bij jou welquote:Op vrijdag 21 april 2006 18:43 schreef BoJo het volgende:
is het normaal dat een torrent sinds gisteren op 99,4 % blijft steken?![]()
reyershove is alles wat aan de kant van souburg zit op de spinhuis weg, amnestylaan is de erasmuswijk.quote:Op vrijdag 21 april 2006 18:43 schreef Fugie het volgende:
reyershoven is toch amnestylaan enzo![]()
ik in klarenbeek
quote:Op vrijdag 21 april 2006 18:44 schreef BaraCuda het volgende:
Onderhoud zal wel wat gekost hebben ja
Ik wil een Ferrari 430 dus ik ga sparen![]()
Echt ik ben zo verliefd geworden op die auto laatste weken![]()
Gister zag ik er 1 rijden en vandaag zat ik 5th gear te kijken en daar ging een vent die loterij had gewonnen een Ferrari 430 kopen.... Ik bedoel dat moet een teken zijn
F430 is niet zo'n slechte keuze, maar ik wil alleen de Gallardoquote:Op vrijdag 21 april 2006 18:44 schreef BaraCuda het volgende:
Onderhoud zal wel wat gekost hebben ja
Ik wil een Ferrari 430 dus ik ga sparen![]()
Echt ik ben zo verliefd geworden op die auto laatste weken![]()
Gister zag ik er 1 rijden en vandaag zat ik 5th gear te kijken en daar ging een vent die loterij had gewonnen een Ferrari 430 kopen.... Ik bedoel dat moet een teken zijn
ik geloof er echt geen kont van, zo groot kan dat gat toch niet zijn?quote:Op vrijdag 21 april 2006 18:46 schreef M5 het volgende:
[..]
reyershove is alles wat aan de kant van souburg zit op de spinhuis weg, amnestylaan is de erasmuswijk.
klarenbeek, ja daar kom ik nooit
Lambo's heb ik niet zoveel mee....quote:Op vrijdag 21 april 2006 18:48 schreef M5 het volgende:
[..]
F430 is niet zo'n slechte keuze, maar ik wil alleen de Gallardo
groot genoeg om ergens niet door heen te hoeven rijdenquote:Op vrijdag 21 april 2006 18:48 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik geloof er echt geen kont van, zo groot kan dat gat toch niet zijn?![]()
quote:Op vrijdag 21 april 2006 18:51 schreef M5 het volgende:
[..]
groot genoeg om ergens niet door heen te hoeven rijden
V10 he, dat is gewoon zoveel mooier als een V8.quote:Op vrijdag 21 april 2006 18:51 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Lambo's heb ik niet zoveel mee....
Ferrari blijft voor mij echt de nummer 1![]()
Je gaat niet vertellen dat je de lambo beter vind klinken als die ferrariquote:Op vrijdag 21 april 2006 18:52 schreef M5 het volgende:
[..]
V10 he, dat is gewoon zoveel mooier als een V8.
Ok.quote:Op vrijdag 21 april 2006 18:59 schreef Alexxxxx het volgende:
Oh, ik zie dat Sjoewe lurkt
Geef je deze link dan even door aan Hugster?
zeker wel, de ferrari klinkt wel mooi, maar dat gehuil van de V10 van de Lambo..quote:Op vrijdag 21 april 2006 18:57 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je gaat niet vertellen dat je de lambo beter vind klinken als die ferrari![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |