bij jou welquote:Op vrijdag 21 april 2006 18:43 schreef BoJo het volgende:
is het normaal dat een torrent sinds gisteren op 99,4 % blijft steken?![]()
reyershove is alles wat aan de kant van souburg zit op de spinhuis weg, amnestylaan is de erasmuswijk.quote:Op vrijdag 21 april 2006 18:43 schreef Fugie het volgende:
reyershoven is toch amnestylaan enzo![]()
ik in klarenbeek
quote:Op vrijdag 21 april 2006 18:44 schreef BaraCuda het volgende:
Onderhoud zal wel wat gekost hebben ja
Ik wil een Ferrari 430 dus ik ga sparen![]()
Echt ik ben zo verliefd geworden op die auto laatste weken![]()
Gister zag ik er 1 rijden en vandaag zat ik 5th gear te kijken en daar ging een vent die loterij had gewonnen een Ferrari 430 kopen.... Ik bedoel dat moet een teken zijn
F430 is niet zo'n slechte keuze, maar ik wil alleen de Gallardoquote:Op vrijdag 21 april 2006 18:44 schreef BaraCuda het volgende:
Onderhoud zal wel wat gekost hebben ja
Ik wil een Ferrari 430 dus ik ga sparen![]()
Echt ik ben zo verliefd geworden op die auto laatste weken![]()
Gister zag ik er 1 rijden en vandaag zat ik 5th gear te kijken en daar ging een vent die loterij had gewonnen een Ferrari 430 kopen.... Ik bedoel dat moet een teken zijn
ik geloof er echt geen kont van, zo groot kan dat gat toch niet zijn?quote:Op vrijdag 21 april 2006 18:46 schreef M5 het volgende:
[..]
reyershove is alles wat aan de kant van souburg zit op de spinhuis weg, amnestylaan is de erasmuswijk.
klarenbeek, ja daar kom ik nooit
Lambo's heb ik niet zoveel mee....quote:Op vrijdag 21 april 2006 18:48 schreef M5 het volgende:
[..]
F430 is niet zo'n slechte keuze, maar ik wil alleen de Gallardo
groot genoeg om ergens niet door heen te hoeven rijdenquote:Op vrijdag 21 april 2006 18:48 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik geloof er echt geen kont van, zo groot kan dat gat toch niet zijn?![]()
quote:Op vrijdag 21 april 2006 18:51 schreef M5 het volgende:
[..]
groot genoeg om ergens niet door heen te hoeven rijden
V10 he, dat is gewoon zoveel mooier als een V8.quote:Op vrijdag 21 april 2006 18:51 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Lambo's heb ik niet zoveel mee....
Ferrari blijft voor mij echt de nummer 1![]()
Je gaat niet vertellen dat je de lambo beter vind klinken als die ferrariquote:Op vrijdag 21 april 2006 18:52 schreef M5 het volgende:
[..]
V10 he, dat is gewoon zoveel mooier als een V8.
Ok.quote:Op vrijdag 21 april 2006 18:59 schreef Alexxxxx het volgende:
Oh, ik zie dat Sjoewe lurkt
Geef je deze link dan even door aan Hugster?
zeker wel, de ferrari klinkt wel mooi, maar dat gehuil van de V10 van de Lambo..quote:Op vrijdag 21 april 2006 18:57 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je gaat niet vertellen dat je de lambo beter vind klinken als die ferrari![]()
ja die ken ik al een tijdje en nee, de lambo klinkt mooierquote:Op vrijdag 21 april 2006 19:05 schreef BaraCuda het volgende:
Ferrari 430 filmpje van 5th gear
M5 kijk en luister nou eens goed
Qua looks vind ik de lambo beetje overdone eigenlijk...quote:Op vrijdag 21 april 2006 19:15 schreef M5 het volgende:
[..]
ja die ken ik al een tijdje en nee, de lambo klinkt mooier
Precies wat ik van de Ferrari F430 vind, beetje over the top, de Lambo is redelijk simpel vormgegeven niet schreeuwerig maar gewoon strak, snel, simpel.quote:Op vrijdag 21 april 2006 19:16 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Qua looks vind ik de lambo beetje overdone eigenlijk...
Ferrari valt met veel auto's niet echt HEEL erg op
quote:Op vrijdag 21 april 2006 19:23 schreef M5 het volgende:
[..]
Precies wat ik van de Ferrari F430 vind, beetje over the top, de Lambo is redelijk simpel vormgegeven niet schreeuwerig maar gewoon strak, snel, simpel.
Dit vond ik ergens...quote:Op vrijdag 21 april 2006 19:33 schreef BaraCuda het volgende:
Jamiroquai - Travelling Without Moving
Oud nummer maar in het begin gast hij met een ferrari
quote:Although Ferrari was used excessively for the promotion of the third album, the title track starts with the sound of Jay moving up through the gears in his Lamborghini Diablo SE30!
Ik stond vandaag op een afrit even een alarmlampje van de vito te checken stond in precies op de aanvliegroute van die kleine vliegtuigjesquote:Op vrijdag 21 april 2006 19:33 schreef Alexxxxx het volgende:
vandaag waren ze trouwens bezig met twee helicopters wat stunts te oefenen en zo
Met treurige Amerikaanse motor blokkenquote:Op vrijdag 21 april 2006 19:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Vandaag voor het eerst zo'n Saab SUV gezien
Wat een sukkels ze hebben zelf toch goede motorblokken..quote:Op vrijdag 21 april 2006 19:48 schreef M5 het volgende:
[..]
Met treurige Amerikaanse motor blokkenIs gewoon een Chevy TrailBlazer met andere body
Hij is bijna identiek aan de Oldsmobile Bravada die op zijn beurt weer gebaseerd is op de Chevrolet Trailblazer.quote:Op vrijdag 21 april 2006 19:48 schreef M5 het volgende:
[..]
Met treurige Amerikaanse motor blokkenIs gewoon een Chevy TrailBlazer met andere body
Hi heeft ook een video clip waar er gereden word in een Ferrari F40 een lambo een XJ220quote:Op vrijdag 21 april 2006 19:33 schreef BaraCuda het volgende:
Jamiroquai - Travelling Without Moving
Oud nummer maar in het begin gast hij met een ferrari
Mja, maar die passen weer niet in dat ding zonder grote veranderingen onder de kap. En met een 2.8 V6 Turbo als zwaarste blok komt je nog niet zo ver in een markt waarin elk merk wel een flinke V8 onder de kap heeft zitten.quote:Op vrijdag 21 april 2006 19:50 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Wat een sukkels ze hebben zelf toch goede motorblokken..
Ik gok drifting along... maar dat is echt een wilde gokquote:Op vrijdag 21 april 2006 19:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hi heeft ook een video clip waar er gereden word in een Ferrari F40 een lambo een XJ220
Geen idee hoe dat nummer heet
voor playboy wel denk ik.quote:Op vrijdag 21 april 2006 20:19 schreef BaraCuda het volgende:
foto's van bridget maasland vallen wat tegen![]()
Is het nou zo moeilijk om gewoon puur natuur tieten te laten staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |