strakke open topjes en die geile korte rokjesquote:Op vrijdag 21 april 2006 21:36 schreef Tjabbo het volgende:
whehehe
ik vond die gabberwijfjes toen altijd zo lekker met die haren strak achterover en geile topjes aan
quote:
heb je wel lief naar ze gekeken?quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:28 schreef BoJo het volgende:
ik ben gelasert door 2 nichten op een brommer achter een verkeersbord![]()
![]()
toen ik opzij keek toen ik er langs kwam zat die ene te schrijven en die andere kon ik bijna mijn kenteken van zijn lippen zien komenquote:
Tis weer vaak raak voor een knaakquote:Op vrijdag 21 april 2006 23:30 schreef BoJo het volgende:
[..]
toen ik opzij keek toen ik er langs kwam zat die ene te schrijven en die andere kon ik bijna mijn kenteken van zijn lippen zien komen
1e jappen bak die ik zie, die wel mooi geluid maaktquote:Op vrijdag 21 april 2006 20:23 schreef ThaFreak het volgende:
eindelijk gelukt, filmpje van de allereerste skyline GTR![]()
![]()
http://members.home.nl/thafreak2/hakasukaGTR.avi
je had even moeten controleren of ze je kenteken goed genoteerd hebben.quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:30 schreef BoJo het volgende:
[..]
toen ik opzij keek toen ik er langs kwam zat die ene te schrijven en die andere kon ik bijna mijn kenteken van zijn lippen zien komen
Wel Raceauto's aan de maasquote:Op zaterdag 22 april 2006 00:18 schreef Alexxxxx het volgende:
http://www.ad.nl/rotterdam/article281802.ece
Geen Monaco aan de Maas!
Dan noemen ze me weer Piet Piraatquote:Op zaterdag 22 april 2006 00:26 schreef lipje het volgende:
hehehehehehehehe Post een foto van jezelf
Liedje zingen?quote:
prachtigquote:
Ja horen kunnen ze welquote:Op zaterdag 22 april 2006 03:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
prachtig
Kwam er zonet achter dat een van onze katten nog buiten zat
bbuiten even zn naam genoemd (roepen maar niet gedan om deze tijd) en kwam van een heel afstand aanrennen
![]()
eerder saaiquote:Op zaterdag 22 april 2006 04:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja lekker is dat he?
gewoon nog tijd voor echt nuttige dingen ook naast de SC bijhouden
Ik heb het ook alleen over de SCquote:Op zaterdag 22 april 2006 04:20 schreef Alexxxxx het volgende:
Mja, als je al het vertier in je leven uit de PTA SC moet halen wel ja
ERRUG dun-bevolkt aldaar, he?quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:55 schreef Alexxxxx het volgende:
Vandaag een nieuwe buurman gekregen.. zit ik met een Fokker op MSN...
"goh jij woont toch in cornjum? daar komt een collega van me ook te wonen"mn nieuwe buurman is dus een collega van een Fokker
dat dacht ik ook ja... maar zal wel weer veranderd zijn. Ach ik ben blij dat ze me niet 5 min. terug op de snelweg te pakken haddenquote:Op vrijdag 21 april 2006 23:53 schreef lipje het volgende:
[..]
Tis weer vaak raak voor een knaak
Moeten ze je niet staande houden?
niet zo hard gelukkig, niet harder dan 120 op een 100 km/u weg. Maar ervoor reed ik iets van 180 op een 120 wegquote:
quote:Op zaterdag 22 april 2006 10:46 schreef BoJo het volgende:
[..]
niet zo hard gelukkig, niet harder dan 120 op een 100 km/u weg. Maar ervoor reed ik iets van 180 op een 120 weg![]()
nee, en dat wil ik ook niet. het geeft zo'n rommel in m'n bed.quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:05 schreef lipje het volgende:
heb je al wel ontbijt op bed gehad?
quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:08 schreef M5 het volgende:
[..]
nee, en dat wil ik ook niet. het geeft zo'n rommel in m'n bed.
Als ik een lieffie had zou ze het wel weten dat ik geen onbijt op bed wil.quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:12 schreef Hugster het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ongekend.
Komt je lieffie even aanzetten met een ontbijtje op een dienblad voor je... "Nee dat mot ik niet"
Zij: ""
Hoiquote:Op zaterdag 22 april 2006 12:17 schreef ijsmeis het volgende:
Date:
"Hoi, ik ben M5 en ik wil even zeggen dat ik een ontbijt op bed NIET hoef."
Hoiquote:Op zaterdag 22 april 2006 12:18 schreef M5 het volgende:
[..]
Hoiik ben M5 en ik wil even zeggen dat ik een ontbijt op bed NIET hoef.
Scheelt je een hoop werk...quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:17 schreef ijsmeis het volgende:
Date:
"Hoi, ik ben M5 en ik wil even zeggen dat ik een ontbijt op bed NIET hoef."
heb maar een eenpersoonsbed onder een schuindak, dus niet genoeg ruimtequote:Op zaterdag 22 april 2006 12:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee man, dan wordt zijn bed zo'n rommeltje
Neuken kan overalquote:Op zaterdag 22 april 2006 12:38 schreef M5 het volgende:
[..]
heb maar een eenpersoonsbed onder een schuindak, dus niet genoeg ruimtehet is helemaal geen optie
quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee man, dan wordt zijn bed zo'n rommeltje
Je moet het ook niet met een zeekoe doen.quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:38 schreef M5 het volgende:
[..]
heb maar een eenpersoonsbed onder een schuindak, dus niet genoeg ruimtehet is helemaal geen optie
jou niet alleenquote:
ik vind in bed eten een horken actie heurquote:
quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:09 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik vind in bed eten een horken actie heur![]()
in een bed slaap en neuk je maar vreten vind ik not done
tot zover het gerucht dat Alfa-rijders stijl hebbenquote:Op zaterdag 22 april 2006 13:09 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik vind in bed eten een horken actie heur![]()
in een bed slaap en neuk je maar vreten vind ik not done
onbijtje fixen is top, maar gewoon niet naar de slaapkamer slepen.quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:09 schreef Sjoewe het volgende:
IPV dat je blij bent met een lief dat zo attent is dat ze een ontbijtje voor je fikst, gaan lopen huilen over je bed
Hop laken eraf, uitkloppen, klaar
Tjezus...
als ze het zelf doetquote:Op zaterdag 22 april 2006 13:09 schreef Sjoewe het volgende:
IPV dat je blij bent met een lief dat zo attent is dat ze een ontbijtje voor je fikst, gaan lopen huilen over je bed
Hop laken eraf, uitkloppen, klaar
Tjezus...
in bed vreten vind ik echt geen stijl hebbenquote:Op zaterdag 22 april 2006 13:10 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
tot zover het gerucht dat Alfa-rijders stijl hebben
Wat boeit dat bed nouquote:Op zaterdag 22 april 2006 13:10 schreef M5 het volgende:
[..]
onbijtje fixen is top, maar gewoon niet naar de slaapkamer slepen.
Gaat er niet om dat jij op bed vreet maar dat je je vrouwtje ermee verwentquote:Op zaterdag 22 april 2006 13:11 schreef BoJo het volgende:
[..]
in bed vreten vind ik echt geen stijl hebben![]()
![]()
eerder asosciaal![]()
dat het vies word boeit me niet maar je kan toch niet normaal eten in bed man, half liggend/zittend in bed moeilijk te doen om je vers geperste jus niet te morsen en alles onder te smerenquote:
ja daar heb ik niks van gezegdquote:Op zaterdag 22 april 2006 13:13 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Gaat er niet om dat jij op bed vreet maar dat je je vrouwtje ermee verwent
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:13 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Gaat er niet om dat jij op bed vreet maar dat je vrouwtje jou ermee verwent
[afbeelding]
Het gaat toch ook niet om het eten, je gaat geen continental breakfast doen.quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:15 schreef BoJo het volgende:
[..]
dat het vies word boeit me niet maar je kan toch niet normaal eten in bed man, half liggend/zittend in bed moeilijk te doen om je vers geperste jus niet te morsen en alles onder te smeren![]()
ja maar daar ging het in deze discussie helemaal niet omquote:Op zaterdag 22 april 2006 13:18 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Het gaat toch ook niet om het eten, je gaat geen continental breakfast doen.
En heb je al eens gedacht wat het toetjes is
Sex met kruimels?quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:18 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Het gaat toch ook niet om het eten, je gaat geen continental breakfast doen.
En heb je al eens gedacht wat het toetjes is
Jawel hoor vanaf het begin, en jullie snappen het maar niet, daarom is iedereen zo felquote:Op zaterdag 22 april 2006 13:19 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja maar daar ging het in deze discussie helemaal niet om![]()
Dan breng je een bak muesliquote:
* BoJo nog maar eens terug leest danquote:Op zaterdag 22 april 2006 13:20 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Jawel hoor vanaf het begin, en jullie snappen het maar niet, daarom is iedereen zo fel
het ging inderdaad om sexquote:
* Sjoewe si teh pwnquote:Op zaterdag 22 april 2006 13:23 schreef BoJo het volgende:
[..]
het ging inderdaad om sex![]()
ach ik ontbijt toch alleen maar muesli/corn flakes dus dat moet kunnen![]()
Wie niet, maar daar gaat het dus niet omquote:Op zaterdag 22 april 2006 13:31 schreef BoJo het volgende:
maar als we nou ff sex en lieffies daar buiten laten, vind ik eten in bed gewoon kut![]()
nee dan heb jij niets meer te doenquote:Op zaterdag 22 april 2006 13:56 schreef ijsmeis het volgende:
Jullie kunnen ook gewoon leren om fatsoenlijk te eten zonder te knoeien eh?
ech wel, samen met je eigen rommelquote:
wheheh. tis maar de kwalificatie.quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:56 schreef BoJo het volgende:
[..]
lul ik schrok ff dat het al zondag was![]()
in bed?quote:
whehe, prachtigquote:Op zaterdag 22 april 2006 11:31 schreef BoJo het volgende:
@Alexxxx: weet je nog dat filmpje op de site van Theo Faber over die auto haaima peugeot dealer
[afbeelding]
kreeg ik van m'n oom door gestuurd
mja dat had ik ook bij mn ouders, maar daar sliepen Sandra en ik samen in. Als je verliefd bent wil je zo dicht mogelijk op en in elkaar verstrengeld slapen.quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:38 schreef M5 het volgende:
[..]
De tank is alweer bijna leeg. Maar wel opletten dat je niet te hard rijdt iedere keerquote:
t was geen coupéquote:
en in t begin een sedanquote:Op zaterdag 22 april 2006 16:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
aan t eind van het filmpje is heet een cabrio ja
ik had laatst hetzelfde met een oude Alfaquote:Op zaterdag 22 april 2006 17:18 schreef BaraCuda het volgende:
Ik ben weer in een "ik wil een 2e auto die ik wil opknappen bui"![]()
En uiteindelijk kom je dan bij een westfield uit zo'n 2 zitter die veel te duur is![]()
het begon initieel over ontbijten in bed, dat het daarna over sex in bed ging was mij even ontgaan.quote:Op zaterdag 22 april 2006 17:21 schreef ook_gek het volgende:
mensen mensen ik lees nu pas dat stuk over in bed ontbijten met een vrouw.
Ik weet het niet hoor maar jullie begrijpen sommige dingen echt niet
Kruimels in je bed. LEKKER BELANGRIJK effe laken uitkloppen klaar.
Als je dat al erg vind..... dan hebben jullie zker ook geen sex in bed. Want dan kan je wel eens vlekjes krijgen![]()
en geen sex omdat je onder een schuin dak ligt en een 1 persoons bed hebt. WTF ben je van plan te neuken dan? een olifant. In ELKE ruimte kan je neuken![]()
dat is 1 + 1quote:Op zaterdag 22 april 2006 17:23 schreef BoJo het volgende:
[..]
het begon initieel over ontbijten in bed, dat het daarna over sex in bed ging was mij even ontgaan.
Klopt ja, zo ietsquote:Op zaterdag 22 april 2006 17:20 schreef Alexxxxx het volgende:
Westfield is toch een Lotus Seven achtige?
je kan toch zelf je ontbijt gehaald hebbenquote:Op zaterdag 22 april 2006 17:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hoezo, krijg jij altijd ontbijt op bed van je vader?
we hadden het over ontbijt op bed krijgen.quote:Op zaterdag 22 april 2006 17:28 schreef BoJo het volgende:
[..]
je kan toch zelf je ontbijt gehaald hebben![]()
Mijn papske. Half jaar oud ofzo, massief eiken.quote:Op zaterdag 22 april 2006 17:29 schreef BoJo het volgende:
wie heeft er hier een redelijk recent gelegde echt houten vloer ?
ooooooooooooohquote:Op zaterdag 22 april 2006 17:30 schreef Hugster het volgende:
[..]
we hadden het over ontbijt op bed krijgen.
Bojo: oooooooooooooh
m'n broer wil m'n T5 overnemenquote:Op zaterdag 22 april 2006 17:22 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik had laatst hetzelfde met een oude Alfa![]()
nu heb ik gehoord dat echt houten vloeren horen te kraken... ik vind zo'n vloer echt geil maar ik wil geen kraak en piep vloer? Volgens mijn ouders valt het wel mee met die nieuwe vloeren. Wat is jouw ervaring?quote:Op zaterdag 22 april 2006 17:30 schreef Hugster het volgende:
[..]
Mijn papske. Half jaar oud ofzo, massief eiken.
Kraakt 0,0quote:Op zaterdag 22 april 2006 17:32 schreef BoJo het volgende:
[..]
nu heb ik gehoord dat echt houten vloeren horen te kraken... ik vind zo'n vloer echt geil maar ik wil geen kraak en piep vloer? Volgens mijn ouders valt het wel mee met die nieuwe vloeren. Wat is jouw ervaring?
die zijn helemaal niet te betalenquote:Op zaterdag 22 april 2006 17:31 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
m'n broer wil m'n T5 overnemenDus ik zit me weer te bedenken wat ik wil
![]()
als je dan maserati's 2.24 ziet dan kriebelt dat allemaal
wij hebben zeil met houtprint, piept niet en ziet er leuk uitquote:Op zaterdag 22 april 2006 17:32 schreef BoJo het volgende:
[..]
nu heb ik gehoord dat echt houten vloeren horen te kraken... ik vind zo'n vloer echt geil maar ik wil geen kraak en piep vloer? Volgens mijn ouders valt het wel mee met die nieuwe vloeren. Wat is jouw ervaring?
mooiquote:
dat soort auto's zijn allemaal wel aan te schaffen maar daar blijft het helaas niet bijquote:Op zaterdag 22 april 2006 17:33 schreef BoJo het volgende:
[..]
die zijn helemaal niet te betalen
ik zou wel zo'n ouwe Alfa GTAm willen
[afbeelding]
nou... vind maar eens een harde GTAmquote:Op zaterdag 22 april 2006 17:36 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
dat soort auto's zijn allemaal wel aan te schaffen maar daar blijft het helaas niet bij
quote:Op zaterdag 22 april 2006 17:38 schreef Alexxxxx het volgende:
zoveel collectable vehicles, zo weinig geld
Geld is kut als je het niet hebtquote:Op zaterdag 22 april 2006 17:38 schreef Alexxxxx het volgende:
zoveel collectable vehicles, zo weinig geld
als je het door een of andere henkie op de hoek laat leggen heb je daar idd kans opquote:Op zaterdag 22 april 2006 17:32 schreef BoJo het volgende:
[..]
budget van 100 euro per m2, moet ik toch wel een prima vloertje bij een prima bedrijfje kunnen halen denk ik?quote:Op zaterdag 22 april 2006 17:41 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
als je het door een of andere henkie op de hoek laat leggen heb je daar idd kans op![]()
Preciesquote:Op zaterdag 22 april 2006 17:42 schreef BoJo het volgende:
de uitspraak "Geld maakt niet gelukkig" komt dat ook van diegene die het niet hebben![]()
Ik heb geen cent, maar ben dolgelukkig.quote:Op zaterdag 22 april 2006 17:42 schreef BoJo het volgende:
de uitspraak "Geld maakt niet gelukkig" komt dat ook van diegene die het niet hebben![]()
volgens mij gaat het dan helemaal goedkomenquote:Op zaterdag 22 april 2006 17:43 schreef BoJo het volgende:
[..]
budget van 100 euro per m2, moet ik toch wel een prima vloertje bij een prima bedrijfje kunnen halen denk ik?
dat dacht ik ookquote:Op zaterdag 22 april 2006 17:45 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
volgens mij gaat het dan helemaal goedkomen![]()
Maar zou je gelukkiger zijn als je heel je huis kon afmaken, geen geldzorgen zou hebben en zou kunnen kopen wat je wilde?quote:Op zaterdag 22 april 2006 17:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb geen cent, maar ben dolgelukkig.
Zover ze te vinden zijn zijn ze wel hard hoor (aluminium body)quote:
quote:Op zaterdag 22 april 2006 17:48 schreef Jimmeh het volgende:
[..]
Zover ze te vinden zijn zijn ze wel hard hoor (aluminium body)
Overigens kost een 2e hands oude GTA (niet m) ongeveer 60000 euro in topstaat. Die GTAm (als ie al voor gewone productie was) zal wel helemaal onbetaalbaar zijn
Nee, want daar lever ik mn vrijheid voor in, dus uiteindelijk zou ik even gelukkig blijvenquote:Op zaterdag 22 april 2006 17:47 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Maar zou je gelukkiger zijn als je heel je huis kon afmaken, geen geldzorgen zou hebben en zou kunnen kopen wat je wilde?
uitkijken met de drempels. In Delft heeft iemand al eens zijn carter stuk gereden op zo'n ondingquote:Op zaterdag 22 april 2006 17:51 schreef BaraCuda het volgende:
De kits worden geleverd zonder motor, donoronderdelen en wielen + banden. Een compleet bouwpakket voor de Avon begint bij ¤ 5400,- excl. BTW en omvat alle benodigde materialen voor de bouw. Voor de bouw met een Zetec komt er ¤ 360,- extra bij voor RVS spaghetti-spruitstuk, dynamo, dynamosteun, slangen en buizen. Instrumenten worden alleen op verzoek erbij geleverd, aangezien bij TSN mooie sets te koop zijn van VDO.
Ohhh
[afbeelding]
Die prijzen vallen me mee!
als ie dan ook nog wint is het helemaal top anders stelt het kampioenschap dit jaar niet veel voor.quote:
Ik volg het niet verder, maar ik heb het Schumacher op pole gebeuren nu wle gezien eigenlijkquote:Op zaterdag 22 april 2006 19:11 schreef M5 het volgende:
[..]
als ie dan ook nog wint is het helemaal top anders stelt het kampioenschap dit jaar niet veel voor.
ik heb het renault wint alles de laatste tijd gebeuren ook wel weer gezienquote:Op zaterdag 22 april 2006 19:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik volg het niet verder, maar ik heb het Schumacher op pole gebeuren nu wle gezien eigenlijk
het is wel leuk tot de laatste sessie waar iedereen verplicht z'n racebrandstof mee moet nemen, schrap dat brandstof gedoe en je hebt beste een leuk systeem.quote:Op zaterdag 22 april 2006 19:17 schreef BaraCuda het volgende:
Waar zijn de tijden gebleven dat iedereen gewoon fijn 12 rondjes kon rijden![]()
Wat een bagger zeg die qualify ik kijk het niet eens meer.
de systemen van afgelopen jaren bevallen me helemaal niet...quote:Op zaterdag 22 april 2006 19:20 schreef M5 het volgende:
[..]
het is wel leuk tot de laatste sessie waar iedereen verplicht z'n racebrandstof mee moet nemen, schrap dat brandstof gedoe en je hebt beste een leuk systeem.
't kutte van de 't uurtje en 12 rondjes was dat iedereen het eerste half uur op z'n gat zat. dat was ook niets. dan kun je beter het huidige systeem hebben zonder dat brandstof/parc ferme gedoe.quote:Op zaterdag 22 april 2006 19:22 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
de systemen van afgelopen jaren bevallen me helemaal niet...
En zeker dat ze benzine mee laten tellen in qualify is grote onzin
'n catherham wordt hier gewoon geimporteerd en heeft voor zover ik weet een type goed keuring, je moet ehm alleen zelf in elkaar zetten. maar daar zal dan nog wel een keuring bij horen denk ikquote:Op zaterdag 22 april 2006 19:30 schreef BaraCuda het volgende:
Komende tijd toch maar eens gaan verdiepen in zo'n kitcar bouwen![]()
Lijkt me helemaal te gek om te doen
als ie maar wel door rdw komt enzo anders heb je er geen barst aan
Ja want als dat niet zo is dan moet je auto naar engeland om daar keruig te krijgen volgends mijquote:Op zaterdag 22 april 2006 19:32 schreef M5 het volgende:
[..]
'n catherham wordt hier gewoon geimporteerd en heeft voor zover ik weet een type goed keuring, je moet ehm alleen zelf in elkaar zetten. maar daar zal dan nog wel een keuring bij horen denk ik
Als je nog een Catherham wilt moet je snel zijnquote:Op zaterdag 22 april 2006 19:34 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja want als dat niet zo is dan moet je auto naar engeland om daar keruig te krijgen volgends mij![]()
En vervolgends kun je hem dan importeren![]()
Stomme regels
quote:Geen Caterham kits meer… ????
Nog wel …………… maaaaarrrr…………….!!
Sedert begin 2005 is Caterham overgenomen. Er gaat dus nieuw beleid komen, waarbij het mijn verwachting is, dat er per 2007 geen kits meer verkocht/geleverd zullen worden.
Dus, als u serieus nog wat wilt, en u weet wat u zou willen, dan kunt u met ons een afspraak maken.
Ook, moet u realistisch zijn, en uzelf niet voor de gek houden, een “beetje” Caterham zal toch altijd boven de 30.000 komen. www.caterham.nl
Geloof niet dat ik zo snel aan de 30k kan zittenquote:Op zaterdag 22 april 2006 19:44 schreef M5 het volgende:
[..]
Als je nog een Catherham wilt moet je snel zijn
[..]
nee... meen je dat echt?quote:Op zaterdag 22 april 2006 19:53 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Geloof niet dat ik zo snel aan de 30k kan zitten
sjah. Saab Turbo of 'n andere T5 dan maar?quote:Op zaterdag 22 april 2006 19:53 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Geloof niet dat ik zo snel aan de 30k kan zitten
Ja of gewoon sparen en een 2e hands kopen scheelt je wel een hoop vloekenquote:Op zaterdag 22 april 2006 19:55 schreef M5 het volgende:
[..]
sjah. Saab Turbo of 'n andere T5 dan maar?
met jouw veulveu? ik doe meequote:Op zaterdag 22 april 2006 19:56 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nouja bankje overvallen ofzo misschien...
Weet je dat wel zeker?quote:Op zaterdag 22 april 2006 19:57 schreef Alexxxxx het volgende:
er zijn leukere auto's voor minder geld
die je daarna op een afgelegen parkeerplaats in de hens zetquote:Op zaterdag 22 april 2006 20:04 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nee we jatten een auto natuurlijk![]()
Denk dat het veiliger is met jou die overval te doenquote:Op zaterdag 22 april 2006 20:05 schreef M5 het volgende:
[..]
die je daarna op een afgelegen parkeerplaats in de hens zet
Bo heeft ook Fryske rootse he?quote:Op zaterdag 22 april 2006 20:07 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Denk dat het veiliger is met jou die overval te doen
Ik had verwacht van bo met zijn voorouders dat hij wel wist hoe dit soort dingen werkte![]()
je kan in plaats van een bank ook een locatie zoeken met veel cash geld zonder geldcassettes met verfpatronen e.d.quote:Op zaterdag 22 april 2006 20:07 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik had verwacht van bo met zijn voorouders dat hij wel wist hoe dit soort dingen werkte![]()
Ja verfpatronen zijn een bitch die shit gaat echt niet van je handen af ookquote:Op zaterdag 22 april 2006 20:10 schreef M5 het volgende:
[..]
je kan in plaats van een bank ook een locatie zoeken met veel cash geld zonder geldcassettes met verfpatronen e.d.
Sportief = een kriebel in je buik als je op hoge snelheid door de bochten gaatquote:Op zaterdag 22 april 2006 20:12 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je had nog niet door dat ik iets sportiefs zocht?
Kan me er iets bij voorstellen jaquote:Op zaterdag 22 april 2006 20:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Sportief = een kriebel in je buik als je op hoge snelheid door de bochten gaat
Met dit ding krijg je al kotsneigingen als je het stapvoets probeert
ik had gewoon zin jouw volvo een bank in te rijdenquote:Op zaterdag 22 april 2006 20:07 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
ik had veder toch al geen idee voor 'n op.quote:Op zaterdag 22 april 2006 20:15 schreef Alexxxxx het volgende:
Interesse in een tijdsbeeld 1977 OP inclusief Alfa ROmeo, BMW, Jaguar en Land ROver?
dan moet je op buzzybee 1977 in de zoekmachine intypen, en geef ik je hierbij toestemming mijn foto's te gebruiken voor de desbetreffende OPquote:Op zaterdag 22 april 2006 20:18 schreef M5 het volgende:
[..]
ik had veder toch al geen idee voor 'n op.
maak ehm zelf dan, blijkbaar heb je de helft van het werk algedaanquote:Op zaterdag 22 april 2006 20:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dan moet je op buzzybee 1977 in de zoekmachine intypen, en geef ik je hierbij toestemming mijn foto's te gebruiken
Lijkt me de beste manier zo'n rakettenwerperquote:Op zaterdag 22 april 2006 20:18 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik had gewoon zin jouw volvo een bank in te rijden
als je het op de joego manier wilt doen dan moet ik eerst even een rakettenwerper regelen![]()
even gekeken wat er was, maar ik ga denk ik even stofzuigen en TV kijkenquote:Op zaterdag 22 april 2006 20:20 schreef M5 het volgende:
[..]
maak ehm zelf dan, blijkbaar heb je de helft van het werk algedaan
zo heeft een groep joegos al eens een geld wagen berooftquote:Op zaterdag 22 april 2006 20:21 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Lijkt me de beste manier zo'n rakettenwerper![]()
Dan laat je ook gelijk een goede indruk achter![]()
300Nm weet niet?quote:Op zaterdag 22 april 2006 20:23 schreef Fugie het volgende:
kan je niet een pinautomaat uit de muur trkeken met die volvo
Hier idem, mijn hele 1e verdieping is met houten vloer (Lariks) waarbij ik de overloop opnieuw heb aangelegd (vorige bewoner had het bad laten overstromen... gevolg: krom hout wat idd wat kraakte) en meteen alle vloeren heb gelakt.quote:Op zaterdag 22 april 2006 17:32 schreef BoJo het volgende:
Que?quote:Op zaterdag 22 april 2006 17:43 schreef BaraCuda het volgende:
Waarom hebben ze Mazda MX5 niet met een 2.0 met 160 pk130 pk is veul te weinig
Klinkt goed, maar waarom heb je AR en LR met hoofdletters RO geschreven?quote:Op zaterdag 22 april 2006 20:15 schreef Alexxxxx het volgende:
Interesse in een tijdsbeeld 1977 OP inclusief Alfa ROmeo, BMW, Jaguar en Land ROver?
Toch wel een first-gen hoop ik?quote:Op zaterdag 22 april 2006 20:40 schreef BaraCuda het volgende:
Ja ik doelde op het oude voor mij te betalen model
Wat is dat voor iets?quote:Op zaterdag 22 april 2006 20:44 schreef Paladijn het volgende:
En even OT:
[afbeelding]
Een van mijn collega's rijdt in zo'n auto rond (naast zijn leasebak). Wel geinig autootje, maar hij heeft er dus ook geen gordels in... "omdat die er origineel ook niet inzitten"
Klopt.. pas vanaf de 3rd gen hebben ze een 2 liter motor. Ik heb ook even in de 1.8 touring van mijn collega rondgereden, maar die komt prima mee. Je moet alleen niet verwachten dat je een 0-100 in 5 seconden sportwagen hebt. Alles lijkt wel veel sneller te gaan omdat je veel lager zit dan in een standaard auto.quote:Op zaterdag 22 april 2006 20:42 schreef BaraCuda het volgende:
die zijn het beste begreep ik
maar die heb je maar in 1.6 en 1.8
Mja precies 1.8 vind ik beetje te kleine motor om eerlijk te zijnquote:Op zaterdag 22 april 2006 20:49 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Klopt.. pas vanaf de 3rd gen hebben ze een 2 liter motor. Ik heb ook even in de 1.8 touring van mijn collega rondgereden, maar die komt prima mee. Je moet alleen niet verwachten dat je een 0-100 in 5 seconden sportwagen hebt. Alles lijkt wel veel sneller te gaan omdat je veel lager zit dan in een standaard auto.
Overigens is 1st gen meer een kwestie van smaak, de lijnen zijn (imho) veel mooier. Daarnaast zijn ze ongetwijfeld goedkoper in aanschaf
Een MG-B (foto ook geript uit de TS van Alexquote:Op zaterdag 22 april 2006 20:46 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Wat is dat voor iets?
Niet echt mijne type auto
schades ben ik niet zo'n held in geloof ikquote:Op zaterdag 22 april 2006 20:54 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Een MG-B (foto ook geript uit de TS van Alex). Ik vond't op zich een erg leuk autootje (alleen dat van die gordels...
). Collega deed de motorkap ook open (ding maakte al een aardig racy geluid) - zie je een halflege badkuip met daarin een heel klein motortje wat loopt te ronken. Als hij'm weer meeheeft zal ik wel eens foto's maken.
Over verbouwen van auto's gesproken trouwens, ik was gister bij een autoliefhebber op bezoek die een Lancia Keppa coupe 2.4 had staan. Gekocht in Zwitserland met wat lichte schade en die was ie lekker aan't opknappen. Als je toch graag aan een auto wilt sleutelen is dat natuurlijk ook een optie.
Je vergeet een... budgetquote:Op zaterdag 22 april 2006 20:51 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mja precies 1.8 vind ik beetje te kleine motor om eerlijk te zijn![]()
Zit echt alle merken te bekijken maar er is niet veel boeiends te krijgen
Eisen:
RWD en niet te zwaar
Dat was het
'n Z1 is niet te betalen blijft een Z3 over.. en die kost ook nog redelijk knaken. net als een redelijke MG F/TFquote:Op zaterdag 22 april 2006 20:57 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Je vergeet een... budget
Als je echt PK's wilt kun je kijken naar een 1.8 MG F of TF, die zijn er ook in 160pk of naar een oudere BMW Z-serie met grotere motor. Ik vrees alleen dat dat nogal duur uitvalt in verhouding met een 2e hands MX-5...
die 1st gen hadden ze gelijk moeten uitvoeren met een 200 pk 6 pitterquote:Op zaterdag 22 april 2006 20:57 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Je vergeet een... budget
Als je echt PK's wilt kun je kijken naar een 1.8 MG F of TF, die zijn er ook in 160pk of naar een oudere BMW Z-serie met grotere motor. Ik vrees alleen dat dat nogal duur uitvalt in verhouding met een 2e hands MX-5...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |