Een liefdesbrief per e-mail: scam of echt? ?quote:Op vrijdag 21 april 2006 20:01 schreef webspider het volgende:
[..]
Vertel me je email, en je word morgen verrast![]()
Dat was niet de vraag he, David. Nog 1 keertje uitleggen: Heb je lekker gegeten? Sapje erbij? Welke smaak?quote:Op vrijdag 21 april 2006 20:01 schreef david. het volgende:
Die ontspoort.
Hij wil szappen.quote:Op vrijdag 21 april 2006 20:01 schreef Mini_rulez het volgende:
Wat is dit voor sneu gedoe?
quote:Op vrijdag 21 april 2006 20:02 schreef david. het volgende:
[..]
Een liefdesbrief per e-mail: scam of echt? ?
JoeyT234@hotmail.comquote:Op vrijdag 21 april 2006 20:01 schreef webspider het volgende:
[..]
Vertel me je email, en je word morgen verrast![]()
Dat was niet de vraag he, David. Nog 1 keertje uitleggen: Heb je lekker gegeten? Sapje erbij? Welke smaak?quote:
Dat was niet de vraag he, David. Nog 1 keertje uitleggen: Heb je lekker gegeten? Sapje erbij? Welke smaak?quote:Op vrijdag 21 april 2006 20:05 schreef david. het volgende:
Dit is een ideaal moment voor eenPI, eigenlijk.
.
Hm, sterkte dan maar! Neem een emmer mee!quote:Op vrijdag 21 april 2006 20:06 schreef Bar_en_Mar het volgende:
ik moet maar eens vroeg onder de wol vandaag, ik ben geen cent meer waard,
Heb het even gehad alles.
Alles doet momenteel zeer in mijn lijf, niets bleef binnen en kan alleen maar huilen
Dat klinkt niet fijn... Beterschap dan maar?quote:Op vrijdag 21 april 2006 20:06 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Alles doet momenteel zeer in mijn lijf, niets bleef binnen en kan alleen maar huilen
Dat was niet de vraag he, David. Nog 1 keertje uitleggen: Heb je lekker gegeten? Sapje erbij? Welke smaak?quote:Op vrijdag 21 april 2006 20:07 schreef david. het volgende:
[..]
Hm, sterkte dan maar! Neem een emmer mee!
Die vond ik dan wel weer grappig.quote:Op vrijdag 21 april 2006 20:09 schreef R_ON het volgende:
Noord, oost, zuid, west, in Polen is het ook niet best.
Dat was niet de vraag he, David. Nog 1 keertje uitleggen: Heb je lekker gegeten? Sapje erbij? Welke smaak?quote:Op vrijdag 21 april 2006 20:10 schreef david. het volgende:
Eigenlijk is Belle & Sebastian heel okay. Al zal Q. het met me eens zijn.
quote:Op vrijdag 21 april 2006 20:06 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Knoflook, dat zegt hij netquote:Op vrijdag 21 april 2006 20:11 schreef R_ON het volgende:
[..]
Dat was niet de vraag he, David. Nog 1 keertje uitleggen: Heb je lekker gegeten? Sapje erbij? Welke smaak?
Poederen.quote:Op vrijdag 21 april 2006 20:15 schreef david. het volgende:
Waar blijft die vrouw!
Het is een vrouw! Dus, laat!quote:Op vrijdag 21 april 2006 20:15 schreef david. het volgende:
Waar blijft die vrouw!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |